X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביבי מתנהג כמו אותו בריון בכיתה שמנסה את המורה ובודק את גבולותיה. הפעם, עם הביקור בארה"ב שהוכרז כבלתי רצוי, ביקור שכל הממשל האמריקני מפנה לו את הגב, דורש לבטלו, מביע את שאט נפשו - ומה לא - כל אלה לא מרשימים את בריון הכיתה
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. בריון הכיתה [צילום: פלאש 90]

ביום רביעי ה-25 לפברואר 2015, תקפה היועצת לביטחון לאומי בארה"ב, סוזן רייס את ראש הממשלה נתניהו על כוונתו לנאום בקונגרס, ב-3 למרס. "שבועיים לפני הבחירות בישראל, אמרה רייס, "זה הפך לעניין מפלגתי בשני הצדדים בישראל ובארה"ב. זה לא רק מצער", כך רייס,"אני חושבת שזה הורס את מארג היחסים בין ישראל וארצות הברית."
נסיעתו של רה"מ נתניהו לנאום לפני בתי הקונגרס, בעוד ימים אחים, היא אחת הפעולות היותר שנויות במחלוקת מבין מעשיו של ראש הממשלה. אין אדם חשוב בממשל האמריקני, במנהיגות היהודית בארה"ב, במפלגות שאינן ליכוד בישראל - שלא הביע התנגדות לנסיעה זו. אם יש לביבי מה להוסיף בעניין ההסכם המתגבש בין ארה"ב מדינות אירופה ואירן, יכול היה לקיים מסיבת עיתונאים בירושלים ולומר לכל העולם את דעתו, מבלי להקים עליו את כל הממשל האמריקני, כל מפלגת הדמוקרטים וכל יהדות אמריקה.
איזה הסכם יש לביבי ולשלדון אדלסון, לחוד או ביחד? מה פשר הידידות המופלאה עם שלדון מממן מפלגה הרפובליקאית, מיליארדר ההימורים?
יש לביבי כמה "ידידים" בקונגרס במפלגה הרפובליקנית שהזמינו אותו לנאום בקונגרס במסגרת המלחמה הבינמפלגתית בין שתי המפלגות הגדולות בארה"ב. ביבי כבר התייצב בגלוי ובבוטות = חוצפה, לצד מיט רומני המועמד הרפובליקני בבחירות 2012. מאז הורעו בשלבים ובכיוון מטה היחסים של ביבי ואובמה שמעכירים ואולי גורמים נזקים ( שעוד נשמע עליהם כמובן) לישראל. ארה"ב הייתה עד עכשיו המעצמה היחידה שעומדת לצד ישראל, למרות חילוקי דעות ובוז הדדי בין ביבי לאובמה - לא פגעה עד עכשיו בתמיכה הכלכלית והמוסרית שהעניקה לישראל.
ביבי מתנהג כמו אותו בריון בכיתה שמנסה את המורה ובודק את גבולותיה. הפעם, עם הביקור בארה"ב שהוכרז כבלתי רצוי, ביקור שכל הממשל האמריקני מפנה לו את הגב, דורש לבטלו, מביע את שאט נפשו - ומה לא - כל אלה לא מרשימים את בריון הכיתה שמתכוון להוכיח למורה שהוא עושה מה שהוא רוצה, איפה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה. מה המשמעות של תמיכת שלדון בביבי, והמחויבות של ביביל שלדון נדע רק בעתיד! סודות דרכם להיחשף!.
ביבי זוכה היום בעולם לאמינות אפס ולאנטגוניזם בכמויות גדולות
שלוש שנים חלפו מאז הופיע ביבי נתניהו על שער הטיים מגזין ( 2012) עם הכותרת קינג ביבי. זו הייתה תקופה בה נכלל ביבי, בין 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם. מאז זרמו הרבה מים מלוכלכים בביוב. ביבי קלקל את יחסי ישראל עם כול מדינה אפשרית. התנגדותו לכל אפשרות של הסכם כלשהו עם הפלשתינים, ניהול המלחמה הארוכה, בעזה, בקיץ, והרושם שנותר מהתנהלותו של "ביבי-מפחד ומשקר", גרעו מאמינותו כשליט וכאדם. לאחרונה קלקל את היחסים עם צרפת כאשר קרא ליהודי צרפת לעלות לישראל וכן ליהודי דנמרק - כל זאת אחרי מעשי טרור בהם נרצחו יהודים (ולא רק יהודים) על אדמת אירופה וביבי בזלזול אופייני לבריון, ביטל בחוצפה את יכולתן של המדינות "לשמור על יהודיהן" . כמו שהתערב בעניין מיט רומני, מעשה חסר טקט וחצוף שלא מקובל בין מדינות כך, נדחף קדימה להזמין את יהודי צרפת ודנמרק לעלות לארץ) למה? לאיזו כלכלה? לאיזה מקומות עבודה, במדינה בה פיטורין הן עניין של יום יום, מדינה שכל קיץ יש בה מלחמה עם קרבנות ועם אזרחים שיושבים במקלטים, מדינה שיוקר המחיה בה- גבוה יותר מבכול מדינה אחרת בעולם).
העובדה שכוונת נסיעתו של רה"מ לוושינגטון כבר חוללה נזק בלתי הפיך במאבק לבלימת הגרעין האירני, בגלל הסנטורים הדמוקרטים שנחלצים להגן על אובמה ולא יהיה רוב של שני שלישים להצעת הסנקציות על אירן בסנט. ביבי ממשיך להכריז, שהוא חייב - למען ביטחון ישראל - ללמד את אובמה ובני בריתו איך לנהוג במשא-ומתן עם אירן. לאחר שהתרברב משך שנים כי הוא - או-טו-טו מפציץ את הכורים באירן, דיבר ודיבר, הפך כאמור לחסר אמינות דברן סידרתי, איש של מילה זה לא מילה. אפשר להגיד בצער כי בעולם, לא סופרים יותר את ביבי כאישיות משפיעה . הוא עשה הרבה כדי לזכות בזלזול הכללי הזה כאמור - האיש בלתי אמין עד כי כולם מפנים לו עורף.
מכיוון שאמינותו של ביבי מאז ימי השער בטיים התמוססה לחלוטין, והתנהגות הבריונית הרחיקה ממנו כל שליט מכובד, באירופה ובארהב -חוץ מידידיו הרפובליקנים שאנחנו איננו יודעים עדיין מה הסיפור של הרפובליקנים עם ביבי -שלדון....יהיה הנאום בקונגרס בנוכחות הרפובליקנים בלבד- סטירת לחי מצלצלת נוספת לידידי ישראל במפלגה הדמוקרטית של המעצמה היחידה בעולם.
הבחירות בישראל ונכלולי המועמד ביבי
בעוד חוסר אמינותו של ביבי הפכה לעובדה בכול העולם, זכינו בישראל לתקופת שלטון הפכפך ומטורף מאז מלחמתו של ביבי בבחירת הנשיא ריבלין ולאורך כל ימי הממשלה האחרונה ביחסיו הגרועים עם רוב השרים. בי כפה עלינו את הבחירות, שוב בזבז כספי הציבור כמו שעשה במהלך כל הקריירה שלו כשליט, או בעל תפקיד רם. עכשיו, דקה לפני הבחירות הוא נוסע לאותו נאום שנוי במחלוקת ומעורר אנטגוניזם מיותר כמי שמתחזה לגואל העולפ את העולם מהפצצה האירנית.
חוץ ממצביעיו המושבעים, אלה, שבכול תנאי יצביעו לביבי- אין אחד שמאמין לביבי שהוא נוסע להרצות בקונגרס בגלל סיבות לאומיות ולמען הצלת העולם. זה אקט פשוט של פרופגנדה מיועדת למצביעים הקבועים ולקולות צפים מהסוג ששומע את ביבי מדבר אנגלית - ונופל לרגליו.
בעיתוי של שבועיים לפני יום הבוחר. שליט אמין לא היה מרשה לעצמו לעשות זאת. אבל ביבי הוא כאמור האיש שביודעין הורס את יחסי ישראל ארה"ב ולעזאזל כול העולם.

תאריך:  26/02/2015   |   עודכן:  26/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיט רומני
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי מצפצף על כל העולם
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר הסתה מטופש
מגיב ותיק  |  26/02/15 13:04
 
- היהי מצפצף בייחוד עליך. ל"ת
למכוערת  |  27/02/15 17:19
2
מילים כדורבנות שולמית ל"ת
aviev  |  26/02/15 14:59
3
קיסרי
אחד שמבין  |  26/02/15 15:42
 
- גויים לא אוהבים יהודי זקוףקומה
ע_הראל  |  27/02/15 10:29
 
- היאכנע השכונתית מלמדת אותנו
שכן  |  27/02/15 13:41
 
- זו פעם ראשונה שזו הנאה לקרוא
יישר כוח להראל  |  28/02/15 21:14
4
מצע השמאל: ״רק לא ביבי״ חהחה
סייג לחכמה שתיקה  |  2/03/15 05:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ההתגייסות הבינלאומית למלחמה בדאעש ובטרור האיסלאמי הקיצוני מעוררת תסיסה בתוך תנועת "האחים המוסלמים". ח'אלד משעל הוכיח את שליטתו בשלוחת התנועה בירדן וסיכל ניסיון הדחה של הנהגת התנועה
ראובן לייב
ה"עליהום" שהכריז מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב שלום כהן, על ההמנון הלאומי אינו אלא סימפטום לדרך החתחתים שנגזרה עליו ועל מחברו לעבור במרוצת השנים
יהודה דרורי
אנחנו רוצים לשמוע התחייבות כי לפחות נוכל לבוא בחשבון עם אותה מפלגה אשר לא ניסתה לקיים את מצעה. אלא שמזה בדיוק מפחדות המפלגות ולכן המצעים המסתוריים שלהן חבויים בינתיים מעיני הציבור
אריאל י. לוין
התקרית בהר דב בחודש שעבר ממשיכה להכות גלים, ובצד השני של סוריה שלחה טורקיה מאות חיילים להגן על קבר בעל משמעות היסטורית    וגם: עוד מבט על השיחות עם אירן ואפשרות מינוי מזכירה צבאית לנשיא המדינה
הרב אברהם קנאי
על ליבו של אהרן הכהן מצויים הן שמות בני ישראל והן שמותיו של הקב"ה. יכולתו לשלב בין הקדושה לבין הדאגה לכל אדם, היא מופת לכל מנהיג בדבר הצורך לשלב אינטליגנציה רגשית ואפקטיביות ארגונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il