X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
איש אינו מזכיר את המתח המיני
איש אינו מדבר על המתח המיני המתהווה בהכרח עת שמים בכפיפה אחת בחורה ובחור צעירים, כאשר אלה אמורים להתאמן ולהזיע ביחד, להתחרות ביחד, לשאת משאות ביחד, לשכב ביחד במארבים, ולבצע משימות בתנאים של קרבה גופנית, לעתים סוג של קרבה אינטימית

מזה שנים שאני עוקב אחר הדיון ההזוי על שילוב נשים ביחידות לוחמות בצה"ל. לגודל האסון ולמרבה הכלימה אלה המצדדים בשילוב הזה נוחלים ניצחון אחר ניצחון, חלק מייסורי הדור, דור בו האג'נדה הפרוגרסיבית מכה בכל ערך ומשתלטת כמו סרטן אלים על כמעט כל חלקה טובה.
הנימוקים המועלים על-ידי מתנגדי השילוב הזה רבים ומגוונים. הבנות חלשות מהבנים בגלל מבנה ביולוגי מולד ולפיכך אינן יכולות לתפקד באותה הרמה כמו הבנים. הורדת סרגל המאמצים על-מנת שהבנות תוכלנה לעבור מסלולים קרביים פוגעת ביכולת של היחידה כולה. הגמשת קריטריונים על-מנת לאפשר לבנות להתגייס ליחידה הלוחמת אף היא פוגעת ביחידה. מאמצים פיזיים ניכרים פוגעים בבריאותן של הבנות ולעתים גורמים לנזקים ופציעות לא פשוטות (למשל צניחת רחם ושברים באגן). ועוד הנימוקים רבים וטובים.
בולט מאוד שבשיח הזה איש אינו מדבר על המתח המיני המתהווה בהכרח עת שמים בכפיפה אחת בחורה ובחור צעירים, כאשר אלה אמורים להתאמן ולהזיע ביחד, להתחרות ביחד, לשאת משאות ביחד (לעיתים אחד על אחד...), לשכב ביחד במארבים, לבצע משימות בתנאים של קרבה גופנית, לעתים סוג של קרבה אינטימית.
נזכיר - מדובר בבחורים ובבחורות צעירים, בשיא פריחתם כאשר ההורמונים והמשיכה מצויים בשיאם! זה הגיל, מה לעשות. אין מצב בו הקרבה המתוארת לעיל, קרבה שלעתים נדרשת במהלך מסלול ההכשרה הקרבית - לא תעורר יצרים, לא תיצור מתח מיני, לא תסיח את הדעת וכפועל יוצא מכל אלה לא תפגע בדריכות, במוכנות, ביכולות ובתפקוד המבצעי של היחידה הלוחמת.
פגיעה אנושה
נזכיר שאחד התנאים להצלחה בקרב היא אחוות הלוחמים. היכולת והרצון לתת את הכל אחד עבור השני. הקרבה הזו נרכשת בדם יזע ודמעות ומתחזקת מאוד בגיבוש היכולות של הלוחמים וברכישת כלים ומיומנויות במסלולי ההכשרה השונים. המצאות בנות ובנים בכפיפה אחת פוגעת, ככל הנראה אנושות, בלכידות הזו, באחוות הלוחמים הזו - וממילא פוגעת בצבא ומחלישה אותו. מדהים אותי בכל פעם מחדש שעל נושא זה כמעט שאין מדברים.
לטירוף הזה, התומך בשילוב נשים ביחידות הלוחמות שותפים אנשים רבים, חלקם בעלי תפקידים משמעותיים בכוח הלוחם בצבא, בעבר ובהווה. בראש המאכזבים עומד הרמטכ"ל אביב כוכבי, בו תלו רבים תקוות גדולות ואילו במציאות הוא מקדם את האג'נדה הזו. מחרים מחזיקים אחריו מפקדים לא מעטים, גם כאלה שיודעים קרב מהו, גם כאלה ששירתו ביחידות מובחרות.
נדהמתי לשמוע שגם במפקד סיירת מטכ"ל בעבר ובמפקד שייטת שלוש עשרה נכנס החיידק הזה וככל הנראה השתלט עליהם, על תודעתם ועל תובנותיהם. בנוסף שמעתם כולם כי בנות ישולבו גם ביחידת החילוץ 669! עד אנא נגיע? התוצאה הבלתי נמנעת של החולי הזה, המתפשט כמו אש בשדה קוצים (ובמהירות מדאיגה) תהא החלשת הצבא ופגיעה ביכולות. בהיותנו עדיין חיים על חרבנו ובהיות צבא הגנה לישראל חיוני לשם ביצור ריבונותנו על ארצנו והבטחת עצמאותנו - איננו יכולים להרשות לעצמנו פגיעה כזו בצבא.
לפיכך, על כל מי שעיניו בראשו ועל כל מי שהנגע הזה לא השתלט על הווייתו ועל תודעתו - להשיב מלחמה שערה ולהתנגד לתופעה בכל כוחו המוסרי, השפעתו הרוחנית והערכית, כוח אמונתו וקרבתו לנוער, על-מנת לייצר תודעה בריאה ושפויה בקרב כמה שיותר מתגייסים, דתיים וחילונים כאחד, על-מנת שאלה ישמיעו קול ואף יתנגדו לטירוף הדעת הזה, טירוף המאיים על בריאותנו כעם חופשי בארצו.

תאריך:  22/06/2022   |   עודכן:  22/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איש אינו מזכיר את המתח המיני
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ובקיצור - אנשי הדת רוצים לשלוט
הירונימוס  |  23/06/22 12:01
 
- בצבא לבטח לא היית... ל"ת
קצין במיל'  |  23/06/22 23:15
2
רק אדם אומלל במיוחד
יוסס  |  23/06/22 19:25
 
- אידיוט שימושי
חד עין  |  23/06/22 23:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נבות
היום לפני 81 שנה נפתח מבצע ברברוסה שבו ניסתה גרמניה הנאצית לכבוש את רוסיה    ייתכן שיש קשר בין החששות של גורמי הביטחון הרוסיים מפני פוטין לחששות של ראשי הצבא הרוסי ב-1941 מפני סטלין
רפי לאופרט
הבחירות החמישיות בדרך. עבור מספר דמויות בממשלה הנוכחית ובראשן בנט, שאלת השאלות היא אם בחירות אלה הן אתנחתה או סוף הדרך. פוטנציאלית ועניינית הוא בעיני הפוליטיקאי המתאים ביותר להוליך את ישראל בדרך המלך - דרך בה הולכים הכל בשירות הציבור והעם. לרשותו זמן קצר מאוד לעצב את דימויו ואת הארגון הפוליטי בראשו יעמוד בבחירות אלה מחדש - האם ישכיל?!
יעקב קורי
יש לנו בעיה, כי את עיקר התעמולה הארסית נגדנו עושים בכישרון רב יהודים וישראלים, הרבה יותר טוב מהפלשתינים, האנטישמים ו-BDS
עליס בליטנטל
מופלא, עד כמה אפשר להינות מקומדיה כה שנונה ובביצוע מושלם בתיאטרון באר שבע, ב"ארוחה עם אידיוט", כשהמחזה חף מפוליטיקה ומהנושאים המטרידים של ימינו! מולי שולמן צלח בבימויו להגיש לקהל מעדן של קומדיה המדגדגת ללא הרף את בלוטות הצחוק של הקהל    ומה צריך אדם יותר בימים אלה?
עמנואל בן-סבו
שגרת המוות, שגרת ריח הגופות המרקיבות, שגרת הרוע, היא המציאות הנוראה והמאיימת בה בני אדם "מתרגלים" לספירת הגופות, לקברי האחים, למוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il