X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: שעון הקיץ מונע תאונות? תהיו ליצמנים לסגור את מועדון הפורום הקטלני כחלון - דע את מקומך ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
תאונת דרכים. שעון הקיץ לא מנע אותה [צילום: דוברות מד"א]

שעון קיץ - עובדות ומיתוסים
סופהשבוע הקטלני בדרכים שהחל בדיוק עם החלת שעון קיץ מוכיח עד כמה מופרך המיתוס ששעון קיץ מונע תאונות. למרבה הצער גם בשנים קודמות אירעו לא מעט תאונות בקיץ למרות שעות האור הרבות.
יתר על כן, שעון קיץ אולי חוסך תאורה, אך לעומת זאת הוא מגביר את השימוש במזגנים, בגלל העבודה בשעות החום, אשר צורכים חשמל רב ומייקרים את עלותו. לכן דומה שיתרונו העיקרי הוא בהגדלת שעות האור על חשבון הלילה.
עם זאת יש לזכור ששעון הקיץ משבש אצל רבים - ובמיוחד אצל פעוטות וקשישים - את השעון הביולוגי ואת הרגלי השינה שלהם, וגם את זאת יש לקחת בחשבון.
כולנו ליצמנים
כולם מכירים את הביטוי 'תהיו כחלונים', בזכות הרפורמה הסלולרית שחולל משה כחלון (למרות שמי שהתחיל אותה היה לא אחר משר התקשורת הקודם, אריאל אטיאס). אבל האם מישהו מכיר את הביטוי 'תהיו ליצמנים', שהעניק ליעקב ליצמן יו"ר ועדת העוני, אלי אלאלוף?
אין ספק שסגן שר הבריאות לשעבר, והמועמד החרדי לתפקיד בממשלה, הרוויח את התואר ביושר.בלי מסיבות עיתונאים נוצצות, והרחק מזרקורי התקשורת, הוביל ליצמן את הרפורמה לטיפולי שיניים בחינם לתלמידים, קידם את חוק הסיעוד, הכניס את מכשירי הMIR לבתי החולים והוסיף להם כאלף מיטות. מה הפלא שהוא זכה לשבחים מקיר לקיר על תיפקודו והישגיו. דומה שהסיסמה 'כולנו כחלונים' מבטאת לא רק הערכה לליצמן, אלא לא פחות את אימוץ המודל הליצמני להישגים ועשייה, במקום דיבורים.
פורום ללא תקנה
בחז"ל ידוע שדבר שקורה פעמיים מקבל תוקף של חֶזקה. לפיכך תמוה הדבר שלמרות התקיפות החוזרות ונשנות במועדון 'הפורום' בבאר שבע, שהאחרונה שבהן היא פציעתה האנושה של דורון גנון - אשר חייבת להדליק נורה אדומה - המועדון עדיין לא נסגר לחלוטין.
אין צורך בוועדות חקירה. לְמה מחכים שם במשטרה - לאסון הבא, שזו רק שאלה של זמן מתי הוא יתרחש חלילה? יש לשלול מיד את רשיון הפעלת המועדון ולנעול את שעריו לנֶצח. בשום פנים ואופן אין להסתפק בסגירה זמנית, כפי שהיה בתקיפות קודמות. חיי אדם אינם רולטה רוסית. לתשומת לב כל הגורמים הנוגעים בדבר, ובכללם משרד התרבות, הכלכלה ועיריית באר שבע.
לא בקטנה
אחרי הסגירה עם החרדים דומה ששלושה אוחזים במנעמי הממשלה - בנט, איווט, אבל דומה שהגדיל לעשות מכולם משה כחלון. הלו, התבלבלת עם הליכוד? כולך 10 מנדטים, לא 30, כפי שאפשר לחשוב מרשימת הדרישות המנופחת שלך - ארבעה שרים: הגנת הסביבה, השיכון וועדת הכספים (מעמד שר). האם לא די לך באוצר (תרתי משמע) שבידך? זאת בנוסף לדרישה לקבל את מינהל מקרקעי ישראל.
גם אם מדובר בקלפי מיקוח, כנקודת מוצא למשא-ומתן, כרטיס הביקור שלך לכניסה לממשלה אינו מעורר כבוד (כולל ה'ברוגז'). האם שכחת שהשמיים הם הגבול? כחלון, עם כל הכבוד למעמדך כלשון מאזניים, ראוי שתדע את מקומך. קצת צניעות וענווה לא תזיק.
פסוקו
אולמרט: מצב עָנוּש?
מספיחי הבחירות: הרצוג לא צחק. העם אמר את דברו - רק ביבי.
חיקוי של ח"כים? היזהרו מח"יכויים.
רב הכלא: רב כַּלַּאי
הוסטל לבעלי צרכים מיוחדים (צמ"יד) - צמודי קרקע
המסתננים ישוגרו למדינה אפריקנית: מתקן חוּ"לוֹת
בליל הסדר כולנו מסובין: מַסָּב רוח מרענן

תאריך:  02/04/2015   |   עודכן:  02/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
מה בעצם עשה אותנו יהודים עקשנים בארץ המובטחת עד לאותו רגע מכונן שבו חבר קיבוץ שואל בהיתממות לשמה: רק מפני שאברהם אבינו השתין בחברון – אני צריך להילחם עליה? ולמה, לדעתו, צריכים אמריקנים בצפון להילחם באחיהם בני ארצם, למען כושים בדרום? התשובה כמובן, קצרה ותמציתית, מפני שאכפת להם
חגי הוברמן
נשיא ארה"ב האשים את ישראל בקיפאון בשיחות המדיניות, והכריז על 'הערכה מחדש' של יחסה של ארצות הברית לישראל. זה לא קרה השבוע אלא לפני 40 שנה
עו"ד חיים שטנגר
ממשלת המעבר של נתניהו צפצפה צפצוף ארוך ומתמשך - פעם שנייה - על הוראות תקנון פרס ישראל. פקידי משרד החינוך פרסמו והדליפו ביום שני השבוע, שמו של המשורר ארז ביטון, כזוכה בפרס ישראל לשירה ושמו של הצלם דוד גורפינקל, כזוכה בפרס ישראל בתחום אמנות הקולנוע. גם נימוקי שופטי ועדות הפרס פורסמו והודלפו לעיתונות - בניגוד להוראות תקנון פרס ישראל ובלא שאושרו על-ידי שר החינוך
רפי לאופרט
אילו היה לפיד רציני לגבי המדינה וצרכיה ולא רק לגבי מעמדו ותדמיתו בה, היה עוזב את העיסוק במספר השרים, משום שבין 18 ל-22 שרים או אפילו 24 שרים, הבדלי העלות אינם משמעותיים בתקציב של כ-350 מיליארד שקלים, והיה פועל לייצוב ממשלה זו מבפנים
אברהם הללי
התורה מהווה מורה דרך לכל אחד מבני עמנו להיות מאוחד באמונתו לאלוהי ישראל בדרכו שלו, והוא לא נדרש להיות בעל אחדות דעים. כל אדם יעבוד את אלוהיו בדרכו ובלבד שמקיים מצוות התורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il