X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עתיד מספרי
הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו
כל תלמיד מתחיל בבית הספר למשפטים יודע שחברה או ארגון היא ישות משפטית אחרת מאשר מנהליה כך גם עיר שבראשה עומד ראש עיר ובוודאי מדינה שבראשה עומד ראש ממשלה או נשיא

כיצד עוזרת הנומרולוגיה הקבלית לבעלי עסקים?
היה זה בתחילת 2012, פנה אלי א.א. (השם המלא שמור מטעמי צנעת הפרט) וסיפר לי "אני מיואש. אולי תוכל לעזור לי בעזרת הנומרולוגיה הקבלית, כי בכל דרך שניסיתי הגעתי למבוי סתום". "אשמח להקשיב לסיפור שלך ולשמוע מדוע אתה מרגיש ככה. בוא ונראה איך אוכל לעזור לך". השבתי לו.
"תראה", הוא מספר "שנים ארוכות, מאש שהשתחררתי משירות חובה בצה"ל עבדתי כשכיר בחברה גדולה. הגעתי לדרגת מנהל, הלקוחות היו שבעי רצון וגם המנהלים שלי, אך הרגשתי שאני יכול יותר וגם רציתי לעבוד למען עצמי, לא למען האחר. ההזדמנות הגיעה לפני שנתיים, עשו רה-ארגון בחברה והציעו לי לצאת לגמלאות עם 150% פיצויים. שמחתי להזדמנות וקיבלתי את ההצעה".
"ומה קרה שהביא אותך לייאוש"? שאלתי אותו. "ביום שלישי, עליו נאמר 'פעמיים כי טוב' ביום הולדתי ה-56 בתאריך 11 למאי 2010 לבשתי חולצה לבנה ופניתי למשרדי מע"מ ומס הכנסה וניגשתי בארשת חגיגית לפקידים ופתחתי עסק שכולו שלי, על שמי". סיפר.
"בינתיים זה נשמע מבטיח", אמרתי לו. "לא יודע, אולי נתנו בי עין רעה", הוא אמר ונאנח. "עובדים ששכרתי ונתתי בהם אימון, לא התנהגו ביושרה איתי. לקוחות שלקחו סחורה, הבטיחו לשלם ונעלמו. בקיצור אני מרגיש קורבן", הוא אמר לי. "אבדוק את מפותיך ואחזור אליך עם מסקנות והמלצות", אמרתי לו. "אתה מבין בוודאי שאני בודק שתי מפות. את המפה האישית שלך ואת מפת העסק שלך". "זה לא אותו דבר"? הוא שאל "הרי זהו עסק אישי, אני זה העסק והעסק זה אני". "פה הטעות", השבתי. "העסק הוא ישות אחרת, שכן יש לו תאריך לידה משלו".
כל תלמיד מתחיל בבית הספר למשפטים יודע שחברה או ארגון היא ישות משפטית אחרת מאשר מנהליה. כך גם עיר שבראשה עומד ראש עיר ובוודאי מדינה שבראשה עומד ראש ממשלה או נשיא. לראש הממשלה יש את המפה שלו ולמדינה את המפה שלה. על-מנת לייצר לאדם מפת דרכים נומרולוגית קבלית יש צורך בחמישה נתונים: שם פרטי, שם משפחה, תאריך לידה, שם אבא ושם אמא. לעסק או לארגון כמו: עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה בע"מ, שותפות רשומה, ארגון, עיר ומדינה, יש צורך בשם ובתאריך לידה.
במפת הדרכים לבעל העסק אכתוב את מפת כישורי התעסוקה להצלחה כלכלית הנחוצה מאוד בתקופות של משבר. הרי בתקופות של משבר כמו הקורונה יש עסקים שנסגרים, יש מקצועות שנהיים מיותרים ויש מקצועות חדשים שנעשים נחוצים. לעתים עלינו למצוא עיסוק אחר, ולהמציא את עצמנו מחדש על-מנת לפרנס את עצמנו ואת משפחתנו.
הנומרולוגיה הקבלית באה לעזרתך, בעל העסק, ושולחת לך מגדלור שיכול להאיר את דרכך התעסוקתית ולגלות מה מתאים לך כמקצוע, עיסוק או קריירה ובמה תוכל/י להצליח. מהי מפת כישורי התעסוקה שלך? והאם בכלל מתאים לך להיות עצמאי/ת?
מהו מספר הייעוד שלך - ולמה את/ה זקוק/ה על-מנת לחוש אושר וסיפוק? מהו סגנון המחשבה שלך וכיצד הוא משפיע על חייך? האם שמך הנוכחי נותן לך חיים מאוזנים? אילו נטיות יש לך באופי? מה מצב בריאותך? מה חוסם אותך מהצלחה - מהי מפת התיקונים שלך? מתי מתאים לך לעשות שינוי ולהתפתח? מתי מתאים לך להמתין או ללמוד? מהם השנים המאפשרות ומהם השנים המעכבות? ועוד שאלות רבות ב-22 תחומי חיים, עליהן אני עונה במסמך מקיף ונרחב בן כ-35 עמודים. מצויד/ת בידע הזה ובדרך ליישמו, תוכל/י לצאת לדרך חדשה של עיסוק מהנה ופרנסה טובה.
לעסק עצמו, אבדוק האם שם העסק מתאים לתאריך לידתו (הרשום במסמכי ההקמה של העסק), מהם התקופות המאפשרות, מהם התקופות המעכבות, מהם תחומי העיסוק המתאימים לעסק, אם יש מספר שותפים, מיהו המתאים ביותר לניהול בעסק ועוד שאלות עליהן אני עונה. שתי המפות הללו יחד, מציידות את בעל העסק בכלים המאפשרים לו להצליח יותר.
בבדיקת העסק של א.א. מצאתי כי העסק נפתח בתאריך 11 למאי 2010. מספר הייעוד של העסק הינו מספר קארמטי, מספר שיעור 1=19. מספר המתאר ניצול וקורבנות. רק לוקחים ממנו, משתמשים וזורקים. היות שמדובר כאן בעסק שאפשר לשנות את תאריך הולדתו, שכן אינו אדם, הרי שניתן לסגור את העסק ולפתוח אותו בתאריך אחר, תאריך המיועד להצלחה וכך המלצתי לעשות.
א.א. נהג לפי המלצתי ולכן הצליח לשקם את עסקו ולהביאו להצלחה.
אז, אם אתה בעל העסק, מרגיש תקוע, מרגיש שאתה מתאמץ, אז לא מגיע לתוצאות, כמו פול גז בניוטרל, מציע לך לבדוק הן את מפתך האישית והן את מפת העסק, לבדוק מה מפריע לך להתקדם, בחייך האישיים ובחייך העסקיים.

תאריך:  11/07/2022   |   עודכן:  11/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
הרעיון של תמר זנדברג, השרה להגנת הסביבה, למנות את יוסי ביילין, אדריכל אסון אוסלו, לתפקיד יו"ר רשות הטבע והגנים הוא מעשה פוליטי מסוכן ותחיבת אצבע בעיני הרוב הגדול של אזרחי ישראל, אשר זוכרים את כוח ההרס של האיש ההרפתקן    חובה למנוע את המינוי המסוכן
איתן קלינסקי
עלינו לזכור שב-1948 האוכלוסייה הבדואית היוותה יותר מ-90% מאוכלוסיית הנגב    חיו בנגב באותם ימים למעלה מ-90,000 בדואים    בתום המלחמה ב-1948 נותרו כ-11,000 תושבים
יעקב קורי
אני חוטא בכתיבה וכינויי הוא "יענקלה כותב ספרים"    שאלה יהיו כל החטאים שלנו! לפחות אני לא חוטא בגרגרנות וחי מתרומות של טייקונים    אני ממליץ בחום על כתיבת ספרים או לימוד שפות
יוני בן-מנחם
חמאס מנסה להעכיר את היחסים הטובים בין המוסד הישראלי לבין המודיעין הטורקי באמצעות תחקיר מפוברק בערוץ אל-ג'זירה על פעילות המוסד באיסטנבול. חמאס מודאגת מההתקרבות של טורקיה לישראל אך טורקיה הבהירה לה כי הדבר לא ישפיע על יחסה אליה ואף נתנה לה ערבויות בכל הקשור להמשך פעילותה בטורקיה
אפרים הלפרין
מה הייתה אמורה היועמשי"ת לממשלה להשיב לשאלה האם ניתן לבחור רמטכ"ל בתקופת בחירות?    מסתבר שגם כאשר האמון הוא בתחתית הבור, הוא יכול עוד לרדת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il