X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שמכיר את בנימין נתניהו יודע שהוא אינו שוכח את אלה שעוללו לו רע ופגעו בכבודו הנקמה במבזים, נקמתו בכל אלה שביזו אותו במהלך המו"מ הקואליציוני להקמת ממשלתו החדשה, ובעיקר נפתלי בנט יו"ר הבית היהודי, בוא תבוא והיא תהיה מרה וכואבת
▪  ▪  ▪
נתניהו ובנט. עוד ייפגשו בסיבוב [צילום: פלאש 90]

מי שמכיר את בנימין נתניהו יודע כי גם הוא רק בשר ודם, בעל רגשות אנושיים. כשדוקרים אותו הוא שותת דם ולעולם אינו שוכח את אלה שעוללו לו רע ופגעו בכבודו. ועל כן חשוב להבין ולזכור כי נקמתו בכל אלה שביזו אותו במהלך המו"מ הקואליציוני להקמת ממשלתו החדשה, ובעיקר נפתלי בנט יו"ר הבית היהודי, בוא תבוא והיא תהיה מרה וכואבת. ואם במקרה נתניהו ישכח או יתעלם - אין צורך לדאוג - לצדו תמיד יימצא מי שידאג להזכיר לו. את זרע הנקמה הצפויה אפשר היה לגלות ברמז שנכלל בהצהרתו של נתניהו, לאחר לחיצת הידיים המלאכותית עם בנט, כי "ממשלת 61 היא טובה אבל 61 פלוס טובה יותר".
אמירה מאיימת ומפורשת הרבה יותר ניתן למצוא בדבריו של "בכיר בליכוד" המקורב לנתניהו שתקף בגלוי את "מסע הסחטנות של הבית היהודי" והסביר כי "שעת הנקמה תגיע - ובקרוב". וכדי שלא יהיה מקום לאי-הבנה שיגר אותו "בכיר" אזהרה ממוקדת לעבר "הסחטן" המרכזי כשאמר כך: "בנט צריך ולהבין שהוא צפוי ללכת בדרכו של יאיר לפיד. ללא הישגים, ללא תמיכה ועם אובדן הלגיטימציה הציבורית סביב מנהיגותו".
מוטיב הנקמה לא מאפיין רק את המו"מ בין נתניהו לבנט. "זה לא היה מו"מ של הישגים, אלא של חיסולי חשבונות, של נקמות ושל פגיעה ביריבים", פירשן את התהליך בכיר אחר בליכוד.
לדבריו, "יהדות התורה נקמה בלפיד ובהישגים שלו בממשלה הקודמת של נתניהו כנגד האוכלוסייה החרדית; ש"ס נקמה בנפתלי בנט כשהתעקשה, והצליחה, לקבל לעצמה את תיק הדתות שהוא כל כך חשק בו; ליברמן נקם בנתניהו כשפרש מן הקואליציה ברגע האחרון וגרם לקיצוץ משמעותי ביכולת השליטה של הממשלה עם 61 מנדטים בלבד, כולל נתניהו".
אך לא רק המפלגות עסקו בענייני נקמנות ואיומים. גם ח"כים בודדים מן הליכוד שאינם עתידים לזכות לקידום שלדעתם מגיע להם והם מאיימים לסגור חשבון. אחד מהם הוא איוב קרא שאיים שלא להגיע לישיבת ההשבעה של הממשלה החדשה בכנסת, אם נתניהו לא ימנה אותו לשר, כאשר ברור כי אם האיום הזה יתממש לא תוכל הממשלה לזכות באמון. איומים מרומזים הושמעו גם מכיוונו של סילבן שלום שהודיע למקורביו שאם לא יקבל את משרד החוץ הוא יהיה "בחוץ". כלומר: גם הוא לא יתמוך בממשלה וידאג לנפילתה.
בקיצור: היסודות של ממשלת נתניהו טמונים עמוק בחול טובעני ולא על קרקע יציבה והם רעועים עד כדי כך שכל "ממזר" השואף למלוכה יוכל להפיל אותה.
אני סומך על נתניהו שהוא יפתיע את כולם. להערכתי הוא ימתין עד לרגע האחרון כשכל שותפיו יהיו משוכנעים שהבעיות נפתרו והממשלה החדשה יוצאת לדרך, רגועה ומתפקדת. במועד זה הוא יהלום באכזריות ובנחישות.
הצעד הראשון יהיה שיגור מכתבי פיטורין לנפתלי בנט ואיילת שקד עוד בטרם יספיקו לחמם את הכסאות החדשים. הצעד השני ייצא אל הפועל אחרי מו"מ חשאי שבסופו ישכנע נתניהו את יצחק הרצוג וציפי לבני להצטרף לקואליציה. להרצוג יוצע תפקיד שר החוץ וללבני - משרד החינוך. הצ'ופר הגדול שיעניק נתניהו להרצוג יהיה הסכם רוטציה לשנה האחרונה בקדנציה הממשלתית. ואם בסופו של דבר בכירי הבית הציוני יתנגדו לתוכנית החלוקה מחדש - תמיד יוכל נתניהו לשבור את הכלים ולהודיע על בחירות חדשות. רק כדי שבנט ושקד - שכבר ראו את עצמם על סף הנכסף - ימצאו את עצמם מחוץ למגרש המשחקים.
המחיר של הנקמה יהיה כבד. אין ספק. אבל כנראה שאין מחיר להנאה על יכולת המימוש של הנקמה. ובמועד שבו תבער האש ותכלה את כל אלה שלעגו לו וזלזלו בכישוריו לנהל מו"מ פוליטי - יוכל נתניהו להודיע לציבור הנדהם כי "הגיע יום נקם ושילם".

תאריך:  08/05/2015   |   עודכן:  10/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממשלת יום נקם
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
איז ל"ת
דיראון  |  8/05/15 16:45
2
ומה עם נקמה בדתיים
אהרון שחר  |  8/05/15 18:07
 
- שמאלן שקוף מתחזה לימין קיצוני ל"ת
שבילי  |  8/05/15 18:46
 
- ביבי אינו קדוש וחסין מביקורת ל"ת
אהרון שחר  |  9/05/15 09:07
 
- כלב סמולני מחופש לימין קיצוני!
ע_הראל  |  11/05/15 21:29
3
ואת
שמ  |  8/05/15 23:37
4
אינני יודע מה מניע את "מחזה
רפי לאופרט  |  10/05/15 15:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
אסתר שניאורסון גרי
הרי החלום הרטוב של כל המבקרים, היה האפשרות שהם יוכלו להקים ממשלה כזו בעצמם
צבי גיל
פעולותיה של הממשלה המכהנת הן תחת עינה הפקוחה של האופוזיציה ואיתה התקשורת    עם הקמת הממשלה החדשה תמה תקופת האלם והגמגום של "המחנה הציוני"
אלעזר לוין
יהיה אחראי למינהל התכנון    המינהל יעבור ממשרד הפנים, שהיה אמור להיות בידי ש"ס, למשרד האוצר, ומי שיהיה אחראי לו יהיה שוב איש ש"ס    דיוקנו של הסגן החדש-ישן לשר האוצר, שהיה הראשון שצפה את משבר קרנות הפנסיה
צ'לו רוזנברג
תנו לנתניהו להוכיח שהוא ראש ממשלה של הימין ושיחד עם כל שותפיו מסוגלים הם להוביל את ישראל מהצלחה להצלחה. די, הגיע הזמן שהימין יפסיק להיבהל מלמשול
מעיין כפיר
עוד לפני שהממשלה קמה באופן רשמי, כלי התקשורת החלו להפעיל את האזעקות: החרדים שוב שודדים את הקופה הציבורית!    על הפער בין המציאות והדיווחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il