X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עם הקדמה והצורך המתמיד שלנו במחשב קם גם הצורך המתמיד בטכנאי מחשבים, כזה שיהיה זמין ויוכל לפתור את התקלה במהרה. על-מנת לאפשר תיקון יעיל וחזרה מהירה לשגרה יש צורך בטכנאי מחשבים מיומן ורצוי כזה שנמצא בסביבה
▪  ▪  ▪
מחשבים. אי אפשר בלעדיהם [צילום: AP]

פעמים רבות אנו נתקלים במצב בו המחשב שלנו פשוט כמשמעו "נדפק", בין אם הוא לא נדלק בכלל או מתחיל לקרטע הדבר מפריע לשגרת יומנו ומונע מאתנו עבודה סדירה על המחשב. בתקופה שלנו כל חיינו נמצאים במחשב בין אם מדובר בחומר של הלימודים והעבודה או הרשתות החברתיות וכל תחומי העניין שלנו. כיום אפשר לומר זאת בפה מלא לא ניתן לתפקד ולשמור על קשר אליו אנו רגילים ללא מחשב זמין.
עם הקדמה והצורך המתמיד שלנו במחשב קם גם הצורך המתמיד בטכנאי מחשבים, כזה שיהיה זמין ויוכל לפתור את התקלה במהרה. על-מנת לאפשר תיקון יעיל וחזרה מהירה לשגרה יש צורך בטכנאי מחשבים מיומן ורצוי כזה שנמצא בסביבה או מגיע עד לבית הלקוח.
מה חשוב לחפש בטכנאי מחשבים
ישנן מספר לא מבוטל של תכונות אשר אנו מחפשים בכל איש מקצוע, אנו לא נתמקד כעת בתכונות אלו. אנו נתמקד בשלוש תכונות ייחודיות החשובות שיהיו אצל טכנאי מחשבים על-מנת לקבל שירות יעיל, מהיר ומקצועי.
  • נגישות - תחילה חשוב מאוד לפנות רק לטכנאי מחשבים הנגיש אליך, ז"א לא משתלם לפנות לטכנאי מחשבים הנמצא רחוק ממך ולא מבצע משלוחים או שירות עד הבית. טכנאי מחשבים הנמצא בקרבתך או הנותן שירות עד לבית הלקוח יאפשר לך לקבל את מחשבך בחזרה במהרה ללא צורך בטרטור מצדך.
  • מקצועיות - אף אחד מאתנו לא רוצה לבזבז את הזמן על טכנאי מחשבים שלא יוכל לתקן לנו את המחשב בצורה יעילה שתחזיק לזמן רב. על-מנת למנוע עוגמת נפש עדיף לפנות לטכנאי מחשבים מומחה עם ביקורות טובות. רצוי להימנע מאנשים לא מקצועיים המבצעים עבודה זאת מהצד, הם אולי יותר זולים בטווח הקצר אך לעיתים בטווח הארוך המחיר יקר יותר משל המקצוען.
  • מחיר - אין ספק שמחיר משחק תפקיד חשוב, במציאות של ימינו לעיתים לא משתלם להשקיע כספים רבים על תיקון מחשב אם מחשב חדש מסדרה יעלה אותו המחיר או תוספת קטנה. לכן רצוי לפנות לטכנאי מחשבים שייתן לכם פתרון משתלם מבחינה כספית, לפעמים ניתן לוותר על תיקונים או שדרוגים מסוימים המורידים את העלות בצורה משמעותית טכנאי מחשבים מיומן ידע מה חובה ומה לא וכך ידע לתת לכם הצעת מחיר הוגנת המתאימה לכם.
אל תתנו לזה להידרדר!
חשוב מאוד לזכור שתקלה אשר נראתה לנו קטנה ולא חשובה בעת התרחשותה יכולה להעיד על דבר מה רציני שללא טיפול ראוי של טכנאי מחשבים מומחה עלולה לגרום לנזק חמור למחשב. במקרים כאלו ללא גיבוי קודם של הקבצים אתם עתידים לאבד את כל המידע השמור במחשבכם והצלה שלו אם כלל ניתנת תעלה בדרך- כלל הרבה יותר מתיקון הנזק הראשוני שהופיע בתור תקלה קטנה.
אנו ממליצים בחום לפנות לטכנאי מחשבים במצב בו משהו במחשב לא נראה לכם בסדר, פעמים רבות אם תתארו את התופעה הוא יוכל לסייע לכם מרחוק או באמצעות הטלפון וליידע אתכם אם אכן מדובר בתקלה מסוכן כמו התחממות או משו פשוט שלא מהווה סכנה למחשבכם.

תאריך:  07/04/2015   |   עודכן:  07/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה חשוב לחפש בטכנאי מחשבים?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש גם בחינם לכל דורש
guri  |  8/04/15 09:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכה אהרוני
גירושין הם תהליך עצוב וקשה, אשר עלול לעבור על בני זוג בשלבים שונים של הנישואים, כאשר בני הזוג מגלים, מסיבה זו או אחרת, שהם אינם מעוניינים עוד לחיות יחד כבעל ואישה
אפרים הלפרין
ציפייתו של ח"כ כחלון לקבלת משרד האוצר היא תמוהה ומוזרה, ועל כן אני פונה אליו בפנייה פומבית זו בגוף ראשון
איתן קלינסקי
אינני רואה עצמי שייך לעם שסגולתו עדיפה מעל כל העמים. וכאשר אני מתייצב מול טקסט האומר "כִּי בָּנוּ בָּחַרְתָּ וְאוֹתָנוּ קִדַּשְׁתָּ מִכָּל הָעַמִּים", אני נוהג לקרוא: "אוֹתָנוּ קִדַּשְׁתָּ עִם כָּל הָעַמִּים"
יוסי ריבלין
תוכניתו של פרנס הלכה, ושל בני בשן - הלכה, והמילה האחרונה השנונה, הלכה, ו-4 אחרי הצהריים כמעט והלכה, והרוח המיוחדת של גל"צ - הלכה. כמו נבל שמיתריו פוקעים אחד אחד. אבל גל"ץ זה לא חיל-האוויר, פה לא בטוח שמוכרחים להמשיך לנגן
יוני בן-מנחם
המתקפה האווירית על מעוזי המורדים החות'ים בתימן מיצתה את עצמה וסעודיה צריכה להחליט האם לעבור למתקפה קרקעית. אירן תומכת בפתרון מדיני למשבר בתימן ומבקשת מסולטנות עומאן לתווך במשבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il