X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
גולן. קריאות להמרדה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
הקריאה של יאיר גולן - דגל שחור של אי-חוקיות
מהיועמ"שית באמת שאין לי שום ציפיות, כי אכיפה בררנית היא נר לרגליה, אבל מדוע מנהיגי האופוזיציה לא יוצאים בתוקף נגד גולן וקוראים להעמידו לדין על הסתה להשתמטות בשעת מלחמה?

היועמ"שית עדיין לא הורתה למשטרה לזמן את יאיר גולן לחקירה באזהרה בחשד להמרדה ולהסתה להשתמטות בתקופת מלחמה. וזה לא מפתיע בכלל, היות שיומע"שית לא הורתה למשטרה לחקור את הקריאות הרבות לאי-ציות ולסרבנות שנשמעו מפי ראשי ממשלה ורמטכ"לים לשעבר במהלך השנה האחרונה.
מהיועמ"שית באמת שאין לי שום ציפיות, כי אכיפה בררנית היא נר לרגליה, אבל מדוע מנהיגי האופוזיציה לא יוצאים בתוקף נגד גולן וקוראים להעמידו לדין על הסתה להשתמטות בשעת מלחמה? הרי חלקם הסתערו בשצף קצף על סרטון המרדה שהעלה איש אנונימי, אז עכשיו כשאלוף מיל', כמעט רמטכ"ל, שנבחר זה עתה להיות ראש מפלגת העבודה, מסית להשתמטות, פתאום נשמעים מהם רק דברים רפים או שתיקה רועמת?
כך, למשל, בני גנץ הסתפק בקריאה ליאיר גולן להשאיר את צה"ל מחוץ למחלוקת. הזהו אותו גנץ שרק השבוע הסביר כי "הבעת תמיכה בקריאה להמרדה בזמן מלחמה ובכלל, כמו בסרטון... פוגעת בביטחון ישראל" ושקרא לרה"מ "לגנות באופן חד וברור את סרטון ההמרדה ולא להתחבא מאחורי מכבסת מילים"? נאה דורש, לא נאה מקיים.
ובני גנץ הוא עוד טוב לעומת יאיר לפיד שהצהיר בדרמטיות שסרטוני ההמרדה הם "מסוכנים והרי אסון", אך מאז סרטון ההמרדה של יו"ר מפלגת העבודה הוא ממלא פיו מים. כדי לברך את גולן על ניצחונו במרוץ לראשות מפלגת העבודה ולהפליג בשבחיו, לפיד מצא את הזמן, אבל לא כדי לגנותו על הסתה להשתמטות בשעת מלחמה.
גם מליברמן ואיזנקוט לא נשמעה מילה של גינוי. היחיד מהאופוזיציה שגינה בפה מלא את דבריו של יאיר גולן היה חבר הכנסת גדעון סער, והוא ראוי להערכה על כך.
האם מלבד סער, אימצו כל ראשי המפלגות הפוליטיות של "הלא-ימין" את גישתו של יאיר לפיד שיש להפעיל מערכת חוק אחת עבור "אנשים משלנו" ומערכת חוק אחרת עבור "אנשים אחרים"?
בשורה התחתונה, הממשלה הכושלת הזו צריכה להתפזר לאלתר, ומותר לנקוט בכל הדרכים הלגיטימיות כדי לזרז את הפלתה. אולם המרדה וקריאה לחיילי מילואים לא לשרת, ועוד בזמן מלחמה(!), אלו אמירות שדגל שחור של אי-חוקיות וחוסר לגיטימיות מתנוסס מעליהן.

תאריך:  01/06/2024   |   עודכן:  01/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקריאה של יאיר גולן - דגל שחור של אי-חוקיות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חיים רמון צודק
פגאסוס  |  1/06/24 13:22
2
בני גנץ תומך בהמרדה ל"ת
עדי ירדן  |  3/06/24 19:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח הלוי
הרשות הפלשתינית לא תסכים לקבל את השלטון ברצועת עזה על כידוני צה"ל, אלא בנתיב המוביל להקמת מדינה פלשתינית    הטרור באיו"ש נגד ישראל משרת את הרשות הפלשתינית הנתפס בעינה כחיוני להמחשת מחיר הכיבוש בדרך לסילוק הנוכחות הצבאית והישובים היהודיים
חניאל פרבר
תיקון ליל שבועות אותו אנו מקיימים משלים את מעמד הר סיני    לאחר ששורשי התורה נשתלו בנו בשנתנו, אנו מתעוררים לעמול בקניינה ומתרפקים על זיכרון אותה שינה עריבה בעצרת
יאיר נבות
פוטין הדגיש כי כל הרוסים חייבים להבין שהם חיים ברגע ייחודי והיסטורי ועליהם "לעבוד כאילו הם עצמם נמצאים בחזית" ו"להרגיש מגויסים" לרוסיה כדי להשיג את המטרות
איתן קלינסקי
לצערי, ממשלת ישראל מתעלמת מהעובדה, שהחמאס חרף הפגיעות הקשות שספג, מצליח לשגר טילים לעבר מרכז הארץ ואינו זז מעמדתו ואף דבק בה, שרק הפסקת המלחמה עשויה להביא לשחרור החטופים
עומר מואב
הנהיגה בישראל בשונה מרוב המדינות המפותחות, הישראלי נוהג כמו פרה ברפת שרוצה להגיע לאבוס    כמובן שאין לצפות ממשרד התחבורה או מהמשטרה שייתנו דעתם לנושא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il