X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
משב רוח רענן [צילום: כפיר בולוטין]
המשתמט
קומדיה פרועה על הווי ישראלי ומשתמטים משרות צבאי - תיאטרון בית ליסין העלילה עוסקת ביוזמה צבאית להחזיר לשירות משתמטים משירות צבאי שהצליחו לחמוק מצה"ל בתואנות שווא ולא כדין

המשתמט, העולה בתיאטרון בית ליסין היא קומדיה פרועה ומצחיקה, העוסקת בהווי הישראלי ואודות חבורת משתמטים משירות צבאי. למעשה, מדובר במופע תיאטרלי, שבו מרבים השחקנים לשתף את הצופים במתחולל על הבמה ומפקידים תינוק מייבב, סתם מגבת מגולגלת, בחיקה של אחת הצופות ומעלים צופה אחר, המתבקש להכין קפה שחור עבורם.
המחזה נכתב על-ידי רועי חן וביים אותו ארז דריגס שלהטט עם חבורת השחקנים והתוצאה היא משב רוח רענן ושעה וחצי של צחוק פרוע, המפיגים קמעא את טרדות השעה ואת חום הקיץ.
העלילה עוסקת ביוזמה צבאית להחזיר לשירות משתמטים משירות צבאי שהצליחו לחמוק מצה"ל בתואנות שווא ולא כדין. אנו פוגשים במספר ישראלים כבני 40 שזוכים לטירונות מאוחרת ולשפשוף צבאי, לאחר שנפקדו מחובתם ועתה הם כבר מבוססים, מגודלי כרס ואין להם שום מוטיבציה ללבוש מדים. בין המגויסים מנהל מחלקת ארונות באיקאה, שחקן בהצגות ילדים האמור לגשת לאודישן לתפקיד אותלו בתיאטרון מסחרי, ונהג אוטובוס תלמידים. המפקדת שלהם מתזזת אותם בנוקשות ואולם הם דווקא זורמים ברצון עכשיו להפוגה במהלך חייהם העמוסים.

לשון מושחזת [צילום: כפיר בולוטין]

ההצגה שזורה פניני לשון מצחיקים, הברקות בימוי ובמיוחד ביצועים משובחים של השחקנים. השחקן מוביל את ההצגה מבחינה של עלילת הסיפור ומרבה בפניות לצופים וכאמור גם מטיל על אחת הצופות לגלם את אשתו ומפקיד בידיה את התינוק המייבב שלו כדי שתרגיע אותו. בקטע אחר נבחר צופה אחר להשתתף בהפסקת שק"ם בשדה של הטירונות ולהכין לכולם קפה שחור וגם לדקלם מספר משפטים הזויים והפרס עבור מאמציו הוא ופל טורטית, אכול בחלקו...
נעמה אמית היא המפקדת המטרטרת את החיילים וגם מופיעה בהזיות שלהם. נעמה מפגינה יכולות משחק יפים והיא חיית במה המרצדת על פני הבמה ובחלומות. בין היתר, סצינת החלום והביצוע של השיר אמריקה מתוך סיפור הפרברים - היא מוצלחת במיוחד בזכות עיצוב התנועה המעולה של הכוראוגרף תומר יפרח.
שלומי טפיארו מצוין כשחקן. עמרי עם הלשון המושחזת והביצוע שלו מעורר התפעלות. הצמד אביעד בנטוב ואודי גוטשלק נפלאים כנהג האוטובוס והאחראי על ארונות איקאה. אביעד הוא שחקן מצוין המשתולל על הבמה בהברקות לשון ומימיקה ואודי גוטשלק נהדר במשחק קומי רציני יותר, המעורר נאקות צחוק בלתי רצוניות.
פולינה אדמוב עצבה תלבושות נאות ותפאורה מינימלית ופרקטית. שי פישמן אחראי למוזיקה הנעימה. דולב ציגל עצב תאורה ראויה. אלעד פרץ אחראי להפקה המוזיקלית וכאמור תומר יפרח עצב את התנועה המוצלחת והמקצועית.

צחוק פרוע [צילום: כפיר בולוטין]
הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר של סוכנות הידיעות עתי"ם, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  05/06/2023   |   עודכן:  05/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
במציאות הרגילה בעולמנו הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בהתרפסות של אנשי מדינה בפני גדולי תורה גם בחייהם    זה לאו-דווקא בשל הערכה והוקרה אלא בעיקר בשל פוליטיקה
דן מרגלית
כולן/כולם הם חלק ממדורת השבט המתכנס להגן על הדמוקרטיה מדי שבת בכיכרות ועל הגשרים ובצומת קפלן
עמנואל בן-סבו
התנהלות האמריקנים יותר ממביכה, נושקת לסף המגוחכת על מפתן העלובה    התיעוב הקיצוני של מחלקת הגינוי היומי בבית הלבן, בעת הזאת, לצד מסע ההשפלה הפומבי של הנשיא ג'ו ביידן בסירובו להזמין את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, היא חרפה על ראש הממשל ועל ראש עדת המעודדים מבית ומחו"ל
אלי אלון
בית הספר החקלאי כדורי הוקם הודות לעיזבון סר אליהו (אליס) כדורי, איש עסקים בן למשפחה יהודית אמידה יוצאת בגדד    כדורי ציווה להקדיש חלק מעיזבונו לטובת החינוך בארץ ישראל ובמסופוטמיה (עירק של היום)
יעקב אחימאיר
ח"כ רוטמן התגונן מפני השימוש האלים, המעצבן, שנעשה במגפון, וחטף אותו מידיה של המשתמשת שהצליחה לעצבן את נבחר הציבור. יהיו מי שיאמרו כי פוליטיקאי אמור לשמור על קור רוח, אך יש גבול למידת האיפוק והסובלנות. יריביו של רוטמן, ושדרי טלוויזיה ביקשו להקנות לח"כ רוטמן דמות של שודד או גנב שביקש לעצמו כלי מבוקש, ולהוציאו מידי המשתמשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il