X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: סבסטיאן שיינר/AP]
כולנו עם אחד
ישראל סובלת מתדמית של כובש אכזר, עם ישראל סובל מדמונזיציה ומוצג כעם גזעני ומתעלל ישראל נחשבת כיום כטעות היסטורית, מבנה מלאכותי שלעולם לא היה צריך להתבסס במזרח התיכון, אך בעוד שהמדינה מוקצת בקרב המערב ובאומות המאוחדות - ברור לכל שאין לה תחליף. עם ישראל צריך להתאחד בארץ ישראל מדינת היהודים

כידוע כלפי כולי עלמא ולמרות אמנת מונטווידאו ובייחוד על-פי סעיף (1) 4, שהישראלים הם העם היחיד עלי אדמות שזכות הקיום שלו מוטלת בספק ללא הרף. מועצת זכויות האדם של האומות המאוחדות, מקדישה את רוב הישיבות שלה לתקיפת המדינה היהודית.
קמפיין ה-BDS העולמי וההשמצות מרושעות על לכאורה אפרטהייד ישראלי בהחלט עושה את שלו, כאשר אף באקדמיה ניתנת למשמיצים אלה במה. האידיאולוגיה של השמאל הרדיקלי עושה דמוניזציה לישראל כעם גזעני וכובש. הם משיקים ספרים נגדה, מקימים בלוגים, ומסיתים גם נגד עצם קיומה.
דעות קדומות אשר הגיעו מן הפזורה גורמות לכך שגילגולו של השיח האנטישמי מתגבר ומציג את "היהודי הבינלאומי" ככובש, אכזר והמושך בחוטים של מנהיגי העולם.
ה"מערב" אשר פתח את שעריו לפליטים במהלך פוליטי, סובל כעת מעריצות "זכויות האדם". כלכלותיהן של מדינות רבות נעשות חלשות יותר, והיחסים הדיפלומטים עם מדינות ערב הם לדאבון לב למראית עין, עד המבצע הבא בעזה.
ישראל נחשבת כיום כטעות היסטורית, מבנה מלאכותי שלעולם לא היה צריך להתבסס במזרח התיכון, תקף וחוקי ככל שיהיה. כל זאת, למרות שלאו"ם, האיחוד האירופי, ארה"ב ורוסיה ובמיוחד עבור בריטניה, צרפת וגרמניה, לא קיימת כל משמעות לגבי החלטת 242, המבטיחה את גבולותיה של ישראל.
הניסיון שעברתי בבירת הונגריה, בודפשט (רצ"ב לינק בסוף המאמר) מצדיק את נחיצותה של מדינת ישראל בעולם, כמקלט הבטוח ביותר לעם היהודי.
העם היהודי יצר באומץ, בעקשנות ובכישרון דמוקרטיה פלורליסטית תוססת בתוך בורות, אוריינטליות, וצביון ברברי המחלחל לדאבון לב גם אל העם היהודי (פגע האלימות). לא סמויה העובדה כי ישראל היא המקור לאינספור תגליות והמצאות טכנולוגיות רפואיות וחקלאיות שהועילו לאין שיעור לעולם כולו.
הקוטביות באיזון המשפטי שנעשה בבית המשפט העליון (חוק יסוד כבוד האדם וחירותו התשי"ב-1992) לבין אי-ההכרה בישראל כמדינת העם היהודי אף בקרב אנשי האקדמיה ו"בקהילת האינטליגנציה" מביאה לאפשרות כי מפלגה כמו בל"ד יכולה להתמודד בבחירות לכנסת ומפלגה כמו "כך", לא. בסופו של דבר מי שנמצא תקופת זמן לא מבוטלת בקטר הוא חבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה ולא לדוגמה איתמר בן-גביר.
בראיה בינלאומית רחבה מעשה אוסלו, כמו גם ההינתקות מעזה היו מעשי גבורה של מדינת ישראל שנתנה הזדמנות להידברות, כהרגלה. ולמרות זאת, ההתנהלות הקלוקלת של ה"מערב" (ש"בינינו" כבר איננו באמת מערב) מהווה אינדיקציה לחיוניותה של הציוויליזציה היהודית הגאה הנמצאת בדעיכה.
בצלמה של ישראל אמורות להיוולד אומות נוספות אך ככל שישראל לא תתעלם, כפי שהיא לא אמורה, מפשעיהן של מדינות עימן יש לה גם יחסים, כמו טורקיה. היא עלולה לשלם מחיר.
ישראל היא ארץ האפשר לעומת מדינות כמו הונגריה ופולין המעוניינות להעביר תמונה חלקית ביותר לגבי השואה. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בהצהרה המשותפת והבלתי מקובלת על רבים, המוכרת כ"חוק השואה הפולני". הלכה למעשה, אנטישמיות נגד יהודים הייתה בפולין כ-800 שנה אף לפני השואה. לעמת זאת, בצדק הכירה מדינת ישראל במוחמד החמישי, מלך מרוקו, שבזמן השואה עמד איתן מול המשטר הנאצי וסרב להסגיר את יהודי מרוקו.
בגלל האמור לעיל כאב לי הלב (וכאבה גם הבטן) בגין הערותיו של פעיל הליכוד איציק זרקא שאף סבו הוא ניצול שואה. בואו נתאחד. לא כנגד אחרים אלא פשוט כי אותו דם זורם בעורקינו.

הכותב, עורך-דין, עוסק בין היתר במשפט פלילי, בזכויות אדם ואזרח, ובמשפט פלילי בינלאומי.
תאריך:  09/09/2023   |   עודכן:  10/09/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כולנו עם אחד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אין שום קשר דם ביני לבין איציק
הירונימוס  |  14/09/23 19:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
האדם הסביר, האזרח הסביר, איננו מקבל - ואסור שיקבל - את הגישה כאילו ל-15 היושבים במגדל השן של בית המשפט העליון יש קולות בעלי משקל שונה משלו. כל הקולות שווים, וכל האזרחים וכל שלוש הרשויות צריכים לפעול בהתאם לחוק הקיים, החוק שנחקק על-ידי הרשות המחוקקת. אולי יש מקום לכך שראשי הרשויות יתכבדו וייפגשו לצורך השבת הבלמים והאיזונים הדרושים והסדרת יחסי הגומלין
יוני בן-מנחם
ירדן החליטה להגביר את המלחמה נגד תופעת הברחות הסמים מסוריה לשטחה והיא תקים אזור חיץ ביטחוני בגבולה הצפוני. ירדן נזהרת שלא להפנות אצבע מאשימה כלפי המשטר הסורי למרות שאחיו של הנשיא בשאר אסד הוא שעומד בראש מערך ייצור הסמים והברחתם לשטח ירדן
אפרים הלפרין
אם חשבנו שהיועצת המשפטית לממשלה מתנגדת לשינוי חוק היסוד בעניין עילת הסבירות אז טעינו    עיון בעמדה שהציגה לבית המשפט מעיד על כך שההתנגדות היא רק לנוסח הגורף והכוללני של השינוי
מרדכי איש שלום
שילוב של שכירות לטווח ארוך והתחדשות עירונית יכול לפתור בעיות של רעידות אדמה, דיור ושירותים ציבוריים בערים בארץ. ראשי ערים צריכים לקדם שילוב זה כדי לשפר את איכות החיים של התושבים ולמנוע אסון
איתן קלינסקי
עד היום קשה לי להבין את ההחלטות, הגוררות בזבוזים של רבבות ואף מאות מיליוני שקלים בסלילת כבישים, שמיועדים אך ורק ליהודים וכן בהקמת מחסומים בכבישים, המיועדים אך ורק ליהודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il