X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בלסינג אפריפה [צילום: יוטיוב]
תנו אזרחות להון האנושי העובד
בלסינג אפריפה, הספורטאי הלא מוכר לקהל בישראל, היה הנציג הרשמי של מדינת ישראל באליפות העולם בעולם הוא מוכר אחרי זכייתו כישראלי, רק בישראל הוא אינו מוכר כישראלי

בלסינג אפריפה הופיע בריצת 200 מטר באליפות העולם עד גיל 20. הוא הצמיד את סוליות נעליו לאדן הזינוק בשביל מספר 5 באצטדיון בעיר קאלי שבקולומביה וב-19.96 שניות גמא את המרחק של 200 מטר, וכך הנער משכונת עוני בדרום העיר תל אביב, העונה לשם בלסינג אפריפה, בן ה-19 תוך 19.96 שניות הפך להיות אלוף העולם.
אף לא אחד בקהל הצופים שמע על הנער בן ה-19, שבמקרה הוא נציגה של מדינת ישראל באליפות העולם. אך למרבה הכאב, גם ישראל לא הכירה בו ולא הכירה בהוריו, באחיו, באחיותיו ובקרובי משפחתו כאזרחי מדינת ישראל. בן משפחה אחת שחיה בישראל והביא כבוד גדול לישראל, ישראל הרשמית רואה בו ובבני במשפחתו רק כגונבי גבול.
בלסינג אפריפה, הספורטאי הלא מוכר לקהל בישראל, היה הנציג הרשמי של מדינת ישראל באליפות העולם. בעולם הוא מוכר אחרי זכייתו כישראלי, רק בישראל הוא אינו מוכר כישראלי. למעשה הוא אדם נטול אזרחות. ממדינת המוות, גאנה, ממנה ברח, נלקחה ממנו האזרחות. המדינה אליה ברח - מדינת ישראל - רואה בו ובכל בני משפחתו רק כגונבי גבול, שאינם זכאים לאזרחות ישראלית.
אפריפה הוא בן למשפחת מהגרים מאפריקה, שגנבו את הגבול וחיים בדרום תל אביב. הוא גנב הגבול מאפריקה, שפגש את המוות לא פעם. ישראל מתנכלת לו, ישראל מתנכלת למשפחה של מי שהעניק לה כבוד, כששירת המנון "התקווה" מילאה את חלל האצטדיון ודגל ישראל התבדר ברוח. כל זה אירע, כשמהרמקול הושמעה קריאה בכמה שפות, שמוזמן נציג מדינת ישראל לקבל מדליית זהב, והוכרז על ישראל כמדינתו של אלוף העולם בריצה ל-200 מטר.
אני חוזר ומציין פעם נוספת, שבלסינג אפריפה הביא כבוד לישראל. הישג נדיר באתלטיקה קלה נזקף על שם מדינת ישראל, אותה ייצג מהגר עבודה גונב גבול, שהוא גם אצן, שגר וחי במדינת ישראל, ומדינת ישראל אינה מכירה בו ובכל בני משפחתו. מהגר בלתי חוקי הביא כבוד לישראל. מדובר בהישג אולימפי נדיר. בזכות אצן שגר וחי במדינת ישראל ומדינת ישראל אינה מכירה בו, אלא רואה בו גונב גבול, שנכנס לארץ במרמה. למעשה כל בני משפחתו מביאים כבוד רב למדינת ישראל. אותם בני משפחה העובדים בעבודה קשה ומאד אחראית בהיותם הסועדים של קשישים סיעודיים מדינת ישראל, 24 שעות ביממה ולעתים 7 ימים בשבוע.
בני משפחה שהם חלק מההון האנושי הטהור והנקי כפיים, העובד עבודה מתישה ומאד קשה, מביא כבוד למדינת ישראל. מצער, שלמעלה מ-90% מעובדי הסיעוד הצמוד 24 שעות ביממה הם עובדים זרים מאפריקה, מאסיה וממזרח אירופה וחלקם הם שוהים בישראל באופן לא חוקי. מעבודת הסיעוד לקשישים בורחים ישראלים. אני מלא הערכה למהגרי העבודה מאסיה ומאפריקה העושים את עבודת הקודש ממנה, למרבה הכאב, ישראלים ממש בורחים.
מגיעה מדליית זהב לסועדי קשישים חסרי אונים 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. מדליית זהב ישראל שכחה לתת לעוד בני משפחה של אלוף העולם מישראל, בלסינג אפריפה. בני משפתו הם חלק מההון האנושי היקר, הנמצא על פיגומי הבניין, הם הסוללים כבישים וחלקם מצאו עבודה במשקים חקלאיים ועובדים כשכירים בעבודות חקלאיות ומנוצלים באופן המחפיר על-ידי חברות קבלניות.
מצער, שמדינת ישראל שכחה את הכתוב בספר בראשית פרק י"ב. עשרה פסוקים אחרי שקראנו את הצו "לֵךְ לְךָ מֵאַרְצְךָ וּמִמּוֹלָדְתְךָ...אֶל אֲשֶׁר אראך". עשרה פסוקים אחרי בואו של אברהם לארץ כנען הוא נס מממנה מפאת הרעב - "וַיְהִי רַעַב בָּאָרֶץ וַיֵּרֵד אברהם מצרימה לָגוּר שָׁם כִּי כָּבֵד הָרַעַב בָּאָרֶץ" (בראשית, פרק י"ב, פסוק י"א). פסוקים י"ב ו-י"ג מפגישים אותנו עם הצורך של אברהם לשקר לשומרי הגבול המצרי החמדנים, העלולים לעשות גם מעשים בלתי מוסריים בפליטי רעב חסרי אונים.
אני שמח שראש הממשלה, יאיר לפיד, הורה לתת אזרחות ישראלית למהגר עבודה, שחזר עם מדלייה של אלוף עולם. אני מאחל, שאלופי עולם ממשפחות מהגרי העבודה העמלים בעבודה הדורשת מאמצים ורמות מוסריות ואנושיות גבוהות, ולעתים קרובות דורשת גם מאמצים פיזיים רבים יקבלו את מדליית הזהב שמגיעה להם בדמות אזרחות ישראלית, כשם שקיבל מהגר עבודה בהוראת ראש הממשלה שלנו, כי הוא חזר עם מדליית זהב באתלטיקה. יש כאן רבים וטובים בין מהגרי העבודה, שזכאים יום יום למדליות זהב.

תאריך:  13/08/2022   |   עודכן:  13/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תנו אזרחות להון האנושי העובד
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
ניתנה אזרחות למהגר עבודה
באיחור רב  |  13/08/22 10:35
2
באיחור תודה לבלסינג אפריפה. ל"ת
תודה לבלסנג אפרפה  |  13/08/22 10:44
3
שקר וכזב
איציק ש.התקוה  |  13/08/22 15:47
 
- המגיב אייציק מאוהב בשקריו
תגובה לאיציק  |  13/08/22 18:29
4
מגיב מס' 3 אתה מבייש את היהדות
למגיב מס' 3,   |  13/08/22 18:42
5
מגיב מס' 3 הוא בושה ליהדות
חרפת תגובה מס' 3  |  13/08/22 18:57
6
לפליטה אלמנה מאוקראינה
להיות אנושיים  |  13/08/22 21:28
7
מאחל לכל עם ישראל שבוע אהבה
מאחל שבוע אהבה  |  14/08/22 07:01
8
ש.בוקי מחקה פרעונים מצריים
שמואל בוקי מחקה  |  14/08/22 07:35
9
צריך לשלול מקלינסק' את האזרחות
ב.ל  |  14/08/22 09:16
 
- המגיב ב.ל מאוהב בשקריו
ב.ל מאוהב בשקריו  |  14/08/22 15:01
10
90% מפועלי הבניין עובדים זרים
לעבריין שמואל בוק  |  14/08/22 16:19
11
תודה לך איתן על המאמר ל"ת
תודה לך איתן.  |  15/08/22 17:53
12
מאחלת לקוראים יום נחמד ל"ת
מאחלת יום נחמד  |  17/08/22 15:42
13
קרא את מורה נבוכים של הרמב"ם
בקשה לשמואל בוקי  |  18/08/22 06:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מהגרים
איתן קלינסקי
שרת הפנים, מנהיגה של מפלגה, שמציגה עצמה כמפלגה המעגנת את דפוסי מסורת ישראל במצעה, מביישת את עולם הערכים היהודי, כשהיא הופכת לעבריין את מבקש המקלט, שמצא מקום עבודה, בו הוא נותן ביטוי לכישוריו האינטלקטואליים
איתמר לוין
הנציב העליון של האו"ם לענייני פליטים, פיליפו גראנדי: אין סיבה לאפליה הזאת; כולם צריכים לקבל את אותם חמלה, תשומת לב ומשאבים    צופה שמספר הפליטים העולמי ימשיך לעלות
עידן יוסף
עידן יוסף
שרת הפנים מנמיכה את רף הכניסה לארץ ומודיעה כי תאפשר הגירה לכל אוקראיני שיש לו קרוב משפחה בארץ    עקב התנגדות היועמ"ש לממשלה: אוקראינים עם קרובי משפחה יוכלו להיכנס בלי מכסות    באוצר מעריכים: עלות קליטת הפליטים מאוקראינה תהיה מיליארדי שקלים
עידן יוסף
חברי הצוות לבחינת שינוי העסקת עובדים אומרים כי הם בוחנים מתכונת שלא בהכרח תהיה פתרון אחד שיחייב את כולם    יו"ר הוועדה לעובדים זרים: השינוי עומד להיות גורלי וצריך לקחת בחשבון שנים קדימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il