X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בכרי. שקרים בוטים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הגיגים תתי"ז
צדקנים יהודיים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - שורה עלובה, נהי, היעדר מבורך, דה-לגיטימציה, עוז לתמורה, זול ולא יוקרן עוד "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט) חודש טוב ושבת שלום

סמוטריץ' אינו מתאים?!
הרבה מים טחונים זרמו בשצף-קצף בתקשורת כשהודיע בצלאל סמוטריץ' על רצונו לכהן כשר הביטחון. הטענה המרכזית הייתה שאינו מתאים; והסיבה הבלתי-כתובה - אינו גנרל. חונטת הגנרלים שלנו שומרת בקנאה על מקומות תעסוקה לחבריה, גם אם אינם מתאימים לחלוטין, כמו גילדה אלימה. זאת, למרות שאליבא דכולי עלמא, רוב שרי הביטחון האחרונים לא התאמו לתפקידם.
אין זה סוד, שאני חסר הערכה לגנרלינו, שכוחם העיקרי, כנראה, רק בפיותיהם ובסיפורי הגבורה, שעיטרו בהם את עצמם. עם זאת, גם מעריצים מושבעים של גנרלים יתקשו להסביר את הזהות בין גבורה (ולא נפקפק בה... רק לרגע) לבין תבונה, הנדרשת לניהול ענייני הביטחון.
על התאמת גנרלים להיות שרי ביטחון תעיד השורה העלובה ביותר של שרי ביטחוננו האחרונים, וכתוצאה מכך - מצבנו הביטחוני רעוע ומתדרדר בהנהגתם. אך יותר מכל חשוב לזכור את דברי ז'ורז' "הנמר" קלמנסו: "מלחמה היא עניין רציני מדי מכדי שתושאר לאנשי צבא".
שמחות
דמעות עולות בעיניי כשאני מקשיב לנהי של השמאלנים, שהעם גנב להם את הצעצוע, שחמסו, וטענו כי הוא רק שלהם. למרות הכל, תוצאות הבחירות ממלאות שמחה את מי שרצו בטיפשותם ומפני שהם בבונים נמוכי-מצח, מדינה יהודית, שתהיה גם דמוקרטית, ולא אוליגרכיה של פריווילגים, המתיימרים להיות נאורים, חכמים ומבריקים, ואינם כאלה. לכן, הפנים האבלות של המפסידים, תודה לאל, הן כשמן בעצמותיי. גם מבנה הכנסת החדשה. כלומר, היעדרה המבורך של מרצ ממנה, עושה לי טוב בלב. ועל כך, קראתי באיזהו מקום אמירה של מיואש, שעושה את דרכו לעבר סוכנות להנפקת דרכונים זרים: "אני קם בלי מרצ". וענה לו מן-שהוא, "אין דבר. כמעט שלא נשארה עבודה".
ההסתה נמשכת
אחרי כמה ימים של מבוכה, חזר השמאל לתחום התמחותו - הסתה גזענית נגד מי שאינו תומך בו. בולט, כמובן, מרב מיכאלי, צרת התחבורה והפקקות, שבקושי עבר את אחוז החסימה, אך מדבר בקולות גבוהים על דמוקרטיה. יחד אתו ח"כ גלעד קריב ממפלגת העבודה, נציג הרפורמים, שכידוע פעל נמרצות במהלך הקריירה שלו למרוט נוצות יהודיות מהפרהסיה של מדינת ישראל.
הרעיון מאחורי כל ההסתה נותר אותו אחד: דה-לגיטימציה של הימין ושל הדתיים, כיוון שהם רוב העם היהודי, שזרק את "ממשלת השינוי" אל פח ההיסטוריה. כלומר, רנסנס צפוי לדברי הבולשוויק הזקן יצחק בן-אהרן אחרי הבחירות במאי 1977 - אי-קבלת הכרעת העם.
כזכור, הבטיח אהוד ברק, אחד מראשי הממשלה הכושלים ביותר בתולדות המדינה, לחולל כאוס במדינה, אם הליכוד יעלה לשלטון. לברק היה חלק חשוב בהתפרעויות מול מעון ראש הממשלה בירושלים; ואני מאמין, שלא ישקוט עד שיתחדשו המהומות.
חלק מתגובת השמאל לתוצאות הבחירות הנו הפעלת ממשל ביידן להתערב באיוש התיקים בממשלת ישראל. פן אחר שלה - הפעלת היהדות הרפורמית בארצות-הברית לאיומים על המנצחים בבחירות לבל יעזו לתקן את הקלקולים, שהכניסו לחיינו אנשי "גוש השינוי". זאת, כמובן, תוך מס-שפתיים לדמוקרטיה.
סוחבים רגליים
כמו מנחם בגין במאי 1977, עומדים בנימין נתניהו, הליכוד, המפלגות הדתיות והמפלגות החרדיות נפעמים מול תוצאות הבחירות, ואינם מבינים את המסר, ששלח להם העם: אין זמן! עוז לתמורה בטרם פורענות! הממשלה החדשה צריכה לנקות את האורוות מטינופת עצומה, שהותיר בהן "גוש השינוי" בכשנה וחצי של שלטונו. זה אינו הזמן לחשבונאות קטנה, שתאכזב את הבוחרים, וזו אינה העת להיסוסים. הרבה איומים - מבית ומחוץ - ניצבים בפני המדינה, ואויבינו מחציפים פנים כיוון שלמדו שמולם עמדה ממשלה רופסת, שמדברת גבוהה, וזוחלת לקראת כניעה, בתמיכה נמרצת של ממשל ביידן ושל מטורללי המפלגה הדמוקרטית.
מה הם מחפשים שם?!
מה חיפשה משפחה דרוזית מדלית אלכרמל בג'נין?! למרות המחירים הזולים כביכול בערים ובכפרים הערביים, הנתונים תחת שלטון רשות הטרור מרמאללה, אין לישראלי מה לעשות שם - בעיקר, משום שבאזורים הללו מחיר החיים זול במיוחד.
חדשים לבקרים שומעים על כל מיני מחפשי מציאות, שסיכנו את חייהם בקניות באזורי רשות הטרור, וניצלו בנס, או לא. אחד הדיווחים המטרידים הוא, שצבאנו המהולל עודד באמצע חודש מארס אזרחים ישראלים, שאינם יהודים, לקנות בג'נין, כדי לתמוך בכלכלתה. כנראה, אין גבול לטמטום.
צבא ממלכתי עאלק
הסיפורים על צבאנו הממלכתי נועדו, כנראה, להרים את המוראל בקרב הקצונה הבכירה, למרות שהם מופרכים בהתמדה. אחד הגופים, שעוסק בהתמדה בהפרכת הסיפורים הללו הוא תחנת גלי צה"ל, שהפכה מזמן לחלקת שמאל בוטה. הצעקה האחרונה מכיוונה - אמירתה של הכתבת הדס שטייף (אזרחית, אומנם), שרמזה בשידור, כי יש קשר בין הפיגוע הכפול בירושלים לבין הכוונה למנות את ח"כ איתמר בן-גביר לשר לביטחון הפנים. שטייף הושעתה, ואני משוכנע, שתשוב לשדר בקרוב, כמו בכל הפעמים שהסתבכה בעבר.
סוף לשקר הבוטה
באיחור רב, פסק בית המשפט העליון, כי "ג'נין, ג'נין" - סרט התעמולה השקרי של מוחמד בכרי - לא יוקרן בארץ, ועל בכרי לפצות את סא"ל (מיל') ניסים מגנאג'י ב-175,000 שקל על שהוציא דיבה עליו בסרטו.
יותר מעשרים שנה אחרי מבצע "חומת מגן", נעשה צדק רק משום שמגנאג'י הצליח לזהות את תמונתו בסרט התעמולה, למרות שבית המשפט קבע מזמן, שבכרי מילא את סרטו בשקרים בוטים.
"ג'נין, ג'נין" הנו דוגמה כיצד יש להילחם בתועמלנים הערביים, למרות שבכרי נתמך על-ידי צדקנים יהודיים, שדיברו רמה על חופש הביטוי.

תאריך:  24/11/2022   |   עודכן:  24/11/2022
+יש עתיד ליועמ"ש הכנסת: אל תחווי דעה בשאלת מועד הבחירות
17:20 24/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הסיעה אומרת כי ליועמ"ש הכנסת אין סמכות להעתר לבקשת הליכוד ולקבוע האם הבחירות יהיו בסוף 2026 או בסוף 2027, וסמכות זו מסורה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית

עו"ד שגית אפיק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+פרס ניחומים: גינזבורג קיבל תפקיד במחנה הממלכתי
16:11 24/11/22  |  עידן יוסף

פרס ניחומים: איתן גינזבורג יכהן כמזכ״ל המחנה הממלכתי. אחרי פרישת חכ״ל יעל רון בן-משה (כאן חדשות).

+עלו לנגב
13:43 24/11/22  |  אלמוג כהן   |   לרשימה המלאה

נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם עוצמה יהודית במושב הראשון של הכנסת ה-25 [כ"ח בחשוון התשפ"ג, 22.11.2022]

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+זכיתי באור
13:22 24/11/22  |  שרון ניר   |   לרשימה המלאה

נאום הבכורה של חברת הכנסת מטעם ישראל ביתנו במושב הראשון של הכנסת ה-25 [כ"ח בחשוון התשפ"ג, 22.11.2022]

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הליכוד מברר מול יועמ"ש הכנסת מתי הבחירות הבאות
10:34 24/11/22  |  עידן יוסף

הליכוד פנה ליועמ״ש הכנסת שגית אפיק בבקשה שתקבע אם הבחירות הבאות בנובמבר 2026, או בנובמבר 2027. בינתיים, טיוטות ההסכמים הקואליציוניים קובעות את מועד הרוטציה בעוד שנתיים וחצי, קרי לפי קדנציה של חמש שנים (חדשות 12).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חיים כץ / Haim Katz  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון דרמר / Ron Dramer  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צדקנים יהודיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
MEDINA YEHUDIT IM KNESET?LO
Haim Mevin USA  |  28/11/22 17:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
יצחק גולדקנופף
נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם יהדות התורה במושב הראשון של הכנסת ה-25 [כ"ז בחשוון התשפ"ג, 21.11.2022]
עידן יוסף
יו"ר יש עתיד: "מצביעי הליכוד הולכים להיות מיעוט בממשלה הזו"    סיעת שס: "נקים ממשלה אמונית שתכבה את לפיד השנאה ותחזיר את השפיות למדינה"    יעקב אשר: "סיימנו לקבל מכבודו הוראות"
מירב ארד
ועדת הכספים הצביעה ברוב של 11 מול שני מתנגדים בעד מינוי ח"כ משה גפני ליו"ר הוועדה    גפני: "לא יהיה שר אוצר שיגיד לי לא לקיים דיונים בנושאים הקריטיים החברתיים השייכים לכולם"
יואב יצחק
   פסקת התבגרות (להבדיל מהתגברות) ורפורמה במערכת המשפט נחוצים לאור בגרותה של מדינת ישראל (74) ונוכח הליקויים שהתגלו.
   פסקת התבגרות דווקא תסדיר בחוק ותעגן את סמכות בית המשפט העליון לפסול חוקים.
   הטענות נגד נתניהו, מופרכות. עברו מוכיח: נתניהו הוא ביסודו איש שמרן, זהיר, מחושב, וגם פחדן. הוא לא יאפשר פגיעה בבית המשפט העליון.
   טענות לפיד, גנץ וליברמן כאילו פסקת התגברות היא סוף הדמוקרטיה, משוללות יסוד. מפלגותיהם מתנהלות באופן לא דמוקרטי.
איציק וולף
בן-גביר הדגיש בשיחה עם נתניהו כי למרות כוונת פיצול הסיעות - הבלוק שלו ושל סמוטריץ' עדיין קיים    קרא לכל הצדדים למצוא פתרון מהיר להקמת ממשלת ימין ואמר לנתניהו כי דרישת סמוטריץ' לתיק הביטחון היא לגיטימית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il