|
1 |
|
|
אוי נבל שפל, הרי השיטה שלך ידועה, לאחוז את המקל בשתי קצותיו.
להתנצל או לעורר ספק בסיפור כלשהוא ואח"כ לנפח אותו בבכיינות.
במקרה שלנו אתה מקווה שהסיפור דימיוני (מבלי לבדוק שהוא אכן דימיוני) אבל אתה בונה עליו תילי תילים של בכיינות כמבוא ליום הנאכבה שיבוא עליך בקרוב .
אז ככה, כדי שהקוראים לא ייפלו ברשת השקרים שלך, הסיפור הוא דימיוני ומעיד יועז על כך כאן :
http:
וכדי לחסוך לקוראים זמן, יעז כתב בדף הפייסבוק שלו כהא לישנא :
"הסיפור על קטיף האוזניים – הוא רק סיפור. לכל אלה שמרגע שפורסם הטור במוסף של שבת כבר התנפלו במקלדת חשופה. יש לו המשך שנועד להסביר איך נלחמו במלחמת העצמאות בידיים – כשהיה מחסור בנשק – אבל אחסוך את התיאורים הבדויים ממילא".
אבל ממתי הרשית לעובדות לבלבל אותך ? אף פעם למיטב זכרוני.
מלחמת השחרור אופיינה כמלחמה בה צבא נלחם נגד צבא צבא נגד אזרחים ואזרחים נגד צבא ואזרחים נגד אזרחים, ארעו בה גם מעשים לא ראויים ברובם המוחלט מצד הערבים, אבל אתה בחרת להיטפל למספר מקרים וגם לשקר :
בדיר יאסין האצ"ל לא רצח אזרחים, האצ"ל נלחם לכבוש כפר ערבי (כמו רוב אירועי המלחמה שנעשו גם ע"י ההגנה והפלמ"ח) (ושבניגוד לתעמולת השמאל והערבים לא היה כל כך שקט וידידותי) במהלך הפריצה לבתים, האזרחים (נשים וגברים) המטירו אש על הלוחמים ואלה פרצו לבתים תוך פיצוץ דלתות הבתים, בניגוד לתעמולת הזוועה של השמאל והערבים נהרגו שם כ-110-120 אזרחים (ולא 250 שנרצחו במחצבה)
אבל לא מוסר מנחה אותך אלא הזדמנות להתנפל על יהודים טובים, וכי מה לבנט, ליברמן דדון ולכול הסיפור ? כיצד חברת אותם למאמר המטומטם הזה בתפרים כל כך גסים ?
אתה רוצה להתייחד עם אבל הפורעים ? לך תתחבק אתם ועזוב אותנו מהצביעות הסמיכה הזו.
בושה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
יש כאן טמבל, כן טמבל, שמפנה אותנו ל״עין השביעית״. הטמבל הותיק בוודאי מפנה אותנו לשאלה של העו השביעית ״ אבל סבא עצמו סיפר לך שהוא כרת אוזניים ?״
לשאלה הדמיונית ניתנת תשובה : ״ הוא סיפר שלא היה להם נשק אז כרתו אוזנים״.
גם כתשובה דמיונית , זו תשובה מצמררת.
לשאלה הדמיונית הנוספת של העין השביעית -״ רגע. אז הוא באמת כרת אוזניים ?״
כתשובה - ״ לא דימינתי את זה״
ולשאלה הדמיונית לקראת סוף המאמר בעין השביעית , שהטמבל מגיב ותיק מפנה אותנו משאלת השאלה - ״אני מבין שאתה בטוח שסבא המציא״.
התשובה היא - ״ לא במאה אחוז״
טמבל ותיק, בשביל מה הפנית אותנו לעין השביעית ?
איתן עצמו כותב בשתי הרשימות , שהוא מבקש לראות בסיפור הזה סיפור דמיוני.
רק הדמיון של המספר הוא בהמי וחייתי, או כפי שכתב אחד המגיבים דמיון של דוקטור לקניבליזם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא ותיק |
|
|
|
|
|
המגיב הותיק מתפאר בכך , שרק לו שמורה הבנת הנקרא, אך הוא מפנה אותנו לעין השביעית, שיוצאת חוצץ נגד הנדל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
המגיב הותיק מתפאר בכך , שרק לו שמורה הבנת הנקרא, אך הוא מפנה אותנו לעין השביעית, שיוצאת חוצץ נגד הנדל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
הפעם הסתמך מגיב ותיק על ויקיפדיה . הפעם ההסתמכות מעידה על המגיב . לקרוא את ויקיפדיה ולקרוא את עשרות המאמרים של ס.יזהר ב״משא״ המוסף של עיתון למרחב ואחר כך של דבר.
אז נאמר עכשיו , שהתנהגות החיילים עם הרועה השבוי היא פרי דמיון של סמילנסקי יזהר , כי כך קבע מגיב ותיק שהסתמך על ויקיפדיה . רק לקרוא את הערך הנדון ולהבין מי זה מגיב ותיק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
2 |
|
|
לו יוסי שריד, אמנון אברמוביץ, בן כספית, גדעון לוי או דומים להם, היו כותבים את הרשימה הקצרה ההיא - קלינסקי היה מחריש ונאלם. אך כשמדובר באיש ימין הוא משנס מותניו וכותב כתבה שניה בנושא שטותי זה, שמתבסס על דמיון בלבד. כמה שהנך צבוע אדון קלינסקי. גם אדם זדוני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הבלים של קלינסקי |
|
|
3 |
|
|
מיום שעמד על דעתו,טובל קלינסקי בנהרות של דם תוצאה של רציחות
עשרות מליוני בני אדם....כברון מינכאוזן מושך קלינסקי בשערות
ראשו ע"מ לא לטבוע...מי יאמין שהנ"ל יתרגש מסיפורי הסבא של
יועז הנדל חוץ מחבורת האסקופות הנדרסות...קלינסקי קורא נלהב
"אלף לילה ועוד לילה" יאמין לכל בדיה ובתאי שתשרת אותו....
קלינסקי,האם אתה יודע מה עלה בגורל חלק משבויים היהודים...
הם נירצחו בדם קר אברי המים נכרתו והושמו בפיהם...לקלינסקי
זה לא מזיז שערה משערות ראשו הקורבנות הם יהודים... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
4 |
|
|
הסיפור של מלחמת השחרור הוא לא על התעללות של יהודים בגופות של ערבים (אם בכלל היו כאלה), וגם לא על התעללות של ערבים בגופות של יהודים (שהיו גם היו). הסיפור הוא אך ורק על כך שהם רצו להרוג אותנו, ואנחנו הבסנו אותם. ואתה כל פעם, וגם הפעם, כותב שאנחנו "חייבים גם להכיל את הכאב של עם שחי לצדנו", ואני לא מבין את המילה הזאת: "להכיל". מה זה אומר? שאני צריך להזדהות עם כאבו של הבן של הרוצח שהצלחתי להרוג אותו כשרובהו מופנה לעברי? הרי זו צביעות!!! אין אדם בעולם, וגם לא אתה(!), שיכול להזדהות עם הכאב הזה של בנו היתום של מי שעמד לרצוח אותו. ואתה גם כותב: "בנט-ליברמן-דדון-רגב דורשים מהם בחוק לא להתייחד עם הכאב שלא עוזב אותם". על איזה חוק אתה מדבר?! מי מונע מהם להתייחד עם הכאב שלהם על שלא הצליחו לרצוח את כולנו? מי?! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
ב-1948 הייתי נער בן 16 ולא השתתפתי במלחמה. (מבוגר במעט מאיתן)
חוויתי את המלחמה דרך בני משפחתי, אבא ודודים, שבאו למלחמה הזו כמי שלחמו קודם חלקם באצ"ל, חלקם בלח"י, חלקם בהגנה. למרות חילוקי הדעות ביניהם הם היו מאוחדים בדעה שהם לוחמים מלחמת מגן נגד החלטה של הנהגה ערבית לא לקבל את הצעת החלוקה.
במלחמה הזו היו מעשי זוועה שנכפית ממציאות של מלחמה. אנחנו כואבים רצח 35 צעירים בדרכם לגוש עציון, הערבים כואבים מעשי רצח שהיו במבצע דני, שבא לידי תיאור כואב בטור השביעי של נתן אלתרמן.
אנחנו כואבים את נפילתם של צעירים רבים מחטיבת הפלמ"ח, שרק ביקשו להביא מים ולחם לירושלים הנצורה, הם כואבים את התיאור הקשה של ס.יזהר בשבוי, שאינו סיפור דמיוני וגם את המתואר בחירבת חיזעה, שגם הוא אינו סיפור דמיוני.
אנחנו כואבים את מותם של 6000 יהודים באותה מלחמה , הם כואבים בריחה וגירוש של ערבים מבתיהם.
אני מצטרף לגישה של איתן, שמעבר לכל ויכוח פוליט, עלינו למצוא את הדרך לדעת להכיל זה את כאבו של זה.
אינני מתעלם מהאחריות הרבה שיש להנהגה של האוכלוסייה הערבית ולמנהיגי מדינות ערב למלחמה הזו ולתוצאותיה , אך כמי שמחפש דרך לעתיד אחר במדינה הזו, אני מגלה רגישות גם לכאבו של הזולת שחי לצידי, ואינני מוכן שבצו של חוק ימנעו ממנו לקיים במרחב הממלכתי הזדהות של כאב עם כפרים שהיו ואינם, על חיים שהיו ואינם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה |
|
|
|
|
|
דימיוני :
http:
אבל זה לא הפריע לשמאל הצבוע להפוך את לוחמי תש"ח למפלצות.
לכן לך ללמוד את העובדות לפני שאתה מחנטרש סילופים.
חרפת עולם על ראשיכם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אני באמת לא מבין למה אתם מתכוונים במילה "להכיל". אני גם לא יודע על איזה חוק אתם מדברים. אז אולי תסביר לי לאט לאט, ובמילים פשוטות, על מה אתם מדברים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
לאהוד שבוע טוב
כנראה, נשאר חלוקים בדעותינו. אך בכוונתי להסביר לך בקצרה למה אני מתכוון באומרי להכיל.
אתבסס על תגובה של מגיב אחר למאמרי הקודם. אני שייך למעטים, שכואבים את נפילתם של מאות לוחמי פלמ"ח מחטיבת הראל שרצו רק לבהיא מים ולחם לירושלים.
אני כואב את כאבם של אנשי גוש עציון שלנגד עיניהם נפלו רבים מחבריהם והנותרים בחיים הלכו לשבי.
אני כואב את רצח ל"ה חברי הפלמ"ח, שרצו רק להביא עזרה לחברי גוש עציון הנצור. ביום שאני כואב את נפילתם של 6000 יהודים אני גם כואב את אסונם של בני העם הפלשתיני שמאות כפרים שהיו בהם חיים נהרסו.
אני כואב את התיאור של הרס כפרים בדרום ב"גרניקה על כל גבעה" שתיאר אבא קובנר, ומעשים שאסור היה לעשותם, שתיאר נתן אלתרמן ב"על זאת".
אני מודע, שדעתי זו אינה מקובלת על רבים מבני עמי, אני מקבל בהכנעה את דעת הרוב. אך אשאר נאמן לגישתי,המבקשת שנלמד להקשיב זה לכאבו של זה. השיח הזה דרוש לשני העמים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
את גרניקה הפציצו הגרמנים המנוולים בפצצות תבערה, ופשוט שרפו כמעט את כל העיירה על תושביה האזרחים. לא היה דבר כזה במלחמת השחרור. פשוט לא היה ולא נברא. זה שאבא קובנר כתב שיר עם השורה הזאת, לא אומר שהוא תאר מציאות, ולאמיתו של דבר, טרם שמעתי על אף אחד(!) שטוען שהוא אכן תאר מציאות. ואם אתה טוען שזה מה שעשינו במלחמת השחרור, אתה כנראה היהודי הראשון שטוען את זה. (אני כותב כנראה, כי יש גם מטורפים יהודים, ואני לא יודע מה כל אחד מהם אמר). אבל אני שאלתי על המילה "להכיל", ולמרות שלא הסברת לי במילים פשוטות, אני מבין שאתה מתכוון לכך "שנלמד להקשיב זה לכאבו של זה". אבל הכאב שלהם, שאתה מבקש להקשיב לו, הוא כאבם של בני הרוצחים, שפשוט לא מוכנים להודות בכך שהוריהם היו רוצחים שזממו לרצוח את כולנו, ומייללים על כך שהם יתומים. אתה לא הראשון שמבקש להפוך את הרוצחים לקרבנות, ואני לא הראשון שמתקומם על כך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
אהוד, אל תמהר לקרוא למשורר אבא קובנר ז"ל מטורף.
האיש הזה עשה משהו בחייו בשנים הקשות באירופה הכבושה ובישראל. ואם הוא הכתיר את מה שהוא ראה בחזית הדרום, כאיש החטיבה של שמעון אבידן, בתיאור "גרניקה על כל גבעה", אתה יכול לחלוק על התיאורים שבשירים, אבל אל תמהר לכנות אותו מטורף.
אותו האיש שכתב את פקודות היום של חטיבה שלחמה בחזית הדרום, ורבים מחייליה נפלו במלחמה, הוא כתב את השיר הקשה על סבל של כפריים בדרום.
אבא קובנר בשבילי היא דמות מכילה. הוא כואב את נפילתם של מאות חיילי החטיבה בחזית הדרום וכואב את כאבם של הכפריים בשיר "גרניקה על כל גבעה".
אפשר לחלוק על התיאורים והמראות של אבא קובנר שהיה בחזית הדרום. אך אל נמהר לקרוא לו מטורף. גם אם הוא בחר בשם הקשה "גרניקה"
אני מציע שנמשיך להיות חלוקים בדעותינו בלי לעלות על שרטון של גידופים כלפי אדם כמו אבא קובנר.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
תוקף אותי על דברים שלא כתבתי, וממש לא מתאים לך להשתמש בשיטת ויכוח נלוזה שכזאת. לא היתה בתגובתי מילה אחת של זלזול בקובנר, ובשום פנים ואופן לא כתבתי שהוא מטורף. אני כתבתי: "זה שאבא קובנר כתב שיר עם השורה הזאת, לא אומר שהוא תאר מציאות", ואלה המילים היחידות(!) שכתבתי על קובנר. וכשם שכל אחד מבין שכשביאליק כתב "וְהַשְּׁכִינָה אַף-הִיא כְּנַף יְמִינָהּ הַשְּׁבוּרָה עַל-רֹאשִׁי הִרְעִידָה", הוא לא תאר בפנינו את מה שקרה במציאות, כך גם כל אחד מבין שכשקובנר כתב "גרניקה על כל גבעה", הוא לא תאר בפנינו את מה שקרה במציאות. והטענה שלי, שאני שב וחוזר עליה, היא שאדם שחושב שביאליק באמת ראה, במו עיניו ובהכרה מלאה, את הקדוש ברוך הוא בדמות ציפור שכנפה רעדה על ראשו הינו מטורף, ושאדם שחושב שקובנר באמת ראה, במו עיניו ובהכרה מלאה, את מטוסי חיל האויר הישראלי מטילים פצצות תבערה על כפרים ערבים, ושורפים אותם על יושביהם, הינו מטורף. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
ב-1948 לא היו מטוסים לחיל האוויר הישראלי שהפציצו כפרים ערביים.
במלחמת העולם השנייה הגרמנים הפציצו את העירה גרניקה וקטלו אותה.
אבא קובנר היה בחזית הדרום. היה חייל תחת פיקודו של האלוף שמעון אבידן עם מחויבות גבוהה למטרות של החטיבה שבחלקן הארי הושגו. הוא כתב על מה שראה.
אבא קובנר כחייל וכקצין נתן ביטוי כואב למותם של מאות מחבריו למערכה, וכן נתן ביטוי לכאב של הרס הכפרים הערבים בחזית.
את הכאב של אבא קובנר על הרס הכפרים הוא ביטא ב"גרניקה על כל גבעה".
כאב הכיליון של חיים בכפרים ערביים שהיו ואינם קיבל בשירו את דימוי הכיליון של גרניקה. לא ניתן לייחס לאבא קובנר שהוא מלעיז על צה"ל שהוא הפציץ כפרים ערביים כשם שעשו בגרניקה.
אני מבין לרוחו הסוערת של אבא קובנר, המשתמש במילים "יסורי איוב" כשהוא כותב על כאבי חייל עברי פצוע, על "גטו בוער" כשהוא חושש מאימה שעלולה לפקוד את נגבה ויד מרדכי, ומשתמש בתיאור הכיליון "גרניקה", כשהוא רואה חיים שלמים של כפרים שהיו כאן עד לפני שעה קלה ולא יהיו יותר.
נישאר חלוקים בדעותינו, ונשמור על שפה מכבדת את האדם הכותב, הגם שאיננו מסכימים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
עם כל הכבוד ללוחמים בנאצים (ויש כבוד) האיש בעצם התחבא רוב הזמן במנזר ואח"כ ברח מגיטו וילנה לאחר שזמן מסויים הצטרף ללוחמים פרטיזנים, האיש לא ירה יריה אחת בחייו, אבל עשה קריירה שלמה כפרטיזן, לאחר המלחמה הפך בעצם לאיש תג מחיר, פתאום מצא אומץ לחפש נאצים ולהרעיל אותם, בנה קבוצה ואגר רעל להרעיל נאצים...
במלחמת השחרור הוא לא היה לוחם אלא פוליטרוק עלוב עם אג'נדה של השומר הצעיר, האיש השמיץ את לוחמי ניצנים שהופקרו ע"י אבידן, אבל לא גילה מעולם יושר להתנצל.
האיסטיניסט הזה קרא לחיילים המצריים "כלבי פארוק" הגזים בתיאוריו וכך גם הקשקוש על "גרניקה על כל גבעה"
צריך לקחת את האיש בפרופורציות הנכונות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
22 טון, במשך כשעתיים, שהרגו כאלף איש, על ידי מטוסים גרמנים ואיטלקים, במסגרת מלחמת האזרחים בספרד. בצוק איתן המטיר הצבא הישראלי כ - 200 טון פצצות על סג׳עיה במשך יממה אחת (20/7/14). בערך פי 9 מאשר בגרניקה. בסך הכל נהרגו בצוק איתן כאלפיים איש. הנתונים של עופרת יצוקה קשים רק מעט פחות. יש עוד הרבה ״גרניקות״ כאלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
היה וגם נברא |
|
|
|
|
|
אחרי מלחמת העולם השניה נוצרו דיני המלחמה במטרה למנוע מעשים כאלה בעתיד. הבעיה היא, שישראל, וכן מדינות נוספות, לא מצייתות לדיני המלחמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה נכון, |
|
|
|
|
|
אז קודם כל, ההבדל בינינו לבינך הוא שאנחנו מזדהים בשמותינו, ואתה לא, וההבדל השני הוא שאנחנו מנסים לנהל ויכוח עניני, ואתה לא. וקלינסקי כתב בפשטות: "ב-1948 לא היו מטוסים לחיל האוויר הישראלי שהפציצו כפרים ערביים". ובזה נגמר הויכוח על "גרניקה על כל גבעה" של אבא קובנר. אבל אתה, כיוון שאתה לא יכול להתכחש לאמת הפשוטה הזאת, מנסה להעביר את הויכוח לנושאים אחרים. ואילו אני לא מוכן להרחיב את היריעה, והויכוח היחיד שיש לי עם קלינסקי, ועם אחרים, הוא על מה אני אמור להרגיש מול טקסי "יום הנכבה". קלינסקי מוכן להזדהות עם מה שנראה לו ככאבם, ואילו אני חושב שלא בכאב מדובר, אלא במאמץ לשמר וללבות את השנאה כלפי היהודים. הערבים שחפצים באמת בדו-קיום ובשילוב, ושאותם גם אני רוצה לשלב, אינם מדברים על הנכבה, כי הם יודעים היטב מי תקף ומי התגונן. הם אומרים: "בואו ונפסיק להתעסק בעבר, ונבנה חיים של שוויון(!) בהווה". ואני מקבל אותם בשמחה. והערה לסיום: האדון ידידיה כתב: "אינני מתעלם מהאחריות הרבה שיש להנהגה של האוכלוסייה הערבית ולמנהיגי מדינות ערב למלחמה הזו ולתוצאותיה", אבל למיטב ידיעתי, אף אחד(!) מהערבים שמנהלים את תעמולת הנכבה לא הודה בכך שמנהיגיו דאז טעו, לא הודה בכך שחג' אמין אל חוסייני היה פושע מלחמה נאצי מנוול, ואפילו לא הודה בכך שלנו יש זכות(!) על לפחות חלק(!) מהארץ הזאת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
אבל דברים אחרים כן, והשתמשו בהם ל״גרניקות״ דומות. אין אונס על רגשות ולכן אתה יכול להרגיש מה שתרצה בכל נושא. מה אנשים יודעים או לא זה סיפור אחר. הקולוניאל המהגר יכול לספר לעצמו אלף סיפורי לילה ולילה על כך שהוא ״שב לארץ אבותיו״ או על ״ארץ ללא עם לעם ללא ארץ״ אבל הנסיון שלו לכפות את סיפור הבדים הזה על הילידים בני המקום הוא מגוחך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קצת מיתמם, |
|
|
|
|
|
ולא רק שהיו, אלא אף הפילו חמישה מטוסים אנגליים. הבורות שלך מגחיכה את נסיונותיך העלובים להציג את עצמך כמי שמכיר את ההיסטוריה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
והיו עוד כמה מטוסי קרב דמיקולו. אלה שימשו למשימות דחופות יותר מאשר להפציץ כפרים על יושביהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כמה אתה טיפש. |
|
|
|
|
|
בתש"ח אפילו לקהיר, לארמונו של המלך פארוק כנקמה על הפצצת ת"א.
צודק אהוד כי אתה בור ועם הארץ, וכניסיון לגאול אותך מהבורות,(למרות שהסיכויים אפסיים...) נסה לעיין כאן (למרות שאין סיכוי שתצליח להבין משהו)
http:
וכאן:
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מה רצה לומר האדיוט בשם מגיב ותיק. איתן כתב שחיל האויר הישראלי לא הפציץ כפרים ערביים בדיון על ״ גרניקה על כל גבעה״
אנחנו יודעים , שהיו מטוסים של חיל האויר הישראלי, שהביאו נשק מצ׳כיה ומארה״ב , היו פייפרים שהביאו מזון לישובים נצורים . אבל איך הגעת להשתלחויות. היו בסיסים צנועים לחיל האויר במלחמה הזו , כמו בכפר סירקין ליד פתח תקווה, שם היה בסיס צנוע של חיל האויר שחלקו מ״ירושה בריטית״.
אבל האדיוט מגיב ותיק מחליט להוכיח שבאדיוטיות הוא אלוף, רק אני מקווה בשביל. חיל האוויר הישראלי, כי לא היו לא הרבה משרתים מהסוג של מגיב ותיק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
מה רצה לומר האדיוט בשם מגיב ותיק. איתן כתב שחיל האויר הישראלי לא הפציץ כפרים ערביים בדיון על ״ גרניקה על כל גבעה״
אנחנו יודעים , שהיו מטוסים של חיל האויר הישראלי, שהביאו נשק מצ׳כיה ומארה״ב , היו פייפרים שהביאו מזון לישובים נצורים . אבל איך הגעת להשתלחויות. היו בסיסים צנועים לחיל האויר במלחמה הזו , כמו בכפר סירקין ליד פתח תקווה, שם היה בסיס צנוע של חיל האויר שחלקו מ״ירושה בריטית״.
אבל האדיוט מגיב ותיק מחליט להוכיח שבאדיוטיות הוא אלוף, רק אני מקווה בשביל. חיל האוויר הישראלי, כי לא היו לא הרבה משרתים מהסוג של מגיב ותיק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
הקפד על איזון והאזנתי מובטחת, איננו עם טהור, מלחמות זה לא ירח דבש, חובה לבקר התנהגות רצחנית כלפי אזרחים שהם וסביבתם לא מהווים סכנה, וכל עוד הביקורת היא מאוזנת אפילו לא בדיוק במינונים האמיתיים - לא רק שניתן להקשיב, חובה להקשיב, וכאשר יש הקשבה אזי מקשיבים גם לכאבי הזולת, מה שלא קורה כאשר התמונה היא בלתי מאוזנת, כי אז נאטמות האזניים. מה שאני אומר הוא שגם קיצוני ראוי שיתבטא באיזון מסיבות לגמרי "איגואיסטיות" על מנת לקרב את השומע לעמדותיו בקיצוניות. והקיצוני כאשר מתבטא באיזון, גם מקרין פחות קיצוניות, ובריו ומאמיניו נעשים פחות קיצוניים, ואז הנבואה מגשימה את עצמה והוא עצמו נעשה פחות קיצוני - וכך כולם מרויחים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אדון קלינסקי, הגיעה השעה שתכתוב דברים לעניין, ולא רק דברים שיש בהם פרובוקציות סתם, על מנת למשוך אליך אש.
מישהו כינה אותך כסיל, ואני חושב שמא הוא דייק ולא טעה. |
|
כתובת IP: |
188.120.148.132 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי אבידור |
|
|
|
|
|
באור הנכון את דברי החושך המעורפלים של א.ק. ובאמת, ממתי היהודים כורתים איברים של גופות? אין זה ממנהגם. על-כן כה ברור לכל ינוקא שקלינסקי המתחסד כותב מאמרים שכאלה עם כוונה ברורה להטיל דופי באישים שונים בימין, וזה כה מכוער ומאוס, בייחוד כשזה בא מכיוונו של אדם קשיש, גימלאי, מחנך לשעבר. זו ממש חרפה.---- ולגבי יועז הנדל - הוא כתב רק מספר שורות בנושא זה. תמוה שבחור מוכשר שכמותו החליט לכתוב על נושא דמיוני ולא אמיתי, אשר גורר טיפוסים שליליים כקלינסקי לחגוג אודותיו בשתי רשימות אוויליות., כבר כמה ימים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עלילות קלינסקי |
|
|
|
|
|
שעלינו להתנצל בפני הנאצים על הסבל שגרמו להם הפרטיזנים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
5 |
|
|
התגובה של מגיב בשם יוסי אבידר במאמר הקודם מוכיחה עד כמה ישנם בימין מטורפים הגאים במעשי רצח של האצ"ל, אפילו שלא היו.
המגיב הזה מתפאר ברצח שהיה בדיר יאסין , אפילו שלא היה רצח. המגיב הזה אינו מתבייש ומשתמש במילה רצח. ועוד מוסיף שהשאירו בחיים אנשים שיספרו את סיפור הגבורה בדיר יאסין.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר, מתי יבקיע השחר אצלך , ותבין שחי לצידנו עם פלשתיני. כשם שלנו יש מורשת ומסורת , גם לו יש מורשת ומסורת . ולמורת רוחך, יש כאן בארץ אנשים שמבקשים שאחד יכיל את כאבו של האחר כדי שנבנה כאן בארץ חיים אחרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שחר אהרון |
|
|
|
|
|
זה בהחלט מצער שחי לצידנו ציבור ערבי. צריך להתנצל כלפיו עמוקות על כך שלא נהגנו כלפיו כפי שהוא נהג כלפינו במלחמת העצמאות, לחזור על ההתנצלות גם בששת ואז לתקן את הטעות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
|
|
|
והציונים מחכים לגאולה מטנק שחור. אלה ואלה יודעים, שזו לא באמת תבוא. בזמן שמחכים למשיח אלה ואלה יכולים לשתות מהים של עזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הציונות זו דת |
|
|
|
|
|
איך יהודי יכול לכתוב שעלינו לגרש. את מי תגרש. תגרש את כל התושבים הערבים כולל נשים וטף.
נראה לי שתנועת דעאש מתאימה לך בהחלט. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאלה לשחר אהרון |
|
|
7 |
|
|
תתכונן שבכנסת העשרים יחוקקו לך את כל החוקים שהבטיחו במערכת הבחירות לחוקק. מי שיזכיר את המילה נכבה , מי שיערוך טכס במרחב הציבורי , טכס של כאב על כפרים שהיו ואינם ימצא עצמו כמי שעבר על החוק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תתכונן |
|
|
8 |
|
|
הזויים ומשתפ"ים.
צריך רק לקרוא כאן את התגובות של השמאל הקיצוני המקיף את איתן והמשווה בין גרניקה לעזה-כדי להבין את גודל הטימטום,השקר,המשתפ"ות והבורות המאפיין את חבורת הזבל הזו.
בושה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אולי תלמד מאהוד פרלסמן, שאפשר להיות איש יימין, אבל אפשר גם להיות בן אדם. מזה אתה מאוד רחוק מגיב ותיק.
אגב, ההסתמכות האחרונה שלך על ויקיפדיה היתה מאוד מרשימה. קראת ערך ״ מעמיק ומפורט״ והסקת מסקנות הראויות לציטוט . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.מ |
|
|
|
|
|
כשדברתי על חבורת הזבל
מראשי הפוסט ציונים העלובים שמגיבים פה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
9 |
|
|
חבל שד"ר יועז הנדל מעד. התכוון למה שהתכוון, אבל זה בהחלט לא יוצא טוב, כשיוצא משפט כמו "אסף אוזניים" ומי שאסף זה הסבא, עליו השלום.
לא ידוע, אם זה היה או לא היה "אבל הוא סיפר שאסף אוזניים" והאוזניים הן במקרה של חללים ערבים משדה הקרב באשקלון. התיאור הזה אינו וכול להשתלב במטרה המוצהרת שמדובר בצבא מגן חסר נשק, במיוחד שבמשפט קודם כותב הנדל "נתנו לו נשק ומדים".
נותר רק להצטער על מה שנכתב, כי זה אינו מחמיא לנו בלשון המעטה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברוריה ודבורה |
|
|
10 |
|
|
|