X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
פגיעה ביכולת הלחימה [צילום: אביר סולטן, פלאש 90]
תפקידו של הצבא לנצח
לצבא יש את החובה לא לפתוח יחידות אשר הצטרפות בנות למערך הלוחם תיצור פגיעה משמעותית ביכולת הלחימה וההכרעה. אלה הן העובדות עליהן חייב להתקיים הדיון הציבורי

כל הכבוד לבנות הנפלאות חדורות תחושת השליחות והרצון לשרת בתפקידי לחימה בצה"ל. הבנות ראויות לכל שבח והערכה על המוטיבציה, על האמונה בצדקת דרכן, על ההתעקשות שלא לוותר. ואחרי שברכנו והודנו לבנות הנפלאות ראוי להתעכב קמעא על המאבק המשפטי החדש המתרחש מול הצבא.
צבא נועד להכריע ולנצח במלחמה מול אויב. צבא נועד לקבוע הישגים ללא פשרות מול המאיים עליו. הצבא אינו מחנך העם, המנדט שלו אחד הוא, ניצחון בקרב ובמלחמה. הצבא יכול וראוי שייפתח, כמו שעשה עד היום, יחידות המתאימות גם לבנות, מקום בו תרומתן תהייה משמעותית ביותר ומבלי לפגוע בשלומן ובריאותן.
לצבא יש את החובה לא לפתוח יחידות אשר הצטרפות בנות למערך הלוחם תיצור פגיעה משמעותית ביכולת הלחימה וההכרעה. אלה הן העובדות עליהן חייב להתקיים הדיון הציבורי. האם בנות לוחמות יכולות להצטרף לכל היחידות הצבאיות או שמא רק לאלו שהצבא קבע שהן יכולות לתרום בהן ולא להינזק גופנית.
אלא, שבמאבק זה שותפים גורמים בעלי תפיסות עולם פרוגרסיביות ואג'נדות רדיקליות ממש, אשר השכילו ליצור מצג בו כל מי שלא תומך בהן הרי שהוא חשוך, פרימיטיבי, איש מערות וקנאי לאלוהיו. גורמים אלה מצליחים להטיל חתתם על פוליטיקאים על עיתונאים וכעת גם על הצבא המתיירא לעמוד מולן בעוז ובעוצמה, להציג את המחקרים הרבים שערך לאורך העשורים האחרונים ולהבהיר כי אין כאן סוגיה דתית כי אם סוגיה אשר בקצה שלה יש רק שאלה אחת, האם הלוחמות מסוגלות לעמוד בתנאי הסף או לא.
מספר צעירות חדורות אמונה ומוטיבציה אמיתית לשרת ביחידות העילית המובחרות בצבא עתרו בעידוד גורמים בעלי אג'נדה פרוגרסיבית לבג"ץ. הצבא, הרמטכ"ל, שר הביטחון, הציגו בפני השופטים מחקר מהייחודים בעולם שנעשה בנושא זה וממנו עולה כי עם כל הרצון הטוב וכל המילים החשובות וכל שפעת המוטיבציה, ישנן יחידות בהן לוחמות אינן יכולות לשרת.
פוליטיקאים כמו אישי ציבור שונים ובהם אנשי צבא המשרתים בפועל חוששים מהטרור הפמיניסטי אשר יכתיר את מי שמעז לטעון אחרת מהן, כחשוך, נבער ופוגע בשיווין לנשים. יש ולפעמים האמת כל כך פשוטה, נהירה וברורה, אך יש מי שפועלים נגדה במלא העוז, מייצרות אמת חדשה מגייסות את הרדידות, את השטחיות, את הסיסמאות, את הדמגוגיה, מסרבות להבין את המציאות ואל מול העובדות הן נלחמות בכידוני זעם קדוש ומוזר.
עם כל הכבוד לרוח אהבת הארץ וההגנה על המולדת המפעמת בקרב אותן צעירות, תסמכו על הצבא שיפתח עבור הלוחמות רק את מה שיכול לסייע בקרב ולא את מה שעלול להיות גורם המוביל לכישלון בקרב. חובה לחזק את הצבא והעומדים בראשו גם מול האיום האופנתי בבג"ץ. לשופטי בג"ץ הנכבדים ראוי לשלוח בכל בכבוד הראוי את העותרות ושלוחותיהן לקרא את מחקרי הצבא ולהתכבד בכל תפקיד שהצבא ימצא בהן תועלת לניצחון בקרב. זהו ייעודו של הצבא.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  20/06/2022   |   עודכן:  20/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
זו בושה וחרפה, שדמות פוליטית בכירה במפלגת השלטון במדינת היהודים, דמות שגם נוטלת חלק בצמרת השלטון, מציבה את כל כובד משקלה בעיצוב השקפת עולם לאומנית בוטה וגסת רוח של דור העתיד במדינת ישראל
ארי בוסל
את הנשיא טראמפ ניסו לפטר על בסיס אי-כשירות נפשית. הדמוקרטים הפיצו שמועות שהוא עלול לפתוח במלחמת עולם גרעינית רק בכדי להסב את תשומת הלב
יאיר נבות
סטולטנברג יוצא מתוך נקודת הנחה שלמרות שאיש לא יודע, הרי שהמלחמה עלולה להימשך זמן רב מאוד: "עלינו להתכונן לכך שזה עלול לקחת שנים. אסור לנו לוותר על התמיכה באוקראינה. גם אם העלויות גבוהות, לא רק של תמיכה צבאית אלא גם בגלל עליית מחירי האנרגיה והמזון"
רפי לאופרט
איננו זקוקים ל"תיקון שני" {1} בחוקה. על הסדר הציבורי צריכה לשמור המשטרה המקומית והארצית ועל המשטרה צריך לשמור הציבור הדמוקרטי באמצעות נציגיו הנבחרים בבית הנבחרים. לשם כך יש להעניק למשטרה ולמערכת אכיפת החוק כוח, אמצעים ותמיכה ציבורית ובה בעת לדרוש מהן תוצאות חדות וברורות
יוסף אליעז
ממשלת השינוי מתפרקת מתוך עצמה בשל עליבות וחולשת חברי הכנסת שלה, שריה וסגניהם    על ראשי הרשימות היה לבדוק מראש את כישוריהם של המנויים ברשימתם לכנסת ואת נאמנותם למדינה ולמוטיב המרכזי של הרשימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il