X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
פעימת הגבורה היהודית
דווקא בימים הנוראיים האלה, בהם מתנהלת מתקפה בכל החזיתות והזירות נגד יהודים, בירושלים ובלונדון, בפאריס וביהודה ושומרון, בעזה ובכפר עזה, בארה"ב ובאירלנד, כדאי לזכור שאת עם הנצח לא מנצחים

אנו לא קורבנות, אנו לא כצאן לטבח, אנו עם גאה, אנו יהודים גאים, עם של גיבורים, עם של שילוב הספרא והסייפא, עם שכולו אור וטוב, אור לגויים.
מדינת ישראל הריבונית תחגוג השבוע בצל המלחמה, בצל הפיגועים, בצל החטופים, בצל הפצועים, בצל השכול את חג הגבורה היהודי-לאומי, חג החנוכה, חג האורים, החג בו המעטים ניצחו את הרבים, האור גירש את החושך, הרוח היהודית ניצחה את העוצמה הצבאית, כי את הרוח היהודית אי-אפשר לכלוא.
לוחמינו הגיבורים בצפון ובדרום, זרועות הביטחון בארץ ובעולם, עומדים בעוז רוחם להגן על המולדת. אימהות, נשים, רעיות, אבות, סבים וסבתות, ילדים וילדות, כולם גיבורי העורף, גיבורים המפיחים רוח של עוצמה בלוחמנו שבחזית, רוח של אמונה וביטחון בצור ישראל וגואלו.
יהודים בגולה, במדינות עויינות ובמדינות דמוקרטיות מניפים את דגל מדינת העם היהודי, מדינת ישראל, נאבקים נגד הגזענות, האנטישמיות, שנאת יהודים שורשית, כל אחד מהם הוא שגריר של ישראל, מסביר ומגן המולדת היהודית בדרכו.
מדינת ישראל, הפלא העולמי, התרוממה מעפר לפני 75 שנות גאולה, האירה את השממה, ייבשה את הביצות, נטעה כרם, בנתה בית, הקימה צבא מגן עוצמתי, ייסדה בתי מדרשות, הרימה את אוהלה של תורה והציבה קרן אור למדע, לטכנולוגיה, מדינת ההעם היהודי האירו אורות של עוז ורוח בעולם.
דווקא בימים הנוראיים האלה, בהם מתנהלת מתקפה בכל החזיתות והזירות נגד יהודים, בירושלים ובלונדון, בפאריס וביהודה ושומרון, בעזה ובכפר עזה, בארה"ב ובאירלנד, כדאי לזכור שאת עם הנצח לא מנצחים, שהעם בו האור והגבורה דרים בכפיפה אחת יגרש את החושך, את כל החושך בדרך להאיר את הרוח היהודית.
הגבורה היהודית היא בת שלושת אלפים שנים, מיום עמדו של העם היהודי על בימת ההיסטוריה, לאורך הדורות ועד ימינו אנו, מדוד המלך והקלע דרך בר כוכבא ועד מרדכי אנילביץ בשואה, בנייה שראל מקריית ארבע חברון, ועד אלרואי בן שטרית מבית שאן. הגבורה היהודית תנצח, גבורת עקרת הבית והגמלאי, החקלאי והמהנדס, המשוררת והמדענית, הרופא והממציא, החרט והכרסם, המורה והגננת, החלוצים והמתיישבים, מתקני עולם, חיילים, השגריר והמסביר, הגבורה היהודית נצוח תנצח.
חג החנוכה מזכיר לנו את מקומנו בהיסטוריה האנושית, את הסערות הנוראיות שהיו מנת חלקו של עם הנצח, את המהמורות, את הרדיפות, את הגירושים, את הנדודים, את האינקוויזיציות, את מסעי הצלב, את השואה הנוראה, את המלחמות, את התחייה והתקומה, את זיכרון החורבן וקדושת הבניין, עם היהודי שרד את כל החושך והציף את מדינתו ואת העולם כולו באור.
ימים אלה הם ימים של כאב, זיכרון, אימה וצלמוות, ימים של חרדה ודאגה, של תפילות ונחמה ובעיקר למרות הכל ואף על-פי אלה הם ימים של גבורה יהודית, גבורת הלוחמים, גבורת האזרחים. כשנדליק את נרות החנוכה, נביט בשלהבות העולות ונקשיב לפעימת הדורות, פעימת הגבורה היהודית אשר כשלהבת הנר מתגבהת ועולה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  05/12/2023   |   עודכן:  05/12/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פעימת הגבורה היהודית
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
יש תקווה לעם היהודי
צדיקה וטוב לה   |  6/12/23 06:52
2
באנו חושך לגרש
יענקל’ה רויימית   |  6/12/23 07:08
3
התקווה 7
התקווה 7  |  6/12/23 07:25
4
מדוייק כרגיל
ראו-בן  |  6/12/23 09:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
חניאל פרבר
המרד החשמונאי פרץ בשל כפיית האמונות האליליות ואורחות החיים היווניים על היהודים בארץ ישראל מצדם של היוונים מבית סלאווקוס    המלחמה כנגד היוונים הייתה מלחמה דתית ותרבותית כאחת
איתן קלינסקי
טרם כניסת חג סוכות, בקריאת "שירת האזינו", אותה אנחנו קוראים בפרשת השבוע, מייחל עם ישראל למהות השמימית, שתנווט את מהלכי חייו
איתמר לוין
בדיון בבית המשפט העליון הבהירה העמותה, כי לא תציב מחיצות פיזיות בין גברים לנשים באירוע שיתקיים במוצאי החג
עידן יוסף
הרצוג גינה את החילונים הרדיקלים ששיבשו את תפילות יום הכיפורים: "אירועים שחרכו את הלב והיו בלתי נתפסים ובלתי מתקבלים על הדעת"    מבקש לאפשר לקיים את ההקפות כסדרן: "בלי פרובוקציות, בלי הפרעות, בלי ריבים"
איתמר לוין
לקראת סיומה של התורה: מבט על התחנות העיקריות והמאפיינים המרכזיים במנהיגותו של משה רבינו    מועדים לשמחה ושנה טובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il