|
1 |
|
|
למרות שאני מסופקת , שניתן להגשים את חזונך, אני מאחלץ לו בהצלחה. אחרי הכל אנחנו מרבים לשיר :עושה שלום במרומיו, הוא יעשה...." |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאחלת לך יום נעים |
|
|
2 |
|
|
קחו משפט אחד מספר זכריה (יש עוד דומים) "כי כה אמר, יהוה צבאות, אחר כבוד, שלחני אל-הגויים השוללים אתכם: כי הנוגע בכם, נוגע בבבת עינו. יג כי הנני מניף את-ידי, עליהם, והיו שלל, לעבדיהם; וידעתם, כי-יהוה צבאות שלחני." המשפט הזה אומר במילים פשוטות, כל מי שיגע בעם ישראל - דמו בראשו, ואיך הקב"ה מוציא לפועל את מדיניותו? נכון, באמצעות בני האדם, וללא כוח, הרבה רוח, בני אדם לא יוכלו למלא את השליחות הזו. קחו לדוגמא את השואה, 6 מיליון של בני עמנו מלאי רוח אך ללא כוח עלו השמימה באין מפריע. אז מה אומר "לֹא בְּחַיִל וְלֹא בְּכֹחַ, כִּי אִם בְּרוּחִי" הוא אומר שאין די בכוח, כי כוח לבד ללא רוח - שווה לכלום. ולכן שומה עלינו לפתח את הכוח והרוח במקביל. המסקנה האווילות של איתן "שהם ישימו את כל יהבם על עוצמת הערכים הרוחניים-המוסריים, ולא בעוצמות הכוחניות" כלומר לבטל את הכוח מפני הרוח היא קריאת השכמה לשואה שנייה, וזאת לאור האיומים המאד ספיציפיים של כל מיני גורמים אשר חלקם נתמך על ידי המפלגה שאיתן מצביע עבורה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א, האם אין במקרא ביטוי, שאת כל הדגש יש לשים על חיי רוח של צדק ומוסר ולא בתחום, שמעוגן במישורי עוצמה-כוחנית-צבאית. האם אין הערכה במקרא למישוריות של צדק, למישוריות הראשונה, תוך שלילת מישורי העוצמה, תוך שלילה מעשית של המישור השני? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאלה ל-ה.א, האם |
|
|
|
|
|
מי שרואה בתורה העדפה לרוח על הכוח, רואה חזון תעתועים. התורה נגד שכרון הכוח, נגד השתעבדות לכוח, כי מי שנמצא בשכרון גבהים, שכרון של "כוחי ועוצם ידי..." מאבד את התשתית הרוחנית. והנחיצות היא לשילוב של כוח ורוח. 6 מיליון טעו וסמכו על אלוהים "אלוהים יעזור" אמרו סבי וסבתי רק כמה שבועות לפי שנורו בראש בחצר ביתם ע"י צוררים נאצים. היתה להם רוח בשפע, אבל כוח לא היה להם. גולשים יקרים אל תתנו לאיתן וקומץ חסידיו השוטים לתעתע בכם, אל תתנו להם לסלף את תכני הספרות של העם היהודי, מדובר באנשים שניתקו לפני שנים רובות מהמציאות, הם מנסים למשוך אתכם למציאות המדומה שלהם, זה מאד מפתה המציאות המדומה הזו, היא מריחה כמו גן עדן אך היא בפועל הגהינום המסוכן ביותר מכולם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
המשפט הזה אומר לא להעדפת בכוח !!!!! וההמשך הוא הצבת העדפה הרוחנית-המוסרת. העדפת הערכים !!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא החיל ולא בכוח |
|
|
|
|
|
אם כל המצוות: "ושמרתם את חוקותי ואת משפטי, אשר יעשה אותם האדם וחי בהם" שמירה על החיים היא מעל כל המצוות והמשפטים (אני מתעלם מ"יהרג ובל יעבור" ו"קידוש השם" אשר לא קשורים לעניין שלנו). לפני הכל ומעל הכל על החברה להגן על חייה, וכאשר יש איומים פיזיים עליה, והם קיימים משחר נעוריה לפני 4000 שנה היא מחוייבת בראש ובראשונה "לחיות בהם" היינו לבנות כוח כזה אשר ירתיע את האויב, במידת הצורך יכה אותו ובמידת הצורך ישמיד אותו. חלק מבניית הכוח הוא בניה ושימור של חוסן תרבותי רוחנני, כי ה"חי בהם" הוא גם וגם, ובלי אחד מהם אפשר לכבות את האור ולנוע לכיוון הים בלי לחזור. יש לנו די הוכחות לכך שרק אחד מן השניים לא מספיק. ומי שדוגל בהעדפה של האחד על השני, בייחוד אם הוא מודע לטעותו הוא אוויל מסוכן, פשוט אוויל מסוכן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שואה שנייה חמורה פי עשרות מונים מאוויל, היכן סדרי העדיפויות שלך? על האוויל אנו מדברים? איזו בושה!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
הכוח לא נתן תשובה נאותה לעשרת שבטי הצפון ב-721-2 לפני הספירה ואיננו יודעם עד היום מה עלה בגורלם.
הכוח לא נתן תשובה נאותה לממלכת יהודה בשנת 586 לפני הספירה.הבית הלאומי הראשון איננו.
הכוח לא מתן תשובה נאותה לבית הלאומי השני בשנת 70 לספירה. הבית הלאומי השני איננו.
חיים לאומיים שחודשו נהרסו במהלך מרד בר כוכבא בשנים 132-5 לספירה.
איתן מבקש שהבסיס יהיה עולם הערכים ולא עולם הכוח. אפשר לומר לו שזה לא ניתן ליישום בחיינו. אפשר לומר לו : "חוזה לך ברח", כמו שאמרו לנביא שלנו, שאני מאד אוהבת, על ידי מגיבים כמו ה.א. גם אם אני סבורה שצריכים לשלב את הכוח , אך גם אם אני סבורה שבנקודה זו איתן טועה , השימוש בגידופים (אוויל) זה מיותר.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גם אם איתן טועה |
|
|
|
|
|
ואם תקראי את הסיפא של איתן תסיקי אולי גם את, כמוני, שהוא מבין שהוא אווויל רק איזה דת חולה מובילהאותו להפיץ עוד ועוד רעל רעל, הוא מודע לכך אך לא חדל. אוויל משריש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א , אתה והאווילות בני זוג מאוהבים. לכן אתה משתמש במילה אוויל בגובה שלך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א מאוהב באוילות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ה.א מתעלם בזדון ממה שכתב איתן בסיום המאמר. איתן מדגיש, שהוא מודע לנקודות תורפה במאמרו. הוא מודע למתרחש מסביב, אך למרות נקודות התורפה הרבות בגישתו, הוא מייחל, שאצלנו תהיה העדפה לעוצמה הרוחניות. מה קורה למגיב ה.א, שהוא מתנפל על אדם בגסות רוח, שהוא מבקש לתת העדפה לעוצמה הרוחנית על פני העדפה של בַּכֹּחַ וּבַחַיִל. כן, לתת העדפה לעוצמה הערכית זו לא קריאה לשואה. זה לא מצדיק התנפלות גסת רוח על כותב המאמר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א מסלף בזדון |
|
|
|
|
|
רק אוויל משריש דבק בתורות המסכנות את החברה ואת המדינה בשל אידיאולוגיות אובדניות. זה כמו אחד שקופץ מהגג וצועק לכולם אני יודע כמה רע זה לקפוץ מהגג, אני יודע כמה רע זה למשפחתי אבל בכל זאת בדעה צלולה אני קופץ מהגג, כתוב לי בתורה שלי לקפוץ מהגג ויהי מה, אז אני קופץ מהגג, לוקח עמי את המשפחה והקרובים ומעיף את כולם מהגג, אני מודע לבעייתיות של לקפוץ ולהקפיץ מהגג אבל זה חזק ממני, אני יודע שאין מים למטה רק אבנים, ואני יודע שהגובה הוא 40 מטר, ואני לוקח את כל המשפחה וקופץ כי כך כתוב לי בתורה. כפי שאמרנו אוויל משריש זו מחמאה, מומחים יתנו לתופעה הזו שם הרבה יותר בומבסטי, כי אוויל, אם הוא לומד, יכול להיחלץ מהמצב, ואיתן עם חסידיו השוטים כבר לא יכולים, זה מעבר לכוחותיהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הרדידות והססמאות, בעיקר שהן כתובות בשפה האנגלית, מכריזות בקול , שהן מאוהבות בכל מה שמייצג המגיב ה.א. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הרדידות והססמאות |
|
|
|
|
|
לרדידות שלך, ה.א, יש חברים טובים, כמו התמכרות ללשון גסת רוח. זאת מתוך כוונה להשיג את המגיב מר בוקי שמואל המאוהב בגסות הרוח וגסות הרוח מאוהבת בו. גסות הרוח קשה לה להתנהל בלי התגובות של שמואל בוקי ומר ה.א |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
חבל שיש כאן מגיבים , שדרך ההידברות שלהם עם איתן עוברת דרך הגידופים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא לגדף!! |
|
|
|
|
|
מי שיודע שהוא מטיף לשואה שניה, ובכל זאת הוא מטיף, אוויל משריש זו מחמאה בשבילו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
5 |
|
|
דברים כדורבנות. למסר הזה אין תאריך תפוגה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נגה ק |
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
לא בחיל ולא בכוח , אלא רק בדרך רוח הערכים המוסרי נבטיח את קיומנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא בכוח |
|
|
|
|
|
קשקשת של אדם אובדני הרוצה לחסל את כולנו יחד אתו - במדור הזה יש חבורה שמרעילה את הציבור בשם ספרי הקודש, חבורת עובדי אלילים, בושה לכל חברה האנושית שכאלה פירות רעילים גדלו אצלה, שכאלה עשבים שוטים נמצאים בקרבה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א נצמד לבוטות מתוך הנאה, כשהחליט לגדף מגיבים, שאינם מוצאים חן בעיניו. מגיבים הסבורים, שהכוחניות לא צריכה להיות ההעדפה ראשונה, כשאנחנו בונים את הבית הלאומי היהודי השלישי האהוב עלינו. הם סבורים שהבית היהודי השלישי זקוק להעדפה ראשונית של עולם ערכים מוסרי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א נצמד לבוטות |
|
|
|
|
|
אין להעדיף כוחניות ממש ששם שאין להעדיף רוחניות, עליהם ללכת יד ביד, וכל מי שמוציא אותם מאיזון מעיד על עצמו שיצא מאיזון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א, אתה מתעלם מהמשפט בספר זכריה, האומר: "לא בכוח ולא בחיל". לביטוי "לא כוח וללא חייל" מציג הנביא אלטרנטיבה - "ברוחי". ייתכן והנביא טעה. ייתכן ואיתן מבין את דברי הנביא לא בצורה הנאותה. ייתכן ואיתן מהולך בדרך תמימה, שאינה הולמת את הוונדליזים והרוע שהשתלט על חלקים גדולים בעולם וגם בסביבה הקרובה לנו. מר ה.א ניתן להתווכח עם איתן בצורה מכובדת ולא ללכת בדרך הנלוזה של שמואל בוקי, שאתה מחקה אותו ואף מנסה להגביה רום במעלות הבוטות בתגובותיך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א |
|
|
|
|
|
בספר הספרים כתוב - "לא בחיל ולא בכוח". לא איתן כתב פעמיים את המילה "לא"! התנ"ך הוא שנתן את האלטרנטיבה לשלילת העדפה של הכוח . והאלטרנטיבה מזדקרת במילה - "ברוחי". ה.א החליט לקבוע שספר הספרים יצא מאיזון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א קובע |
|
|
|
|
|
רוחי, אומר הקב"ה, אז בוא נתחיל ונשאל אם אתה מאמין בקיומיו של הקב"ה כי ללא אמונה אתה שולל את זכותך ויכולתך להשתמש במשפט הזה. ומהי רוחו של הקב"ה? רוחו של הקב"ה היא שרוחו של האדם וכוחו של האדם באים ממנו. ואם עם ישראל ימשיך לקיים את רוח הציפיות של הקב"ה, הקב"ה יעניק לו את היכולות הכוחניות והרוחניות להתגבר על אוביו. תכלס, כמו לפיד, ההבטחות של הקב"ה לא קויימו במאה הקודמת, הוא די פיקשש, ולכן חייבים כוח, הרבה כוח, ובמקביל רוח, ואם אפשר גם לגייס את רוח הקב"ה במעשים טובים, אז מה טוב. רוח הקב"ה היא הלפתן ולא המנה העיקרית, וזאת לאור הניסיון המר של ששת המילונים. מה שברור הוא שאסור להשתעבד לכוח, אסור לסגוד לו אסור לומר "כוחי ועוצם ידי" כי בכך מבטלים את אחריות הקב"ה לכוח. וממש באותו אופן אסור להשתעבד לרוח, אסור לסגוד לה, (כפי שעשו סבי וסבתי טרם נורו על ידי הנאצים) חובה לאזן ביניהם. לאיתן וחבריו אין לדעתי לא מזה ולא מזה, ריקים מערכים, רק הרבה בלה בלה. ובגלל שהם ריקים הם נתלים בכתבי הקודש שימלא להם את הבור אבל בגלל הסתירות הקשות, הם מסרסים את כתבי הקודש, ותולשים את דפיהם כאילו הם של האמא שלהם. Hola ואובדרזיין עוד כמה חודשים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
8 |
|
|
אם כל המצוות: "ושמרתם את חוקותי ואת משפטי, אשר יעשה אותם האדם וחי בהם" שמירה על החיים היא מעל כל המצוות והמשפטים (אני מתעלם מ"יהרג ובל יעבור" ו"קידוש השם" אשר לא קשורים לעניין שלנו). לפני הכל ומעל הכל על החברה להגן על חייה, וכאשר יש איומים פיזיים עליה, והם קיימים משחר נעוריה לפני 4000 שנה היא מחוייבת בראש ובראשונה "לחיות בהם" היינו לבנות כוח כזה אשר ירתיע את האויב, במידת הצורך יכה אותו ובמידת הצורך ישמיד אותו. חלק מבניית הכוח הוא בניה ושימור של חוסן תרבותי רוחנני, כי ה"חי בהם" הוא גם וגם, ובלי אחד מהם אפשר לכבות את האור ולנוע לכיוון הים בלי לחזור. יש לנו די הוכחות לכך שרק אחד מן השניים לא מספיק. ומי שדוגל בהעדפה של האחד על השני, בייחוד אם הוא מודע לטעותו הוא אוויל מסוכן, פשוט אוויל משריש ומסוכן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
וחי בהם |
|
|
9 |
|
|
שבת שתפלס דרך לעמנו היקר. שבת נעימה ושקטה לעם ישראל, שבת שקטה ונעימה לכל עם ישראל בארץ ובתפוצות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שבת שתפלס דרך |
|
|
10 |
|
|
שבוע טוב לעם ישראל בארץ ובתפוצות. ושבאמת יהיה שבוע טוב. שבוע של בשורות שהקורונה מאחורינו. שבוע שמטיח לנו ממשלה יציבה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שבוע טוב עם ישראל |
|