X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הימין הוכתר. על הימין לשלוט. הליכוד ושותפיו הטבעיים צריכים לנהל את המדינה. די, הגיעה העת למימוש תוכניותיהם הגרנדיוזיות של נתניהו וחבריו
▪  ▪  ▪
האזרחים ישלמו את המחיר [צילום: AP]
אידיליה...
מירי רגב תוכל לחלק דירות חינם לכל דורש בתור שרת הבינוי והשיכון. הבנייה בהתנחלויות תפרח ועל כל בניין חדש יונף דגל ישראל. למה לא! יוקר המחיה ייעלם וכל אדם יתפרנס בכבוד. שר האוצר, כחלון, יוכל להגשים את תוכניותיו ולחלק את אדמות המדינה במחיר שווה לכל נפש

ההכרעה נפלה. הימין ניצח ניצחון מוחץ. בדמוקרטיה ראוי מאוד להשלים עם ההפסד ולאפשר למנצחים לשלוט. האופוזיציה חייבת להתנהג כפי המצופה. הבירבורים על אחדות הם איוולת. הימין הוכתר. על הימין לשלוט. הליכוד ושותפיו הטבעיים צריכים לנהל את המדינה. אל יתפתו מיני פוליטיקאים ציניים מלהעלות סיבות פטריוטיות לשם הצטרפותם למחנה הימין. די, הגיעה העת למימוש תוכניותיהם הגרנדיוזיות של נתניהו וחבריו. אין להתרגש יתר על המידה מהשמחה לאיד של תומכי הליכוד והימין. אסור ליפול אל תוך מרה שחורה. עצבות, דיכאון או מיני תופעות פסיכוטיות אחרות אינן תוכנית עבודה. למפלגות המרכז-שמאל יש מה לעשות.
מהר מן הצפוי יצטרך נתניהו לנהל את המדינה. חלוקת התיקים תצביע על הכיוון. תיק הביטחון יופקד, ככל הנראה, בידי יעלון. שינויים דרמטיים לא יחולו בתחום זה, למרות תקוותם של מצביעי הליכוד למדיניות צבאית תקיפה כלפי עזה עד מיטוט החמאס. אדרבה, נתניהו יוכל להוכיח שלבו ופיו שווים. היה וחלילה תתרגש עלינו עוד מלחמה בדרום, יוכל נתניהו להורות על מיטוט חמאס. לא תהיה לו אפשרות להטיל את האשם על לבני או לפיד. הימין שולט, הימין יבצע. אלא שהמחיר למיטוט חמאס ודאי חייב להילקח בחשבון.
נתניהו ימצא שותף פוליטי נאמן לתפיסה זו בדמותו של יואב גלנט, אשר בא בטענות קשות נגד הצמד נתניהו-יעלון על כך שלא השיגו דבר וחצי דבר במלחמת צוק איתן. לדידי גלנט, היה זה כישלון חרוץ. נכון שהמחיר היה גבוה, ואולי לשווא, אם לפי גלנט לא הושג דבר, אך עתה יוכלו אנשי הימין בממשלה, כולל גלנט, בנט ודרעי להורות על חיסול החמאס. האם זו משימה בעלת סיכוי להשיגה? הימין יצטרך לתת תשובה.
הוא גם יצטרך לתת תשובה מה יקרה בעזה לאחר מיטוט החמאס? מי ישלטו שם, מי ינהל את ענייניה של עזה? אולי בכלל הימין יגשים את האידיאולוגיה שלו ויכבוש את עזה מחדש, יקים את הישובים שפונו מחדש, והשלום יבוא עלינו ועל כל תושבי הדרום. מצוין. לבטח נתניהו יוכל לעמוד זקוף מול כל העולם המערבי, מול ארה"ב, ולא לוותר על ביטחונה של ישראל. הימין מאמין שיוכל למנוע סנקציות כלכליות, חרם בתחומים שונים, אולי אפילו להוביל לתמיכה גורפת בישראל במוסדות האו"ם. מה טוב יותר מכך?
ימניזציה גם במערכת המשפט
נתניהו התחייב במהלך מסע הבחירות שלא ייתן להקים מדינה פלשתינית כפי שהתחייב בנאום בר-אילן. מותר לראש הממשלה לחזור בו מתוכניותיו. הימין יוכל להתמודד עם כל המשתמע מכך. אם ארה"ב תלחץ, אירופה גם, והפלשתינים יפנו שוב לאו"ם ויקבלו עתה תמיכה גורפת מצד המעצמות, כולל ארה"ב, אין ספק שהקונגרס האמריקני ימנע זאת, אולי אפילו הסנאט ידיח את הנשיא כי נתניהו יודע איך לתמרן אותם. מעולה. גם חלום סיפוח השטחים לישראל יוכל להתבצע עתה. לא יהיה מכשול לעשות זאת כי הימין הוא השולט. סביר להניח שנתניהו מאוד ישמח לקבל את השליטה בכל יהודה ושומרון, לבנות כפי רצונו מאות ואלפי יחידות דיור. שקט ישתרר בכל הדרום וגר זאב עם כבש. ממש אידיליה.
לאחר הטיפול בערבים המשוקצים, תוכל ממשלת הימין לעבור לטיפול באויב הבא: שמאלנים. לוין יוכל להתמנות לשר המשפטים ומכיסאו הרם יוכל לשנות באחת את האנומליה הנקראת בג"ץ. השופטים ייבחרו על-ידי ימנים בלבד. החוקים המגבילים את הממשלה הימנית, ישונו. הכנסת תהיה ריבונית לחוקק חוקים שיש בהם כדי לסתור את חוקי היסוד. גם את חוקי היסוד ניתן לשנות. בקיצור, ימניזציה של מערכת המשפט. ואם הכל יעלה יפה, תוכל ממשלת הימין לעבור לשלב הבא ב"טיפולה" כנגד הבוגדים מן השמאל: שינוי פני התקשורת בישראל. לא עוד ערוצי תקשורת בהם שולטים השמאלנים. לא עוד עיתונים בהם הבעלים והעיתונאים מקנטרים כנגד הימין. גם בתחום זה תהיה ימניזציה של התקשורת.
כלכלת ישראל תתוקן באחת. מירי רגב תוכל לחלק דירות חינם לכל דורש בתור שרת הבינוי והשיכון. הבנייה בהתנחלויות תפרח ועל כל בניין חדש יונף דגל ישראל. למה לא! יוקר המחיה ייעלם וכל אדם יתפרנס בכבוד. שר האוצר, כחלון, יוכל להגשים את תוכניותיו ולחלק את אדמות המדינה במחיר שווה לכל נפש. הבנקים יצטרכו להוריד את העמלות ובנקים חדשים יוקמו בכל פינה. טוב לאזרחים. מערכת הבריאות תשופר פלאים. שר החינוך או שרת החינוך מהבית היהודי, אולי, יוכלו להנחיל את תורתם.
לאחר כל אלה ועוד רבים אחרים, כל ההישגים והכישלונות יהיו נחלת ממשלת הימין. את המחיר ישלמו האזרחים, במיוחד אלה שכיום שמחים לאיד.

תאריך:  22/03/2015   |   עודכן:  22/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תנו לימין למשול
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
כל הכבוד
אהרון שחר  |  22/03/15 12:10
2
צ'לו- אני מסכים עם כל מילה. ל"ת
אבנר צפוני  |  22/03/15 16:36
3
איפה נחמן שי ..
באום  |  22/03/15 18:24
4
צודק.אוסלו לא היה גרנדיוזי
רני  |  22/03/15 18:45
 
- עכשיו
נתניהו  |  22/03/15 20:53
 
- תגובה פבלובית של שמאלני אדיוט
רני  |  23/03/15 10:45
 
- מעניין
מי   |  23/03/15 11:12
 
- טוב,אני מנהל דיון עם אדיוט
רני  |  23/03/15 19:09
 
- למה
אתה   |  23/03/15 21:28
 
- כשעונים
לך   |  23/03/15 23:09
5
כל הכבוד שהצבעת בסוף ליכוד ו
סניל  |  22/03/15 18:53
6
כמה תיקונים מתבקשים
עובד1  |  22/03/15 19:56
 
- פרשנות
משפטית   |  22/03/15 21:01
7
זה ביבי,לא ברוך מרזל
דניאל143   |  23/03/15 10:44
8
חלום הבלהות של צלו
ב.ל  |  24/03/15 00:13
9
הצ'לו הזה, עם או בלי התואר
יוסי אבידור,  |  24/03/15 08:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2015
ישראל רוזנבלט
3 חודשים ניהלו "ידיעות" ואתר ynet את קמפיין "הכל שחור כאן", שסיפר לנו שישראל הידרדרה למעמד של מדינת עולם שלישי. אבל דווקא ביום הבחירות אירעה תקלה מביכה: פורסם דיווח (מוקדם מדי) על המוני ישראלים שהסתערו על הקניונים לשופינג סוער. פתאום נעלמו כל המדוכאים ומזי הרעב
אבנר צפוני
לריקי כהן מחדרה (דמות פיקטיבית המייצגת את מצביעי הליכוד)
דרור אידר
חשבון הנפש של השמאל טרם נעשה    מי שמתייחס ל"מצביעים הערבים" כגזענות - הוא הגזען
יוני בן-מנחם
יצחק הרצוג צריך להתנצל בפני הציבור על ההתבטאויות הגזעניות של יאיר גרבוז, ולגנות את דברי יהושע סובול ואלונה קמחי. הרצוג נכשל כי לא הצליח לשכנע את הציבור כי הוא מנהיג ולשכנע את עדות המזרח כי "המחנה הציוני" שונה ממפא"י ההיסטורית
אפרים הלפרין
שר אוצר בישראל עוסק במגוון נושאים    שני נושאים מרכזיים בהם תעסוק הממשלה הבאה הם תחום הגז הטבעי ותחום המזון, והשאלה היא אם משה כחלון, אשר יש לו חברים טובים מאוד בתחומים האלה, יכול לכהן כלל כשר אוצר
רשימות נוספות
"הממשלה תצטרך לתת מענה לכל האזרחים"  /  איציק וולף
האיחוד האירופי מעודד סנקציות נגד ישראל  /  עופר וולפסון
כחלון: "לא חייב להיות בממשלה"  /  עופר וולפסון
מהפך אל הפחת  /  דב בראל גוטסמן
מינה ומנו צמח?  /  אורי שרגיל
האם פורום החווה מת סוף-סוף?  /  אפרים הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il