X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הברירה בידי יהודי אירופה להאמין שמקומם הנכון והטבעי של יהודים הוא להישאר כבשים, או להצטרף לכלבי הרועים, למדינה היהודית הריבונית, ולצפצף פעם אחת ולתמיד על האנטישמיות, מוסווית כגלויה
▪  ▪  ▪
קריאתם של מנהיגי אירופה ליהודים להישאר אינה מאהבת ישראל [צילום: פלאש 90]

התקפות הטרור על יהודי אירופה מוציאות ממנהיגי אירופה ביטויים והצהרות חסרות תקדים. ראש ממשלת צרפת עמנואל ולס אומר בפני הפרלמנט כי צרפת ללא יהודים אינה צרפת, וכי גילויי האנטישמיות על אדמתה לא יעלו על הדעת. שגריר דנמרק בישראל מיצג את ממשלתו נאמנה בצטטו את דברי ראש ממשלתו שאמר: "כשהקהילה היהודית בדנמרק מותקפת, כל דנמרק וכל הדנים מותקפים". יפה מאוד. לפתע פתאום, אחרי שנים של התכחשות לאנטישמיות ששבה לאירופה בגדול ביחד עם גלי המהגרים המוסלמים, חוזרות ממשלות אירופה לרעיונות של האמנסיפציה ומאמצות את היהודים אל ליבם.
ובכל זאת, בכל ההצהרות התקיפות והנמלצות חסר משהו. חסרה המקבילה הנדרשת הגיונית בין האנטישמיות האלימה המופעלת נגד יהודי אירופה לבין האנטישמיות האלימה המופעלת על יהודי ישראל. הגם שהגורם לאלימות, האיסלאם הג'יהאדיסטי לכל צורותיו, מתנועת החרם-הימנעות מהשקעות ועיצומים ועד לקוליבאלי אחד ושתיים, חד הוא. להפך. כשיהודי המזרח התיכון שהתקבצו מכורח הנסיבות בארץ ישראל מותקפים - בטילים, בטרור, בסכינים, בבקבוקי תבערה, במנהרות תקיפה, בגילשונים, מל"טים - ועומדים על נפשם, מיד קופצות כל אותן מדינות וגוערות באותם יהודים כיצד הם מעזים להתגונן באופן אפקטיבי. ואם לא די בכך, כל אותן מדינות שמרימות את קולן נגד האנטישמיות האירופית מתקצבות במיליארדים את כל הישויות, מארגונים ועד אגודות ועד תת-מדינות, העושות ככל יכולתן לפגוע, להכפיש, ולהלקות את יהודי ישראל בגין ההגנה שהקימו מפני הג'יהאד.
הפרויקט להפיכת המוסלמים לצרפתים בני דת מוחמד נכשל בגדול
אין מנוס מן המסקנה שאירופה, גם זו שמתיימרת להגן על האירופים בני דת משה, הייתה ונשארה אנטישמית, דהיינו שונאת יהודים. ההצהרות הנוכחיות אינן נישאות בשל ההכרה בזכותם של היהודים, כמיעוט דתי-לאומי, לחיות את חייהם במסגרת החוק, גם אם תרומתם החיובית לסביבה היא מעל ומעבר למספרם. ההצהרות ניתנות בשל החרדה האירופית מפני אובדן השליטה, אובדן הריבונות, אימת הכיבוש האיסלאמי, שהיהודים הם רק הנפגעים הראשונים שלהם. שוודיה הייתה לבירת האונס של אירופה, כשגברים מוסלמיים אונסים נשים שוודיות באכזריות ומעלים את מספר מקרי האונס לפי-7 עד פי-10 משהיו לפני תחילת ההגירה הגדולה. אלפי נערות בריטיות מוכנסות באלימות למאגר הזנות המנוהל על-ידי גברים מוסלמיים בערי בריטניה. 9 מתוך כל 10 אירועי אונס בנורבגיה מבוצעים בידי גברים שאינם נורווגים, קרי, מוסלמים. הפרויקט הגדול לעשות את המוסלמים לצרפתים בני דת מוחמד נכשל בגדול, וצרפתים בני דת מוחמד קוראים תיגר על המשטר והמשטרה במאות אדוואר-אלאיסלאם המפוזרים בכל רחבי צרפת.
לו הייתה אירופה חוזרת תשובה מלאה ומגלה חרטה מלאה על האנטישמיות שהובילה להשמדת היהודים וגירושם, היו עמי אירופה עושים את ההקבלה בין היהודים שלהם ויהודי ישראל ואומרים, בניסוח מעודכן של דברי מנהגיהם: אירופה ללא ישראל אינה אירופה. וכשמדינת ישראל מותקפת, כל אירופה מותקפת וכל האירופים מותקפים.
זוהי התובנה, ולא מהיום, של חירט וילדרס, יו"ר המפלגה הצפוייה להיות הגדולה בבית הנבחרים ההולנדי ממארס הקרוב, באומרו כי: "ישראל היא מגדלור, והדמוקרטיה יחידה באזור אפל ורודני, היא חלק מאיתנו, מזהותנו האירופית. ישראל נלחמת את מלחמתנו."
אלא שלא זאת כוונתם של המנהיגים האירופיים הפונים אל היהודים ומתחננים שלא ינטשו את אירופה. הסיבה האמיתית לפנייתם היא אי-קבלתם את זכותם הטבעית וההיסטורית של היהודים להקים את ביתם בארץ ישראל. זוהי אותה אנטישמיות ששמה את היהודים במקום נחות, כנתינים של הפריץ, ולא של בני חורין מלאי מודעות לאומית. זוהי כניעות עצמית לפריץ של היהודים שכבר חיים בארץ ישראל, אך שוללים את הריבונות היהודית על לב הארץ, ומתיישרים פוליטית עם האנטישמיות האירופית. הקריאה ליהודים להישאר אינה פילושמיות אלא אנטישמיות במסווה.
הפעם, גם ההבטחה של אירופה להגן על יהודיה חלולה. על-פי כל הסקרים, לפחות רבע מן המוסלמים באירופה מזדהים עם הג'יהאד לצורותיו, כולל החלה אלימה של השריעה על אירופה בכלל ועל היהודים בפרט. 25 מיליון מוסלמים, 6 מיליון ג'יהאדיסטים בכוח - הרבה הרבה יותר מכל צבאות אירופה ביחד.
כריס קייל, הצלף האמריקני, אמר שבני האדם מתחלקים לשלוש קבוצות: הכבשים, הזאבים וכלבי הרועים. הכבשים פועים ומקווים שיהיה בסדר, והכבש האחרון שנטרף יהיה באמת האחרון. הזאבים הם זאבים, וכך יהיו תמיד. השאלה היא תמיד כמה כלבי רועים יש, ומי מוכן להיות כזה.
ובכן באירופה מספרם מועט עד כדי גיחוך. אירופה מקדישה שני אחוז מן התוצר לצרכים צבאיים. חיילים אירופיים רועדים מאימה מפני האפשרות שייאלצו אכן לצאת ולהילחם. הפתרון של אמריקה לתופעת המדינה האיסלאמית הוא להציע יותר מקומות עבודה בשכר הולם. רק בישראל מחצית מן האוכלוסייה בקבוצת הגיל המתאימה מתנדבת להיות כלבי הרועים, ורק בישראל מספר המתנדבים ליחידות הלוחמות הוא הנבחרת של האוכלוסייה, ולא תחתית החבית של חסרי ברירה. יהודי אירופה, שבכורח המציאות הם כבשים, עם היסטוריה של צאן לטבח, אמורים משום מה להאמין למסר האנטישמי של אירופה שמקומם הנכון והטבעי של יהודים הוא להישאר כבשים. הברירה בידם אם להאמין לשקר החלול, או להצטרף לכלבי הרועים, למדינה היהודית הריבונית, ולצפצף פעם אחת ולתמיד על האנטישמיות, מוסווית כגלוייה.

תאריך:  20/02/2015   |   עודכן:  20/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנטישמיות במסווה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הבעיה החמורה: אוטו אנטישמיות
יהודי מפוכח  |  20/02/15 21:13
2
גם עלינו מאיימת המדינה האסלמית
וינטר הניה  |  21/02/15 11:18
3
נכונים ומדוייקים דברי בעל
האמנם?  |  21/02/15 21:35
4
רביןפרס מסרו ארץ לג'יהאד נאצי! ל"ת
זה מפחיד יהודים  |  22/02/15 10:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי קמין
יש המוכנים, בשם ה"נאורות", "אהבת האדם" ו"קדושת החיים", להעניק לשודדים ורוצחים את פרי עמלם של דורות, את רכושם של אנשים אחרים – את רכושו של העם היהודי
אדוניס
"מדוע אתה חוזר ושואל: כיצד הורגים אדם שאין אפשרות לשחזרו בתודעתו ובצורתו. כיצד הורגים בן אדם בזדון בביתו או ברחוב, או כיצד מתחשק לבן אדם להתפוצץ ולקחת אחרים עמו ברסיסים? או כיצד שוחט אדם אדם הדומה לו בצורתו, כפי ששוחט טלה מיואש, ולאחר מכן יתענג על-ידי הנחת ראשו על חזהו, כאילו מדובר באומנות מודרנית המוצגת במוזאון ההרג העולמי?"    קטעים משירו של המשורר הסורי הגולה בתרגומו של צבי גבאי
עמי דור-און
שילוב הכוחות של המפלגות הערביות הופך את הערבים למפלגה השלישית בגודלה והיא הולכת בכיוון של השוואת כל הזכויות למגזר הערבי
צבי גיל
בימים אלה חווה החברה הישראלית את אחת הטראומות הגדולות ביותר שלה בימי שלום והיא הסתה פרועה ושיסוע בין קבוצות לקבוצות ובין אדם לאדם    על הקשר בין אנשים; תזכורת בימים של הסתה פרועה
הרב ד"ר חיים שיין
בחינת מקורותיה של השחיתות בישראל לוקחת אותנו אל שנות הגלות ואל השוחד שהיה כורח קיומי. הישראלים טרם הפנימו, שכעת השחיתות אינה פוגעת בצאר אלא במדינתם שלהם. אבל מתחילים כבר להיראות ניצנים של השינוי החיוני
רשימות נוספות
אפילו לא תמורת נזיד עדשים  /  דפנה נתניהו
דמוקרטיה של שבטים   /  מרדכי קידר
השפעות המשבר הכלכלי של אירן  /  נחמן פביאן
קונספירציות תוצרת המזרח התיכון  /  מנשה שאול
שתיקת הפוליטיקאים  /  דוד בדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il