X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דגל ישראל [צילום: משה מילנר/לע"מ]
לאזרח במדינת ישראל יש רק דגל אחד
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אינו חושש מלומר את האמת כיהודי בן הארץ הטובה הזו, כנשיא כלל אזרחי ישראל, מה שאמור היה להיות דבר טבעי שאין צורך למחוא לו כפיים, היה עד לא מכבר בגדר מדע בדיוני

האם זו רוח התקופה או רוחו היהודית-ישראלית הבריאה של כבוד נשיא המדינה? הרוח הנושבת מבית הנשיא, יצחק הרצוג, היא רוח הנורמליות, רוח של דמוקרט אוהב ישראל, רוח של נשיא אשר אינו סבור שבני עמו בחרו בטרור. התנהלותו של הנשיא בשיחות עם נציגי המפלגות אשר הגיעו למשכן כדי להמליץ או לא להמליץ על מועמדם לתפקיד ראש הממשלה, הייתה בבואה והשתקפות, הזדמנות לבחון את ראייתו הלאומית של הנשיא.
כשהגיע איתמר בן-גביר, יו"ר "עוצמה יהודית", למשכן הנשיא להמליץ על מועמדו, שוחח עימו הנשיא על גזענות, על חששם של אוכלוסיות בחברה הישראלית מבחירתו, ואז התברר כי בין הנשיא לבין בן-גביר יש מערכת יחסים מוקדמת המושתתת על שיחות עומק בנושאים שונים ובהם עמדותיו היונקות ממשנתו של הרב מאיר כהנא המנוח. היה בגילוי זה משהו מרתק, בלי הצהרות פומפוזיות, בלי הצהרות דרמטיות, בלי תדרוכים בחדרי חדרים, בלי נהי ובכי מעושה, אלא ברור האמת מפי שאמרה באופן מכבד וראוי.
יום אחרי, הגיעו חברי הכנסת של תנועת חד"ש - תע"ל ובהם גם ח"כ אעידה תומאס סלימן, הנשיא לא יכול היה להתעלם מהפיל שבחדר ומחה בבהירות על תמיכתה במחבלי "גוב האריות": "את יצאת בפרסומים שתמכו במחבלים נפשעים שאנחנו בצבא הגנה לישראל נלחם בהם. ואת יודעת שזה היה בשיאה של מערכת הבחירות, הייתה לך תמיכה במחבלים וזה דבר שלא מתקבל על הדעת בציבור הישראלי". הייתה לך תמיכה במחבלים, זה דבר שהוא בלתי מתקבל על הדעת. אין הכאה על חטא? שאל אותה הנשיא והמשיך, היה גל טרור נוראי השנה, יכול להיות שכל צד צריך להסתכל במראה. יכול להיות שאני לא מבין את הכאב של הצד השני, אבל אתם חיים פה. אי-אפשר להפיל את כל התיק הזה רק על צד אחד במשוואה".
כעת עצמו עיניים, הישענו לאחור, ונסו לדמיין נשיא אחר, אשר מהותו חנופה והכלה, אקרובטיקה של מילים, פולטיקלי קורקט מופרז ומופרך, וכמובן מייד התייצב האיזון הקדוש וההאשמת היהודים גם באיזשהו עניין, העיקר תחיי הסימטריה. נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אינו חושש מלומר את האמת כיהודי בן הארץ הטובה הזו, כנשיא כלל אזרחי ישראל, מה שאמור היה להיות דבר טבעי שאין צורך למחוא לו כפיים, היה עד לא מכבר בגדר מדע בדיוני.
עתה, כבוד הנשיא, כמי שפועל לחיבורים, לבניית גשרים על המים הסוערים של החברה הישראלית לגווניה, ראוי שתישמע אמירתך החד-משמעית והברורה כנגד המעשה החמור והמתריס של שני ח"כים בכנסת ישראל, ח"כ עופר כסיף וח"כ איימן עודה, אשר סירבו להצטלם ליד דגל הלאום, דגל מדינת ישראל, דגל עם ישראל, ביזוי הדגל בסירובם להצטלם לידו הוא חרפה על ראשם, אמירה ברורה מפי הנשיא של כולם, אולי לא תגרום להם לתקן את הבושה שהמיטו על עצמם אך תהייה מסר ברור וחד לאזרחי ישראל, לאזרח במדינת ישראל יש רק דגל אחד, דגל ישראל.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  24/11/2022   |   עודכן:  24/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאזרח במדינת ישראל יש רק דגל אחד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
איציק וולף
הנשיא הרצוג הזכיר בדבריו: "לא נעלמה מעיניי העובדה שמתנהל נגדו הליך פלילי"    נתניהו: "יש חילוקי דעות בעם אך יש דברים שהעם יכול להתאחד סביבם. אחים אנחנו, נועדו לחיות זה לצד זה"
עידן יוסף
מפלגת נעם המליצה לנשיא המדינה על נתניהו    הרצוג: "דיברת על אהבת ישראל, אבל מתחת עלי ביקורת שהלכתי לביקור אצל קונסרבטיביים, הנשיא הולך לכולם"    "היה חשש לגבי הדברים שאמרת על קהילת הלהט״ב"
עידן יוסף
יו"ר עוצמה יהודית אמר להרצוג: מערכת המשפט חשובה אבל יותר חשוב שכולנו נרגיש מיוצגים שם. לא יכול להיות שחיילים יועמדו למשפט אחרי שהגנו בגופם על אזרחים    הרצוג: "יש תדמית מסוימת לך ולמפלגתך, ומעוררת דאגה בהרבה מקומות ומנהיגים בעולם בהיבט ליחס לערבים וביחס לזכויות אדם"
עידן יוסף
נשיא המדינה נאם במצרים ואמר: "ישראל נכונה להוביל את המאמץ למען חוסן אקלימי אזורי. בכוונתי להוביל את פיתוחו של מה שאני מכנה ׳מזרח תיכון מתחדש׳, מערכת אזורית של שלום בר-קיימא"
מירב ארד
בפגישתם דנו בין היתר בשיתוף הפעולה המשולש בין ירדן, איחוד האמירויות וישראל בנושא אנרגיה ומים ובפרויקט הירדן הדרומי לשיקום נהר הירדן    גורמים במשלחת אמרו כי הנשיא העביר מסר מרגיע באשר להמשך שמירת הסטטוס-קוו הדתי בירושלים    בהמשך צפוי להיפגש עם ראש ממשלת בריטניה, רישי סונאק ומיד אחריו עם מלך ירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il