X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הממשלה פול תיפול [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
ככה ייעשה
ככה ייעשה לפוליטיקאים אשר אוחזים בידיהם את ממשלת ישראל, המנצלים שעת כושר של מפולת ערכית בחברה הישראלית ובהנהגה אחוזת דיבוק, סוחטים את ממשלת ישראל באופן חסר תקדים במדינת ישראל

ככה ייעשה לאישה אשר מחזיקה את ממשלת העם היהודי, ממשלת ישראל בידיה. מתנות לרוב, תשורות לאלפים, דורונים במיליונים, שי במיליארדים, תפקידים עד חצי מלכות, חנופה אין סופית, חיזור בלתי פוסק, הבטחות, כניעה, רפיסות, עליבות. תשאלו את ג'ידא רינאוי זועבי. ככה ייעשה לאיש אשר מחזיק את ממשלת העם היהודי, ממשלת ישראל בידיו. מתנות לרוב, תשורות לאלפים, דורונים במיליונים, שי במיליארדים, תפקידים עד חצי מלכות, חנופה אין סופית, חיזור בלתי פוסק, הבטחות, כניעה, רפיסות, עליבות. תשאלו את מנסור עבאס.
ככה ייעשה לאיש אשר מחזיק את ממשלת העם היהודי, ממשלת ישראל בידיו. מתנות לרוב, תשורות לאלפים, דורונים במיליונים, שי במיליארדים, תפקידים עד חצי מלכות, חנופה אין סופית, חיזור בלתי פוסק, הבטחות, כניעה, רפיסות, עליבות. תשאלו את ווליד טאהא, מאזן גנאים, אלי אבידר, עמיחי שיקלי, עידית סילמן, אביר קארה.
ככה ייעשה לאיש אשר מחזיק את ממשלת העם היהודי, ממשלת ישראל בידיו. מתנות לרוב, תשורות לאלפים, דורונים במיליונים, שי במיליארדים, תפקידים עד חצי מלכות, חנופה אין סופית, חיזור בלתי פוסק, הבטחות, כניעה, רפיסות, עליבות. תשאלו את אחמד טיבי, את איימן עודה, נושאי דבריהם של השותפים החדשים "הרשימה המשותפת", עם ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, וחבר שותפיו. ככה ייעשה בממשלה אשר איבדה את המצפן, את המצפון, את הדרך, ממשלה אשר הדבק המחבר אותה הוא שנאה וחרם, איבה לאשם אחד, אשר עוד תיחקר במעבדות מסוימות בפקולטות לרפואה.
ככה ייעשה לאתרוגים המשובחים, המהודרים בממשלה הזו אשר זוכים להגנה מחוסר צדק, לכיפת ברזל מקיפה נגד תהיות, שאלות, הרהורים, הטלת ספק. עד לאיזו דיוטה תחתונה מבקשת הממשלה הנוכחית להכניע ולהשפיל את העם? עד לאיזה מציאות נוראה יכולה ממשלת שמונה, תשע ועשר הראשים לרדת עוד? האם גם למדרון חלקלק אין גבול?
מכירת חיסול
ככה ייעשה לממשלה שהתקשורת חפצה ביקרה, ששומרי הסף האמורים להשגיח על מהלכיה, יצאו להפסקה בת שנה ונמצאים בסדנת ויפאסנה בלתי נגמרת. ככה ייעשה לממשלה אשר רפיסותה אומנותה, שערכיה מתנקזים ל-"רק לא בנימין נתניהו", ממשלה אשר איבדה את דרכה וכמו סומא באפלה מגששת לעברי פי פחת.
ככה ייעשה לפוליטיקאים אשר אוחזים בידיהם את ממשלת ישראל, יכשירו בתי עבריינים בנגב, יפזרו מיליארדים כאתנן פוליטי, יעצרו נטיעות של קק"ל, יבריחו את הפוגעים במשטרה, יתקפו שוטרים, יבטלו כניסת צה"ל במסגרת תרגיל לאום אל פאחם, יוותרו על ריבונות בהר-הבית, ימנעו העברת חוק אשר נועד לחקור עצורים ביטחוניים במתקני השב"כ, עשרות מחבלים העצורים בהר-הבית שוחררו למחרת היום, בעלי תעודת זהות ישראלית.
ככה ייעשה לפוליטיקאים אשר אוחזים בידיהם את ממשלת ישראל, המנצלים שעת כושר של מפולת ערכית בחברה הישראלית ובהנהגה אחוזת דיבוק, סוחטים את ממשלת ישראל באופן חסר תקדים במדינת ישראל. במוקדם או במאוחר, הממשלה פול תיפול, ממשלה הנתונה לחסדי פוליטיקאים אשר בחלקם מקבלים הוראות הפעלה ממדינות זרות. חלקם מחויבים לעמותות הממומנות על-ידי מדינות זרות אשר שמו להן למטרה להפוך את מדינת העם היהודי למדינת כל אזרחיה.
עד אשר ממשלה בלתי אפשרית זו תסיים לשלם את כל המחירים ובהם נכסים אסטרטגיים שיהיה צורך לשקמם במשך שנים רבות, אזרחי מדינת ישראל יביטו מוכי תימהון במכירת החיסול הכללית, במסחטה אשר אינה פוסקת ולו לרגע לעבוד, מכירת חיסול שיש לה קונים רבים בקרב חורשי רעתה של הארץ הטובה. הקואליציה הנוכחית שנבחרה באופן דמוקרטי, לגיטימית לחלוטין, עם זאת אסור לשכוח לרגע כי המדובר הוא בקואליציית טובות ההנאה, קואליציית מכירת החיסול, קואליציית הרפיסות והכניעה, קואליציה המסוכנת לעתיד מדינת ישראל, כמדינת העם היהודי.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  26/05/2022   |   עודכן:  26/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
אלפי יהודים מטובי בניה של הארץ הזו מחכים שנים ארוכות להסדרה, כזו שתביא לבתיהם הדלים חשמל ומים באספקה סדירה ומושיע אין    לעומת אלה זוכים הערבים אויבי עמנו לעדנה רבתי, לעידוד, הסדרה, חיבוק מהשלטונות ועזרה מהירה
יוני בן-מנחם
הפתעה וזעם בירושלים על ההדלפה אמריקנית לעיתון "ניו-יורק טיימס" כי ישראל אחראית לחיסולו של חסן ציאד חודאי בכיר ב"משמרות המהפכה" האירניים השבוע בטהרן. בישראל חוששים כי הפרסום יגביר את המוטיבציה האירנית לנקמה, הקצין האירני נחשב ל"פצצה מתקתקת" וחיסולו חסך בחיי אדם רבים
דן מרגלית
לא ברור מדוע לפגוע בלימוד הסדיר שזה כבר שבועיים לא חווה תקלות? הרי תוצאות הלימוד ממילא מעוררות מבוכה
עידן יוסף
אין בהדלפת "כאבי הבטן" כדי להעיד על כך שחברי הכנסת בימין האופוזיציוני אינם רגישים לצרכי אוכלוסיות מוחלשות. כך בדיוק צריכה להתנהל אופוזיציה שהקואליציה לא טורחת להגיע איתה להסכמות, גם אם זה לא נראה טוב
אפרים הלפרין
מה הייתה מהות סרט האימים שהוצג לנו על-ידי קואליציה חלשה עד בלי די ואופוזיציה לוחמנית ורשלנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il