X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איראן בפתח וגרבוז השין גימל [צילום: AP]
מה לא ברור
מדינת ישראל נמצאת בחזית העולם המערבי והדמוקרטי. ובחזית כמו בחזית - יש לעמוד מלוכדים, חזקים ונחושים מאחורי המנהיג (שאף נבחר באופן דמוקרטי, להבדיל מבצבא) נוכח פני אויב הבא עלינו לכלותנו

"המחנה הציוני" הוכיח בבחירות האחרונות כי המחנה אינו ממש טהור, כי שעריו פרוצים, וכפי שזה נראה, השין גימל הוא האשם המרכזי בכך שגנבו את הקולות מתחת לאפם המורם מעם והמתנשא להחריד של חבורת הפיקוד האחורית והזחוחה.
"מצדיקים" את שם המפלגה
עם היוודע התוצאות הסופיות של הבחירות, השמיעו "חיילי" המחנה הציוני ויושבי שעריו התבטאויות שספק רב אם הן אכן מכבדות את הציונות:
הפסדנו בבחירות ובכוונתנו לשקול ירידה מהארץ היה מסר שנשמע מפי "ציונים" ו"דמוקרטים" דגולים וחסרי בושה, שהמחנה שבו תמכו הפסיד, וזכרונם של מורשת רבין, שטען כי היורדים הם "נפולת של נמושות", בגד בהם.
"כשנרד מהארץ נכתוב, נשב בברלין" התבטא מול מצלמות ערוץ 2 בכתבת יומן שישי טל מילר, כותב הנאומים של המועמד המפסיד לראשות הממשלה ח"כ בוז'י הרצוג.
על הכפשות והפחדות
"היומיים האחרונים של מערכת הבחירות היו ימים בהם הוא (בנימין נתניהו) חיבר את כל הפחדים של הציבור הישראלי - אירן, ערבים, ממשלות זרות - זה מה שגרם לפער בינינו". נכון ציפי, זה באמת היה יכול להיות מפחיד לו את ובוז'י הייתם מטפלים בכל אלה בשעה שאת הרוטציה ביניכם לא הצלחתם להסדיר, שאת התדמית הזגזגנית הצלחתם לקבע, ושאת התדמית הקשוחה מעל גבי הפוסטרים הפכתם לבדיחה.
"ביבי היה עסוק בהפחדות", טענה לבני בעת שעסקה בעצמה בהפחדת הציבור בתרחישים של מה יקרה אם ביבי יהיה שוב ראש ממשלה - הפחדות שהגיעו בין הכפשות אישיות וזיגזוגים שביצעה עד הדקה ה-90.
כך הפחידה לבני:
"ביבי הסכים לוויתורים, אבל הוא מפחד מבנט והקיצונים";
"ממשלת ביבי-בנט-חרדים תחזיר אותנו אחורה לימי החושך...הסיכוי היחידי לשמור על ליברליות, השוויון והשפיות זה ממשלה ברשותנו".
לכל מחנה יש שין גימל
"איך אתה יכול לנצח כשיש לך גרבוז?", אמר ח"כ עמיר פרץ בדיון עם חבריו לסיעת המחנה הציוני.
גם יוני להב, אסטרטג בתחומי השיווק, הפרסום והמיתוג, פרסם ב"גלובס" מאמר עמדה, בכותרת "10 סיבות להפסד השמאל. וגרבוז חשוך אחד", שבו האשים את האמן והסופר בהפסד של מחנה השמאל: "בגלל יאיר גרבוז. לגמרי בגללו. איש חשוך וטיפש, שבאקט דודו-טופזי התאבדותי הראה שוב לשבטים המזרחים-רוסים-מתנחלים-דתיים-חרדים בישראל מה השבט הלבן באמת חושב עליהם, ונתן להם המון דלק לצאת לקלפי ולהראות לו מה הם חושבים עליו".
אז השין גימל אשם?
אחרי ניסוחים מתנשאים שכאלה, ואחרי אמירות בוטות ויהירות של הח"כית ציפי לבני בתקשורת: "עדיפים שני ראשי ממשלה בפוטנציה על ראש ממשלה באימפוטנציה", "כמו בזוגיות טובה, בוז׳י ואני החלטנו להוריד את הזבל ביחד", "נתניהו הוא האפס בחוק מע"מ אפס", מפילה חבורת פחדנים שרצו לשמור על המדינה את התיק על גרבוז, בעוד שעל המחנה שלהם לא הצליחו לשמור...
השבט אמר את דברו
לא צריך להיות אסטרטג דגול, לא פרשן צבאי רהוט ואפילו לא שחקן שחמט מהולל על-מנת להבין את השלכותיו של "משחק הכוחות" האדיר המתנהל במרחבי המזרח התיכון גם על עתידה של מדינת ישראל.
וכדי שכל בר דעת יבין במה מדובר, בין אם מוקף הוא בקירות לבנים מעבר לים ובין אם הוא שוכן ארצנו הקטנטונת, הרי "שם הקוד" הוא אירן ולא ביבי או שרה רחמנא ליצלן!
אירן מעורבת בעימות בלבנון - שם קוראים להם "חיזבאללה".
אירן מעורבת בעימות בסוריה, שם קוראים להם "חיזבאללה" וחבר מרעיהם.
אירן מעורבת בעימות בעירק. שם קוראים להם "משמרות המהפכה".
אירן מעורבת בעימות בתימן, שם קוראים להם "חות'ים" .
אירן מעורבת בעימות ב"חמאסטן" היא עזה. שם קוראים להם חמאס.
אירן נכשלה אפוא במבחן ה"פוליגרף" שוב ושוב קבל עם ועולם. אירן הוגדרה כבר לפני למעלה מעשור כחלק מאותו ציר רשע מפורסם, ומאז לא חזרה בתשובה.
אז MR. PRESIDENT מה לא ברור?
מגיע חבר אמת ואומר את האמת הכואבת בכל דרך אפשרית בפניך, בפני הקונגרס ובפני כינוס האומות המאוחדות (בעיקר נגד ישראל) על אירן ושלוחותיה, ובמקום לברכו על דאגתו הכנה ועל יכולתו לשקף בפניך את המצב לאשורו, אתה מעדיף להתנכל לו ולזלזל בו באמצעות שלוחיך.
מנהיגי אירופה, האין זה ברור לכם כי ישראל אינה המטרה היחידה בבנק המטרות של האיותאללה? האין זה ברור לכם שטילים ופצצות גרעין ינחתו גם על ראשיכם?
הטבעת האירנית הולכת ומתבססת סביבנו. מטרותיהם האסטרטגיות נותרו בעינן עד להכרזת השחמט, שלו הם מצפים בסבלנות, בעיקשות, בהתמדה ובעורמה. הגיעה העת שנבין כולנו את שהבינו שכנינו המצרים, הסעודים, הירדנים ואפילו המרוקנים והפקיסטנים, ביתר שאת: אירן היא הסכנה הגדולה למזרח התיכון. זהו איום קיומי על ישראל, כן אפילו יותר מאשר יחסי ביבי-אובמה! זהו איום העומד לפתחו של העולם המערבי במוקדם או במאוחר.
מדינת ישראל נמצאת בחזית העולם המערבי והדמוקרטי. ובחזית כמו בחזית - יש לעמוד מלוכדים, חזקים ונחושים מאחורי המנהיג (שאף נבחר באופן דמוקרטי, להבדיל מבצבא) נוכח פני אויב הבא עלינו לכלותינו.

תאריך:  27/03/2015   |   עודכן:  27/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה לא ברור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מחנ"צ = מחנק ל"ת
יהודי מפוכח  |  27/03/15 23:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עידן יוסף
מוטי בריל, ד"ר להנדסה גרעינית, שעבד 27 שנים בקריה הגרעינית בדימונה, טען ב"סדנת אלפרדו למלחמה הבאה", שעסקה בהתקפה גרעינית על ישראל, כי משנת 2009 מחזיקה אירן פצצות גרעיניות מסוג פלוטוניום    פצצות אלה ניתן לשגר על גבי טילים, ולכן בלימתם אינה ודאית, וזאת הסיבה שהממשל האמריקני מתנהל מולם כיום בזהירות רבה
רפאל בוכניק
מותחת ביקורת חריפה על מנהל הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית ומזהירה גם את צרפת כי תשקול מחדש את ההסכמים הכלכליים המקיפים
אלכס נחומסון
אירן עוסקת בפעילות אינטנסיבית של בניית כוח קונבנציונלי חסר תקדים, בהשגת יכולת שיגור בליסטית לטווחים ארוכים לחימושם ברש"ק גרעיני שבדרך – ובמקביל גם בהשתלטות דה-פקטו על משטרים ו/או ארגונים במזרח התיכון בדגש על סובב ישראל. ארה"ב בדילמה
עמי דור-און
אוזלת היד האמריקנית במשא-ומתן עם אירן בנושא פיתוח הנשק הגרעיני מהווה סכנה לשלום העולם    מכון "הדסון" האמריקני: "המזה"ת יהפוך לאזור רב-גרעיני והעולם כולו ייקלע לסיפור שעלול להסתיים באופן רע ביותר"
עו"ד חיים שטנגר
מה שהשתנה בפרשת ההדלפה האחרונה, בידי אנשי חוגו הקרוב של אובמה, הוא שינוי הגישה והשיטה. משחקי הריגול מקובלים, גם בין מדינות ידידותיות, כל עוד לא גודשים סאה וחוצים קווים אדומים. הפעם - למרות שלא נגדשה סאה, ראה לנכון הממשל האמריקני להדליף קיום פעולות ריגול אלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il