X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
רק אותם אסור להעליב [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
אחרי חצות
הממשלה אישרה הגשת חוק לכנסת האוסר העלבת חרדים זה האפרטהייד . כי מה עם העלבת מפגינים ב"שמאלנים בוגדים"? ומה עם עלבונות כלפי כל ערבי בישראל ומחוצה לה? והעלבת כל להט"ב ביחד ולחוד? זה כשיר? זה כשר? איזו ממשלה גזענית
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

  • מישהו הפיץ תצלום מן ה"וושינגטון פוסט" לפיו בנימין נתניהו הוא אישיות-בלתי-רצויה (פרסונה-נון-גראטה) בארצות הברית. מצטער שהפצתי אותו כי אין עמוד כזה בעיתון. מישהו זייף או חמד לצון. אני מתנצל בפני ביבי וחוזר ומודיע כי התצלום אינו נכון. לגופו של עניין, לפי הערכתי ביבי יהיה בקרוב פרסונה-נון-גרטה באמריקה. אולי הידיעה הזאת כבר נכונה (במפלגה הדמוקרטית) בלי שהודפסה ופורסמה כלל ועיקר.
  • הריני חוזר להצעתי לברר אצל סגנית נשיא ארצות הברית קמילה האריס את האפשרות שתזמין את מנהיגת "הדגלים השחורים" בתנועת המחאה ד"ר שקמה ברסלר לסיור פרטי ולשיחות במשרדה. שתיהן ייצאו נשכרות. גם מדינת ישראל בכללה.
  • נכון נהגה התנועה לאיכות השלטון בראשות ד"ר אליעד שרגא, שמיהרה לפנות ליועצת המשפטית גלי מיארה-בהרב לאסור על ביבי שימוש בשב"כ לחקירות פליליות בתחומי ישראל. זו "בכייה לדורות". כך זה היה בימי לברנטי בריה השטני תחת שלטונו של יוסף דשגשווילי סטאלין בברית המועצות בה רצח המשטר מיליוני אזרחיות ואזרחים. לא צריך שב"כ בעניינים אזרחיים. צריך רק להקים למטרה זו את המשטרה שהתפוררה. כשהיא תעמוד על הרגליים - הפושעים יישבו בכלא.
  • הממשלה אישרה הגשת חוק לכנסת האוסר העלבת חרדים. זה האפרטהייד. כי מה עם העלבת מפגינים ב"שמאלנים בוגדים"? ומה עם עלבונות כלפי כל ערבי בישראל ומחוצה לה? והעלבת כל להט"ב ביחד ולחוד? זה כשיר? זה כשר? איזו ממשלה גזענית.
  • להפגין נגד שר זו אינה אלימות אלא מימוש זכות דמוקרטית. זה חל גם על שר כמו ישראל כ"ץ אשר הצהיר כי הוא ממשיכו של המלך הורדוס כי שניהם בנו ו/או הרחיבו נמלים בחופי הארץ. זאת בהנחה שלא הרימו עליו יד. מי שמותקפים דרך קבע הם אנשי המחאה, ולא יריביהם.
  • חבר קרוב שלי טס הבוקר ב-04:00, ולראשונה מזה שנים אני מקנא במי שיוצא את הארץ. כי הוא יסתובב על נהר הארנו בפירנצה כאשר אני איאלץ להאזין הבוקר לדברי הלעג המוצדקים של אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל ששיחקו איתנו באיגרוף והשאירו אותנו ב"נוק אאוט".

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  12/06/2023   |   עודכן:  12/06/2023
+דרעי וגנץ נפגשו, האם תהיה פשרה?
21:29 12/06/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר המחנה הממלכתי ויו"ר ש"ס דנו בהצעות פשרה בין הקואליציה לאופוזיציה בנושא הרפורמה המשפטית  ▪  דיווח: נשיא העליון לשעבר, אהרן ברק, שוחח בנושא עם בכירים במערכת הפוליטית

האם תיסלל בחזרה דרך דרעי לממשלה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ח"כ קרויזר הגיש תלונה במשטרה נגד אהוד ברק
18:33 12/06/23  |  עידן יוסף

יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר הגיש תלונה במשטרת לב הבירה בירושלים כנגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. בחשבון הטויטר שלו הסביר כי התלונה באה "בעקבות דברי הבלע, ההסתה והקריאות למרי אזרחי, דברים אותם חשף כתב ׳ערוץ 14׳ מוטי קסטל, מקווה שהמשטרה תזמין אותו לחקירה ותטפל בדברים חריפים אלו בחומרה".

+סמוטריץ': איש לא יעצור את התיקונים הקריטיים במערכת המשפט
16:42 12/06/23  |  עידן יוסף

השר בצלאל סמוטריץ׳ בישיבת הסיעה: "דווקא אנשים שרוממות הדמוקרטיה בגרונם מסיתים לאלימות נגד כל מי שלא חושב כמוהם. הם עסוקים יום ולילה בשיסוי חלקי העם, באמירת דברי שקר כשהם יודעים שהם שקרים. מגנץ ומלפיד אין לי ציפיות, אבל הם חברים בכירים בכנסת והם מובילים את האופוזיציה. אני קורא להם להפסיק לשסות ולהפסיק לנרמל אלימות. אף אחד, אבל אף אחד, לא יעצור את התיקונים הקריטיים במערכת המשפט שחייבים לעשות אותם. יריב לוין ימשיך להיות עוד לפחות שלוש שנים וחצי בתפקיד שר המשפטים וימשיך לנצח על התיקונים במערכת המשפט, אני אומר את זה מידיעה".
על השאלה, למה לתת פרס לאופוזיציה שתוקפת אתכם בארץ ובעולם ולתת נציג לאופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים? השיב סמוטריץ': "מי אמר לך שזה יקרה? יש עוד יומיים".
במענה על שאלה בעניין תוכניות הבנייה בשטח E1 השיב: "אוטוטו יהיו בשורות גדולות בהתיישבות ביהודה ושומרון".

+בן-גביר לנתניהו: לא בחרו בנו כדי להוביל רפורמה מדומה
16:31 12/06/23  |  עידן יוסף

השר איתמר בן-גביר בישיבת סיעת ישראל ביתנו: ״אני רוצה להגיד בצורה ברורה לרה״מ נתניהו שאין לנו מנדט לעשות פייק רפורמה, שתחת כותרת של הסכמות ימסמסו את הרפורמה. הציבור בימין רוצה רפורמה משפטית. נכון, בהידברות ובשיח אבל אסור לנו לאכזב את הציבור שלנו״.

+רק לא "אלטלנה שנייה"
14:33 12/06/23  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

75 שנה לקום המדינה, ו-75 שנה לפרשת ספינת הנשק והעולים, שבזדון לב, בעלילת כזב, נאמר עליה שאנשיה באו לחולל פוטש במדינה שאך זה כוננה

נניהו בטקס הזיכרון [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ליברמן: השיחות - מסך עשן להחזרת דרעי לממשלה
14:11 12/06/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גנץ הכחיש את טענת ליברמן כי ההסכם המסתמן עם לפיד וגנץ סולל את חזרת יו"ר שס לממשלה  ▪  גנץ בסיעה: ״שומע על נוסחאות ו'דילים' אבל יש נוסחה אחת פשוטה כדי שנמשיך בהידברות – לבחור נציגת אופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים"  ▪  "המחנה הממלכתי לא תהסס להגיע להסכמות אם הן יעמדו בעקרונות שהצבנו. שום שיקול פוליטי לא ישפיע"

ליברמן. קורא להתעשתות לפיד וגנץ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
יוסי אחימאיר
75 שנה לקום המדינה, ו-75 שנה לפרשת ספינת הנשק והעולים, שבזדון לב, בעלילת כזב, נאמר עליה שאנשיה באו לחולל פוטש במדינה שאך זה כוננה
עידן יוסף
גנץ הכחיש את טענת ליברמן כי ההסכם המסתמן עם לפיד וגנץ סולל את חזרת יו"ר שס לממשלה    גנץ בסיעה: ״שומע על נוסחאות ו'דילים' אבל יש נוסחה אחת פשוטה כדי שנמשיך בהידברות – לבחור נציגת אופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים"    "המחנה הממלכתי לא תהסס להגיע להסכמות אם הן יעמדו בעקרונות שהצבנו. שום שיקול פוליטי לא ישפיע"
עידן יוסף
פעילי מחאה נגד הרפורמה המשפטית הפריעו לנאומו של שר האנרגיה ישראל כ"ץ באירוע של חברת החשמל, ירקו לעברו וכינו אותו ""חבר של פוטין"
דן מרגלית
הביטחון הלאומי מתדרדר נוכח השבר עם ארצות הברית    המעמד המדיני מתערער מאותה סיבה    קופת האוצר מתמלאת בגירעון שלא היה כמותו שנים רבות    משקיעי ההיי-טק בורחים
בעז שפירא
מורך לב ורפיסות, בעיקר מצד בנימין נתניהו אך גם בצירוף גורמים פוליטיים נוספים, הפכו את הניצחון בבחירות ואת תחושת האופוריה שהתחזקה מאוד לאחר ההכרזה על רפורמת לוין לנחלת העבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il