|
תאריך:
|
14/06/2022
|
|
|
עודכן:
|
14/06/2022
|
|
1 |
|
|
איתן מבלבל ולא בכדי בין תבוסתנות, פחדנות, אובדנות של המרגלים והציבור לבין התלהמות, אין בפרק אף התלהמות, ההתלהמות היא בראש של איתן. אבל איתן צודק תבוסתנות, פחדנות, אובדנות של הציבור השמאלי כפי שנירים מהפרשה מסוכנת לעתידנו. איתן עושה כהרגלו מהפרשה קרדום לפקור בה על מנת לקדם אג'נדות קומוניסטיות זרות. עד כאן מקווה שלא להזדקק לחזור למקום הכל כך לא נעים השקרי והמרושע הזה בעתיד הקרוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א, איתן מגלה הערכה רבה למנהיג ,שהציל את ההיסטוריה הישראלית מהליכה אחרי מידע שסיפקו עשרה מרגלים. ואתה ה.א מתנפל על איתן ללא הצדקה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חזק ואמץ... |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
משה הציל את בני ישראל מהליכה אחרי ההתלהמות של הרוב בעם, שביקש לחזור למצרים. מנהיגותו של משה ראויה להערכה, כי הוא הציל את עם ישראל מהליכה אחרי ההתלהמות של הרוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה הציל |
|
|
4 |
|
|
המנהיג משה, המנהיג בעל שאר הרוח, הציל את עם ישראל מתאונה היסטורית, שעלולה היתה להביא לתוצאת הרת אסון, אם היתה מתקבלת דעת הרוב, הדעה הצעקנית שקראה לעם ישראל לחזור מצרימה, כי מוטב למות במצרים מאשר בהליכה אל ארץ אוכלת יושביה. בזכות מנהיגותו של משה עם ישראל נחלץ מהדעה הצעקנית של עשרת המרגלים, שכבשה ברגע מסוים, ברגע מכאיב את רוב העם. אני מתייחסת לפרשת השבוע כביטוי לאמירת תודה למנהיג היסטורי בשם משה בן עמרם, שהציל את עם ישראל מהליכת שולל אחרי רוב צעקני, שדרש לחזור למצרים, לארץ בה היה עם ישראל עם עבדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תודה למנהיג משה |
|
|
5 |
|
|
וולגריות של ההמונים כמעט הצליחה ליישם את הקריאה לחזור למצרים ולא להעפיל אל המולדת -לארץ ישראל. למרבה הכאב, חלק הארי של העם הלך שולל אחרי הצעקנות לחזור למצרים. לפנינו דוגמא איזה אסון היסטורי יכול היה להתרחש, אם משה המנהיג לא היה מצליח להיות סכר לפרץ של מלל צרחני, שטוב למות במצרים ולא במדבר. הפרשה מורה לנו איזו סכנה עלולה להביא עלינו צעקנות של הרוב, כשאת הכיוון ההיסטורי הנכון העמיסו על כתפיהם רק משה ואיתן יהושע בן נון וכלה בן יפונה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טוב לעם ישראל |
|
|
|
|
|
תרשום פטנט על ההמצאות שלך, אין כל קשר בין המתואר בתגובה לבין מה שכתוב בפרשה. עולמות מקבילים וללא כל קשר, בדיחה עצובה. לא היו צעקות, היה ייאוש, היה אובדן של הדרך, היה חוסר אמונה בכוח וביכולת, בקיצור, המרגלים היו עיתונאים שמאליים תבוסתניים והצליחו לייאש את כל העם. מזל שכיום המרגלים השמאליים, לא מזיזים לעם הזה, הם בטלים בשישים ריבוא, הם שקופים, והעם בטוח בעצמו, מגן על עצמו, בכוח, ברוח ולא ביאוש, אובדנות ותבוסתנות, כאשר אובדנות ותבוסתנו ויאוש הם מיטב המסורת ארוכת השנים של השמאל מאז ועד היום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
המגיב ה.א "צודק" כתוב בפרק י"ד פסוק א :"ותשא כל העדה את קולם". מגיב בשם ה.א קובע שלא היו צעקות . הוא פשוט "צודק", כי כתוב בפסוק א': "ויתנו את קולם..ויבכו.." כאשר אמרו "בהגיון רב" "לו-מתנו בארץ מצרים..." שיהיה יום נעים למגיב שהחליט שלא היו צעקות. כל הפרשנים שפרשו "ותשא כל העדה את קולם" וקבעו שהם צעקו, הם פשוט "טעו" , כי ה.א קבע שלא היו צעקות. אני "מעריצה" את הפרשנותו של המגיב ה.א. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א "צודק" |
|
|
|
|
|
הפטנט נרשם, מהיכן המציא המגיב "חלק הארי של העם הלך שולל אחרי הצעקנות לחזור למצרים." אחרי מי הם הלכו שולל? אחרי המרגלים? אבל המרגלים לא צעקו!!! תביא תמלוגים על ההמצאה. ואיתן גם ממציא: "עשרה אנשים, שמילאו תפקידי ריגול, עלו על שרטון של התלהמות" גם כאן זו המצאה אני מבקש תמלוגים. והרי ברור שהמרגלים לא התלהמו, ההפך הם התיאשו, הם עיתונאים ופובליציסטים שמאליים מיואשים, איבדו את הדרך. ולגבי העדה " וַתִּשָּׂא, כָּל-הָעֵדָה, וַיִּתְּנוּ, אֶת-קוֹלָם; וַיִּבְכּוּ הָעָם, בַּלַּיְלָה הַהוּא." ניתן לפרש ש ו"תישא" זה צעקות והתלהמות אך אם איתן המגיבים מתיחסים לפרשנות עליהם לעשות גילוי נאות ולומר לנו שההתלהמות והצעקות אינם במקור אלא הם פרשנות, יתרה מכך על פי הסיפא אנו מבינים שלא מדובר בצעקות אלא ההיפך בבכי, בפחד, ביאוש, ומי שמפוחד לא צועק, הוא רועד, בוכה. איתן וחבריו לדגל השחור, התנ"ך הוא לא שלכם, מי שמסרס אותו למטרות אפלות ותולש ממנו דפים אין לו כל זכות להשתמש בן, התנ"ך הוא לא כלי למנף את האג'נדה החולה שלכם, סיפור המרגלים לא קשור לצעקות ולהתלהמות, אלא לתבוסתנות ליאוש לאובדן דרך ולאובדנות, וזו בדיוק תמונת ראי שלכם. אתם מואשמים בצדק כאילו אתם המרגלים של ימינו, אז אתם ממציאים המצאות על מנת להשיל את הנטל הזה מעל כתפיכם ולזרוק אות על הכתפים של הגיבורים האמתיים של הסיפור כלב בן יופנה ויהושע בן נון, ומי התלהם שם? כלב בן יפונה כמובן התלהם כתוב "ויהס כלב" ורשי אומר: "ויהס כלב - השתיק את כולם" הוא השתיק את בכי התמרורים ואת יללות הייאוש בתקיפות, כי כשסמרוטים מיללים חייבים יד חזקה ותקיפה על מנת להסות אותם, חובה בפה מתלהמים כי בלי ביטוי יצרי סוער ומגזם אי אפשר להסות עם שלם שהשמאל הביא אותו לידי ייאוש מוחלט (התלהמות על פי מילוג אופן ביטוי יצרי, סוער ומוגזם) . בקיצור הפטנט נרשם בכל העולם, נא להעביר תמלוגים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
וַיֹּאמֶר עֵשָׂו אֶל אָבִיו הַבְרָכָה אַחַת הִוא לְךָ אָבִי בָּרֲכֵנִי גַם אָנִי אָבִי וַיִּשָּׂא עֵשָׂו קֹלוֹ וַיֵּבְךְּ."
"וַיִּקְבְּרוּ אֶת אַבְנֵר בְּחֶבְרוֹן וַיִשָּׂא הַמֶּלֶךְ אֶת קוֹלוֹ וַיֵּבְךְּ אֶל קֶבֶר אַבְנֵר וַיִּבְכּוּ כָּל הָעָם."
"וַיִּשַּׁק יַעֲקֹב לְרָחֵל וַיִּשָּׂא אֶת קֹלוֹ וַיֵּבְךְּ."
"וַיְהִי כְּכַלּוֹת דָּוִד לְדַבֵּר אֶת הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה אֶל שָׁאוּל וַיֹּאמֶר שָׁאוּל הֲקֹלְךָ זֶה בְּנִי דָוִד וַיִּשָּׂא שָׁאוּל קֹלוֹ וַיֵּבְךְּ"
"וַיִּשָּׂא דָוִד וְהָעָם אֲשֶׁר אִתּוֹ אֶת קוֹלָם וַיִּבְכּוּ עַד אֲשֶׁר אֵין בָּהֶם כֹּחַ לִבְכּוֹת."
בכל המקרים אין כל ספק שנשיאת הקול היא נשיאת קול הבכי ניתן כמובן לפרש שכל העם צעקו על המלך כאשר קברו את אבנר, או אולי שיעקב צרח על רחל. כל פרשנות היא אפשרית, אך היא לא הגיונות, כי הסיפא היא שמעידה על הרישא, ואם בכל זאת מישהו מחליט שכתוב בתנך שיעקב צרח על רחל ולא רק בכה אלא בכה וצרח עליה גם יחד, הוא לא רשאי לספר לנו את זה כעובדה, אלא כפרשנות (לטעמי תלושה מהמציאות) בייחוד כאשר הוא מבסס על הפרשנות המטופשת הזו את כל המאמר שלו. בקיצור מאמר מתלהם ומשולל כל בסיס, ותגובות מתלהמות וחסרות כל בסיס מהצד של המרגלים, מהצד של התבוסתנים האובדניים מהשמאל.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
6 |
|
|
בזה אתה עקרונית ביושרה וצודק, (הגם אם ולא בחלק דקויות המילים).
עם זאת בואו נישתדל ונהיה ישרים:
ללא הנחישות והאומץ של בתחילה נחשב למיעוט,
שאומר: ללא אומצם הרב של החלוצים בתקופה זאת זמן זה, איך בכלל היינו נראים?, לזלזל ???: רק אם מאנוכיות ורשע מובהק,
(כהאם ובכלל היינו נראים: הלא כן?.). לאומץ צדק כואנושיות מומלץ ונחוץ גם מיכלול של אמת. לדון ביושרה והגינות תמיד לטובה מוסיף כמומלץ. כלרבות ורבים טובות וטובים, כבשפע ורב, כן וירבו: הרבה בריאות כעשייה לטובה ולברכה כנחת וטוב, בברכה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן בוקס |
|
|
7 |
|
|
ואומר לנו הזוהר הקדוש שבכך היה המשגה,הנשיאים,המנהיגים,חששו ששם בא״י,תאבד חשיבותם ותתבטל נשיאותם.שכן לא כל מי שהוא ראוי להיות מנהיג בגלות,ראוי גם להיות מנהיג בא״י. - ״ומה הארץ... הטובה היא אם רעה״- הארץ טובה היא אפילו נדמה לו לאדם שהיא רעה. הקדושה שנתברכה בה א״י לעולם אינה מסתלקת ממנה,ומתחת לפני ״הרע״ החיצוני חבוי ״טוב״ תמידי. ובשעה שישראל באים אל הארץ,קדושתה הנסתרת עולה ומתגלה.[ספר הזכות] - ״היש בה עץ אם אין..״ - במדרש רבה מסופר : בשעה ששמעו הכנענים שבני ישראל יצאו ממצרים והם אומרים ללכת לא״י,עקרו והחריבו את כל עצי הפרי בארץ,שלא יהיו בני ישראל נהנים מהם כלל. לפיכך נצטוו המרגלים לראות ״היש בה עץ אם אין.״ - ״והתחזקתם ולקחתם מפרי הארץ״ - אומות העולם גזלו מידנו את א״י ולכן עלינו לעמוד ולצעוק ללא הרף,שזוהי ארצנו ונחלתנו,ולהיות מוסרים מודעה לעולם,שישיבת האומות בארצנו דורות רבים,עדיין לא הפכה אותה להיות שלהן,וכי חזקתן עליה אינה חזקה כלל.הדין הוא,שאם מוסרים מודעה ומוחים מחאה על המחזיק,הרי החזקה בטלה ומבוטלת.[ר׳ נחמן מברצלב] - ״ויספרו לו ויאמרו באנו אל הארץ..״ - בעצם כל מה שסיפרו המרגלים היה אמת.אלא שאין לבוא לא״י על יסוד של ״אמת״ שטחית,לפי מראה העיניים בלבד,לפי השיקול של ״אפס כי עז העם היושב בארץ״.לגבי א״י תופסת אמת עמוקה הרבה יותר, האמת של הבטחת ה׳ לעמו.וזה היה חטאם של המרגלים.[פלאות חדשות] - ״יברכך ה׳ מציון וראה בטוב ירושלים״ [תהלים קכח]- זוהי ברכה מיוחדת ,שתהא עין ישראל זוכה ורואה רק ״בטוב ירושלים״ ,את יופיה ואת מעלותיה הטובות,ולא ח״ו,את חסרונותיה.- ״ארץ אוכלת יושביה״- א״י אינה סובלת את מי שיושבים בה ואינם זזים ממקומם,בה צריך אדם להיות הולך ועולה מעלה מעלה.[הרבי מאוסטרובצה] - ״טובה הארץ מאד מאד״- גדול כוחה של א״י עד כדי כך ,שהיא יכולה להפוך את ״הארץ״ ל״ישראל״. [הבעש״ט] וכרגיל אצל השמאל עכור המוחין,הכל הפוך ושקרי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
חבל שהמגיב החליט לסיים את תגובתו בהשמצות. כותב המאמר משבח את משה, שחילץ את ההיסטוריה היהודית מתאונה היסטורית, כאשר חלק הארי של העם מביע נכונות לחזור מצרימה, ולא להיכנס לארץ, המוצגת בפי דמגוגים כארץ אוכלת יושביה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לפלא הלא יועץ |
|
|
|
|
|
שיניך. בעצם זה שיש לך את החוצפה להשוות את עצמך וחבריך הנבובים לשני ענקי עולם כמו יהושע וכלב בן יפונה,[וזאת כאשר בכל עניין ודבר הנכם ממש כעשרת המרגלים] דבר המעיד על כשל חמור בבוחן הבנת המציאות בה הנך חוטא ללא הרף. תתפכח. - יהושע נטל שכר עשרה מרגלים שנתווסף לשמו י׳ לפי שהוסיף מצוות ומעשים טובים. [ילקוט שמעוני] -״צא הלחם בעמלק״ במידה מספקת,טענו המרגלים,בכדי לבוא אל א״י- אמר יהושע: כמה גדולים יש כאן בדור הזה, ולא ציווה משה אלא לי,לא לחינם ציווני, אלא שראה שהם נופלים בידי.[פסיקתא] -״ויקרא משה להושע בן נון יהושע״ - יה יושיעך מעצת המרגלים.[מ.סוטה] -״איש אשר רוח בו״- שיכול להלוך נגד רוחו של כל אחד ואחד.[ילקוט שמעוני] -בימי יהושע התחילה תקופת תורה שבע״פ.[ספרי] -יהושע כתב ספרו ושמונה פסוקים אחרונים וסיימו פנחס.- לפי שהיה יום שבת ,אותו יום שכבשו את יריחו,לכן החרים יהושע את יריחו קודש לה׳.[מדרש רבה] - יהושע וכלב לא נטלו חלק בגורל,אלא ע״פ ה׳.- ״והוא ינחיל אותם״ -מגיד שאין יהושע נפטר מן העולם,עד שינחיל לישראל את הארץ.[ספרי] - ״ויבא עד חברון״- הלך ונשתטח על קברי אבות,אמר להם אבותי,בקשו עלי רחמים שאנצל מעצת המרגלים.[מ.סוטה] ״וישאוהו במוט בשניים״ -כרתו אותו האשכול,,באו להעלות אותו ולא יכלו,באו יהושע וכלב,נטלו אותו והעלו אותו על ידיהם,מכאן ידעו יהושע וכלב שהם עתידים להכנס לארץ. [זוהר] - יום אחד עורר ר׳ נחמן מברסלב את תלמידיושצריך מאד מאד להשתדל ולשבור את כל המניעות ולשבת בא״י .משראה שהם תרים ומבקשים למצוא בדבריו רמזים, הוסיף ואמר: כוונתי לא״י של מטה,זו הפשוטה,על בתיה,שדותיה וכרמיה. - אין אנו יראי שמים במידה מספקת-טענו המרגלים,בכדי לבוא אל הארץ,שכן ״ארץ אוכלת יושביה היא ״, אין א״י סובלת חוטאים ,אין היא אלא לצדיקים בלבד.וע״כ השיבו להם יהושע וכלב: נהפוך הוא ״טובה הארץ מאד מאד״, שכן ״המהלך בא״י ד׳ אמות מכפרין לו על כל עוונותיו.[ר׳ יונתן איבשיץ] |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
8 |
|
|
איתן "פרש לא נכון" את המילים בפתחו של פרק י"ד: "ותשא כל-העדה ויתנו את קולם..." איתן כתב שהיו צעקות. זה פשוט "לא נכון" איתן רואה התלהמות בביטוי "וילונו על משה...ויאמר:... לן-מתנו בארץ מצרים...טוב לנו לשוב מצרימה..." ה.א "צודק" , שהוא טוען שין מקום לראייה של איתן, כי בפסוקים אלו יש התבטאות צעקנית ומתלהמת. אני מאחלת למגיב ה.א רק טוב ושוב רק טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א "צודק בהחלט" |
|
|
9 |
|
|
אני מקווה שהקוראים שמוחם לא נשרף מבינים כבר כמוני שאיתן הוא פוליטרוק קומוניסטי ושרלטן, אין לו קשר לתורת ישראל, אין לו קשר לעם ישראל, יש לו קשר לדבר אחד בלבד, למניפסט הקומוניסטי, ועבורו כל האמצעים כשרים, כולל תלישת דפים מספרי קודש של עם שאיתן לא שייך לו, כולל סירוס תכנים מספרי קודש שאינם קשורים אליו, כולל ביזוי פולחן התפילין של עם שאיתן לא שייך לו, איתן משקר למעלה במצח נחושה כאילו המרגלים התלהמו, איתן מעניק פרשנות לגמרי מעוותת לכמה מילים בפרשה, לא מזכיר שמדובר בפרשנות, הוא מציין את פרשנות הזו כעובדה, ועל הלהג המוך הזה איתן בונה תאוריה חסרת כל בסיס, ההסותרת באורח מהותי את המילים הכתובות ואת רוחם. ומדוע הוא עושה זאת? כי אם לא היה עושה זאת הוא היה מודה שהוא פוליטרון קומוניסטי ושרלטן, המשרת אנטרסים זרים, ממש כמו המרגלים, ממש כמו המרגלים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
10 |
|
|
הגדרת מילוג למתלהם היא "אופן ביטוי יצרי, סוער ומוגזם" מספרים על ירוחם משל שבשולי אחד מנאומיו היה כתוב ליד איזו פסקה "תרים את הקול זה טיעון חלש" (אני מכיר את הסיפור גם על שפריצק) וזה אומר שאצל פוליטרוקים, אופן הביטוי הוא הפוך לאמת שבו, ככל שמשקרים יותר ככל שמעוותים יותר כן רמת הבטחון חייבת לעלות, כי אז החסידים השוטים לא מטילים ספק. וזו בדיוק הגדרת ההתלהמות השלילית "אופן ביטוי יצרי, סוער ומוגזם" בתוספת שקרים, עיווותים, חצאי אמיתות, ובכך איתן ממלא את המדור הזה שנים, מתלהם, מתלהם, מתלהם, מתלהם בבוקר, מתלהם בצהריים ומתלהם בערב. ושלא תבינו לא נכון. כאשר קרה מה שקרה במעמד המרגלים, כאשר העם התייאש כי נציגי שמאל מטופשים מיואשים ואובדניים ייאשו אותו, וכלב בן יפונה היה חייב להפוך להמון את הדיסקט, אז הוא פעל נכון, הוא היסה את העם, הוא נקט בתרגילים מתלהמים מתורת תקשורת ההמונים על מנת לעצור את הסחף השמאלי האובדני ששטף את העם. בינתיים, בימים אלה, המרגלים שלנו מהשמאל ישובים בפינה הזעירה שלהם, מברברים ומקשקשים, לא מפריעים, ולכן כלב בן יפונה הלך לישון, בתקוה שלא נזדקק להעירו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
11 |
|
|
למגיב מס' 9 ו-10 חבל שעלית על סגנון של השמצות בתגובה למאמר, בו משבח הכותב את משה, אדון הנביאים. משה חילץ את העם מחלקת בדרכם של הצועדים, כי עדיף לחזור מצרימה, ולכן הכותב מעריץ את משה. למרבה הכאב, רוב העם היה בדעה שמוטב לחזור מצרימה ולא ללכת לארץ אוכלת יושביה. איתן במאמר מעריץ את משה, שהצליח לשכנע את העם לא ללכת בדרך הנלוזה של חזרה מצרימה. משום מה החליט המגיב ה.א להתנפל על איתן. אני מאחלת בריאות למגיב ה.א וחבל שהוא הולך בדרך של השמצות וגידופים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב מס'9 ו-10 - |
|
|
|
|
|
קשקוש, התלהמות מופיע בפרסום 15 פעם, משה רק 8 פעמים, עיקר הפרסום הוא ההתלהמות הכוזבת בחלקה ולא מבוססת בעליל בחלקה השני, עיקרו של הפרסום איננו משה, עיקרו לגנוב את דעת הקוראים להעלים את העובדה שהמרגלים מקבילים לשמאל של היום, תבוסתנים אובדניים, אנשים ללא דרך וללא כיוון, ואילו כלב בן יפונה מקביל לימין של היום, בטוח בעצמו ובמולדתו, זו בדיוק הפרשה, אבל לפוליטרוק זה לא מסתדר, אז הוא הופך את המציאות משה הפסיד לצערי 15:8 להתלהמות המומצאת של איתן, המספרים מדברים בעד עצמם. כל אחד יכול לספור לבד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
12 |
|
|
כל מה שצריך על מנת לשים את האמור לעיל על פסים של אמת, זה להחליף ב 18, (חי) מקומות שונים את המילה התלהמות במילה תבוסתנות, 10 המרגלים היו תבוסתנים, העם היה תבוסתן כלב בן יפונה ויהושע בן נון היו בעלי גאווה לאומית ואמונה בדרך, הם האמינו בחוסן האומה, הם ראו בדיוק אותה תמונה פיזית כמו כל חבריהם, אך האמונה פעמה בליבם "נתגברה", זה בדיוק ההבדל בין נמושות ובין אנשים הגאים במקורותיהם, מאמינים בדרכם, נושאים את דגל המדינה בכל מקום ברחבי המדינה, מכבדים את סמלי המסורת בין אם מקיימים את כל המצוות או לא, מכבדים את ספר הספרים ושומרים עליו מכל משמר, גם אם לא תמיד מסכימים לכתוב בו, ונמושות? פוחדים מהצל של עצמם, בזים לתפילין, תולשים דפים מספר הספרים, משבשים ומסרסים את תוכן ספר הספרים לצרכיהם, בקיצור נמושות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
13 |
|
|
איך זה עובד? איך שרלטנים צורבים תודעה שקרית במוחות של אחרים?. בואו ואספר לכם. הם קודם מחלקים את העולם לשני חלקים, מי לנו ומי לצרינו, מי אתנו ומי נגדנו. ואז הם מכנים בשם גנאי את המתנגדים, על מנת לכבס את הגנאי הם משמתשים בשם קבוע לדוגמא "מתלהם", הם בפועל מקללים מתוך שנאה עזה לאדם שמערער על שליטתם, אך רוצים לצייר תמונה כאילו הם ליבראלים אז יוצא להם "מתלהם". כל מי שנגד השרלטן והשרלטונות נקרא להלן מתלהם, מי שימתח על השרלטן ביקורת - מתלהם, מי שיתקן שגיאה של השרלטן - מתלהם, מי שמתלהם, ודאי מתלהם. אם המתנגד אוכל, הוא מתלהם, אם הוא שוכב, מתלהם, כל מה שהוא עושה, הוא מתלהם, ואז כאשר עדת השרלטנים רואה את המתנגד היא לא רואה מתנגד היא רואה מתלהם, אפילו כשהוא מת לחלוטין, הוא מתלהם. מוח האדם ניתן להינדוס, בחברה סגורה בה יש מטיף שהוא הוא הבוס של אלוהים, השקר הופך אמת, האור נעשה חושך, המניפולציה הופכת לדרך חיים, ואז אפילו כאשר החברה הזו נפתחת, המוח כבר מהונדס, ואפילו שהאמת מוצגת מול העיניים המוח לא קולט. כאן במדור, כל מי שמשמיע דעה מרכזית או ימנית - מקבל את התוית הגנאי מתלהם, את המתלהם קשר כבר השמאל עם הביביסט, כלומר כל פעם שאני מותח ביקורת, קוראים לי מתלהם, ואז השרלטנים מחרים אותי עם בבונים. ועכשיו כאשר השרלנות רוצה למתוח ביקורת על המרגלים, היא לא אומרת שהם היו שפנים, שהיו תבוסתנים, שאיבדו את אמונם בעם ובמולדת, כי זה לא טוב לשרלטן לומר זאת, כי לו עצמו אין אמון בעם ובמולדת, אז מה הוא אומר "מתלהמים", ומאיפה הוא לוקח את זה? משום מקום, ממציא פשוט ממציא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
איתן כותב מאמר המשבח את משה , שהצליח להביס דעת קהל שביקשה לחזור מצרימה. איתן כותב מאמר המשבח את משה המנהיג שהצליח לחלץ את העם מטעות היסטורית, אם היה ממשיך ללכת עם הרוב, שדרש לחזור מצרימה ולא לבוא לארץ אוכלת יושביה. ומכאן מגיב החותם בשם ה.א החליט , שצריך לגדף את איתן המילים כמו שרלטן. חבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאלה ל-ה.א |
|
|
|
|
|
עיקרו הוא המרגלים התבוסתנים וההמצאות של איתן על התלהמות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יש מי שתולש את האמירה בתפילה "ברוך שלא עשני אישה" זה הגבר האוהב את רעייתו, הוא אוהב את בנותיו ואינו מסוגל להוציא מפיו את המילים "ברוך שלא עשני אישה". הוא תולש את המשפט הזה מהתפילה שהיא יקרה לו. אז שמגיב ה.א ימשיך להלעיז על אנשים האוהבים את היהדות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א |
|
|
15 |
|
|
מחול עם צועק לחזור מצרימה . . מול עם צועק ובוכה. מול עם בוכה שהוא הולך לארץ אוכלת יושביה, ניצבת דמות מופלאה של מנהיג אמיתי כמו משה. אני מתגעגעת למנהיג של פרשת השבוע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מתגעגעת למנהי |
|
|
16 |
|
|
|
|
יורם אטינגר
האם הנשיא ביידן יאמץ את כוונת הנשיא קארטר לשינוי המשטר בטהרן? מגלה שקארטר שינה באופן דרמטי את מדיניותו, לפיה אייתוללה חומייני היה אמור להתמקד בטרקטורים ולא בטנקים, והגיע למסקנה שעל ארה"ב לפעול לשינוי משטר באירן, מכיוון שהוא בלתי אמין
|
|
|
|
|
|
ארי בוסל
לישראלים אין זמן להתעסק בשנאה האוכלת את האדם מפנים, הטופחת ומאמירה, ממש כמו שמרים (או נגיף הקורונה) הם עסוקים בחיים: בית ספר, צבא, טיול בעולם, לימודים אוניברסיטאים, חתונה, משפחה
|
|
|
|
|
|
יואב יצחק
בדרך, מכתב אזהרה התנהלות חמורה מול גורם חיצוני מסמך מזויף
|
|
|
|
|
|
יוני בן-מנחם
ממשל ביידן מנסה לרצות את יו"ר הרש"פ אבו-מאזן ונקט במהלך ביניים לקראת פתיחת הקונסוליה האמריקנית בירושלים שנסגרה בתקופת ממשל טראמפ. ישראל טעתה בכך שלא הביעה התנגדות למהלך הביניים של הממשל, המהלך הזה הינו תחילת השחיקה של הכרזת טראמפ על ירושלים כבירת ישראל
|
|
|
|
|
|
יאיר נבות
ביקוש הגבוה גרם לעלייה משמעותית במחיר, דבר שממנו מרוויחה כמובן רוסיה בטווח הקצר - מחירי הייצוא הממוצעים שלה היו גבוהים ב-60% בממוצע מהשנה שעברה, וזה מכניס כסף רב יותר לקופתה של רוסיה. בטווח הארוך זה כבר יהיה סיפור אחר - מדינות אירופה צפויות להמשיך ולצמצם את היקפי ייבוא האנרגיה מרוסיה
|
|
|