X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שר האוצר המיועד, משה כחלון, עתיד להוציא את המשק מן המצוקות שהוא שרוי בהן. רק תנו לו לעשות את שלו מבלי להפריע
▪  ▪  ▪
משה כחלון. העיניים נשואות אליו [צילום: יוסי זליגר]

מהממשלה שתקום אין הרבה ציפיות, למעט מכוכב שיאיר את דרכה. עיניהם של כולם נשואות, לפיכך, לעברו של שר האוצר החדש, העתיד בסופו של דבר לחולל מהפך כלכלי של ממש במדינה.
בממשל הישראלי, הבלתי-תקין, אין לכחלון עדיין תחליף. הוא המאור היחידי בממשל אפרורי, ומלבד היותו משוש-מפלגתו - הוא תקוותם של רבים אחרים, גם אם אינם בהכרח חסידיה. יעדיו המרכזיים הם שלושה במניין: להנהיג רפורמה בשוק הדיור, להציב את הבנקים בפני תחרות, ולצמצם פערים ככל שניתן.
אין ספק שכחלון נועד משום כך לגדולות ועשוי להראות לציבור את כוחו. שלא כקודמו, השר יאיר לפיד, הוא יחולל מעשים במקום דיבורים. ולמי ששכח - ראוי להזכיר שכחלון מעולם לא נדבק לכיסאו. אם, חלילה, ינחל אכזבה בתפקיד - הוא יפרוש במחאה, בדומה לעבר.
כנגד הזרם
כמו דון קישוט, שנלחם בטחנות-רוח מלחמת-יחיד - כחלון יילחם לבדו בעוולות. כמו דוד שנלחם בגבורה בגוליית - הוא יתעמת עם כל מי שצריך לנצח. להבדיל מקודמו, השר יאיר לפיד, הוא יתמיד בשחייה כנגד הזרם, גם בתנאים של ביצה עכורה. אין כל ספק שבסופו של דבר הוא יצא מתוכה כשהוא זך וצחור. מלחמתו העיקשת תקצור שלל-פירות ותותיר אחריה רק דרך סלולה..
הקפיטליזם החזירי, שהוא אם כל חטאת, המשגשג ופורח במשק כיום, ייעלם קרוב לוודאי בזכותו. ניסיון העבר יוכיח את זאת בבירור לכולם. אחרי מהפך הסלולר שחולל - יבוא גם הקץ לאימת הטייקונים. תנו לו רק צ'אנס והכל יסתדר.
לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלוחה מאיתנו עצה מועילה: אל נא תפריע לשר האוצר במילוי תפקידו הרצוי לכולנו. תן לו, בשקט, לעשות את שלו. חזקה על כחלון, שהוא שר עם ביצים, שלא יאכזב אותנו לרגע. מה שנהיר לכולם כבר מראש, שהאיש לעולם לא ירים את ידיו. במאבקו העיקש וחסר הפשרות - מובטח שכחלון ילך עד הסוף.

תאריך:  04/05/2015   |   עודכן:  04/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המאור היחידי בממשל אפרורי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הכונו לביאת המשגיח
אהרון שחר  |  4/05/15 10:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
שמעון זיו
מינהל מודרני ותקין דורש הפרדת רשויות וסמכויות. במקום ללמוד מכך ולהפיק את הלקחים הולך השר משה כחלון בידיעה ברורה שזה יאפשר לו גמישות רבה להכניס זאת תחת כנפיו במפלגה כאשר כל הגורמים יהיו תחת שליטת שריו הבאים ממפלגתו וסרים למרותו
יהודה דרורי
מכיוון שהם אינם רוצים לשרת בצה"ל, ומתחמקים ברובם מתשלום מיסים, הם לא יכולים לצפות שנכיר בהם כאזרחים שווי זכויות. עלינו להעמיד לפניהם ברירה ברורה ומובנת "זכויות תמורת חובות"
יורם דורי
התעשתות האופוזיציה הראשית (המחנה הציוני) מחויבת המציאות, ולו רק מהיותה אבן יסוד במשטר דמוקרטי. עליה להקדיש מחשבה לגבי תגובותיה להסכמים הקואליציוניים. אין מהותה של שהות באופוזיציה פעילות הדומה ל"כלבי פבלוב". לא כל ההתחייבויות של הממשלה החדשה הן אסון טבע שיש להתנגד לו באופן אוטומטי בלתי מותנה
פרופ' אביעד הכהן
המשפט העברי, מימי התנ"ך ועד לאחרוני הפוסקים, מדגיש את חובתו של השר לשרת את העם, לפעול בשקיפות ולא לשכוח מאין בא ולאן הוא הולך
איתמר לוין
שתי סוגיות משפטיות מהותיות צפויות לעלות על שולחנה של הממשלה החדשה: פסקת ההתגברות בחוק יסוד החקיקה, והרכב הוועדה למינוי שופטים. למרות שאין ביניהן קשר ישיר, קידומה של הראשונה עשוי לייתר במידה רבה את הטיפול בשנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il