X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אסטרטגיה חבויה [צילום: יהב גמליאל/פלאש 90]
מתנחלים בכל חלקי המולדת
עכשיו תור המתיישבים היהודים בגליל לעבור את מסע ההכפשה, מסע הדה-לגיטימציה שעברו המתיישבים בחלקי המולדת ביהודה ושומרון

ככה נראה כיבוש, ככה נראית הנדסת תודעה, ככה נראית עבודה שיטתית של שטיפת מוח על-ידי רדיקלים משולי השמאל האנרכיסטי. ככה נראית עבודה של ממומני "חובבי ציון" בעולם כולו. "הכיבוש", אליו התרגלנו ביחסם של חלקים בציבור הישראלי ביחסם לחבלי מולדת ביהודה ושומרון, ערש הולדתו של העם היהודי, חדר לשיח היהודי-ישראל-ציוני, על-אף שאין עם כובש במולדתו.
אחרי שהטמיעו בציבורים שונים בעם ישראל את טרמינולוגית הוויתור, חובה לוותר על חלקי מולדת, לוותר על המקומות בהם פסעו אבות ואימהות האומה, לוותר מתוך הבנה כי ויתור כאן יאפשר ביצור שם, הגיעה המציאות מגונדרת ומפורכסת עטופה במילים המוכרות לעייפה, ניצבה במלא עזות מצחה והבהירה, "הכיבוש" אינו רק בחלקי מולדת, יהודה ושומרון. מעתה הוא מתרחש גם בגליל.
קשה להאמין אבל הנה זה בא, במאמר המערכת של העיתון לאנשים חושבים התרחב המאבק בכיבוש הנפשע ובדיכוי האיום של מדינת האפרטהייד היהודית, והפעם השטח הכבוש נמצא בגליל. "מתנחלי הגליל למדו מחבריהם בגדה", זו הכותרת. להלן העובדות שהובילו להשוואה בין המתיישבים היהודים ביהודה ושומרון ליהודים המתיישבים ברמת ארבל שבגליל.
בשנים האחרונות, רוב אזרחי הגליל הינם אזרחים ערבים ישראלים באופן מובהק, האזרחים היהודים הינם המיעוט, יחסי יהודים וערבים בגליל אופיינו לרוב בקיום משותף מכבד. סיבות רבות הובילו להפרת האיזון שהתקיים עד לשנים האחרונות בגליל, תהליך שראשיתו בזעזוע העמוק של אדוני הארץ, האליטות, אנשי האחווה והפיוס, השלום והחרדה מההצהרה הממשלתית המעודדת את "ייהוד הגליל", הצהרה שהוסרה באחת מהשיח הציבורי בשל הרגישות הסלקטיבית וההאשמת המעזים לצדד בה כגזענים אפלים, כובשים, חובבי האפרטהייד. ייהוד הגליל נזרק למחסן הגרוטאות של הפוליטיקלי קורקט, מעתה כל השואף ליישב את הגליל באזרחים יהודים לגזען אפל וחשוך ייחשב.
דה-לגיטימציה
וכך, התעתיק הנורא המתרחש בחבלי מולדת ביהודה ושומרון עם הפקרת חלקים עצומים לבנייה פראית של הרשות הפלשתינית בניגוד להסכמים החתומים, עובר לחלקים מסוימים בגליל. ההשתלטות על הקרקעות בגליל היא מהלך מחושב, מתוכנן, רב זרועות, ראשיתו בתהליך שהחל ברכישת קרקעות על-ידי אנשי קש, כחלק מגאולת קרקעות ערבית, רכישה לאומנית, לצד זו החלה השתלטות עבריינית על חלקים אחרים, הקמת בתים ללא אישור על קרקע ציבורית, אין דין ואין דיין.
והנה מאמר המערכת מוציא לאור את האסטרטגיה החבויה. עכשיו תור המתיישבים היהודים בגליל לעבור את מסע ההכפשה, מסע הדה-לגיטימציה שעברו המתיישבים בחלקי המולדת ביהודה ושומרון. מעתה קראו להם מתנחלים, כובשים, האפרטהייד עבר לגליל. כדי לא לאפשר את המציאות בה המתיישבים היהודים בגליל יוקעו אל עמוד הקלון, יואשמו בגזענות, בנישול אזרחים ערבים ישראלים תמימים מאדמתם, חובה להציב תוכנית ממשלתית סדורה של משילות מוחלטת, אכיפה ברורה כנגד עבריינים מכל סוג.
הממשלה החדשה נכנסת לחלל רווי אדים של חוסר משילות בנגב ובגליל, תוצאה שלממשלה החדשה חלק משמעותי בה, ממשלה החייבת להתחיל בשיקום יחסי האזרחים למדינה ומוסדותיה, להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד.
הניסיון ליצור קו ישיר בין הגליל והנגב ליהודה ושומרון הוא חלק מהתוכנית הגדולה, ניסיון המתחיל בשינוי השיח ובטרמינולוגיה מסוימת מאוד. המשכו, ערעור על זכותו ההיסטורית של העם השב למולדתו. חובת אוהבי ארץ ישראל לעמוד על המשמר עד שגידולי המים, נטולי השורשים יבינו שאין עם גולה במולדתו. אנו מתנחלים במולדתנו בחיפה ובתל אביב, בעין גב ובעופרה, בקליה ועין גדי.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  28/12/2022   |   עודכן:  28/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
בימינו אנו כשבתוכנו מתרחשת מציאות רוויית ביטויי בוטות לשון קשה וגסת רוח, החובטת בנפש האומה היהודית בגילויי השנאה של מחנה אחד במשנהו, מן הראוי שנחבק בחום את הכמיהה הפועמת בהפטרת השבוע להתקרבות ולהיות עץ אחד
יעקב קורי
יש לנו עסק עם פאנאטים, כמו האייטולות, כמו דיקטטורים, כמו קוריאה הצפונית    הם עלולים לפעול כשוליית הקוסם, תמות נפשי עם פלישתים, והם יעשו נזק עצום בהר-הבית ובשטחים
יוני בן-מנחם
אירן מנצלת את היחלשותה של רוסיה בגלל המלחמה באוקראינה ואת התלות הרוסית בה כדי להעמיק את התבססותה הצבאית באזור דמשק. אירן החלה ברכישת נדל"ן אזרחי ובהקמת בסיסי צבא חדשים מדרום לדמשק והיא נחושה להמשיך בכך למרות ההפצצות הישראליות על יעדים אירניים
דן מרגלית
ביבי מדרדר את ישראל אל עברי פי פחת    הוא מכר אותה פוליטית לאלופת המדינה בהשתמטות מצה"ל; והוסיף לה מכספי משלם המיסים; ועם אישור החקיקה ייתקע סכין בלב הרוב המכריע של העם היהודי בגולה
אלי אלון
ביומה החמישי של מלחמת לבנון הראשונה ("מבצע שלום הגליל") בתאריך 10 ביוני 1982, הפציצו מטוסי פנטום של חיל-האוויר הישראלי בשל טעות בזיהוי שיירה של כוח צה"ל בעמק בינואר בבקעת הלבנון    בהפצצה זו נהרגו 25 חיילי צה"ל ונפצעו כ-100 נוספים    היה זה אירוע "ירי כוחותינו על כוחותינו" החמור והקטלני ביותר בתולדות צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il