X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כוח ומוח [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
טרור רודף טרור
מסתבר שלא תמיד בעיה שאינה נפתרת בכוח מוצאת פתרון בהפעלת יותר כוח מורי ורבי שמעון פרס נהג לומר לי "הבעיה שכל מי שמחזיק ביד פטיש חושב שכל בעיה היא מסמר"

פיגוע רודף פיגוע, הפרת סדר רודפת הפרת סדר. הרשות הפלשתינית איבדה שליטה ויכולת אכיפה. הנושא הפלשתיני חזר למרכז סדר היום הלאומי ושוב הוא עולה לנו בדם רב וגם בדמים.
מסתבר שגם הפעלת צה"ל בעוצמות נדירות והחזקת פלוגות רבות של לוחמים מיומנים לשם שמירה על הביטחון בשטחים אינה נותנת מענה של 100 אחוזים ומונעת מעשי טרור באופן מוחלט. אפילו גל המעצרים הגדול במסגרת שובר גלים לא שבר את גל האלימות נגדנו בשטחים.
מסתבר שלא תמיד בעיה שאינה נפתרת בכוח מוצאת פתרון בהפעלת יותר כוח. מורי ורבי שמעון פרס נהג לומר לי "הבעיה שכל מי שמחזיק ביד פטיש חושב שכל בעיה היא מסמר".
מאז ומתמיד חשבתי שהפתרון האופטימלי לעימות בינינו לבין שכנינו הפלשתינים נמצא בשילוב נבון של הפעלת כוח ומוח. את ביצת הטרור יש לייבש ולא לרדוף אחרי כל יתוש כי תמיד יהיה האנופלס שימלט מהמחבט.
אנו נמצאים בעיצומו של גל טרור עממי, טרור של יחידים הנובע מייאוש ומהיעדר תקווה. כבר לפני שנים היה ברור שרק מתן אופק מדיני, שביב של תקווה ימזער את הטרור הפלשתיני ולשם יש לכוון. התגאות ב"הורדנו את הבעיה הפלשתינית מסדר יומנו" מתפוצצת לנו בפרצוף וחבל.

תאריך:  31/10/2022   |   עודכן:  31/10/2022
+צה"ל עצר במהלך הלילה שמונה מבוקשים פלשתינים
08:41 31/10/22  |  איציק וולף

במהלך הלילה נעצרו שמונה מבוקשים והם הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.
כוחות צה"ל פעלו הלילה בעיר ג'נין שבחטיבת מנשה ועצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. במהלך הפעילות, הלוחמים ירו לעבר חמושים שירו לעברם. לא היו נפגעים לכוחותינו. במרחב החטיבה המרחבית יהודה, לוחמי צה"ל עצרו שלושה מבוקשים החשודים בפעילות טרור ואיתרו אקדח.
בעיר קלקיליה שבמרחב חטיבת אפרים, כוחות צה"ל ומג"ב עצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור. בעת פעילות הכוחות בכפר, מספר חשודים יידו אבנים לעבר הלוחמים שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. כמו כן, בכפר חוסאן שבחטיבת עציון נעצר מבוקש אחד החשוד במעורבות בפעילות טרור. בין היתר, פעלו לוחמי צה"ל גם בעיר שכם. במהלך הפעילות נשמעו קולות ירי במרחב.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ אבו-מאזן מנצל את סמכותו הנשיאותית כדי להשתלט על מערכת המשפט הפלשתינית ועל אגודת הרופאים. במקום להילחם בטרור הוא מחזק את שלטונו הדיקטטורי בהחלטות חד-צדדיות המתסיסות את הרחוב הפלשתיני
איציק וולף
מחבל פלשתיני דרס חמישה חיילים סמוך לנבי מוסא ולאחר מכן התנגש בתחנת אוטובוס בצומת אלמוג בטרם נוטרל על-ידי שוטר ואזרח שעברו במקום    הפצועים פונו במצב בינוני וקל לבתי חולים בירושלים
יוני בן-מנחם
גל הטרור מתפשט מצפון הגדה לדרומה והגיע גם לאזור חברון, הפיגוע בקריית ארבע הינו הישג לתנועת חמאס אשר הצליחה באמצעות קמפיין הסתה אגרסיבי לגרור את חברון להצטרף לגל הטרור. הפיגוע מסמל את כישלון מדיניות הביטחון של יאיר לפיד ובני גנץ שמתעקשים להימנע ממבצע צבאי גדול נגד תשתיות הטרור
מירב ארד
הלוויתו תיערך בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים    מ"מ בחטיבת גולני שהיה בחופשה בביתו קפץ לזירת הפיגוע לאחר ששמע יריות ויחד עם אנשי הביטחון פעל לנטרול המחבל    הפצוע קשה מהפיגוע עבר הלילה ניתוח ולא נשקפת סכנה לחייו    שני הפצועים קל שוחררו מבית החולים
עידן יוסף
האב נהרג ובנו נפצע באורח בינוני-קשה, 3 פצועים באורח קל    המחבל חוסל אך קיים חשש למחבלים נוספים    מדובר על כביש אשר בסופו היה מחסום שהוסר ויכול היה למנוע את הפיגוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il