בחג הפסח הסתלק לבית עולמו אחד מגדולי הדור, הרב שמואל הלוי ואזנר זצ"ל מבני ברק. מספר הרב ישראל רוזן, ראש מכון 'צומת', על זיקתו של המנוח לנושאי הלכה וטכנולוגיה עכשוויים, כאיש הלכה נטו, ללא אבחנה בין שואל לשואל ולאיזו 'חוג' היה קשור.
במרכז המבקרים של מכון 'צומת' הרב ואזנר מונצח בעמדת הדגמה מוחשית לפסק 'דרמטי' (ראו תמונה) בו הרב מתיר לחלוף תחת חיישן המדליק תאורה "בתנאי שהאדם לא זקוק לאור". חדי עין יבחינו באיור המעוצב לפיו "אסור לאדם להתקין חיישנים כאלו בביתו או בחצרו" אלא רק כעובר אורח. הפסק החדשני, שנימוקיו מופיעים ב'תחומין' כרך כ"ג, הוא נר לרגלי כל רבני העולם הנזקקים לשאלה שכיחה זו.
בכרכי 'תחומין' מופיעות גם תשובותיו לשאלות הרב רוזן מטעם מכון 'צומת' (שפורסמו גם בספריו 'שבט הלוי) בהן נטה להתיר טיהור מי מקוה באמצעות משאבה טבולה ("אבל היות שהדבר חדש עוד אתבונן בזה"; תחומין כב). בתשובה אחרת הסכים להצעות מכון 'צומת' למחלקת דת וכשרות בקופ"ח 'כללית' בקשר לדרך פינוי נפלים מחדרי לידה, למניעת טומאת כהנים (תחומין יט) בעת ביקוריהם במחלקת יולדות.
תשובה מפורסמת ומפורטת של הרב קשורה למעמד ההלכתי של בדיקות רקמות באמצעות דנ"אלצורך קביעת אבהות, ממזרת והיתר עגונות (פורסמה בתחומין כא). התשובה מבחינה בין ענייני אישות לבין דיני ירושה, קבורה ואבלות, מתוך הנחת יסוד כי ההלכה איננה מקבלת את מימצאי המדע והטכנולוגיה באופן עיור וגורף, לטוב ולרע. גם תשובה זו הפכה נר לרגלי דיינים בכל העולם הרבני בדורנו.
במרוצת מאה פלוס שנותיו של הרב נדרש כמעט לכל שאלות החיים, ללא שייר. בענייני הלכה וטכנולוגיה נציין שאלות כמו האם כתיבה אלקטרונית ע"ג צג מחשב או מכונת חישוב נחשבת לכתיבה בשבת מהתורה? מה דין מצלמת ביטחון בשבת? האם שימוש במיקרוגל נחשב בישולי נכרים? ועוד כהנה וכהנה.