X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בן-גביר. ימין סהרורי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
נתניהו נושא כליו של בן-גביר
תופעה מסוכנת בחיינו הציבוריים היא שבית המשפט העליון, אשר אומנתו העיקרית ומיומנתו המיוחדת היא מתן פירוש לחוקים, מוצג כגוף שמאלני עוכר ישראל והוא נפסל לחלוטין על-ידי בן-גביר ועושה דברו נתניהו

אני מכבד את תוצאות הבחירות לכנסת ישראל, שהתקיימו ב-1 בנובמבר. לצערי הרב, מיעוט קטן מאוד בעם הצביע בעד המפלגה, שאני רציתי בכל מאודי שרבים מנציגיה יכהנו בכנסת ישראל, ואף ייטלו חלק בממשלת ישראל. לעומת זאת רוב העם הצביע בעד מפלגות הימין, שאני שולל את דרכן הפוליטית, והן אלו שזכו לרוב, אותו אני כמו כל אזרח במדינת ישראל חייב היום לכבד.
גם אם מדובר, שהימין זכה ברוב זעום של מאית האחוז כ-35.000 קולות של בוחרים, הרי זה רוב לכל דבר, במיוחד שעקב הפיצול במפלגות שמאל-מרכז הרוב הקטן תורגם לרוב מכריע ומוחלט, המתבטא ב-64 מנדטים של מפלגות הימין. לצערי, הרוב קיבל בברכה את איתמר בן-גביר, מי שלמעשה הוא זה שהעניק את הניצחון הברור והמוחלט למפלגות הימין. מה שנותר לי הוא רק להמשיך להיאבק ללא-לאות על דעותי ולעשות את המיטב כדי לפלס דרך ללבו של הרוב בעם ישראל, שלצערי, הוא שגה בבחירות ב-1.11.2022 בהעניקו רוב מוחלט למפלגות הימין.
עובדה מצערת, שבקיבוץ אשדות יעקב מאוחד קיבלה מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' 30 קולות, ואילו מפלגת מרץ בראשות זהבה גל-און קיבלה 20 קולות. גם בקיבוץ אשדות יעקב איחוד התוצאה מחמיאה מאוד לאיתמר בן-גביר ולא מחמיאה לשמאל. בקרב חיילי צבא הגנה לישראל היינו עדים בתוצאות הבחירות לגילויי אהדה והערצה רבה לאיתמר בן-גביר, שקיבל יותר קולות מאשר כל מפלגות השמאל במיוחד ביחידות הלוחמות.
לצערי, הרוב בעם קיבל את הטענה השקרית של מנהיג מפלגת עוצמה יהודית, איתמר בן-גביר, על שמאלנותם של כל שופטי בית המשפט העליון כמצדיקה את פסיקת ההתגברות. מה שנותן לשושבינו של איתמר בן-גביר, בנימין נתניהו, את ההצדקה לפעול להרס הרשות השופטת.
בנימין נתניהו כראש הממשלה שנבחר הוא מעתה יהיה שושבינו של איתמר בן-גביר, הפוסל את הנוהג הדמוקרטי, ששמור לבית המשפט העליון להיות הבוחן במסגרת הביקורת התחוקתית, האם חוק שחוקקה הכנסת עומד או אינו עומד במבחן החוק. בית המשפט, שאומנתו העיקרית ומיומנותו המיוחדת היא מתן פירוש לחוקים פסול על-ידי איתמר בן-גביר, ובנימין נתניהו, כשושבין של איתמר בן-גביר, מקבל את הפסילה.
תופעה מסוכנת בחיינו הציבוריים היא שבית המשפט העליון, אשר אומנתו העיקרית ומיומנתו המיוחדת היא מתן פירוש לחוקים, מוצג כגוף שמאלני עוכר ישראל והוא נפסל לחלוטין על-ידי בן-גביר ועושה דברו נתניהו להמשיך למלא את תפקידו כמערך שיפוטי, הנותן פירוש לחוקים והחובה של כולנו לקבל את פסיקותיו.
אני מקבל בדאגה רבה את דבריה של פרופ' נבות האומרת, "כי פסקת ההתגברות תאפשר לרוב של 61 חברי כנסת לעשות כראות עיניהם ולהתעלם מחוקי היסוד ולהתעלם מפסיקות של בית המשפט העליון. הרוב של 61 יטול על עצמו את הזכות לא רק לחוקק ללא הגבלה אלא גם לפעול ללא הגבלה". למעשה, חותר איתמר בן כביר לחסל את המערכת המאזנת והמרסנת, ושושבינו בנימין נתניהו שָׁשׁ להניח את דעתו של הבוס החדש איתמר בן-גביר.
קשה להאמין, שאותה מפלגה - שפעם עמד בראשה מנחם בגין - מנחיתה היום בישראל את החוק, ש-61 חברי כנסת הם כל מה שנדרש כדי לשנות את חוקי היסוד של מדינת ישראל, לשנות את סמכות בתי המשפט, לשנות את שיטת המשטר, להגביל ולפגוע בזכויות האדם. והכל בשם המילה המקודשת משילות.
הרשות השופטת היא הרשות העיקרית, שיש בכוחה לאזן את כוחו של הרוב. את האיזון הזה איתמר בן-גביר ושושבינו בנימין נתניהו מבקשים לחסל. הרשות השופטת היא הרשות, שיש בכוחה לאזן את כוחו של הרוב. את הפיקוח השיפוטי הזה מבקש ימין סהרורי לחסל באמירה פופוליסטית ושקרית, שמדובר בשופטים שמאלניים.
אני מתקשה להאמין, שמפלגה אותה הנהיג מנחם בגין, הפכה למפלגת שושבין למפלגה סהרורית, שבראשה עומד איתמר בן-גביר מעריצו של הרב כהנא ומעריצו של ד"ר גולדשטיין, מי שרצח מתפללים פלשתינים. אני מתקשה להאמין, שמפלגה אותה הנהיג מנחם בגין נגררת כיום אחרי פרץ התלהמות נגד הרשות השופטת ויוצרת דה-לגיטימציה למערכת המשפט. אני מסיים את המאמר בפנייה לבנימין נתניהו בל יהיה שושבינו של איתמר בן-גביר.

תאריך:  09/11/2022   |   עודכן:  09/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו נושא כליו של בן-גביר
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
בן גביר מעריץ את ד"ר גולדשטין
בן גביר מעריץ  |  9/11/22 10:13
2
ביבי צריך להגיד תודה לבן גביר
נתניהו צריך להגיד  |  9/11/22 10:30
3
ביבי נושא כליו של בן גביר
בושה וחרפה  |  9/11/22 10:39
4
למעשה בן גביר הוא ראש הממשלה ל"ת
בן ציון .  |  9/11/22 10:56
5
ערב טוב לכולם  ל"ת
ערב טוב אדם יקר   |  9/11/22 20:46
6
ואתה נושא כליהם של הפלסטינים
שאול א.  |  9/11/22 23:02
7
תגובתך תגובה יפה
לאפרים הלפרין  |  10/11/22 09:30
 
- הימין ניצח את מפלגות השינוי
ניצחון אפסי  |  10/11/22 16:50
 
- ושיהיה לנו שבוע רק עם בשורות
מי ייתן.  |  13/11/22 10:19
8
ניתוח מעניין ...
יהודי מזרחי  |  11/11/22 02:21
 
- כצפוי - איתן לא יודע להודות בט
יהודי מזרחי  |  13/11/22 16:51
9
שבוע טוב לעם ישראל
שבוע טוב לעם ישרא  |  12/11/22 19:48
10
מה פירוש "פירוש"?
עובד 1  |  13/11/22 17:38
11
איתן , העם בחר בנתניה ובבן גבי
איתן, תכבד את העם  |  14/11/22 08:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חנינא פורת
עלייתו וירידתו של המיתוס הנבטי    מי פיתח חקלאות ייחודית בנגב?    בעקבות מאמרו של פרופ' גדעון אבני בקתדרה 181 (ניסן תשפ"ב)
יוני בן-מנחם
חבר הכנסת איתמר בן-גביר מתנה את כניסתו לקואליציה ביישום המלצות דוח קעטבי להחמיר את תנאי המאסר של האסירים הביטחוניים. ארגוני הטרור מבהירים כי בן-גביר גורר את ישראל למדרון הסלמה מסוכן שעלול לגרום לאינתיפאדה חדשה
עמנואל בן-סבו
במשך השנה וחצי האחרונה התקשורת נרדמה מרצון, נטלה גלולה שנרקחה מריבת אתרוגים    השפעת הכדור ניכרה בכל, לא ראו, לא שמעו, לא כתבו, לא שידרו, שקט עכשיו מושלים
עמנואל בן-סבו
ההתערבות החמורה הזו של מדינות זרות ובהן מדינות אירופה וארה"ב במציאות החיים הישראלית, היא רעה חולה מוכרת, מוכחת ומביכה, היות שפרט לארגונים פרטיים החושפים את הקשרים הללו, מדינת ישראל אינה פועלת לעצירתם המיידית
אפרים הלפרין
נאום מפויס של בצלאל סמוטריץ' בישיבת הכנסת לזכרו של יצחק רבין הסתיים באקורד צורם המאשים את השב"כ בקונספירציות ובעידוד רצח רבין    השב"כ ודאי כשל באבטחת ראש הממשלה אך האם הוא עודד את הרוצח השפל?    האם הימין עודד את הרוצח השפל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il