X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ביידן. אחוז בעתה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
התקפלות
כספים יוכלו להמשיך להגיע, למטרות אנטי-ישראליות מובהקות, ולא צריך יהיה להסתתר תחת כסות זו או אחרת (שכן השמאל הנאור ובית המשפט העליון מגן עליהן תחת רעיון "חופש ביטוי") אבל הם לא יזכו מפטור ממס, להפך, הם יחויבו במס של 65%

ממשלת נתניהו מתקפלת פעם נוספת: הצעת חוק העמותות יורדת מסדר היום. איני מאשים את הממשלה: הרי צריך לזכור שאנחנו מתי מעט, מדינה קטנטונת התלויה באחרים.
אך כאן מדובר בהתערבות בוטה בענייניה הפנימיים של מדינת ישראל. ממשלות זרות מזרימות כספים לעמותות בארץ. אלו זוכות בפטור מלא ממס כמו גם בחסינות, לכאורה, שכן אותן עמותות מתעטפות באיצטלא של ארגונים-הרוצים-רק-את-טובת-הכלל. ואז העמותות יוצאות בריש גלי נגד מדינת ישראל, מוסדותיה וצבאה. הן מעודדות את אויבינו. הן מערערות את האיזון הנפלא שנרקם דוקא במדינת ישראל ולא בכל מקום אחר במזרח התיכון או באפריקה.
מהי הצעת החוק? כספים יוכלו להמשיך להגיע, למטרות אנטי-ישראליות מובהקות, ולא צריך יהיה להסתתר תחת כסות זו או אחרת (שכן השמאל הנאור ובית המשפט העליון מגן עליהן תחת רעיון "חופש ביטוי"). אבל הם לא יזכו מפטור ממס, להפך, הם יחויבו במס של 65%.
לזאת כל אוהבינו הארופאים והאמריקנים לא מסכימים, והם יעשו הכל למנוע את הרעיון הנלוז מלהפוך לחוק. כן, אותם ארופאים שטבחו בנו בשיטתיות מהלך מלחמת העולם השנייה ולא הפסיקו לאהוב אותנו עד עצם היום הזה, נרעדים מהרעיון שמדינת ישראל תעז להטיל מס על כספיהם.
אלו הארופאים שכספיהם מושקעים במאחזים בלתי חוקיים של בדואים וערבים, ובתביעות משפטיות נגד כל מהלך של מדינת ישראל הריבונה ביהודה ושומרון ובירושלים הבירה. אך יותר מכל, הכספים שלהם עוברים בין השאר לתשלום משכורות ומלגות לטרוריסטים ובני משפחותיהם, כמו גם להאדרת שמם ולשטיפת מוח ילדים בספרי לימוד. הם כה אוהבים אותנו היהודים, שהם ממשיכים לעשות ככל יכולתם להביא לסוף הבעיה היהודית (המשכו הישיר של הפתרון הסופי על-ידי היטלר).
ארה"ב של ביידן ומחלקת המדינה האנטישמית גם הן אחוזות בעתה מהרעיון שלמדינת ישראל יש את החוצפה למנוע חופש פעולה מוחלט מגופים המנסים, בין השאר, למנוע מהממשלה הקיימת להבחר שנית, המרגלים בגלוי על מה שקורה בארץ ועוד פעילויות נפלאות התורמות לחברה דמוקרטית. כן, אלו אותם אמריקנים שפתחו את הגבול שלהם למיליונים לא חוקיים, המאפשרים מעבר חופשי של סמים, טרוריסטים, זונות ועבדים ורוצים שכל אותם מהגרים יוכלו להצביע מיד (גם אם החוק אוסר זאת), כך שהם יבחרו מחדש. אלו האמריקנים ש-16 סנטורים קוראים לא לאפשר כניסת ישראלים ללא ויזה, שומו שמים!
לא עוד!
מה עושה ממשלת ישראל הימנית, תחת בנימין נתניהו? משום מה נראה לי שאם לפיד-גנץ היו בשלטון, הם לא היו מתקפלים כל כך מהר. הצעת החוק נועדה להגן על מדינת ישראל, ואין בינה לבין דמוקרטיה או גופים אזרחיים ולא כלום. המסר הוא פשוט: מדינת ישראל לא צריכה להתאבד וגם לא לעזור במאמצי העולם להשמידה. רוצות ממשלות זרות להתערב בצורה בוטה במה שקורה במדינת ישראל, תעשנה זאת באמצעים דיפלומטיים. רוצות הן בכל זאת להתערב ולבחוש בעיסה? מדוע שמדינת ישראל תפטור אותן ממיסים? תעבירו יותר כסף, אם אתם פוחדים שפעילות הגופים תפגע, כך שהם יקבלו את אותו סכום נטו. אך אל תצפו שמדינת ישראל ומשלם המיסים הישראלי ישא בנטל.
היכן אותם חכמולוגים במשרד החוץ שזה עתה נזפו באילון מסק על "ניחוח אנטישמי" לדבריו? הם מבינים ענין כל כך, והם מעזים לפעול נגד הגופים הלא נכונים. דווקא כשצריך, הם נאלמים דום, לא פוצים פיהם ולא מצייצים. במקום ללמדנו את אותה פואמה מפורסמת של פסטור גרמני, הציגו עמדה רשמית של מדינת ישראל: מדינות זרות - אל תתערבנה בעניינינו הפנימיים. ואם אתן בכל זאת עושות זאת, אל תצפו שנשתף פעולה. הלכנו כמו צאן לטבח כששלחתן אותנו בחדווה כה רבה למחנות הריכוז. לא עוד. הבטחנו זאת לעצמנו, ונשבעו קבל עולם: "לא עוד"!
היכן יאיר לפיד ובני גנץ? מדוע אתם לא תומכים בחוק הזה ומקדמים אותו יחד עם הקואליציה? מדובר כאן בהגנה על עצמנו; היכן אתם מגיניה של מדינת היהודים?
בארץ חלם חברי כנסת יכולים לבזות את הכנסת, לסרב להשבע אמונים, לא לשיר את ההמנון, לצאת לעולם להוציא דיבת חיילי צה"ל, להבריח טלפונים לטרוריסטים בבתי הכלא ולהשתמש בחסינותם לפגוע במדינת ישראל. הכל מותר. גם את זה תצטרך מדינת ישראל לשנות בעתיד. הרי לא ייתכן שמדינת ישראל תתן יד לכל המבקשים את נפשה וסופה.
איני מתאבל על חוק העמותות. אבל אני על גורלה של מדינת ישראל, שכן נראה בשנת 2023 שניתן ורצוי לשרוף את הבית, דיפלומטיה רשמית ירדה לתת-רמה של טרום-מתחילים, אין עמידה על עקרונות החשובים למדינה, ומה שחשוב הוא קידום אינטרסים כמו שליטה מוחלטת של בית המשפט העליון או פטור מויזה לישראלים המגיעים חדשים לבקרים לארה"ב (לא נרצה לגרום להם לאי נוחות כלשהי).
פעם נאבקנו בכדי להשרד. עכשיו אנחנו נאבקים עד זוב דם (כמעט עד למוות) על כל מה שבא לראש, העיקר "לא"! לנתניהו, ו"לא"! לממשלתו, ו"לא"! חד ונחרץ לדתיים (לערבים זה דוקא בסדר), ו"לא"! למי שעוד תומך בנו בעולם (הנוצרים לדוגמא) ו"לא"! מוחלט וסופי לכל דבר אחר שלא מביא לתוהו ובוהו.

תאריך:  29/05/2023   |   עודכן:  29/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
בגרמנית פירוש המילה גנץ הוא "שלם", אבל בתור שם משפחה יהודי הוא ככל הנראה מגיע מהשם גנז (Gans), שמשמעותו "אווז"    לאמור אם ברווז נשאר ברווז, אווז הוא אווז
ציפי לידר
לא לשיכחת פעוטות: הקמפיין השגוי של משרד התחבורה    מעניין מי מדבר, מבקר הממשלה לפיד?    ולקינוח איפה חוש ההומור?
דן מרגלית
ביבי שולח לאמריקה צמד מקבצי נדבות מדיניים לבקש מביידן להזמין את נתניהו לבית הלבן    מתנגן בראשי הלחן מהמחזה "המכשפה" - "יהודים רחמו רחמו"
ג'נט מיכאיל
נסו לעשות בדיוק את ההפך ממה שהתרגלתם עד עכשיו    זו העצה של רופאת המשפחה ג'נט מיכאיל שממליצה על מדיטציה טרנסנדנטלית לשיפור ההרדמות
דינה לוין
השליחות והייעוד צמחו ונטעו בתאומים במרחב המשפחתי וממשיכים להתפתח בבגרותם    זוהי שליחות לחזור ולשאוב עוצמות רוחניות וידע מאוצרות הרוח של התרבות היהודית הנמצאים בארון הספרים היהודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il