X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נתניהו. הסתה נפשעת [צילום: רונן זבולון]
ההסתה הזוכה לחיבוק
בני גנץ הממלכתי ממלא פיו מים, יאיר לפיד איש המילים סוכר פיו, נשיא המדינה המאחד והמחבר אינו מתריע מפני הסכנה, מ"מ נשיא בית המשפט העליון אינו מכנס מסיבת עיתונאים כדי להתריע מפני הסכנה הנוראה שבהסתה

חייו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, נמצאים בסכנה ממשית, סכנה בעצימות הגבוהה ביותר. דמו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מותר מדי יום ברחובות הערים, מעל המרקע, בתוכניות רדיו, במאמרים, בעצרות, במיזמים, במחאות ובהפגנות. דמו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מותר ואין מי שיעצור את ההסתה הנוראה והמסוכנת, הסכנה המתעצמת מיום ליום ומאיימת על חייו של ראש ממשלת ישראל.
דמו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מותר מזה שנים אחדות. בשנה האחרונה הסכנה התעצמה, ההסתה התרחשה בימי הפרות הסדר ומחזות השנאה במאבק על הרפורמה המשפטית, הסתה בלתי פוסקת במיזמי שטנה, בנאומי תועבה, בכינויו כהיטלר, סטאלין, ארדואן, בהצעות לסיום חייו שלא בדרך הטבע.
אל מול ההסתה המתועבת והמסוכנת, הסתה שאינה פוסקת גם מצד אישי ציבור מופקרים וחסרי אחריות, אנשי השנאה האובססיביים המשלהבים את תומכיהם הקוראים מולם בקצב של זעם: "ביבי בוגד", "ביבי בוגד", "ביבי בוגד" ואין מי שיהסה את המסיתים, אין מי שיורה לעצור את המסיתים לחקירה, אין מי שיגנה את האנשים המסוכנים, המסיתים.
בני גנץ הממלכתי ממלא פיו מים, יאיר לפיד איש המילים סוכר פיו, נשיא המדינה המאחד והמחבר אינו מתריע מפני הסכנה, מ"מ נשיא בית המשפט העליון אינו מכנס מסיבת עיתונאים כדי להתריע מפני הסכנה הנוראה שבהסתה. ההסתה הנפשעת נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אינה פותחת מהדורות חדשות, אינה נדונה בפאנלים, אינה מזעזעת את אמות הסיפים, הפרשנים מתייחסים אליה בביטול, בזלזול.
כאשר פעילים פרטיים ובודדים המזוהים עם תנועות הימין אוחזים במגפון ומתבטאים באופן מביש, דברי ההבל שלהם זוכים לגינויים חריפים מראשי תנועות הימין עד כדי הרחקתם והוצאתם אל מחוץ לתנועה. ואילו בתנועות המרכז והשמאל, אין מי שיגנה את ההסתה החמורה והנוראה נגד ציבור שלם בכלל ונגד ראש הממשלה בפרט. מתוך מאות אירועי ההסתה החמורים נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוגשו למשטרת ישראל רק תשעים תלונות על הסתה חמורה, רק כתב אישום אחד הוגש נגד מסית.
תרגיל בקורס ראשון בתקשורת. החליפו את שמו של בנימין נתניהו בשמו של בני גנץ, לפתע הארץ סוערת. החליפו את שמו של בנימין נתניהו בשמה של נשיאת בית המשפט העליון, גל מעצרים נרחבים. החליפו את שמו של בנימין נתניהו בשמו של יאיר לפיד, מסיבות עיתונאים, הצהרות לתקשורת, פאנל מומחים, פרשנים רושפי אש ומלאי חרון וזעם קדוש.
לפני 29 שנים נרצח ראש ממשלה במדינת ישראל, יצחק רבין ז"ל על-ידי הרוצח המתועב יגאל עמיר. היו מי שמיהרו לנצל את האסון הלאומי הנורא ותרגמו אותו להון פוליטי עלוב, הובילו מסע הסתה וההאשמה נוראי נגד הימין כאילו כולו לחץ על הדק אקדחו של יגאל עמיר.
מסע ההסתה וההאשמה הנורא והשקרי נמשך עד ימינו אנו, לכן העצרת הממלכתית שהייתה אמורה להיות עצרת של חשבון נפש לאומי, של פיוס, של אחדות מתוך כבוד, של תמרור אזהרה לבל נחזור אל שלוש היריות הללו, הפכה לעצרת פוליטית, עצרת של הסתה, עצרת המטפחת נרטיב שקרי נגד מחצית מהעם. לכן העצרת הזו הלכה ודעכה עד שאינה מתקיימת עוד. הנרטיב הבזוי והשקרי סופר שוב ושוב כאמת מוחלטת, שוב ושוב הואשם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כמי שהסית נגד יצחק רבין וכינהו "בוגד".
השקר המאוס הופרך שוב ושוב כשהוכח מעל לכל ספק כי בהפגנה ההיא על המרפסת בכיכר ציון, אותה הפגנה שראש הממשלה, בנימין נתניהו, חזר ואמר בקולו למוחים שקראו ליצחק רבין בוגד: "הוא לא בוגד, הוא לא בוגד, הוא יריב, דרכו מוטעית הוא לא בוגד, הוא לא אויב, הוא טועה בגדול". אמירות ברורות אשר בני גנץ, יאיר לפיד ושאר אישי ציבור אינם אומרים בימים אלה כשהאמירה: "ביבי בוגד" היפכה למטבע עובר לסוחר.
הסכנה לחייו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כתובה באותיות של קידוש לבנה, דמו יהיה על ידה של מערכת המשפט, על ידה של מערכת אכיפת החוק, על ידיהם של כל הפוליטיקאים העומדים מנגד ואינם מתריעים מפני הסכנה, ויפה שעה אחת קודם.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  13/02/2024   |   עודכן:  13/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתה הזוכה לחיבוק
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
בושה
עידו פברי  |  13/02/24 15:55
2
התקווה 7
התקווה 7  |  13/02/24 15:56
3
ערימה של שקרים מטופשים
הירונימוס  |  13/02/24 17:42
 
- הירונימוס אתה חי כאן?? ?
יהודי שפוי וגאה  |  18/02/24 17:04
4
עמנואל צודק הרצח בפתח
פגאסוס  |  14/02/24 14:54
5
סכנה גדולה
קליאופטרה  |  14/02/24 17:08
6
הבכיינות משרתת את ביבי ומשפחתו
שב  |  21/02/24 17:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אני כותב מתוך כאב לנוכח מחיר הדמים היקר שאנחנו נאלץ לשלם בפעולה לכבוש עיר, המאוכלסת כיום במיליון וארבע מאות אלף תושבים, שחלק גדול מהם הם פליטים מעזה, הלנים ברחובות העיר
דן מרגלית
בסיכום הכולל נעים מאוד להחזיק בתפקיד שגריר ולהתגודד בחברה יהודית אוהדת עם כוסית יין משובח וניסוח בינוני באנגלית    אך באותו סיכום כולל נכון לקבוע כי ההצלחה מעטה, אם בכלל
קובי ברדה
ההצבעה היא דו-מפלגתית ומראה כי לפחות בסנאט ניתן להגיע להסכמות משותפות ברוב של 2/3 מהבית. הצבעה עם מעל 60 סנטורים מונעת את הליך הפילבסטר, זכות שבמסגרתה יכול כל סנטור "לדבר את עצמו למוות" כדי לעכב חקיקה
מרדכי ליפמן
מה הם בדיוק "ערכים הומניטריים"? כיצד "שולבו" ערכים אלה במלחמות בהן לחמו הדמוקרטיות הגדולות עצמן?    היכן היו אז, בימים האפלים ההם הערכים ה"הומניים"?
שיר טורם-הספרי
כבר היום מתקשה המדינה להכיל את המפונים. חלקם הופנו לבתי מלון ובתי הארחה דוגמת אילת, שפיים ומעלה החמישה, ולחלקם נמצא סידור זמני כזה או אחר    אולם, וזה אולם גדול, ברור שלא לאורך זמן ניתן יהיה להמשיך את סידור הביניים הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il