X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
משוועים למשקיעים [צילום: פלאש 90]
נובמבר הלבן
אין אבסורד גדול מכך שדווקא מדינת יהודים שהצהירה מפורשות על היותה מקלט לכל יהודי באשר הוא, עושה ככל יכולתה, בלשון סגי נהור, להרחיק ממנה את אותם משקיעים יהודים, מרוסיה, מערב אירופה, צפון אמריקה ומדינות נוספות סביב הגלובוס

אין משקיע שאינו זוכר את "נובמבר השחור", כאשר באותו חודש אשתקד החליט שר האוצר אביגדור ליברמן להעלות את המס הרכישה למשקיעים הקונים דירה שלישית ומעלה ל-13 אחוזים, גזירה שכמותה אין בשום מדינה מערבית מתוקנת המשחרת לפתחם של משקיעים.
אפקט "נובמבר השחור" (חודש בו התרחשו עוד מספר אירועים הראויים לדראון עולם) הורגש מייד בשוק, זאת לאחר העלאה קודמת של מס הרכישה על דירה ראשונה מ-5 ל-8 אחוזים. הפלח שלהם בשוק ירד מכ-25 אחוזים עמוק אל מתחת ל-20 אחוזים, כשגם אותם אלה שנותרו לפליטה הינם בדרך כלל משקיעים מקומיים קטנים התרים אחר דיור מוזל.
ההפסד של קהל המשקיעים בשוק הדיור ובכלכלת מדינת ישראל בכלל, לא יסולא בפז. מדובר לא רק בהפסד של מאות מיליונים(!) מיסוי שהמדינה הפסידה כתוצאה מבריחת המשקיעים, ובמיוחד המשקיעים האסטרטגים הגדולים, כולל משקיעי חו"ל. מדובר, לפרוטוקול, בהפסד גבוה פי כמה וכמה שאותם משקיעים עשויים היו להשקיע בכלכלת ישראל בכלל, כולל שוק ההייטק והסייבר, המשרדים, הקמעונאות וכיו"ב.
לטעמי עדיין לא מאוחר מכדי לתקן את המעוות. ב-1 בנובמבר 2022, מועד מתקרב והולך, הולכות להיות אצלנו בחירות לכנסת. הממשלה החדשה שתקום, תהיה אשר תהיה, צריכה וחייבת להחזיר את המשקיעים הביתה, כי ללא משקיעים אין כלכלה ליברלית חופשית ופתוחה. כי ללא משקיעים, גם שוק הדיור מדדה ומגמגם, בדיוק כפי שקורה כיום. כי ללא משקיעים ישנה גם פגיעה, ישירה ועקיפה, בתיירות ובענף המלונאות.
כמי שמייצג לא מעט משקיעים ובמיוחד מטפל 24/7 ברשתות בתי מלון ומלונות דירות, ליבי נכמר מיד מדי יום ביומו למראה בנייני יוקרה במיקומים המשובחים ביותר, סמוך לקו החוף בתל אביב והרצליה פיתוח, המשוועים לאותם משקיעים ואותם תיירים עתירי ממון שנטשו את מדינת ישראל לאנחות לטובת שדות זרים. חלקם הארי, לפרוטוקול, הינם יהודים בעלי לב ציוני חם שראו בעבר השקעה במדינת ישראל לא רק בתור השקעה כלכלית נבונה, אלא גם יתד חזקה עבורם ובמיוחד עבור צאצאיהם על כל צרה שלא תבוא.
לכן לטעמי אין אבסורד גדול מכך שדווקא מדינת יהודים שהצהירה מפורשות על היותה מקלט לכל יהודי באשר הוא, עושה ככל יכולתה, בלשון סגי נהור, להרחיק ממנה את אותם משקיעים יהודים, מרוסיה, מערב אירופה, צפון אמריקה ומדינות נוספות סביב הגלובוס.
על כן יום הבוחר, 1 בנובמבר 2022, צריך וחייב להיות ראשיתו של, "נובמבר הלבן", חודש אשר במלאת שנה לגזירות "נובמבר האחור", יתחיל במלאכת התיקון, ובמקום לגזור גזירות לא הגיוניות של משקיעים, יעניק להם הטבות, כפי שמקובל בכל מדינת העולם הנאור, יפתח את ידיו ויחבק אותם אל חיקו. כי כשטוב להם, טוב מאוד גם לנו!

הכותב הוא יועץ ניהול ואחזקת מבנים ובעלי חברת עידן ש.נ.י.
תאריך:  11/08/2022   |   עודכן:  11/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
צעירים, בוגרי מערכת החינוך הישראלית, חלקם זכאים לתעודת בגרות, בהם הלומדים כסטודנטים בפקולטות השונות במוסדות להשכלה גבוהה במדינת ישראל, הצטיידו בכלי נשק קר ויצאו לצוד יהודים ביום מבצע "עלות השחר"
ציפורה בראבי
ט"ו באב, היום השמח והמיוחד הזה, תוקן על-ידי חז"ל לסייע לרווקים ולרווקות למצוא זיווג ולהפיל חומות של דעות קדומות, החרמות, והבדלי מעמדות    בימינו מתמלאים ביום זה הרחובות בהמון זרי פרחים מושקעים, בלבבות ורודים ואדומים ושוקולדים וגם בהמון בלונים שמתפוצצים בסוף
יוסף אליעז
בריתות גםמאפיינות יחסי אנוש בין בני אדם, החל מברית הנישואים ועד לבריתות בין עמים ומלכים    גם במישור המפלגתי בישראל, העומדת בפני בחירות חמישיות בתוך 3 שנים, קימות יריבויות ובריתות מוזרות
דב גולדפלם
הערמה והטעיית האויב היא טקטיקה ('תחבולה') צבאית עתיקת יומין וכל חובבי היסטוריה יכולים להצביע על מקרים כאלו
איתן קלינסקי
אני רוצה להביע מלים טובות למי שהיה בעבר ראש ממשלה בנימין נתניהו, שבימיו הסתמנה לראשונה המגמה להתייחס אחרת לחמאס, כי המאס הוא אויב של הג'יהאד, כך שישראל והחמאס הם אויב משותף לג'יהאד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il