|
תאריך:
|
09/03/2024
|
|
|
עודכן:
|
09/03/2024
|
+קונספציה ממלחמת העולם השנייה
|
09:39 10/03/24 | מוטי הרכבי | לרשימה המלאה
|
הנחה שחיל-האוויר יכריע את המלחמה היא קונספציה ממלחמת העולם השנייה ▪ הדבר הנכון הוא להקים חיל טילים ואז יהיה מקום לוויכוח בין מפקד חיל הטילים לבין מפקד חיל-האוויר ▪ כל צד יתמוך בגירסה שלו וכך ורק כך נגיע למינון נכון
|
|
מטוס ללא טיס [צילום: פלאש 90]
|
|
|
+נחוץ: פסיכולוג במשרה מלאה
|
08:17 10/03/24 | דן מרגלית | לרשימה המלאה
|
לפני שנים לא מעטות בהיותו עדיין שר תחבורה הציע השר כ"ץ שישראל תבנה נמל בחופי עזה ▪ היא תבדוק שהייבוא לרצועה אינו כולל נשק לארגוני הטרור, אבל תאפשר לעזתים לנהל את חייהם האזרחיים ללא תחושת המצור והחנק שכפתה עליהם ישראל ▪ מי ששמע את הרעיון הנבון של כ"ץ ידע כי לא יתגשם לעולם
|
|
הצעה של ישראל כ"ץ [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]
|
|
|
+ביידן: רוצה לחזור לישראל ולנאום בכנסת; מחריף ביקורתו על נתניהו
|
06:28 10/03/24 | איתמר לוין | לרשימה המלאה
|
מסרב לומר האם אפשרות זו נדונה בפועל והאם יהיה צורך בהזמנה של נתניהו או של הרצוג ▪ "נתניהו מזיק לישראל יותר מאשר עוזר לישראל, בכך שהוא גורם לעולם לראות את ישראל בצורה הפוכה לעקרונותיה" ▪ סבור שניתן להשיג הפסקת אש ביממה הקרובה ואומר שעושה כל שביכולתו כדי להפסיק את סבל האזרחים ברצועה
|
אחד החשודים, מחמד חאלד חלאילה, עמד בקשר עם תשתית חמאס מרצועת עזה |
|
ביידן בביקורו בארץ בשבוע השני של המלחמה [צילום: חיים צח, לע"מ]
|
|
|
+וול סטריט ג'ורנל: קטר איימה לגרש את מנהיגי חמאס בדוחא
|
20:13 09/03/24 | עידן יוסף
|
קטר איימה לגרש את בכירי חמאס ממקום מושבם בדוחא, אם לא ישכנעו את מנהיגי הארגון בעזה להסכים לעסקה. כך דיווח " וול סטריט ג'ורנל" מפי גורם רשמי בחמאס ובכירים מצרים. בכיר חמאס חוסאם בדראן הכחיש כי הוגש איום כזה. לפי הדיווח, סינוואר, שהיה מנותק ברובו מהשיחות עד לאחרונה, דורש מישראל להתחייב לדון בהפסקה קבועה של הלחימה - בניגוד לדעת שאר בכירי ארגון הטרור. כך לפי גורמים הבקיאים בשיחות.
|
+הרמטכ"ל וראש השב"כ אישרו תוכניות להמשך המלחמה בפיקוד הדרום
|
19:58 09/03/24 | עידן יוסף
|
לקראת הרחבת המערכה לכיוו רפיח, הרמטכ״ל הרצי הלוי וראש השב״כ רונן בר קיימו השבת אישור תוכניות להמשך המלחמה בפיקוד הדרום, יחד עם מפקד פיקוד הדרום אלוף ירון פינקלמן, סגן ראש השב״כ ומפקדים נוספים. בתדריך שקיים דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, הוא נשאל מדוע טרם החל פינוי האזרחים מרפיח, והשיב: "הסתכלנו על כל הדברים הנכונים ביותר לעשייה מבצעית ביטחונית. קבלת ההחלטות שלנו צריכה להיות לפי מטרות המלחמה. מה ישיג בצורה טובה ביותר את מטרות המלחמה. אני לא אפרט כאן מה אנחנו נעשה ומתי, אנחנו צריכים להמשיך ולפעול כנגד חמאס ומנהיגיו בכל מקום ובכל נקודת זמן ובכל מקום ברצועת עזה או איפה שיידרש".
|
|
+ממלכתיות לשעתה, מסע חובק צילום
|
19:53 09/03/24 | עמנואל בן-סבו | לרשימה המלאה
|
בני גנץ, הממלכתי האציל, איש החיבורים, כלנית מוגנת, המכיל, הסופג, המאחד, הגשר על המים הסוערים, התקווה הישראלית למנהיג מזן אחר, ממלכתי הזכרנו?
|
|
גנץ. ממלכתי [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
|
|
|
+משחק מכור
|
19:11 09/03/24 | דן מרגלית | לרשימה המלאה
|
נתניהו הוא אבי-אבות החטא, הוא שסירב לחסל את יחיא סנוואר והוא שהאמין כי הכסף הקטרי יקנה שקט והוא רצה למנוע כל משא-ומתן עם הפלשתינים ולכן העדיף את שלטון חמאס בעזה על פני הרשות הפלשתינית
|
|
נתניהו. כמו גולדה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
|
|
|
+אתה האיִל ואתה הסבך
|
18:57 09/03/24 | דרור אידר | לרשימה המלאה
|
אנחנו בזמן מיוחד הדורש תיקונים היסטוריים: פעולה ברמדאן, סגירת אונרא, טיפול שורש בחינוך האנטישמי ברשות הפלשתינית ופעולה בלבנון ▪ ועל שיעור שלימד יצחק שדה את המשורר יעקב אורלנד
|
|
לסגור את אונר"א [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
|
|
|
+איציק משה: הקול של ישראל בעולם
|
18:30 09/03/24 | מאיר חוטקובסקי | לרשימה המלאה
|
משה מרגיש כחייל הנמצא בחזית ואינו מוכן לנטוש את עמדתו ▪ "במשך שנה, מיום פרסום ניסיון ההתנקשות בחיי פתחתי 18 נציגויות תחת סכנות ממשיות וייסדתי אידאולוגיה הסברתית שלא נוצחה בידי משמרות המהפיכה של אירן"
|
|
איציק משה [צילום: ד"ר דניה שפירא]
|
|
|
+לוחמי צה"ל חיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים בקרבות פנים אל פנים
|
13:02 09/03/24 | יואב יצחק | לרשימה המלאה
|
לוחמים מחטיבת ביסל"ח הרגו כ-20 מחבלים במרחב ח'אן יונס ▪ לוחמים מחטיבת הנח"ל חיסלו כעשרה מחבלים במרכז הרצועה ▪ לוחמים מחטיבת גבעתי פשטו על שכונת 'חמד', עצרו מספר מחבלים של ארגוני הטרור ברצועה ואיתרו מטעני נפץ לצד אמצעי לחימה נוספים במרחב
|
דובר צה"ל: הלוחמים השמידו תשתיות טרור וחיסלו עשרות מחבלים
|
|
|
לוחמים ברצועה בקרבות פנים אל פנים [צילום: דובר צה"ל]
|
|
|
+חברת התעופה הלאומית של אזרבייג'ן מחדשת הטיסות לתל אביב
|
12:46 09/03/24 | יואב יצחק
|
חברת התעופה הלאומית של אזרבייג'ן, AZAL, תחדש את הטיסות מבאקו לתל אביב ובחזרה החל מה-19 במרץ, וזאת לאחר שהטיסות הופסקו בגלל מלחמת חרבות ברזל. בתחילה תציע חברת התעופה שלוש טיסות בשבוע, בימים: שלישי, חמישי וראשון. החל מאפריל תגדיל את תדירות הטיסות ל-9 בשבוע.
|
אני מאשים את נתניהו בהתעצמות החמאס
|
|
1 |
|
|
הפך למאשים...
מעולם החוצפה לא קבלה הגדרה יותר הולמת לאופי של הערביסט/פלשתינאי/שמאלן קיצוני המתכנה כאן כאיתן קלינסקי.
חרפה ! |
|
כתובת IP: |
162.158.254.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
2 |
|
|
נתניהו חיזק את החמאס לפני 7/10, ואתה איתן וחבריך לדעה חיזקתם את החמאס לפני 7/10 ואתם ממשיכים לחזקו גם אחרי 7/10. יש עוד ייתרון לנתניהו, הוא מונע את האפשרות של בניית מדינת חמאס בשטחי יו"ש, אכן מלוא הטנא ביקורת על נתניהו, אבל בד בבד שמחה רבתי על כך שהשמאל לא מתקרב לשלטון, כי אז החמאס יתנחל גם בדרום וגם במרכז. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
3 |
|
|
מה יש לצפות מאדם, שהתפנה לשפץ את הבריכה בקיסריה בימים, שישראל לוחמת את מלחמת הקיום נגד מבקשי נפשה. מה יש לצפות מאדם, שבנו בגיל גיוס מתהולל במיאמי בדירות שרד עם שומרי בטחונו, כשבני עמו מתייצבים למלחמה על קיומה של ישראל. ביב ביקש לקנות את השקט תוך כוונה לגמד את הרשות הפלשתינית ולתת לחמאס חיים, שבסופו של דבר מצאנו עצמנו מול חמאס רצחני ואכזרי, שביום אחד יכול לטבוח במאות רבות של יהודים, לאנוס נשים, לשרוף בתים ולחטוף מאות יהודים מבתיהם. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a1:3300:e70e:98b3:680b:ae53 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלום.. |
|
|
|
|
|
בעת מלחמה, ראש הממשלה בנה בביתו בריכת שחיה, הכיצד?
כידוע לכולנו, שראש הממשלה, בגלל מצבו הבריאותי, צווה ע"י רופאיו לעסוק בפעילות גופנית, שענף השחיה נחשב ענף מאד ראוי בריאות.
האם יש מקום מתאים יותר להתעמל מאשר בביתו, בלי לסבול מהעלוקות של אנרכיסטים?
בנו של ראש הממשלה הוגלה לחו"ל בציווי של השב"כ, מחשש ממתנקשים אנרכיסטים שהבטיחו לרצוח את משפחת נתניהו.
לשב"כ נוח יותר (וזול) שנתניהו הצעיר יחיה רחוק מהאנרכיסטים הרוצחים.
החמאס לא יכול היה לטבוח במאות ישראלים ביום אחד, אלא אם הקצינים הבכירים של הצבא, ישתפו פעולה עם החמאס.
ללא שיתוף הפעולה של הקצינים הבכירים והטייסים האנרכיסטים, המבצע של החמאס היה מסתיים בעודו באיבו.
כשפושעי הבג"ץ מאפשרים לאנרכיסטים לבגוד במדינה, בלי להענישם, אין פלא ש"החמאס המורתע" רוצח בקלות מאות ישראלים.
שמאלנים = בוגדים שלא באשמתם, הכל נובע מהתרבות המעוותת של השמאל:
האנרכיסטים ידעו מראש על התקיפה של החמאס:
facebook.com |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוקי שמואל |
|
|
|
|
|
רק רל"בים ללא שכל הופכים תחזוקה שוטפת במעונו של ראש הממשלה ל"שיפוץ". |
|
כתובת IP: |
162.158.254.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
4 |
|
|
מגיב ותיק מצא את איתן אשם בכך שאת גבול ישראל חצו ללא כך הפרעה מאות רוצחים מעזה ורצחו מאות יהודים, אנסו , שרפו בתים ורכוש וגם חטפו יהודים מבתיהם. ורק איתן "אשם" באסון שקרה לנו, שכבר חמישה חודשים נרצחים יהודים ולמעלה מ-500 חיילים יקרים שלנו נהרגו. נתניהו, שרצה לגמד את הרשות הפלשתינאית , סייע בטיפוח הכוח המתנגד לרשות הפלשתינאית,. אך הכוח הזה הוכיח, שהוא יותר אכזרי מהרשות הפלשתינית. הפלשתינאית |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:1ca3:c6a2:961d:7094 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק "צודק" |
|
|
|
|
|
כל השמאל כולל גנץ,לפיד ,תשקורת "כתבים מטעם" כמו האיתן פמפמו לנו שניםעל הכלה ועל כי פני הפלשתינאצים לשלום.
בשביעי לאוקטובר כל השקר התפוצץ ךנו בפרצוף.
עוד יתברר כי כנראה הייתה בגידה בקרב אלה ששמרו את המידע בבטן ולא העירו את נתניהו,גלנט ואחרים אחרת שום דבר לא יכול להסביר את המחדל העצום וכיצד הדרך הייתה פתוחה למחבלי הנוחבה
חכו להפתעות |
|
כתובת IP: |
162.158.254.136 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
למה השמאלנים חייבים להיות טיפשים?
אם השמאלנים לא יהיו טיפשים, אז איך הם יסבירו את הטמטום והבגידה השופעים מהם?
אסור לעשות הפלייה בין החמאס מעזה לחמאס ביו"ש (הרשות הפלסטינית), כי אלו ואלו בעלי תודעה אל אנושית כמו אחיהם בירדן, סוריה ולבנון (זוכרים את אשר עשו הנוצרים בסברה ושתילה?)
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוקי שמואל |
|
|
5 |
|
|
ה.א זכותך להתעלם מהעובדה, שמר נתניהו העדיף את החמאס על פני הרשות הפלשתינאית.. נתניהו ניצל יפה את הקרע בין הרשות הפלשתינאית ובין החמאס.. לנתניהו היה חשוב, שהרשות הפלשתינית תהיה מובסת על ידי בני עמה, והוא ראה בחמאס ככוח, שיכול להביס את הרשות הפלשתינית., לכן הוא עשה הכל כדי שהחמאס יהיה חזק יותר מאשר הרשות, ומסתבר שנתניהו העדיף כוח רצחני אכזרי .. ה.א, זכותך להתעלם מעובדות מצערות. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:1ca3:c6a2:961d:7094 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|
|
|
|
|
90% לגבי נתנהיו אני מסכים אתך, הוא פקשש את החמאס, אך לשמחתנו הוא לא פקשש את אבו מאזן שהוא חמאס בתחפושת, ואילו אתה פספסת את החמאס אתה מפספס אותו כעת בעוד שנתניהו קוצר אותו, ואתה גם פספספת ומפספס את אבו מאזן וחבריו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
6 |
|
|
לא הייתה כתבה אחת של איתן שבא לא שורבב שמו של נתניהו לגנאי
כאילו שהמליונים לחמאס יכלו לעבור רק דרך ישראל ולא דרך מצרים או ירדן.
כאילו יאיר לפיד ובנט שני ראשי ממשלה יכלו לעצור את ההזרמה
כאילו אולמרט שאיפשר בחירות בעזה ב- 2006 לא איפשר את עליית החמאס
איתן, אתה מסתמך על זכרונו הקצר של הציבור וזורה לו חול בעיינים, חבל. |
|
כתובת IP: |
2a06:c701:4272:6300:d85c:1dba:402e:6185 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תמר קלוצברג |
|
|
|
|
|
תמר שלום. תודה לך שמצאת עוד נאשמים , שהלכו בדרך הנלוזה של נתניהו , שמתוך רצון לגמד את הרשות הפלסטינית טיפחו מנוול ברברי ואכזרי בשם חמאס |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תמי שרוני |
|
|
|
|
|
מי שטפח את החמס היו החבר'ה שלך מהשמאל שהטיפו להכלה הטיפו למען עזה,הבעירו את המדינה משך כשנה הטיפו לסרבנות ולירידה מהארץ כולל האיתן שכתב כאן מאמרי שבח לפלשתינאים בפעם הבאה נדבר על אנשי השמאל שהעבירו פי 3 כספים לחמאס |
|
כתובת IP: |
162.158.254.150 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
7 |
|
|
שמור על עצמך איתן יקר. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a1:3300:58ea:b363:17c6:74e8 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמוצניקיות.,,, |
|
|
8 |
|
|
אני אישית סבור שהרשות הפלשתינאית עושה שגיאות רבות וחוטאת לעמה , אך נתניהו סבר שחשוב למוטט את הרשות הפלשתינאית , וכדי להביסה הוא תמך ביריבה המושבעת שלה החמאס. נתניהו לא היחיד. גם ממשלות שלפניו שגו באותה שגיאה של טיפוח החמאס שהתגלה בסופו של דבר כמפלצת אכזרית שרצחה מאות יהודים, אנסה נשים , שרפה בתים וחטפה יהודים מבתיהם. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:1ca3:c6a2:961d:7094 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן ציון |
|
|
|
|
|
בן ציון, אתה לא קולע, לגמרי לא קולע. מזה כ 30 שנה, מדינת ישראל לא מחפשת בטחון אלא מחפשת שקט. "שקט ייענה שקט" אמרו שרי הצבא ושרי המדינה. קנינו שקט במתן פרנסה, קנינו שקט בעזרה רפואית, קנינו שקט בכך שאפשרנו העברת כספים שמימנו את הטרור, קנינו שקט בכך שלא כבשנו את עזה, אופן קניית השקט בכל גזרה היה שונה, אך כל אשר חפצנו בו זה שקט מבלי להבין לעומק שאויבינו בכל הגזרות, מנצלים את השקט הזה על מנת להתארגן במטרה לטבוח ולרצוח אותנו. אין הבדל בין הגדה המערבית לגבול הלבנון ולגבול עזה, הערבים בכל המקומות האלה היו רצחים אותנו ואונסים אותנו לו ידעו שיש להם סיכוי להצליח בכך, מכאן שהפעולה הבטחונית היחידה בשנים אלה, חסימת כל אפשרות למדינה נוספת בין הים לירדן, היא פעולה מצילת חיים לך, לי, לכולנו, ואילו כל שאר הפעולות, מדיניות וצבאיות תיבדקנה ודאי על ידי ועדת חקירה, ואני מאד מרווה שיסקו המסקנות המתבקשות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
אל"מ כהן: חשיפת המערכת המסווגת היא על גבול הבגידה. צריך בדיקה, מעצרים של אנשים ופוליגרפים משום שמדובר בדברים שהתפרסמו תוך כדי מלחמה!!
שי גולדשטיין וארז תדמור
מטורף | סגן ראש חטיבת המחקר באמ"ן לשעבר מאשים: "חשד לבגידה בקרב אנשי מילואים מ-8200"
שי גולדשטיין וארז תדמור
מטורף | סגן ראש חטיבת המחקר באמ"ן לשעבר מאשים: "חשד לבגידה בקרב אנשי מילואים מ-8200"
אל"מ במיל' רונן כהן לשי גולדשטיין וארז תדמור: "פעם ראשונה שאני משתמש במילה הזו 'חשש לבגידה' וזה נובע מהעובדה שגורמים מתוך 8200, אני מעריך שזה בעיקר אנשי מילואים, שפונים באופן מגמתי לערוצי תקשורת מהשמאל וחושפים את הסודות הכי מסווגים של מדינת ישראל. אני מדבר בעיקר על הדברים שנאמרו בתחקיר 'עובדה'. להציג את המסמך של סינוואר זה סביר, לפרסם את עניין הסימים זה עוד בסדר אבל להציג את המערכת המסווגת הזו? לפרסם את מערכת הליבה של 8200? זה הזוי שזה יוצא קבל עם ועדה ולא סתם הם הולכים רק לערוצי השמאל"
עוד הוסיף אל"מ כהן: "מעבר לעניין הבגידה, נאמר שם שאותה מערכת מסווגת של 8200 בימים שלפני השביעי לאוקטובר הראתה עלייה של 700% בנפח התקשורת ברצועה. אתם מבינים? במשך כל זמן ההדממה עליה הכריזו לא הגיעו לפרוק את כל המידע הזה, לא השאירו כוננות מינימלית בזמן ההדממה לבדיקת המערכת הזו. צריך לקחת את כל האנשים האחראים על כך ולהעמיד אותם לדין"
|
|
כתובת IP: |
162.158.254.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אם יש אנשים, שלמערכת יש ראיות שבגדו או עשו דבר אסור, חייבים להעמידם לדין, כמו שהעמידו לדין נשיא מדינה, ראש ממשלה ושרים, שהיו ראיות למעשים פליליים שעשו |
|
כתובת IP: |
162.158.254.150 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמשון. |
|
|
|
|
|
את הנשיא קצב האשימו לא על סמך ראיות (הראיות היו אפילו הפוכות) אלא כי האמינו לגברת מסויימת על פני גרסת קצב. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.151 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
נו , עדותה של קורבן בעבירת אינוס ( "גברת מסויימת" בלשונו ) , אינה ראיה ? . וואלה , "את קצב האשימו לא על סמך ראיות" קובע המשפטן החובב המגיב הותיק. נו , ואחר כך אנו מופתעים שהמגיב הותיק , המומחה בראיות בחוק ומשפט , סבור שנתניהו חף מפשע וכתב האישום נגדו , אינו מוצדק ? . אתה עושה מעצמך צחוק מגיב ותיק , ומוטב שתעסוק בנושאים שיש לך מושג בהם והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:18ed:5c68:8c33:2582 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
שוב,את הנשיא קצב לא האשימו על סמך ראיות אלא על סמך העדפת גירסתה של הגברת על גירסת קצב.
ליצנות קטנה עליך כי אתה עוד טענת כאן בגרסה אחת כי אתה עוכר דין ובגרסה אחרת טענת כי אתה עוסק בתחום המשפט.
אוי ליצנות היא מחמאה בשבילך... |
|
כתובת IP: |
162.158.254.142 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
שלושת שופטי בית המשפט העליון פסקו פה אחד: הנשיא לשעבר משה קצב אנס, וייכנס לכלא ל-7 שנים. הם צידדו בגרסת המתלוננות אך הביעו ביקורת נוקבת על "בית דין השדה" שעשתה התקשורת. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.137 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
לעורך דין לעת מצוא... עדות של צד מסויים במשפט בענינו אינה ראייה.
ככה לימדו אותך שלוימל'ה ?
והריאותו צד שינה גרסאות ואף הופיע בשמחת יום הולדת בבית האנס...
כמה בורות, כן משפט נתניהו תפור מא ועד ת.
האם לא התברר כי כל עדי התביעה הפכו לעדי הגנה וכי השופטים הציעו לפרקליטות למחוק האשמות בתיק 4000.
זה באמת לא חשוב...
העיקר שלוימלה, האם למדת כבר על חשיבות כיתות הכוננות (בעיקר בישובי הספר)??? או שאתה רואה טנקים ומטוסים לא רק במצעדי יום העצמאות (כשהיו) |
|
כתובת IP: |
162.158.254.137 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
תבין , מגיב ותיק , כל עדות בבית משפט הינה ראיה , במובן המשפטי שלה , והשופטים צריכים לבחון אותה ולהחליט ( גם מיסמכים , חוות דעת וכיוצ"ב הינן ראיות ) , אם הינן , מוכיחות אשמתו של נאשם ( ראיות התביעה) , או מוכיחות את חפותו של הנאשם ( ראיות ההגנה ) , וכל מה שמוצג בבימ"ש , הינו ראיה משפטית. ישנן ראיות אמינות וישנן בלתי אמינות , ישנן ראיות שנפסלות וישנן ראיות שמתקבלות ככשרות , ישנן ראיות שמטילות ספק בעובדה כזו או אחרת שנטענת וישנן ראיות שמחזקות טענה שנטענת כעובדה. בית המשפט תפקידו לבדוק ולבחון את כל (!) החומר הראייתי שמוצג לו ( גירסת קורבן לעבירה וגירסת נאשם בעבירה הינן ראיות לכל דבר !) , ולהחליט לגביהן על פי הפרמטרים שהצגתי לעיל , ואז להכריע באם הנאשם אשם , או זכאי . אין מושג כזה , שעדות , או מוצג , או מסמך שהוצג בבימ"ש , אינו ראיה שחייבת להיבחן אם כשרה או לא. אפילו ראיה , שמחליטים לגביה שאינה רלוונטית , גם היא הינה ראיה. אתה הבנת את זה , אדוני "המשפטן החובב" שיודע יותר טוב מהשופטים , אם הנשיא קצב , אשם , או חף מפשע , ויודע יותר טוב מהיועמ"ש ומפרקליט המדינה , אם הנאשם נתניהו ( שעוד לא הסתיים משפטו ) , החומר הראיות בעניינו , מצדיק כתב אישום או לא. וואלה , מגיב ותיק , ואתה עוד מלין על "בורות" ? , הרי כל סטודנט שנה א במשפטים , שהספיק למוד דיני ראיות במשפט הפלילי , בודאי מתפקע מצחוק , מהתובנות המשפטיות שלך , והגדרתך , מהי ראיה במשפט פלילי ,והמבין יבין. שמור על הבריאות , מגיב ותיק וכדאי שתתעסק בנושאים שאתה מבין בהם . |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:91ab:3431:203a:f693 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
מעניינת מאד , המסקנה המשפטית של המגיב הותיק , "שמשפט נתניהו תפור מ א' עד ת' " , לנוכח היוזמה של נתניהו ועורכי דינו המנוסים , הבקיאים היטב בחומר הראיות , להציע לפרקליטות עיסקת טיעון שבה יודה נתניהו בשני אישומים בעבירת הפרת אמונים של עובד ציבור ( עבירה פלילית שדינה שנתיים מאסר , סעיף 284 לחוק העונשין ). נו , מי האידיוט שמוכן להודות במשפט נגדו , כאשר הוא סבור "שהמשפט תפור" והוא יכול להוכיח בלי בעיות את חפותו !!. טוב , כאשר המגיב הותיק , המומחה למשפטים , מסביר לקוראים מהי ראיה משפטית ומה אינו ראיה משפטית , מה לנו כי נופתע , על מסקנותיו בגין משפטו הפלילי של נתניהו , אם "תפור מ א' עד ת' " , או בכל זאת מצביעות הראיות שהוא עבר עבירות פליליות והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:703f:287:91b8:b16b |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
קשקוש מוחלט שהוכחש
מה שלא הוכחש,שעדים אולצו לפברק האשמות,הופעל לחץ כבד על בני משפחה,
השופטים המליצו לפרקךיטות למחוק אשמה,כל עדי התביעה הפכו לעדי הגנה...
שלוימל'ה, תתחיל לקרוא פרוטוקולים , לא יזיק לך. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.136 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
כל תלונה של בחורה על הטרדה מינית או על אונס הוכרזה ע"י הפרוגרסיביות כקבילה ןאף אם היא תלונת שוא.
על תהפוך לנו את השקר הזה לראייה.
שוב
קצב הואשם לא על סמך ראיות כי אנס אלא על פי העדפת גירסתה של המתלוננת על פני גירסתו של קצב.
לא ראיות ולא בטיח
אגב אותה מתלוננת לא הפסיקה לשמות גירסאוץ ואף הזמינה את ה"אנס" לשמחה פרטית בביתה.
מספיק עם הקשקושים והפרוגרס הממאיר !
|
|
כתובת IP: |
162.158.254.136 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מה אתה מטמטם את הקוראים , מגיב ותיק ? , מה זו התובנה המטופשת הזו ? , הרי אם ראיה שהוגשה לבימ"ש , עדות קורבן עבירת מין במקרה זה , נבחנה ע"י השופט ונקבע על ידו שהינה שקרית ( תלונת שוא) , אזי היא ממילא נפסלת , ואפילו עצם הגשת "תלונת שוא" במשטרה , הינה עבירה פלילית כשלעצמה ( הודעה כוזבת , שדינה חמש שנות מאסר , סעיף 243 לחוק העונשין ) , אז אתה כעת מאשים את השופטים במשפט קצב , שהכשירו ראיה פסולה ביודעין (!) , השתמשו בה כראיה כשרה לצורך הרשעת קצב ביודעין (!) , והתעלמו מהעובדה שהעדה ( שהתלוננה כקורבן במשטרה ) , עברה בעצמה עבירה פלילית שדינה חמש שנות מאסר ???. מדוע שהשופטים יעשו מעשה כזה חסר צדק כזה ? , מה עשה להם קצב ? , אם זו התובנה שלך באופן עקרוני על החלטות מערכות המשפט בישראל ( ראיה שקרית הינה "קבילה" !!), אז כדאי שתברח מהמדינה שמערכות המשפט שלה , הינן כאלה , באשר כל אזרח מן השורה ( ולא רק נשיא מדינה !) , אמור לחשוש "מתלונות שוא" נגדו , שבעטיין יואשם בבית המשפט ויורשע , על לא עוול בחפו. מה אתה מאפיין את מערכות המשפט בישראל כאיזה "בית משוגעים " , שכך מתעלמות מהחוק , כאילו אנו בבתי המשפט של ארדואן בתורכיה , או של פוטין ברוסיה ? , מה זו ההסתה האווילית הזו כנגד מערכות המשפט בישראל ?. וואלה , מגיב ותיק , אני מתחיל לרחם עליך , אם כך אתה מרגיש כאזרח בישראל והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:f549:8e0f:2902:45f1 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
כל תלונה זוכה להתייחסות הדרג המשפטי,
יותר מזה,בתיקון שהפרוגרס הכניסו,גם אם מת לוננת התלוננה תלונת שווא, היא אינה מואשמת בפלילים.
כנראה שהברזת בשיעורי "עכירת הדין" שלך...
אוי לצן בור |
|
כתובת IP: |
162.158.254.142 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
וואלה , על איזה "תיקון" אתה מטמטם את השכל ? ,מה זאת אומרת שקורבן עבירת מין , שנקבע שהיא משקרת ותלונתה במשטרה ,הינה הודעת שוא , אזי "אינה מואשמת בפלילים" ?. ברגע שבית משפט קובע (!) , חד משמעית , לא מטיל ספק , שעדותה \תלונתו של מתלונן כולשהו ( לא רק בעבירת מין ) , הינה שקרית ( תלונת שוא ) , אזי המשטרה מחוייבת על פי החוק לפתוח נגדו בחקירה פלילית על פי סעיף 243 לחוק העונשין ( ראה סעיף 59 לחוק סדר הדין הפלילי ). נו , ראו מי מדבר על "ליצן בור" ! , כל מגיב כאן נהיה לנו משפטן חובב שממציא לנו תיקונים בחוק , וכאשר מעמתים אותו מול הוראות החוק , כדי להסביר לו את טעותו , אז הוא מתחיל להשתולל ולגדף ( "ליצן בור" ). יאללה מגיב ותיק , תעלה רמה , מעל "רמת השכונה" הזו. שמור על הבריאות. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:49a9:41e0:e057:ebc6 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
המראה מקום שאתה מפנה את הקוראים , מתייחס להנחיית הפרקליטות לעניין מדיניות תביעה , להעמדה לדין של עד תביעה\מתלונן , שחזר בו מהודעתו במשטרה , ולא מתייחס לסיטואציה שבה , מתלונן הגיש ביודעין תלונת שוא שקרית במשטרה , שהוכח בבימ"ש , חד משמעית שהינה שקרית ( ולא שבית המשפט היה בספק , בגין מהימנותה ). |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:ac37:425f:86d:dd6c |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
מי שמטומטם כבר לא צריך מי שכבר מטומטם לא צריך לטמטם אותו,...
ההתגוננות היחידה כנגד תלונת שואהיא להגיש תביעה נגדית על הוצאת לשון הרע וכדומה
התיקונים שהכניסו לחוק מאפשרים כך שכל אחת תוכל להתלונן גם תלונןת שוא ללא שום סנקציות.
לא יפה להבריז בשיעורים...
|
|
כתובת IP: |
162.158.254.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שלושת מראי המקום האחרונים שהפנת את הקוראים אליהם , הינם מאמרים סתמיים של אנשים , לעניין דעתם האישית על משפטו של קצב , ואין בהם שום מימצא שלא עמד בפני השופטים ששפטו את קצב , שבגינם יש לפקפק בהרשעתו , ואני סומך על שיקול דעתם של השופטים , שבחנו את כל ראיות ההגנה , ולא השתכנעו שהמתלוננות כנגד קצב , הגישו נגדו "תלונת שוא" , יותר מאשר חוות דעתם של אזרחים מן השורה שמפרסמים דעתם במאמרים , ומן הסתם , גם לא היו בכלל נוכחים במשפט , אלא התבססו על פירסומים בתיקשורת. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:ac37:425f:86d:dd6c |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
אתה התפרצת לויכוח כשטענתי כי יש לעיתים קביעת אשמה ללא ראיות וכך היה במשפט קצב.
לא הבאתי ראיות הבאתי דיווח של כתבים שווחו על כך ומספר פובלציסטים שטענו אותו דבר
גם מבריז משיעורים וגם מתווכח ?
אוי ליצן. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.142 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
וואלה , מגיב ותיק , מזמן לא קראתי מהגיגיך באתר , תובנה מטופשת כזו כמו " שבית המשפט יכול להרשיע נאשם " , גם "ללא ראיות" !!. טוב , מחר יתפוס איזה שוטר , איזה שכן שעיצבן אותו , ויאשימו בעבירה פלילית כולשהי , ללא כל "ראיות" , ובתי המשפט בישראל , להבנתו של המגיב הותיק , יכולים להרשיע אותו "ללא ראיות" !!. לא צריך בכלל להיות משפטן , באשר גם ילד בכיתה ד' ,הלומד אזרחות , מבין שזו תובנה של בור ועם הארץ. נו , תראו מי מדבר על "ליצן". |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:bc6a:1c6a:642c:cb84 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
במשפט קצב לא היו שום ראיות על אונס.
בית המשפט העדיף את גרסת המתלוננת ע"פ גירסת קצב והאשימו.
אם אתה כל כך בקיא בפרטי המשפט והעדויות,אתה מוזמן להציג כאן עדות (לכאורה) כי קצב אנס.
זאת לא עשית עד כה כי אין לך עדות כזו.וכל השאר הם קשקושים שלך למטרת בריחה מהנושא העיקרי. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.143 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מי זה הקצין המטומטם הזה ( אל"מ כהן) , מגיב ותיק ? , מה זה השימוש האווילי והנלוז הזה , של המושג "בגידה" , למי שמסר מידע שהתפרסם בתיקשורת ולא נפסל ע"י הצנזורה ? . נו , ומי שמסר מידע ( שלא נפסל ע"י הצנזורה !!) "לערוצי השמאל" , אז הוא "בוגד" ? , ואם המידע היה נמסר "לערוץ ימין" אז הוא פטריוט ? . וואלה , מגיב ותיק , בהנחה שאתה מצטט נכונה מילה במילה את הקצין הזה ( אל"מ כהן ) , שהיה לדבריו , סגן ראש המחקר באמ"ן ,אז אני מתחיל באמת להיות מודאג משיקול הדעת ( שלא לומר אינטלגנציה !) , של קצינים בכירים באמ"ן , והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:312b:1a07:1040:c148 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
קצין בדרגת אלוף משנה רומז על כך כי הייתה בגידה,
עמדתו זו נגזרת מכך כי הוא לא מבין כיצד הכל הסתדר לחמאס,גם צה"ל לא מוכן,גם ראשיו לא בשטח,גם רמזים מטרידים על כי חיל האוויר ואמ"ן לא מוכנים... |
|
כתובת IP: |
162.158.254.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
1.טוב,אותו קצין "מטומטם" כנראה שראה טנקים ומטוסים רק במצעדי יום העצמאות...
2.אין ספק שאתה יותר חכם ממנו ומבין במודיעין יותר ממנו...
3.שוב,אגב,מה אתה רוצה מחיים יבין ?...
3.תכניס לך לראש, מה שקראת זה מהעיתונות ושם קצין בכיר באמ"ן (אמן מחקר) חושש שהייתה בגידה . |
|
כתובת IP: |
162.158.254.142 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מה הקשר "במבין במודיעין" , לבין תובנה אווילית שח הקצין האידיוט הזה , מגיב ותיק ?. אולי אני לא "מבין במודיעין" כמו הקצין הזה , אך אני מבין תחביר בשפה העברית , של ציון עובדה ומסקנה ממנה ומשמעותה . נו ,כישלון צבאי , או החלטות שגויות של מפקדים בצה"ל בשביעי באוקטובר = "בגידה" !. וואלה , אם כך כך , הקצין האידיוט הזה , ניתח סיטואציות והגיע למסקנות , בעת תפקידו כאיש המחקר באגף המודיעין בעברו , אז באמת אנו אזרחי ישראל צריכים לדאוג , מהתאמתם וכישוריהם של ראשי המודיעין בצה"ל , להתריע מראש על סכנה צפוייה , על בסיס קריאת נתונים , והסקת מסקנות על בסיסם והמבין יבין. נו "הבנה במודיעין" עלאק , בנוסח המגיב הותיק. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:703f:287:91b8:b16b |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
חברים, אינני מקל ראש בגודל המחדל, המדיני, הצבאי, אך הפתעות מעין אלה הן הכרח המציאות. בלתי נמנעות. כאשר המדיניות היא שקט יביא שקט, האויב המוסלמי ישאף להודנא, כלומר הפסקת אש לצורך התארגנות לחידוש הלחימה, ואז יתקוף במועד הכי נוח לו. המיליונים שהזרים העולם הערבי לחמאס בהסכמתנו זה רק נדבך אחד מנדבכי הטעות, העיקר הוא בכך שלא כרתנו את ראש הנחש באורח מתמיד וסיזיפי. לא יעזור מודיעין, לא יעזורו מיליארדים, אויב נחוש וחלש (לכאורה), תמיד יפתיע את אויבו החזק והשמן, כי השמן דואג לרווחתו ואילו הנחוש והרעב, פועל בשביל הנשמה שלו ובשביל אלוהיו. כאשר חצי עולם ואשתו אמר ערב יום הכיפורים 2023, "למדנו את לקחי 73, שוב זה לא יקרה", היה בטוח שיקרה בריבוע, כי ההנחה שלא יקרה היא אם כל חטאת, והיא ו שמובילה לכך שמה שקרה יקרה שוב ושוב, השאננות, ההתנשאות, העיוות הקיצוני של סדרי העדיפויות, כל אלה הביאו עלינו את ה 7 באוקטובר, ויביאו אותו עלינו שוב ושוב כל עוד לא נכרות בהתמדהובכאב את הכוח הצבאי של אויבינו בשלבים המאד ראשונים של הקמתו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
שלוימל'ה ...
מה שכנראנ אין לך...
תכניס לך לראש,קצין בכיר באמ"ן חושש שהייתה בגידה.
כל השאר חירטוטים מטופשים שלך. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.151 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
קלים..
עזוב את אותו אל"מ מאמ"ן...
לטעמי הייתה כאן בגידה !
הייתה כאן בגידה לא פחות!
מי שטוען אחרת פשוט משקר.
הייתה כאן התארגנות של פוליטיקאים לשעבר, אנשי פרסום עם מיליארדים ובכירי מערכת הביטחון ואנשי צבא שקראו לסרבנות ושחברו יחד כדי להפיל ממשלה והכל בשביל להמשיך לשלוט במדינה שאזרחיה בחרו לא נכון מבחינתם.
השנאה של ההתארגנות הזאת היא נטו נגד ההתיישבות שהפכה לחלוץ העברי החדש ותפסה את מקומם, הם מתים מפחד מזה!
זה כל הסיפור. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.142 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
"החיים" בכלל,לא "קלים" , מגיב , ותיוג מושגים וסיטואציות בסגנון שלך , עושה אולי לך את "החיים קלים" , אבל מטעה את הקוראים ומסית אותם ללא הצדקה. ובכן , לסרבנות הינה דרך לא ראוייה ,ללחוץ על ממשלה מצד מתנגדיה , אך אינה "בגידה" , ולא כל מי שסבור שצריך "להפיל את הממשלה " שהוא מתנגד למדיניותה ( המהפכה המשפטית במקרה זה ) , זה "בגידה" ( וכל אופוזיציה עושה כך כל שבוע בכנסת בהצבעות אי אמון , וגם האופוזיציה בראשות נתניהו עשתה כך לממשלת בנט !). ולא כל מי "ששונא את ההתיישבות" ומתנגד לה ,הוא "בוגד". הסגנון הנלוז הזה פוליטיקאים וגם של אזרחים מן השורה ,לתייג את מי שלא כמוהם , הינו עלוב ומצביע על כך שמי שנוהג כך , מתקשה לנמק את דעותיו , מול דעות של אחרים ולא מסוגל לשכנע בדעותיו באופן רהוט והגיוני וזה סגננון מתלהם של "שכונה" והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:ac37:425f:86d:dd6c |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
כל אלה שציינתי עברו עבירת בגידה.
חפש את המושג בגידה,יעזור לך להבין...
חוצמיזה עזוב כבר את חיים יבין... |
|
כתובת IP: |
162.158.254.144 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
וואלה ,השיטה של המגיב הותיק , כדרך לשכנע בדעותיו , ללא צורך בנימוק , נראית לי טכניקה לא רעה . ובכן , יש לי רעיון לשמאלנים לנקוט באותה טכניקה והיא שכל מי שגר ממזרח לקו הירוק הוא "בוגד" , וכל מי שמתנגד "לשתי מדינות לשני עמים" הוא "בוגד" וכל מי שתומך בשחרור החרדים לגיוס לצבא , הוא "בוגד" , וכל מי שתומך ברפורמה של לוין ורוטמן הוא "בוגד" וכל אזרח ישראלי שנוסע לנפוש במיאמי , בעת מלחמה הוא "בוגד" . נו מגיב ותיק ? , הצעתי לי ללמוד מה זה "בגידה" ולאחר שלמדתי , על פי הצעתך , אז אני נותן כעת רעיונות לשמאלנים , איך לשכנע בדעותיהם באופן "מבריק" כזה והמבין יבין. שמור על הבריאות ושבת שלום מגיב ותיק. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:d870:22d1:c6a3:e7cd |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
- האם |
|
מגיב ותיק | 16/03/24 20:40 |
|
|
קראת כיצד מוגדרת בגידה ?
זה בדיוק מה שעשו אלה שאני מאשים אותם בבגידה. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.142 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
שלמה המגיב מכל ההצעות "המכובדות" שלך, אני מקבלת ברצינות את הדוגמא שלך בקשר ליאיר נתניהו.
זו בושה וחרפה שיותר מחצי שנה מתהולל הבן של ראש בממשלה במיאי, כששני נכדי שירתו במילואים מספר חודשים ושני ניני בשרות חובה. איזו דוגמא נותן ראש הממשלה. זן דוגמא של מעשה חרפה שמתקרבת למעשה של בגידה במולדת. זו דוגמא של השתמטות ממיחוי חובה אזרחית תוך ניצול כספי המדינה לחיות בדירות שרד במיאמי, בימים שלמעלה משש מאות מחיילינו נהרגוץ |
|
כתובת IP: |
162.158.254.136 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שבוע טוב שלמה |
|
|
|
|
|
ואני חשבתי שגם השמאלנים הבינו מתגובתי , שהסיגנון הזה , שייחסתי למגיב הותיק , הינו עלוב ורדוד. והנה גם את , גבירתי המגיבה , נוקטת באותו סיגנון עלוב. ובכן ,הבן של נתניהו , לא השתמט "ממילוי חובה אזרחית" , ואין לו שום "חובה אזרחית " , וגם אם הוא "אינו נותן דוגמא" , זה לא "מתקרב למעשה בגידה במולדת ". יאללה , כל מיני קיצונים אובססיביים מימין ומשמאל , מלבים שנאה ומסיתים ומפלגים את העם והגיע הזמן שתתחילו להתעשת ותפסיקו עם הרדידות וההתלהמות הזו. ממש מביך. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:bc6a:1c6a:642c:cb84 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
ששכחת את חיים יבין
...
פחדן טיפש. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.145 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
11 |
|
|
It is importtent to end the war with a peace agreement. זה הכרחי להגיע להסכם שלום, וזה גם אפשרי. חבל על כל חייל שלנו שכל יום נהרג. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:1ca3:c6a2:961d:7094 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה הכרחי |
|
|
12 |
|
FREE |
|
FREE | 11/03/24 15:39 |
|
|
FREE THE PALESTINIAN PRISOONERS AND DEMAND OF THE 134 JEWS/ לשחרר את האסירים הפלשתינאים ולדרוש החזרה מידית של כל 134 החטופים
|
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:6400:1ca3:c6a2:961d:7094 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
FREE |
|
|
13 |
|
|
בייבי הוא סמולני בתחפושת ימני וביצע מדיניות שמאלנית.
הזרים כסף לחמאס בתקווה שכל יקנה שקט וזו מדיניות סמולנית
שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן |
|
כתובת IP: |
2a02:14f:1f6:30cd:6a9f:4f43:3ac1:bc20 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
במ |
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
הממשל הישרלי וכוחות הביטחון של ישראל, שמעדו ב-7 באוקטובר ועקב מעידתם משלמים היום מחיר יקר 134 יהודים בנמנהרות המוות בעזה, חייבים לעשות הכל כדי לשחררם. ישראל חייבת להציע הצעות מרחיקות לכת כדי לשחרר את 134 החטופים , שבגלל מחדל ישראלי חייהם נתונים בידי קלגסי החמאס הרצחני. |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:15a1:3300:ddf7:2725:5828:86a |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גם אני מאחל |
|
|
16 |
|
|
מדוע אתה אינך כותב על גבורתו של יאיר נתניהו , בנו של ראש הממשלה , שהצטיין בקרבות בבתי המלון במיאמי וכבש אותם באוצר לב . |
|
כתובת IP: |
2a00:a041:35a5:8500:69d1:3fe7:6cee:de33 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמשון |
|
|
17 |
|
|
"גירסת המתלוננת " , הינה "ראיה" לאונס , ואין צורך להיות "בקי במשפט קצב" כדי להבין זאת . "העדות לכאורה" ( בלשונך) כי "קצב אנס" , הינה ראיה לכל דבר .על איזה "בריחה מהנושא" אתה מבלבל את המוח , כאשר אני לא הבעתי כל דעה , על "חוזק הראיות" כנגד קצב , אלא על משמעות המושג ראיה במשפט הפלילי. ובכן , לידיעתך , מגיב ותיק : 1)הכל כשרים להעיד במשפט פלילי , כולל מתלונן ( סעיף 2 לפקודת הראיות ) 2) מהימנות של עדים הינה עניין של בית המשפט להחליט בו על פי התנהגותם של העדים ונסיבות העניין ( סעיף 53 לפקודת הראיות ). 3)בעבירות מין , ניתן להרשיע על פי עדות יחידה של הנפגע , בתנאי שהשופט יפרט בהכרעת הדין , את נימוקיו , להסתפק בעדות זו. נו , מגיב ותיק , אז הוראות החוק הברורות דלעיל , אינן משכנעות אותך שאני צודק ואתה טועה ? , הרי אני בכלל לא הבעתי דעה על מהימנות העדה הנפגעת במשפט קצב , אלא טענתי שהשופטים הם שצריכים להתרשם ולהחליט בעניין ולהכריע , ולא כל מיני כתבות של אנשים , שלא היו במשפט , ולא התרשמו כמו השופטים , מעדות הקורבן ( באופן חיובי ) , ומעדותו של הנאשם קצב ( באופן שלילי ) ואין דבר כזה "להרשיע ללא ראיות " , אדוני המגיב הותיק , ותפסיק כבר עם הזילזול הזה , במגיבים שחושפים את ערוותך בנושא זה או אחר ( "בור..ליצן..) , כדי להתגבר על "הפאדיחות" המשפטיות הללו , מגיב ותיק , כי זה לא יחזק בכלום את דעותיך ונימוקיך והמבין יבין. |
|
כתובת IP: |
2a00:a040:199:71fa:b905:f6a8:b36e:3973 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
גירסת המתלוננת אינה ראייה,בית המשפט העדיף את גרסתה על גרסת קצב.
לכל "מתלוננת" אין בעייה לשקר ולפברק אונס כי הפרוגאסיביות בעליןן בעקבות תיקון לחוק מאפשרים לכל אחת גם לבדות סיפורים מצוצים מהאצבע על אונס.
בור נשאר בור למרות התפתלויותיו. |
|
כתובת IP: |
162.158.254.143 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
עמנואל בן-סבו
בני גנץ, הממלכתי האציל, איש החיבורים, כלנית מוגנת, המכיל, הסופג, המאחד, הגשר על המים הסוערים, התקווה הישראלית למנהיג מזן אחר, ממלכתי הזכרנו?
|
|
|
|
|
|
עידן יוסף
ראש הממשלה מגיב להשוואתו להיטלר, מוסוליני ווסטלין ומזכיר לנשיא טורקיה ארדואן כי הוא מעלים מתנגדי משטר ועיתונאים וטובח כורדים בתוך מדינתו
|
|
|
|
|
|
עידן יוסף
ראש המוסד דדי ברנע נועד אתמול עם ראש ה-CIA ברנס כחלק מהמגעים לעסקת חטופים נתניהו דחה בקשה של חלק מהדרג המקצועי שמנהל את המגעים להרחיב את הסמכות של המשלחת הישראלית למשא-ומתן
|
|
|
|
|
|
דן מרגלית
נתניהו הוא אבי-אבות החטא, הוא שסירב לחסל את יחיא סנוואר והוא שהאמין כי הכסף הקטרי יקנה שקט והוא רצה למנוע כל משא-ומתן עם הפלשתינים ולכן העדיף את שלטון חמאס בעזה על פני הרשות הפלשתינית
|
|
|
|
|
|
דרור אידר
אנחנו בזמן מיוחד הדורש תיקונים היסטוריים: פעולה ברמדאן, סגירת אונרא, טיפול שורש בחינוך האנטישמי ברשות הפלשתינית ופעולה בלבנון ועל שיעור שלימד יצחק שדה את המשורר יעקב אורלנד
|
|
|