X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בית הדין הפלילי הבינלאומי, האג [צילום: AP]
החלמה מהירה לשונאי עמם ועצמם
באחד מנאומיו המכוננים אמר ברל כצנלסון, "היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות"?

יש משהו מרגש במעשים הנאצלים של חלק מאזרחי מדינת ישראל, המדינה היהודית דמוקרטית, המורמים מעם, נושאי לפיד הטוהר, הזוך והצדק. יש משהו מרגש בעמותות ובארגונים, בהם הממומנים בכסף זר, במסעות בעולם, באירוח בבתי מלון מפוארים, בהשתכרות במשכורות מלאות כל טוב, ובתמורה נדרשים האצילים, המוסריים, אנשי האור להפיץ בואש על מדינת ישראל, להפיץ כזבים, ולהפיץ עלילות דם כמיטב המסורת.
מעת לעת כשאני מתוודע לשונאי עמם, למתכחשים לזהותם, החותמים על עצומות בעולם להחרים את מדינת ישראל, הנואמים בבמות בינלאומיות נגד הצבא המוסרי בעולם ומפקדיו, ומאשימים אותם בפשעי מלחמה, כשאני שומע את מכחישי היהדות והציונות מעלילים את עלילות הדם וזוכים למחיאות כפיים "מחובבי ציון" המממנים את המפעל להחרבת ישראל, אני שב אל ברל כצנלסון ממנהיגיה הגדולים של תנועת העבודה.
באחד מנאומיו המכוננים אמר ברל כצנלסון, "היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות"? המחלה חשוכת המרפא של שונאי מדינת היהודים, שונאי עמם, אינה תוצר של הכיבוש. היא אינה נזקקת לתירוצים. זוהי שנאה מובנת, אוהבי שונאיהם, הפתרון לזיגמונד פרויד.
במסגרת התעמולה האנטי יהודית-ישראלית של יהודים, כבודדים, כארגונים וכעמותות בהן ממומנות, אנו נחשפים לתחלואה המתפשטת בקרב אנשים אלה של מגיפת השנאה העצמית. בימים אלה, בהם מדינת ישראל נאבקת במספר חזיתות של מבקשי רעתה ודורשי השמדתה, התגייסו עשר עמותות והעמידו עצמן בשמחה לרשות התובע, כרים קאן, מבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג לקראת ביקורו במה שהם מגדירים במכתבם אליו, ביקור בפלשתין.
כה כתבו אנשי המוסר והצדק, המאכלסים את העמותות והארגונים: בצלם, הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל, המוקד להגנת הפרט, הורים נגד מעצרי ילדים, הקרן למגיני זכויות אדם, יש דין, לוחמים לשלום, עדאלה, רופאים לזכויות אדם, תורת צדק.
לא נגענו: "כארגוני זכויות אדם הפועלים מישראל ונאבקים בהפרות זכויות האדם בישראל ובשטח הפלשתיני הכבוש, אנו - אם נצטט מדבריך בפני אספת המדינות - "קרובים לאנשים המושפעים מפשעים". עמדתנו היא כי פשעים אכן בוצעו וממשיכים להתבצע; כי לבית הדין סמכות לחקור ולהעמיד לדין בגינם וכולנו מחויבים לסייע למשרדך בקידום החקירה של המצב בפלשתין".
אין עוד מדינה בעולם המאפשרת לארגונים, בהם ממומנים על-ידי דורשי רעתה, לפעול באופן בוטה נגד המדינה, לחתור נגד צביונה, לפעול לכאוס ולהעמיק שסעים, להבאיש את ריחה, לפרסם עלילות דם ולהפיץ כזב ושקר נגד מהמדינה ברחבי העולם. דמוקרטיה מתגוננת חייבת להציב קווים אדומים, לחשוף את מקורות המימון של מדינות אלו לעמותות ולארגונים הפועלים בישראל, לבחון את מטרתם בהשקעה הכספית העצומה ובמימון משרדים, מנהלים, פעילים, מסעות בחו"ל. דמוקרטיה מתגוננת חייבת לבחון כל ארגון ועמותה על-פי פרמטר אחד, מהי מטרתה של העמותה.
למדינת ישראל היהודית-דמוקרטית, יש את הזכות והחובה לבחון באופן יסודי כל עמותה וארגון, מימין ומשמאל, ולהחליט אם חתירת הארגון תחת חוסנה וקיומה של המדינה, מאפשר את המשך פעילותה במדינת ישראל. החלמה מהירה מהמחלה חשוכת המרפא, שנאת עמם ועצמם. יש ניסים בעולם, אל ייאוש.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  04/01/2023   |   עודכן:  04/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החלמה מהירה לשונאי עמם ועצמם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הבעיה של השמאל
דרור.נ  |  5/01/23 09:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
כואב לראות שאל המנוחה והשלווה לא זכה יעקב להגיע בחייו בארצו-מכורתו, אלא הגיע אל הנחלה השלווה רק במותו    ליעקב יש בקשה אחת טרם עצימת עיניו לנצח, והבקשה היא שלא יקברו אותו במקום בו הוא הוא הולך לעולמו, במצרים, אלא שיקברו אותו רק באחוזת הקבר של המשפחה בארץ כנען
עמנואל בן-סבו
עלילת הדם שרקחו כל הגורמים הממאנים לקבל את הכרעת הבוחר כנגד הממשלה עוד טרם שהושבעה, הניבו תוצאות מהירות, ההסתה הקשה בתקשורת, מעל בימת הכנסת, בגשרים, נפלו על אוזניים קשובות
דן מרגלית
תודה לגלי בהרב-מיארה, שמסרבת להגן על התפישה המעוותת לפיה אדם אשר הורשע פעמיים בפלילים יכול לכהן כשר, הלא הוא אריה דרעי
דן מרגלית
גס הרוח קיש-קיש, כתבה התלמידה, קשקש בנייד שלו בעוד הד"ר שאשא-ביטון נואמת    היא ביקשה שיאזין לה, והוא השיב "שמענו אתכם שנה וחצי"
יבגני פטישמן
מי שדואג לאיכות הסביבה, עדיף שיוודא הטלת קנסות כבדים על משליכי אשפה בחיק הטבע ולא ינסה להשית את עלות הנזקים על כלל ציבור הצרכנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il