X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפוליטרוקים של הליכוד מנסים להסיט את האש, רק לא להתעמת עם התוצאות הנהדרות של שנות שלטונם
▪  ▪  ▪
דיבור בוטה. מירי רגב [צילום: פלאש 90]

השקר הנלוז של הליכוד שמא ארגון V15 מממן את המחנה הציוני ואת מר"צ נגלה לעיני כל. הליכוד החליט למחוק את העתירה לאחר שהתברר לו שאין כל סיכוי סביר להוכיח ולו בדל מעורבות של הארגון במימון שתי המפלגות הנ"ל.
אלא שבעיני המשוכנעים, מבלי שי איזו שהיא תשתית ראייתית לכך, השקר הוא האמת. כי בשקר תעשה לך מלחמות. ככל שיש יותר שקרים, ככל שמרבים לעשות דה-לגיטימציה ללא כל אפשרות של האזרח הפשוט לבדוק את אמתות הטענות, כך גדל, באופן פרדוקסלי, מספר המאמינים בתיאוריות הקונספירציה של בתי המשפט וממילא במי שנתפסו עם המכנסיים למטה.
זו הדרך המוכרת של מה שכינה דן מרגלית הז'דנוביזם הישראלי מבית היותר של הפונדמנטליסטים והלאומנים המשוקצים. הם לא יבחלו בשם אמצעי, כולל אלימות מילולית ופיזית, כדי לקבע בתודעה הציבורית את שקריהם.
במסיבת העיתונאים שנועדה להיות דרמטית כיאה למשתתפיה ושולחיה, אמר עו"ד שמרון את הדברים הבאים בביטחון רב: "מי שעומד מאחורי V15 אלו ארגונים שיש להם זיקה ישירה למחנה הציוני ולמפלגת העבודה. חלק מאותה תעמולה נעשית באמצעות ארגון 'מולד' וארגון 'קול אחד' תחת אייל ארד. זוהי תעמולת בחירות מוחלטת. יש הוכחות שמראות זיקה ישירה בין הארגונים האלה לבין המחנה הציוני, לדוגמה בדף הפייסבוק של המחנה הציוני הם משתפים קישורים של V15".
ואני שואל שאלה פשוטה: איפה הראיות הללו המוצקות כדי להצדיק את דברי עו"ד שמרון? כך, הן נעלמו כלא היו? אחרת הרי הליכוד לא היה מושך את העתירה. כך אומר ההיגיון. אלא שלא כאן ההיגיון המשפטי עומד לשיפוטו של הציבור אלא הרצון להשחיר את פניהן של שתי מפלגות באמצעות טענות כוזבות.
גם משתתפים אחרים במסיבת העיתונאים המטירו קיתונות של אשמות. כך מירי רגב, האישה הראשונה של הליכוד הידועה בכישרונות ההתלהמות שלה, בדיבורה הבלתי מנומס והבוטה: "איך בוז'י לא יודע שוב שמי שמממן את המפלגה שלו זה תאגידים?" באמת! איך הרצוג אינו ידע על אותם התאגידים הדמיוניים שרגב המציאה תורמים למחנה הציוני? פשוט מאוד: הרצוג אינו יודע כי אין הוכחה, לעת עתה, למימון שכזה.
אז מה? האמת חשובה למירי רגב? ודאי שלא אלא התעמולה הזולה, הגסה והמתלהמת של האישה הראשונה של הליכוד. גם סגן השר ונושא כליו של ביבי, הדובר הנאמן שקיבל את ליטרת הבשר הפוליטית שלו, אויר אקוניס, טען באותה המסיבה: "מזהים התערבות גסה ובלתי חוקית של גופים שרוצים להחליף את השלטון באמצעות שיטת העמותות, שמממנת תעמולה לצורך קמפיין השמאל של ציפי ובוז'י.
גם כעת הם עושים את זה במסווה. אנחנו קוראים להרצוג לספק תשובות אמתיות". וואלה! טיעונים חזקים מאוד כיאה למומחה לדוברות מטעם. המה מה? הליכוד החליט למשוך את העתירה. אז מי צודק? אקוניס או הליכוד? בעיה.
אם שמים לב לז'רגון של תועמלני הליכוד, הרי הם משתמשים בכוונה בכינויים בוז'י וציפי, יען כי כדי להראות את זלזולם בשני אלה. זו גם שיטה מוכרת של הגרועים שבתועמלנים בכל הזמנים. אודה ולא אבוש: לו המזלזלים הללו היו מל"ו הצדיקים, ענקי הדור ואינטלקטואלים אולטימטיביים, ניתן היה להבין את שחצנותם. אלא שהתועמלנים הללו רחוקים מאוד מלהימנות עם הקבוצות המוזכרות לעיל.
ולא נסיים לפני שנדון בעוד מעשה מופלא של הליכוד: הסרטון בו איש מואשמים השמאלנים בהבאת דאעש לירושלים. מה אומר ומה אדבר. זהו סרטון בסגנון אנטישמי שנועד לשסות את הציבור במנהיגים פוליטיים שבינם לבין הבאת דאעש לירושלים אין כלום. גם האנטישמים הגדולים בעולם האשימו ומאשימים את היהודים במעשים נוראיים דוגמת שימוש בדם ילדים נוצרים שנרצחו לקראת חג הפסח לאפיית מצות. אדם במלוא יכולתו השכלית אינו יכול לקבל טענה כה מטופשת, אך מה לעשות שמיליוני אנשים ברחבי העולם מאמינים בכך.
באמצעות שיטות דומות מנסים הפוליטרוקים של הליכוד להסיט את האש, רק לא להתעמת עם התוצאות הנהדרות של שנות שלטונם. ככל הנראה, הם גם יצליחו. העם מקבל את מה שהוא רוצה כי במו ידיו הוא מצביע עבור אלה או אלה. זו הדמוקרטיה.

תאריך:  21/02/2015   |   עודכן:  21/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עשה מלחמה בשקרים וטיעונים אנטישמיים
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מרצ'לו....
י.ש  |  21/02/15 10:26
 
- איזו
הנאה  |  21/02/15 11:13
 
- מרצ'לו....
י.ש  |  21/02/15 17:30
 
- אתה
באמת  |  21/02/15 18:01
2
מי משקר פה ? (ברור שהשמאלן!)
פאשיסט אדום  |  21/02/15 22:54
3
הביביפוב והז'רגון השמאלני
פאשיסט אדום  |  21/02/15 23:02
4
הצלו נותן קולו בפיוט
ב.ל  |  22/02/15 20:17
 
- באמת
באמת  |  22/02/15 20:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
יעקב עמר
במבחן זה של בחירות דמוקרטיות יום הבחירות הוא היום היחיד בחייהם של הפוליטיקאים בו הם אינם מחלקים העוגה כרצונם ואינם רוקחים דילים שונים של "פשרות" בהן יחולקו כספי הציבור ביניהם למימוש עצמתם. יום זה הוא היום היחיד בו הם עצמם העוגה שיאפה הציבור
עופר וולפסון
לפני כשבועיים, ההובלה של מפלגת רה"מ על פני המחנה הציוני הייתה של 4 מנדטים, ובשבוע שעבר היא הובילה בפער של מנדט אחד    השבוע המחנה הציוני הוביל בשני מושבים, 24 לעומת 22
אפרים הלפרין
ראוי שהליכוד יבין שבקצב הזה הוא יחמם את ספסלי האופוזיציה, ולכן ראוי גם להיערך ליום שאחרי
עמי דור-און
שילוב הכוחות של המפלגות הערביות הופך את הערבים למפלגה השלישית בגודלה והיא הולכת בכיוון של השוואת כל הזכויות למגזר הערבי
איציק וולף
יו"ר יש עתיד הצהיר כי לאחר הבחירות לא ימליץ על מועמד שמאל כמי שאמור להרכיב את הממשלה הבאה    טען שנתניהו הוא כמו גיבור בטרגדיה יוונית וכי במו ידיו 'דפק את העניין האירני'
רשימות נוספות
ישי מביך את ש"ס: תביעה? רק בדין תורה  /  עידן יוסף
"ליברמן טרפד הקמת ממשלת ימין צרה"  /  עידן יוסף
הליכוד מחק את העתירה נגד פעילות V15  /  איתמר לוין
מבט למגזר הערבי  /  איתמר לוין
הטור של פריצי  /  אברהם פריד (פריצי)
דיקטטורה תקשורתית  /  דרור אידר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il