X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חלופה שפויה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
סוף ממשלת הקצוות
מכיוון שאין סיכוי שתקום ממשלה של ערבים או של יונים כי הם מהווים יחדיו לא יותר מעשרים אחוזים מהכנסת, החלופה היחידה שבאה בחשבון היא ממשלה של ימין מרכז בהובלת מנהיג שהוא לא בנימין נתניהו

עצוב, עצוב מאוד ששלושת המפלגות הפונדמנטליסטיות בממשלת הקצוות, ימינה, מרצ ורעמ, לא התעלו למעמד ונגררו אחרי הסיסמאות הפשטניות שלהן של הלאה הכיבוש, ארץ ישראל השלמה ואל-אקצה בסכנה. המפלגות התפוררו לנגד עינינו כשחברי מפלגה סרבנים משכו את העגלה לתהום. כל הכבוד למפלגות השפויות בממשלה - יש עתיד (שצמחו להיות אלטרנטיבה ראויה לשלטון), כחול לבן (שלא התפתו ליפול לפח של בנימין נתניהו בפעם נוספת), ישראל ביתנו (אביגדור ליברמן עבר מהפך ומקיצוני הפך שקול), העבודה (שבלמה בהצלחה יסודות אירדנטיים למרות פטפטת מיותרת) ותקווה חדשה (שהיא היחידה המייצגת את ערכי הליכוד המקוריים בלי הערצת המנהיג).
מכיוון שאין סיכוי שתקום ממשלה של ערבים או של יונים כי הם מהווים יחדיו לא יותר מעשרים אחוזים מהכנסת, החלופה היחידה שבאה בחשבון היא ממשלה של ימין מרכז בהובלת מנהיג שהוא לא בנימין נתניהו. כל עוד ביבי יישאר בתמונה נגזר על כולנו להמשיך להידרדר לתהום, כי הוא כמו החלילן מהמלין דוגל בתמות נפשי עם פלישתים. אם הוא יצליח במזימותיו תקום ממשלת ימין ימין בהובלת הליכוד עם מנזר השתקנים, עם החרדים האשכנזים והספרדים, והציונות הדתית עם איתמר בן-גביר, בצלאל סמוטריץ' ופליטי ימינה, אחרי שיעיפו את נפתלי בנט ואילת שקד האופורטוניסטים.
זהו ללא ספק הסיוט בהתגלמותו (גם ממשלת ערבים ויונים היא סיוט אבל מסוג אחר שיוביל אותנו לתהום עוד יותר גרועה מאוסלו), כי שתי החלופות האלה הן של קיצוניים פונדמנטליסטים המאמינים בסיסמאות שחוקות שמיטיבות עם המיעוט - חרדים, ערבים, יונים, משיחיים, ניאו ליברלים - במקום בעשייה ברוכה למען הכלל כפי שהתחילה לעשות ממשלת הקצוות, שאמורה לא לעסוק בפצעים המדממים של הקיצוניים אלא בטובת הרוב הדומם.
כבר כתבתי כיצד הצלחנו לא פעם לקיים שותפויות של קצוות בעולם העסקים, אבל זה הצליח רק כי היו אלה שותפויות של אנשי כבוד, לא של קיצוניים או אופורטוניסטים כביבי, שקלי, גנאים, רינאוי זועבי, סילמן (שהפליאה עשות בפליק פלאק הלהטוטני שלה) וכל המתנדנדים למיניהם. אין בהם כבוד לאומה, לאתוס הלאומי, לטובת הכלל. הכישלון של הממשלה מונח רק על צוואריהם, הם יהיו אחראים לכל הכאוס שייווצר, שעלול אף לשים קץ לדמוקרטיה הישראלית, כי ביבי הנוקם יחצה אולי את הרוביקון ויקיים את נבואתם של עוכרי ישראל "פשיסטים, פשיסטים", כמו שהצעקה "זאב זאב"- "אל-אקצה בסכנה" - עלולה בסוף להתגשם על-ידי קיצוני ימני, חרדי ואחר.
כך גם הנבואה "פשיסטים פשיסטים" עלולה להתגשם כי ביבי שיצליח להקים ממשלה על חודו של קול עלול לשים קץ לשיטה הדמוקרטית כדי שלא ידיחו אותו יותר אי-פעם מהשלטון ושהוא יימלט מאימת החוק והמשפט. החרדים ממילא לא דמוקרטים, גם רוב הציונות הדתית כבר מזמן הקצינה ומאמינה רק בחוקי ההלכה, מנהיגי הערבים רוצים רק לעשות כאוס על-מנת למוטט את המדינה ולבודד את ישראל בעולם, ואילו הפוסט ציונים מוכנים בשביל לשים קץ לכיבוש גם לשים קץ למדינה, כי כבר מזמן לא ברור להם מתי התחיל הכיבוש - ב-1947 או ב-1967. לכן, רגע לפני הכאוס, אני קורא שוב ל-80% של האומה השפויה לאמץ את חזון הרפובליקה השנייה שהיא החלופה השפויה היחידה לכל אלה שרוצים להקים מדינת רווחה חילונית, עם פתרון הסכסוך, עם אתוס אחד של חפצי חיים!

תאריך:  08/06/2022   |   עודכן:  08/06/2022
+שינויים בתקנים שגרמו לחסמים ביבוא
13:19 08/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בין המוצרים: שואבי אבק, עריסות לתינוקות ברזים ועוד  ▪  בנט: "ככה נלחמים ביוקר המחיה מהשורש - פותחים תחרות אמת"

בנט וליברמן. נלחמים ביוקר המחייה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+זנדברג: נבחן החלת פיקדון על שקיות הניילון
11:55 08/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

במענה לשאלת ח"כ אורי מקלב הודיעה השרה כי יבחנו מודלים קיימים בעולם ובאם זה מתאפשר יאמצו אותם בישראל  ▪  ח"כ מקלב: במקום תשלום מיותר על שקיות שיזרקו לפח נעבור לפיקדון שימחזר את השקיות

לקראת הרחבת התשלום על שקיות נשיאה חד פעמיות [צילום: פלאש 90]
+שר האוצר ויו"ר ועדת הרווחה סיכמו על גיבוש מתווה משופר להגדלת שכר המינימום
11:05 08/06/22  |  מירב ארד

שר האוצר, אביגדור ליברמן ויו״ר ועדת עבודה ורווחה, ח״כ אפרת רייטן סיכמו (יום ד') על גיבוש מתווה משופר לעסקת החבילה ואופן הגדלת שכר המינימום זאת על רקע השינויים שהמשק חווה בחודשים האחרונים, לאחר החתימה על ההסכם והתאריך המיועד למימושו.

+נפילת הנוכל
10:22 08/06/22  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

בובה בנט, איילת (שסר חינה) שקד, פינטו הדהויה ומתן כהנא אבדו את כבודם, ויתרו על זהותם, הפכו את עורם ותוך הפקרת בוחריהם משתפים היום פעולה ודרים בכפיפה אחת עם האויב הערבי מבית

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
בעז שפירא
בובה בנט, איילת (שסר חינה) שקד, פינטו הדהויה ומתן כהנא אבדו את כבודם, ויתרו על זהותם, הפכו את עורם ותוך הפקרת בוחריהם משתפים היום פעולה ודרים בכפיפה אחת עם האויב הערבי מבית
דן מרגלית
יש בפינו מה לומר לה, אך מדוע שנפתלי בנט ושריו יאזינו לנודניקים האלה שזמנם עבר ואינם משתלבים במודרנה, ואפילו אינם יודעים כיצד משלמים ב-BIT
מירב ארד
על הפגישה עם מנכ"ל סבב"א אמר: "העברתי את העמדה של ישראל שנשמור לעצמנו את חופש הפעולה לפעול נגד הגרעין האירני, עם או בלי הסכם. אנחנו לא רק אומרים את זה, גם מקיימים את זה"
עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה את בקשת הממשלה למנות מחדש את סגן השר מתן כהנא לשר לשירותי דת    ביקש לראות בהצבעה על הבקשה כהצבעת אמון בממשלה    כהנא: "מכה קלה בכנף"
עידן יוסף
דובר ראש הממשלה מתן סידי סיכם עם ראש הממשלה על סיום תפקידו לאחר שנה בלבד בתפקיד    יחליף אותו בתפקיד - יותם בן-יצחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il