X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דאגה לפושעים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
מועמד אכפתי לראשות הממשלה
יש להפוך את המנטרה המשטרתית חסרת האונים: התיק נסגר מחוסר עניין לציבור, ולגלות אכפתיות ועניין דווקא באזרח הקטן, חסר הישע

אני חושב שמה שקורה היום, עם חוסר היכולת לבחור מפלגה מתאימה, נובע מהתנהגות הממשלות. טענתי היא שראשי הממשלה לא מודעים למה שמעניין את הציבור. כולנו מכירים את הקטע שמשטרה סוגרת תיק, של אזרח שנפגע מעבירה חמורה. הטענה שלהם היא חוסר עניין לציבור. אבל המצב הוא בדיוק ההפך. מה שמעניין את הציבור, זה שיטפלו באנשים הקטנים ולא רק במפורסמים ובבכירים.
לציבור נמאס מההתעסקות האינסופית בתיקי בכירים ובפרשות שחיתות שאינן נגמרות. במקום להקדיש את כל האמצעים המשפטיים לעניינים הללו, הגיע הזמן לטפל בציבור הרחב. הציבור שכבר אין לו אמון בממשלה ובכלל לא מעוניין להצביע לשום מפלגה.
אם יקום פה מנהיג שיבין את העניין הזה, אין ספק שמיד תקום ממשלה יציבה. כל שצריך הוא לטפל בבעיות שמעניינות באמת את הציבור: חיזוק המשטרה ושלטון החוק בכלל, תוך נקיטת יד חזקה וסילוק השופטים שמזלזלים בנפגעי עברה ורק מתעניינים בעבריינים. צריך להפנות את רוב המשאבים לעזרה לאזרח הקטן ולא לגדולים והחשובים, בעלי האמצעים.
עזרו לנו לחיות חיים איכותיים, בלי אלימות, שנקבל סיוע מיידי ורציני מהמשטרה, ולא נצטרך להסתבך עם החוק. שיתחשבו יותר בנפגעי עבירה ולא בפושעים, שזוכים לאינסוף הקלות ועכשיו גם משחררים אותם כי אין מקום בבית הסוהר. זכרו, יש להפוך את המנטרה המשטרתית חסרת האונים: התיק נסגר מחוסר עניין לציבור, ולגלות אכפתיות ועניין דווקא באזרח הקטן, חסר הישע, מול המערכת המשפטית-משטרתית שלא מתפקדת, אלא רק עושה לעצמה יחסי ציבור.
הציבור מעוניין במעשים ולא ביחסי ציבור, ולצערי כל מה שמעניין את רשויות החוק, זה יחסי ציבור ורושם חיצוני ולא מהות. ציבור הבוחרים יידע לזהות מועמד איכותי, מתאים לתפקיד, שיקים ממשלה אכפתית ומתפקדת למען הציבור הרחב ולא למען האינטרסים של עצמה.

תאריך:  20/06/2022   |   עודכן:  20/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
אנו מסתערים לעבר היעד    אם נעסוק עתה בחישובי הקץ שמא ניכשל - מובטח לנו שאכן ניכשל    בעיצומה של ההסתערות יש מקום למחשבה אחת בלבד, מה עלינו לעשות כדי לנצח
אלי אלון
שלושה שבועות לפני פרוץ מלחמת ששת הימים ב-14 במאי 1967 ב"תקופת ההמתנה", נהרג סגן רמי זית (27) מפקד מוצב סוסיתא שבאזור כנרת    הוא הובא לקבורה בקיבוצו שריד    צה"ל מסר כי "נהרג בעת מילוי תפקידו"
רבקה שפק-ליסק
מנסור עבאס החליט לבטל את המדיניות הכופרת בישראל כמדינה יהודית    הוא החליט ש"עניי עירך קודמים" ושטיפול בצרכים של ערביי ישראל הוא בסדר עדיפות ראשון על פני המאבק הפלשתיני
יוסי אחימאיר
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, מפגין בכל הזדמנות את יושרתו וממלכתיותו. בשבוע שעבר קיבלתי מכתב מרגש, שבו הנשיא מהלל את פועלו של ד"ר אב"א אחימאיר, שפרשת ארלוזורוב פצעה את נפשו. כתב לי הנשיא לרגל מלאת 60 שנה לפטירתו של איש "המחנה השני": "הוא היה איש אשכולות ורב פעלים בתנועה הציונית ובמאבק למען המדינה שבדרך"
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - לבלוב, איך הצליחו? הרס, מתרוצצים, חסרי אומץ אזרחי וסיכה בבלון    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il