X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מטרתו המרכזית: להתחשבן עם בנט ושקד. נתניהו [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]
היכונו לגירוש הבית היהודי
נתניהו, שבמשך שנתיים לא החליף מילה עם שרת המשפטים החדשה, יעשה הכל לגירושה ואיך זה קשור ל'אידיוטים השימושיים' של הציונות הדתית?
לא איש של הכרת הטוב
נתניהו כבר שכח שרבבות מצביעי הציונות הדתית העניקו לו ברגע האחרון, על-מנת להצילו מתבוסה מוחצת, לפחות ארבעה מנדטים. הענקת השליטה על ענייני הדת לחרדים, הוכיחה שהוא אפילו בז לטובי תומכיו שנשכבו על הגדר למענו

ממשלת יום נקם
עמי דור-און
מי שמכיר את בנימין נתניהו יודע שהוא אינו שוכח את אלה שעוללו לו רע ופגעו בכבודו * הנקמה במבזים, נקמתו בכל אלה שביזו אותו במהלך המו"מ הקואליציוני להקמת ממשלתו החדשה, ובעיקר נפתלי בנט יו"ר הבית היהודי, בוא תבוא והיא תהיה מרה וכואבת
לרשימה המלאה

עכשיו, לאחר שהממשלה החדשה קרמה עור וגידים, הגיעה העת לבחון בעיניים נכוחות את תוחלת החיים של ההרכב הנוכחי, של הממשלה הזמנית ביותר (מבחינת אורך-חייה) במדינת ישראל; ממשלה שראשה מייחל לשנות כמה שיותר מהר את פרצופה ומייחל שחרית וערבית שהשמאל שיצטרף לממשלתו, על-מנת שיסייע לו לזרוק החוצה, בבעיטה גסה, את הבית היהודי.
לא צריך להיות חנן קריסטל כדי להפנים את מה שהפרשן הפוליטי הבכיר מפמפם לנו בוקר וערב: שנתניהו ממשיך לחתור להקמת ממשלת אחדות, עם בוז'י הרצוג וציפי לבני, ולו רק "כדי לנקום" בבית היהודי על "סחיטת ראש ממשלה מכהן". לאמור: בטוח שהממשלה תשנה פרצופה, ברגע שבוז'י וציפי יואילו בטובם להצטרף לממשלתו, ויאפשרו לו לבעוט החוצה את המפלגה הנאמנה לו ביותר (לעיתים אפילו יותר מן הליכוד), שדווקא היא, באופן דיאלקטי, שנואת-נפשו והמזולזלת ביותר, מבחינתו.
ועל אף זאת צריך לומר, שקריסטל טועה. הבית היהודי לא יסולק, מר קריסטל, מפני שנתניהו מבקש לנקום על "סחיטת ראש ממשלה מכהן". אם בסחטנות עסקינן, הרי נתניהו חי ממש בשלום עם הסחיטה החרדית, ששברה הפעם את שיאי עצמה: ביטלה כעפרא דארעא את כל הישגי ממשלת 2013/14, והסיגה אותה שנתיים לאחור.
הענקת תיקי הכלכלה, הדתות והנגב והגליל, לידי עבריין מורשע שיש מאחוריו קלון, אינה תוצאה ביזיונית של סחיטה? והכספים הקואליציוניים בשיעור 140 מיליון לש"ס ו-120 מיליון ל'יהדות התורה', לא נולדו בחטא הסחטנות? ושיחזור הקצבאות השערורייתיות לעידוד הילודה הערבית והבדואית, אינו מעשה סחיטה פאר-אקסלנס? – וכן הלאה.

המלך ביבי הראשון

ראש הממשלה אומנם יתעמר בבית היהודי ויסלקו מממשלתו ברגע שיסכימו בוז'י וציפי להציג כף-רגלם הענוגה על סף חדר מליאת הממשלה (נתניהו תמיד יוכל לטעון, כי זה התנאי שלהם: רק לא הבית היהודי!), אבל מסיבה אחרת: נתניהו, כמו נתניהו, ימשיך לבגוד בנאמניו מימין, לצד קיפוד ראשיהם של כל אלה העלולים לאיים על מעמדו של המלך ביבי הראשון. לא בסחטנות עסקינן, כי אם בבגידה ובתסביך רדיפה.
נתניהו, איך לומר בעדינות, אינו איש של הכרת הטוב. המונח הזה אינו מופיע בלקסיקון שלו. הוא כבר שכח שרבבות מצביעי הציונות הדתית העניקו לו ברגע האחרון, על-מנת להצילו מתבוסה מוחצת, לפחות ארבעה מנדטים. הענקת השליטה על ענייני הדת לחרדים, הוכיחה שהוא אפילו בז לטובי תומכיו שנשכבו על הגדר למענו.
נתניהו גם איננו המנהיג שיצמיח לצידו יורשים פוטנציאליים. להפך. כל מי שמרים ראש, עובר סדרת חינוך ושמה קפד ראשו. סילבן שלום, ישראל כ"ץ, גדעון סער ואחרים, יספרו לכם על זה. כשנדמה לו שהבית היהודי מהווה איום, הוא יעשה הכל לקצץ את כנפיו.
לכל זה יש לצרף כמה עובדות טריוויה, שמבטאות את עוצמת המשטמה האובססיבית של בנימין ושרה נתניהו כלפי הצמד בנט-שקד אישית. עובדה ראשונה: בכל השנתיים האחרונות שבהן כיהנה איילת שקד בכנסת, נמנע נתניהו מלומר לה שלום, אף לא ניד עפעף או נענוע ראש נימוסי, וקל וחומר שלא לחץ את ידה (ולא מחמת איסור נגיעה). גם כשחלף ממש לידה, במרחק סנטימטרים אחדים, הוא הסיט מבטו הצידה, משל הייתה שקופה. כך הוא נוהג בעקביות מאז נבחרה לכנסת, לפני שנתיים. כך שטבעי מאוד מבחינתו שלא לעכל את השדרוג במעמדה, לרבות היותה מעתה חברת הקבינט. הכל ייעשה על כן, כולל בגידה בנאמניו ובבוחריו, כדי לבעוט בבוז החוצה את הגברת הראשונה של הבית היהודי.

'פרסונה נון גראטה'

שנית: נפתלי בנט, במרוצת השנתיים בהן כיהן בתפקיד מיניסטריאלי חשוב וחבר הקבינט, תיפקד על תקן של 'פרסונה נון גראטה' (אישיות בלתי רצויה), בארמון המלכותי שברחוב בלפור. בניגוד לעסקני ליכוד זוטרים, הוא מעולם לא הוזמן 'אל הקודש פנימה'. לא ארוחת ערב אינטימית ולא תֵה של אחר-הצהריים. נון גראטה.
שלישית: גם כשנתניהו ובנט טסו לעולם לייצג את ישראל באירועים חשובים, נסגרו בפני בנט דלתות מטוסו של ראש הממשלה. שיחפש לעצמו טיסה אחרת. שרה לא יכולה הייתה לשאת את המחשבה, שהיא תימצא עם שנוא-נפשה לאורך מספר שעות, באותו תא נפח דחוס, ולנשום עימו אותו אוויר.
פיצוח תעלומת השיטנה התהומית הזו, דורש מן הסתם הסברים פסיכולוגיים מעמיקים. אבל אם לסמוך על רמיזות בסביבה, הכל החל כשהשניים מילאו תפקידים בכירים בלשכת ראש הממשלה נתניהו: בנט ראש מטה ושקד מנהלת הלשכה. שניהם נחשפו לתופעה מדהימה ומקוממת: הנחיות לביצוע שהורידה להם במישרין הגברת נתניהו. כשאחד מהם כבר לא יכול היה לשאת זאת, ופלט משהו בסגנון "אנחנו לא עובדים אצלך", נגזר דינם. מאז הוטל על נתניהו איסור מוחלט, בקונם ובאַלָה, להיפגש איתם, לשוחח איתם בטלפון; לא להזכיר שמם, ואפילו לא לחשוב עליהם.
מסיבה זו ניסה נתניהו להותיר לאחר הבחירות לכנסת ה-19 את הבית היהודי באופוזיציה. רק חבירת בנט ללפיד הצילה אז את המצב. הפעם נמשכה ההתעללות, כשבנט הוזמן אחרון ללקט את השאריות שהותירו שאר השותפים. אילו לא נזקק לו נתניהו מבחינה מתמטית, היה הבית היהודי גם הפעם נשאר בחוץ. אבל כשיואילו בוז'י-ציפי להצטרף, הם יספקו את הרוב המתמטי ואת העילה לגירוש הבית היהודי. זה מה שבאמת מעניין אותו.
איום אירני? קלקולים במשטרה? שחיתות בפרקליטות? אתיופים נרגנים? עוינות אירופית? אובמה מזייף? – הכל יחכה עד שביבי ישיג את מטרתו המרכזית, להתחשבן עם בנט ושקד. לתפארת מדינת ישראל.
ולחרפתם של רבבות 'אידיוטים שימושיים' במחנה הציונות הדתית, שהתפתו להאמין לכזבי נתניהו, שהבטיח להעניק מעמד בכורה לבית היהודי, ונתנו לו את קולם – וכך גזרו במו ידיהם על הציונות הדתית גירוש מחפיר במוקדם או במאוחר, למדבר האופוזיציה. זה מה שבישלתם, חברים יקרים, 'האידיוטים השימושיים' של הציונות הדתית, כשיריתם לעצמכם ברגל, וזה מה שתאכלו.

תאריך:  13/05/2015   |   עודכן:  13/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היכונו לגירוש הבית היהודי
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
וזה יהיה הסוף הפוליטי של הליכו
קורןנאוה טבריה  |  13/05/15 11:55
2
אסתר המלכה
אהרון שחר  |  13/05/15 12:05
 
- ושתי מאיראן ושרה מישראל.
משה מחיפה  |  14/05/15 02:15
 
- ושתי מאיראן ושרה מישראל.
משה מחיפה  |  14/05/15 02:15
 
- ושתי מאיראן ושרה מישראל.
משה מחיפה  |  14/05/15 02:15
 
- ושתי מאיראן ושרה מישראל.
משה מחיפה  |  14/05/15 02:15
 
- ושתי מאיראן ושרה מישראל.
משה מחיפה  |  14/05/15 02:15
 
- ושתי מאיראן ושרה מישראל.
משה מחיפה  |  14/05/15 02:15
3
הערכות מפוקפקות מתאימות למתחיל
דודיבע  |  13/05/15 12:55
4
החצר ממשיכה לעבוד
פלטרו  |  13/05/15 16:41
5
מנחם רהט היקר. אינני מבין :
שאול אבידור  |  13/05/15 19:39
6
בלי הבית היהודי אין ממשלה
אלטע קאקער  |  14/05/15 07:49
7
מנחם רהט, המכיר היטב את הבית
חשש ודאגה מוצדקים  |  14/05/15 08:26
8
קרא קווי יסוד של הממשלה
אל מנחם רהט  |  14/05/15 11:19
9
הסיבה האמיתית לסילוקם של השניי
ירדנה   |  14/05/15 11:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
צ'לו רוזנברג
יש להסיר את השטריימלים אל מול עבודתן המצוינת של המפלגות החרדיות בייצוג בוחריהן. הלוואי על שאר אזרחי ישראל פוליטיקאים מזן משובח זה
ד"ר חיים שטנגר
עתירת סיעת "מרצ" אינה מכוונת להתערבות בהליכי חקיקה של הכנסת, אלא היא מכוונת לבטל הסכמים שחתמה הממשלה או סיעת "הליכוד", לקראת הקמת ממשלתו ה-34 של בנימין נתניהו, בנימוקים של אי-חוקיות, חוסר סבירות ושיקולים זרים. ככזו סיכוייה להתקבל בידי בג"ץ, הינם טובים למדי, מה שאין יכולים אנו לומר ולכתוב, על עתירת "יש עתיד"
איציק וולף
בליכוד נערכים לחלוקת התיקים המיניסטריאליים לחברי הכנסת מהמפלגה    מירי רגב תמונה לראשונה לשרה, וכן דני דנון וזאב אלקין    ח"כ אקוניס ימונה ליו"ר הקואליציה
ד"ר חיים שטנגר
גם אם תצליח הקואליציה המקרטעת של בנימין נתניהו להעביר התיקון לחוק בקריאה שנייה ושלישית ויוגדל מספר השרים וסגני השרים - הליך שלדעת יודעי דבר יגדיל הוצאות מימון החזקת הממשלה בלפחות 58 מיליון שקלים - לא בטוח שממשלתו זו של ביבי נתניהו, תשרוד, לאורך זמן
ראובן לייב
העיתונאי גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, קורא לישראל לשים קץ למשטר הקואליציוני, המחבל בכוחה ובתפקודה של הממשלה בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il