X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עבאס. או או [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
עבאס, עבאס, עבאס
בראיונו איים עבאס על בנימין נתניהו כי אם ימשיך להכפיש אותו ואת עמיתיו וציבורו כ"תומכי טרור" הוא יחשוף את השיחות ביניהם, שנערכו לפני הקמת הממשלה, ותוכן הדברים יביך את ביבי
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

כמו פיגארו באופרה - מנסור עבאס בפוליטיקה. "פיגארו פה, פיגארו שם"? גם מנהיג רע"ם מצוי בכל מקום. פעלו הפוליטי של עבאס יילמד בעתיד בפקולטות למדעי החברה באוניברסיטה. הוא עשה לשילוב הציבור הערבי בדרג ההכרעות במדינה יותר מכל ישראלי אחר. פרק זה בחיים הפוליטיים רשום על שמו בין אם יעלה יפה ובין אם ייכשל.
חלק מן האיבה שמפגין הימין הקיצוני כלפי המיעוט הערבי, וההסתה של בנימין נתניהו כאילו מדובר בתומכי טרור, הם אנטיתזה למהלך השילוב הראוי של רע"ם בחברה הישראלית.
במהדורת חדשות-12 לפני זמן קצר הציג ירון אברהם קטע מראיון עם עבאס. הדברים הובאו בהקשר לידיעה כי ח"כ אלי אבידר מנהל משא-ומתן עם עבאס לחבור לרשימת מועמדים יחדיו בבחירות לכנסת הבאה. בעיניי אין מניעה, זה ראוי.
בראיונו איים עבאס על בנימין נתניהו כי אם ימשיך להכפיש אותו ואת עמיתיו וציבורו כ"תומכי טרור" הוא יחשוף את השיחות ביניהם, שנערכו לפני הקמת הממשלה, ותוכן הדברים יביך את ביבי. יושב-ראש רע"ם כבר אמר כדברים האלה כמה וכמה פעמים. ראוי שיחדל לאיים על נתניהו. ככל שעבאס חוזר על אזהרתו היא נדמית יותר ויותר כניסיון סחיטה מביבי. הנושא הגיע לפרשת דרכים, בבחינת או-או.
או - שמדובר בזוטי דברים, באיזו חנופה או הבטחה או התחייבות של נתניהו לעבאס, שאין לה טעם וריח וערך, וראש רע"ם משחק על סף התהום בקלפים שאין לו;
או - שנאמרו מפי נתניהו דברים שעלולים להביך מאוד את הליכוד ואז יש צידוק ציבורי לפרסם אותם בשל זכות הציבור לדעת, ובלי להביא בחשבון מי ייהנה מן הפרסום. ההצדק לפרסם את מה שלחש נתניהו על אוזנו של עבאס כדי שירכיב ממשלה עימו ולא עם נפתלי בנט מצוי בתוכן שנאמר בלחישה.
אשר על כן עומדת בפני עבאס ברירה קשה אך מהותית: לפרסם או לא לפרסם. אבל כך או אחרת עליו לחדול מן האיומים לעשות זאת. תקוותי שיממש את האיום כאן ועכשיו. היעד ראוי.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  28/08/2022   |   עודכן:  28/08/2022
+דגל התורה אולי תבקש מהמשותפת את האות ד'
23:38 28/08/22  |  עידן יוסף

אם המפלגות החרדיות האשכנזיות יתמודדו בנפרד, האות ג' תישאר בידי אגודת ישראל, דגל התורה תבקש מהרשימה המשותפת להשתמש באות ד' לצורך שימוש באותיות ד"ת. אם לא תקבל את האות ד', היא תבקש את האות צ' (הפרגוד).
נתניהו נפגש הערב עם יו"ר אגודת ישראל יצחק גולדקנופף ומוטי בבצ׳יק במצודת זאב. בכיר ביהדות התורה תקף: "ביבי שוב חוזר על הטעויות שלו ותופס צד בוויכוח אידאולוגי לא לו" (כאן חדשות).

+השתתפות הערבים בבחירות צפויה להגיע לשפל חדש
21:25 28/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סקר: אילו הבחירות היו מתקיימות היום, רק 39% מהמגזר צפויים להצביע  ▪  הרשימה המשותפת מקבלת 5 מושבים, רע״ם - 4 והליכוד - 1.5  ▪  התפלגות בל"ד מסכנת את המפלגות הערביות

איימן עודה מצביע בבחירות 2021 [צילום: רוני עופר/פלאש 90]
+נתניהו התחייב: אין קואליציה בלי מפלגת הציונות הדתית
20:44 28/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סמוטריץ' תבע מנתניהו התחייבות לשלב את מפלגתו בקואליציה אם ירוץ עם עוצמה יהודית  ▪  בן-גביר דורש לקבל את ראשות ועדת ביטחון הפנים או החוקה ונציג בוועדה לבחירת שופטים

סמוטריץ' ונתניהו [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סמוטריץ': ריצה נפרדת של נעם - מהלך חסר אחריות
19:39 28/08/22  |  עידן יוסף

יו״ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב ברדיו קול ברמה להודעת נעם על ריצה נפרדת: ״זה אולי רעיון נחמד להשתעשע בו, אבל אין שום סיכוי לריצה שלהם לבד. אנחנו רוצים אותם, אסור להם לרוץ לבד זה יהיה מהלך חסר אחריות״.
על ההסכם בין הציונות הדתית לעוצמה יהודית אמר: "יתכן שאת ההסכם הזה יכולנו לעשות מוקדם יותר, אבל אני שמח שעשינו את הדבר הנכון אחרי המקדימות. טבעי שיש קשיים במשא-ומתן, הגענו בסוף לעמק השווה ועכשיו את כל הכוח אנחנו משקיעים באתגר שלנו, להגדיל את הכוח שלנו ולהחזיר את המצביעים הביתה".

+מעוז: נעם תתמודד בבחירות הקרובות באופן עצמאי
19:19 28/08/22  |  עידן יוסף

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז: "סיימתי כעת ישיבת מטה, הקולות מהתומכים הרבים שלנו הם חד-משמעיים, נעם חייבת להיות בכנסת הבאה נקודה. קיבלנו החלטה כי נעם תתמודד בבחירות הקרובות באופן עצמאי. לא עולה על הדעת שהזהות היהודית תידחק למקום שולי ולא ריאלי. בהצלחה לכולנו".

+יועצת הרמטכ"ל למגדר לשעבר שובצה בישראל ביתנו
18:47 28/08/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ישראל ביתנו הודיע על שיבוץ שרון ניר, שהיתה מג"ד גדוד קשר והמפקדת הראשונה של בית הספר הארצי לתקשוב ולסייבר בטרם מונתה ליועצת הרמטכ"ל לענייני מגדר, ברשימת המפלגה בבחירות לכנסת ה-25

שרון ניר. ביטחוניסטית ומרצה באוניברסיטת רייכמן [צילום: מפלגת ישראל ביתנו]
+סמוטריץ': מאחל לנפתלי בנט המון הצלחה בחייו הפרטיים
13:25 28/08/22  |  מירב ארד

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' בראיון לגלי צה"ל: "מאחל לנפתלי בנט המון הצלחה בחייו הפרטיים, הוא יכול לעשות דברים טובים מאוד. בפוליטיקה הוא טעה, הוא צריך לשאול את עצמו למה לא התפטר מתפקיד רה"מ החליפי"

+ח"כ כהנא: סמוטריץ' לא מייצג חלקים נרחבים בציונות הדתית
13:21 28/08/22  |  מירב ארד

ח"כ מתן כהנא כותב בחשבון הטוויטר שלו בעקבות דבריו של בצלאל סמוטריץ' לאחר החתימה עם בן-גביר: "סמוטריץ' צודק. אין פלא שמי שקורא להחרים מבתי כנסת כאלה שחושבים אחרת ממנו לא מייצג חלקים נרחבים בציונות הדתית. המחנה הממלכתי הוא בית לציונות הדתית שמחפשת לחבר ולא להפריד ולשסות."

+דמוקרטיה
11:57 28/08/22  |  ערן גרף   |   לרשימה המלאה

+מחול השדים
08:31 28/08/22  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

לכל 5 מערכות הבחירות האחרונות הוספנו את תואר השם: קריטיות. הפעם הדבר נכון מבעבר באשר נקודת המוצא היא ממשלת-מעבר שאינה הגמונית, ללא רוב וללא לגיטימציה מאחר שחלק מהמפלגות המרכיבות אותה הן אנטי-ציוניות. אם לא יחזור הימין לשלטון, אפשר שישראל תחזור לגבולות 67'; הכוחות הדוחפים לכך ארסיים ונכלוליים מבעבר והציבור: עוסק בעיקר באוכל, בילויים, ומיון פומבי של "כוכבי השעה והרגע"

ממשלת-מעבר שאינה הגמונית ללא רוב [צילום: קובי גדעון/ לע"מ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
ערן גרף
רפי לאופרט
לכל 5 מערכות הבחירות האחרונות הוספנו את תואר השם: קריטיות. הפעם הדבר נכון מבעבר באשר נקודת המוצא היא ממשלת-מעבר שאינה הגמונית, ללא רוב וללא לגיטימציה מאחר שחלק מהמפלגות המרכיבות אותה הן אנטי-ציוניות. אם לא יחזור הימין לשלטון, אפשר שישראל תחזור לגבולות 67'; הכוחות הדוחפים לכך ארסיים ונכלוליים מבעבר והציבור: עוסק בעיקר באוכל, בילויים, ומיון פומבי של "כוכבי השעה והרגע"
עידן יוסף
ראש הממשלה אמר באירוע לציון 20 שנה לייסוד ארגון איגי כי מיסוד קשר להט"בי - מלחמה על נפשה ודמותה של המדינה    "הרוב המכריע של עם ישראל, מצביעי הליכוד ומצביעי יש עתיד, מסכימים על זכויות להט"ב - אבל אפשרנו לקיצוניים ולשונאים להשפיע יותר מדי"
עידן יוסף
יהיה שוויון בתוך הרשימה, סמוטריץ' יעמוד בראשה    נקודת המחלוקת העיקרית בין סמוטריץ' לבן-גביר - המקום העשירי    למפלגת נעם יוצע המקום ה-11 ברשימה    שיקלי ישוריין במקום 14 בליכוד
איציק וולף
טען כי הודיע ליו"ר המפלגה, איילת שקד, על פרישתו לאחר שהובהר לו שעמדותיו הכלכליות לא יקבלו ביטוי במבנה החדש של המפלגה    במפלגה טוענים כי ההודעה נמסרה לאחר שהובהר לו שלא ישובץ במקום הרביעי ברשימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il