X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אובמה מתנגד להופעת נתניהו, כי אינו רוצה שהוא יגלה את האמת לקונגרס אובמה מאפשר לאירן לפתח נשק גרעיני ומסכן את אמריקה, ישראל ואת כל העולם
▪  ▪  ▪
אובמה: הנאום מקלקל את היחסים עם ארה"ב [צילום: AP]

מדוע מתנגד אובמה להופעה של נתניהו בפני הקונגרס? הטענה כי הנאום הוא התערבות של נתניהו בפוליטיקה המפלגתית של ארה"ב היא שקר גמור. נתניהו מבקש להשמיע לאמריקנים מה שידוע לו על התחמשות אירן בנשק גרעיני.
ראש ממשלת ישראל ינאם הן בפני הרפובליקנים והן בפני הדמוקרטים בסנט שיבואו לשמוע אותו. גם אובמה יכול לנהוג בנימוס ולבוא לשמוע את הנאום. ההחרמה של אובמה היא הנותנת עדיפות למפלגה הרפובליקנית אשר מכבדת את בת הברית של ארה"ב לעומת אובמה העוין את ישראל.
אובמה מתנגד להופעה של נתניהו, כי אינו רוצה שנתניהו יגלה את האמת לקונגרס. אובמה מאפשר לאירן לפתח נשק גרעיני ומסכן את אמריקה ואת ישראל ואת כל העולם. אובמה אומר כי הנאום מקלקל את היחסים עם ארה"ב. מה יותר מקולקל מן הצעד של אובמה הנותן חופש לאירנים להתקדם להשגת פצצות אטומיות?
אילו היה לנו בכנסת ראש אופוזיציה המבקשת לשמור על ביטחון ישראל - ולא הרצוג וציפי המבקשים רק להיכנע - הייתה גם מפלגת העבודה תומכת בנסיעה של נתניהו לקונגרס האמריקני. מפלגת הבית היהודי, תומכת בנסיעה של ראש הממשלה לארה"ב, מאמצי נתניהו להגן על ישראל, ואינה מבקשת שמר נתניהו ידחה את נאומו עד אחרי הבחירות. המפלגות יהדות התורה ויחד בראשות אליהו ישי, אינן חברות בממשלה, אבל הן תומכות במאמצי ראש הממשלה להביא מידע חיוני לקונגרס כדי שהצירים יקבעו עמדה על ההסכם המתגבש עם אירן.
הופעות של מר נתניהו באירופה בזמן מלחמת לבנון השנייה, הייתה להן השפעה חשובה לטובת ישראל בדעת הקהל בעולם. אז כיהנה ציפי לבני כשרת החוץ. אבל לא הייתה מסוגלת למלא את תפקידה. הגב' לבני נעלמה מן התקשורת העולמית ולא יכלה להסביר את עמדת ישראל. בנימין נתניהו - אז ראש האופוזיציה - נסע ללונדון ובכמה הופעות בטלוויזיה יצר מצב חדש של הבנת עמדת ישראל.
הנסיעה של נתניהו אז הייתה לפי בקשת דליה איציק, חברת מפלגת העבודה ושרה בממשלה של אולמרט. כך הוכיחה דליה איציק, ציונית ובת למשפחה של יוצאי עירק, כי אינה סובלת מתסביכים גלותיים של פחד מפני הפריץ הפולני - בניגוד לציפי לבני והרצוג החוששים להרגיז את אובמה כמו שחששו יהודים בגלות מזרח אירופה להרגיז את הפריץ. בגולה חששו ישראל לפגוע ברודפיהם, יהודי אשר ביקש לתקוע סכין בבטנו של מרצח אשר יחדור לביתו, הניאו אותו שאר חברי הקהלה לא להתגונן, כי חששו שכל פגיעה ברודפיהם תביא עליהם נקמה יותר גדולה של השלטונות.
מר נתניהו מבקש לומר דברים בפני הסנט האמריקני על-פי הזמנה של יושב הראש של אותו סנט, ואצלנו נתקפים ראשי האופוזיציה בבהלה ופחד. מדינת ישראל אינה יכולה להפקיר את ביטחונה בידי תנועה אשר ראשיה מעדיפים לסכן את חיינו באיום של פצצה אטומית אירנית, רק כדי למצוא חן בעיניי הנשיא האמריקני אובמה.

תאריך:  26/02/2015   |   עודכן:  01/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אובמה מתנגד וציפי והרצוג חוששים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
דר' שלום, אני מצדיע לך. לעיתים
יוסי אבידור  |  1/03/15 17:41
 
- "עברה" , של דליה איציק
שלמה המגיב  |  5/03/15 09:22
 
- אנשי אוסלו ואי הכרת הערבים
אברהם שלום  |  12/03/15 00:10
2
לא מדינת וסאלים אנחנו (מ.בגין)
אהוד פרלסמן  |  2/03/15 01:05
 
- ושום מילה על "גזענות" , אהוד ?
שלמה המגיב  |  5/03/15 09:32
 
- אהוד פרלסמן חכם ומדויק
אברהם שלום  |  11/03/15 16:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר חוטקובסקי
הדבר חוזר על עצמו מדי בחירות לכנסת: הפופוליזם חוגג, המפלגות מבטיחות הבטחות שווא, סיסמאות עפות באוויר. האם סבורות המפלגות שהציבור טיפש או שהן יודעות שהוא אוהב לאכול פנטזיות לארוחת בוקר?
הרב ישראל רוזן
המניע התקשורתי שקוף - משנכנסו בחירות מרבין בשמחה ובצלצולי תרועה    אני מפנה את חצי כלפי התקשורת ולא כלפי המתחרים    הללו מעדיפים, ובצדק, לגרור את התחרות לפינות, לסימטאות האתיקה, ה'שוויון בפני החוק' וההתנצחות המשפטית שבהן הם סבורים כי יש להם יתרון
אברהם הללי
עבודת הקודש במשכן ועבודת הכהנים שם, בהקרבת קרבנות לַקֹּדֶשׁ בהיקף גדול כמתואר בפרשה בעוד העם נמצא במדבר, נראית גדולה מכדי יכולת עמידת העם בקיום עבודת קודש זו במצבו בסמוך ליציאתו ממצרים
ארי בוסל
בארץ יש את גורדי השחקים ודור הסילון. כאן יש את תורמי הפדרציה וה-IAC. כולם, כך נראה, מנותקים מהעיקר, מהקרקע. שכן העיקר אינו אותם ארועים אקסקלוסיביים של חוג הסילון. העיקר הוא עצם הקיום, וזה נמצא על בסיס מאוד רעוע שהולך ונסדק כל הזמן
רפאל בוכניק
האמפליפיקציה המתוזמרת שעושה ממשל אובמה לעניין "הפן ההרסני" שהנאום בקונגרס טומן בחובו ליחסי ישראל-ארה"ב, נועדה במכוון לסווג את ראש הממשלה בעיני ציבור הבוחרים בישראל, כ"קבלן הריסות" של היחסים המיוחדים בין שתי המדינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il