X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התמונה האחרונה שבה נתפס דרעי בתנוחה קרובה ואינטימית עם השרה הטרייה מירי רגב מהליכוד מחייבת לשלוח אותו מחוץ לפוליטיקה התורתית, ובוודאי מחוץ לייצוג של כל דבר שמריח ממנו ריח של ייצוג תורתי
▪  ▪  ▪
דרעי מסתודד עם רגב

לא ארבה במילים על האיש ששמו אריה דרעי - ובמיוחד על כך שכל קשר בינו לבין ריחה של התורה ושל ההשקפה החרדית מקרי בהחלט, אבל התמונה האחרונה שבה הוא נתפס בתנוחה קרובה ואינטימית עם השרה הטריה מרים רגב מהליכוד מחייבת לשלוח אותו מחוץ לפוליטיקה התורתית, ובוודאי מחוץ לייצוג של כל דבר שמריח ממנו ריח של ייצוג תורתי.
אילו חייל צבא ישראלי היה נתפס סוחר בנשק באמצע ה"קסבה" של שכם הרי שכל ה"מחנה הלאומי" היה סוער, ובוודאי שהחייל היה עומד למשפט, וכל זאת בתנאי שהיה נמלט בשלום מאחיו היהודים בראותם אותו סוחר בנשק במרכז שכם. אילו ערבי היה עומד יחד עם אנשי תנועת "כך" ומפגין נגד הענקת זכויות לערביי ישראל הרי שספק אם היה יכול לחזור בשלום למשפחתו בכפר מגוריו הערבי. אילו ישראלי מהמניין היה שורף את דגל המדינה בפרהסיה הרי שספק אם היה חוזר הביתה בשלום. כל אותם עקרונות - שהיו נרמסים בפרובוקציות היחיד מול קהל הרבים, הם עקרונות שכל כולם בני פחות ממאה שנים ומבוססים על אמונות ועקרונות שיד האדם יצרה אותם. ולמרות זאת, הרי שאותם עקרונות כה חשובים למאמינים בהם עד עדי כך שברגע שהם נרמסים הרי שתגובת המאמינים בהם היא קיצונית, ובמיוחד ספונטנית. ובכל זאת עדיין אינו ישווה למה שאריה דרעי עשה בתמונה אחת עם מירי רגב.
המושג "חרדי" - או יותר נכון "תורתי", טומן בחובו נאמנות בת למעלה משלושת אלפי שנה לדרך חיים שכל כולה רוחנית ואשר כל אלה המתקראים "חרדים", "תורתיים" ואפילו רק "דתיים", מחויבים לה עד כדי "ייהרג ובל יעבור" ממש. כאשר בלעם הרשע יעץ לבלק לפגוע בעם ישראל הוא הפנה אותו לשבירת מערכת יחסי האישות של העם ביודעו היטב כי הקב"ה שונא "זימה" ו"עריות".
המושג "עריות" - בלשון הקודש, מתייחס לכל קירבת בשר וגוף בין יש לאישה שלא על-פי חופה וקידושין. יתרה מכך, גם הנשואים מחויבים על-פי ה"שולחן ערוך" לשמור נגיעה בפרהסיה. ובוודאי חמורים הדברים כאשר יהודי - המתקרא "חרדי" וטוען להיותו עסוק בתורתיות, נתפס במרחק של עגוב ממש וקירוב בשרים עם אישה נשואה, כשהוא עצמו נשוי. לזה קוראים במקומותינו "גילוי עריות", וזהו אחד שמשלושת הלאווים שעליהם עלינו להיהרג ולא לעוברו. בתמונה ה"אינטימית" של אריה דרעי עם מירי רגב - לעיני מליאת הפרלמנט המלאה, ירק דרעי בפנייה של תורת ישראל, וישר בתוך הפה הקדוש שלה.
במסגרת "תיקוני הדורות" הרי שגם הקלים שמבין שומרי המצוות הקלו אולי בלחיצת ידי אישה וגבר בגינוני מלכות רשמיים ובשאר האירועים הממלכתיים, אבל לא יותר מכך, חס ושלום. קירוב הראשים והבשרים אינם בכלל זה, ובודאי שלא בין איש חרדי ושומר מצוות נשוי לאשת איש אחר. במשך כל שנות קיומו של הפרלמנט הישראלי לא נראה היה שלא רק איש חרדי - אלא חובש כיפה בכלל, נתפס אי-פעם בתמונה "אינטימית" שבינו לבינה ללא חופה וקידושין, כמו שדרעי צולם בשבוע האחרון.
האיש דרעי הפך ל"קהה חושים" בלשון המעטה בכל הנוגע לשמירת תורת ישראל - ואפילו בהתנהגותו בפרהסיה בעניין. זה לא רק מוכיח על זלזול בתורת ישראל אלא גם מוכיח על קיום אורח חיים שאינו עוד על-פי ה"שולחן הערוך" ושגורם לדרעי להתנהג ככופר בעיקר, ללא שום בושה מתוך הרגל. זהו בדיוק המצב בו האיש - המורד במלכות שמים בסתר, מגיע למושג שנקרא "חילול השם". באותה התנהגות, ההפוכה מציווי המצווה, מציג מחלל השמים - על מדיו ה"תורתיים", כי שם ה' אינו מעניינו וכי אפשר לעשות את תורת ה' לפלסתר. ואילו חכמים טוענים כי חילול השם היא דרגת הכפירה הגדולה ביותר והעבירה הקשה ביותר, וכל זאת משום שמחלל שם ה' גורם בהצגת העבירה זו לקהל הרחב - בהיותו לבוש במחלצות "תורתיות" של שחור ולבן, להבין כי כל התורה איננה קודש אלא שטיח לרמיסה בלבד.
קירוב הבשרים של אריה דרעי - עם כיפה שחורה על ראשו ועטור זקן, היה בעצם יריקה על כל העטרה הספרדית, שהרי ידוע כי בני עדות המזרח נהגו בחומרת יתר בעניין צניעות הגוף. באותם רגעים שהוא נצמד לגב' רגב הוא ירק בכל גדולי ישראל בכלל ובאלה של בני עדות המזרח בפרט ובכללם מרן הגר"ע יוסף, שכל חייו היו קודש גופני ממש. ראש מפלגה חרדית - המתיימר לדבר בשם בני התורה, והעובר על הלאו השלישי הזה, הריהו כמקרר את הדת היהודית בפני כל רואיה החילוניים ואומר להם שבעצם דרך הפקרות ועינוגי הבשר היא הדרך ואילו תורת משה היא בדיה. לא לחינם יהודים חילוניים הפסיקו להתייחס בכבוד לתורת ישראל, ואף רואים ביהודים החרדים והדתיים רק מתחזים ורמאים. דרעי ודומיו הם הסיבה העיקרית לכך.
בשנת 1984 נבחרו ארבעה ח"כים חדשים לפרלמנט הישראלי ממפלגה חדשה דאז ששמה היה ש"ס. הח"כים האחרים קראו להם "עב"מים". הארבעה הללו לא התערבבו בתוך שאר הח"כים אלא לצורך העבודה ממש ותו לא. הם מיעטו בשיחות עם נשים, הם הביאו את כריעם מהבית ושפתם הייתה לשון הקודש בלבד וללא "סלנג" של עברית יום יומית. הח"כים החילוניים לא ראו מעולם מחזה כזה - אפילו אצל ח"כי אגו"י ופאגו"י. הארבעה הללו היו רב של עיר, ראש ישיבה מבני ברק, עסקן תורתי וותיק מבני ברק ובהו של המנהיג הרומחני של מפלגת ש"ס. שמותיהם היו הרבנים יצחק פרץ, שמעון בן שלמה, רפאל פנחסי ויעקב יוסף. מאז ועד היום עברו הרבה מים ב"מוביל הארצי". הרבנים הללו - ושכמותם, סולקו מכל השפעה בש"ס ואתם ירשו עסקנים קטנים שלאחר התאמת כיפה שחורה לראשם והלבשת חליפה שחורה וחולצה לבנה על גופם הם נקראו "חרדים" וכונו "שלוחה דרבנן". את ה"מהפכה" הזו הנהיג ויצר בש"ס אותו אריה דרעי שבשבוע האחרון נתפס צמוד בגופו לאשת איש ולאם לילדים. ביהדות זה חמור יותר מלמכור נשק לאויב, מלמסור יהודי לנכרים ואפילו ממי ששרף ספר קודש. זוהי בעצם שריפת כל התורה וכפירה ברצון ה'.
כבר לפני בחירות 2013 רמז דרעי כי העריות אינן נוגדות את השקפתו. האיש הזה - שחובשי כיפות סרוגות לא היו מעזים לעשות רבע ממה שהוא עשה, העלה סרט תועבה עם אישה מעורטלת כחלק מ"קמפיין הפרסום" הזול והפוגעני של ש"ס, לסרטון הזה קראו "כוכבית גיור". עד אז שום מפלגה דתית לא העזה לחצות את ה"קוים האדומים" שמפלגות דתיות התחייבו בהם שלא בכתב כאמת מידה מינימאלית המפרידה מוסרית בין אלה שנושאים על מצחם את שם ה' לאלה שכופרים בו על-פי הדרגתיות זו או אחרת. זוהי עוד התעמרות בהשקפת העטרה הישנה שהאיש הזה דרעי מדרדר אותה לפתחי גהינום ע"י ביזוי תלמידי חכמים, ע"י מתן לגיטימציה לשונאי דת ולאנשי תועבות מהשמאל לבוא בקהל אמוני ה', ע"י הכנסת הסכלה פוקרת ליהדות החרדית ע"י ה"מכללות החרדיות" שהוקמו לשם גזירת קופונים למשפחתו ולמקורביו וע"י התרת כל האיסורים, כולל מגע גופני אסור עם המין האחר, ועוד עם נשים נשואות שאסורות.
הפלא הוא כאשר האיש הזה מסמא עיני חכמים וגדולים והם אינם עושים דבר מלהשליכו מבית ה'. ייתכן שכאשר מגיעות תמונות - כמו זו עם גב' רגב, הוא פשוט מסביר לחכמים התמימים כי "זהו פוטו מונטאז'", וכי "רשעי החילונים" עוללו לו זאת. בסרט הזה הייתי מזמן בכמה סיפורים של "רבנים" שנתפסו ממש מצולמים בגילוי עריות ואח"כ טענו כי מבקשי נפשם ערכו "פוטו מונטאז'". אבל דבר אחד ברור - דרעי אינו לבד, אלא במסע הרמייה הזה שותפים (גם אם לא על-פי ידיעה!) גם אותם רבנים ותלמידי חכמים שלאחר מאה ועשרים הם יתנו על כך את הדין. הללו ישלמו על כך ששתקו מול הידרדרותם של יהודים יראים ושמים בגלל מנהיגותו הקלוקלת של האיש שהפך את יראת השמים לבדיחה גסה.
ייתכן שהחילוניים - מימין ומשמאל בעיקר, שמשתמשים בו, נהנים מ"ליבראליות" היתר שהוא מפגין כשהוא לועג לקודשי ישראל אבל מי שאינו פוחד-משמעיה בודאי שירמה את חבריו החדשים מבשר ודם, ולראיה הרי שעל "מוסריותו" הכללית ועל "יראתו" מהחוק האנושי הוא כבר ישב בכלא.
ולסיום, אין זה סוד שהשקפותיו של דרעי לא רק שאינן דתיות אלא שהן שמאליות פוקרות, וקבוצת ההתייחסות שלו היא כשל אלה שאיתם ישב ב"הסתדרות הכללית" בשנות ה-90 וששמם מר"צ. אבל בטרמינולוגיה של אותם אנשים יש גם את עניין של "שיויון מעמד האישה", שגם עליו דרעי אינו חולק כשהוא עושה את תורתנו כפלסתר, ולכן שאלה אחת בלבד לי לאיש הזה: האם יהיה האיש הזה מוכן להרשות לאשתו - גב' יפה דרעי, לערוך תצלום כזה למשל עם איזה ח"כ "ליבראלי" מהשמאל שאליו שייך דרעי?
למי שאינו יודע הרי שאדם המתיר לעצמו גיפופי בשרים אך לאשתו הוא אוסר זאת, הרי שהוא נקרא בפי חבריו של דרעי, משמאל המפה, לא פחות מאשר "חזיר שוביניסטי"...

תאריך:  15/05/2015   |   עודכן:  15/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי גבאי / Avi  Gabay  אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דוד אזולאי / David Azulai  דוד אמסלם / David Amsalem  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz  ישראל כץ / Israel  Katz  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  רפאל פנחסי  ש"ס  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלל שם שמים בפרהסיה
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
בוא נשפוט אותו לקולא
אהרון שחר  |  15/05/15 17:24
2
כיפות סרוגות זה הכי גרועים!
מכיר את החומר  |  16/05/15 04:28
3
בראותי תצלום זה, אף אני תהיתי
דת במרמה  |  16/05/15 10:09
4
בוא נשים את האמת על השולחן:
אייל להב  |  17/05/15 00:48
5
מה לכם ולדת ישראל
ב.ל  |  17/05/15 07:20
 
- בכל נכון, חוץ מהמשפט האחרון. ל"ת
שאול אבידור  |  18/05/15 09:50
6
וזה שהוא היה בכלא לא מפריע ?
לביאה צור  |  17/05/15 14:58
7
מה לחרדים ולשלושת אלפים שנה?
אנוש  |  17/05/15 20:47
 
- תשובה קצרה
אליהו קאופמן  |  17/05/15 21:51
 
- רשימת הבלים כזאת נדירה
תוהה ובוהה  |  18/05/15 03:37
8
אליהו קאופמן הנכבד , המצלמה
שאול אבידור  |  18/05/15 10:01
 
- תגובה
אליהו קאופמן  |  18/05/15 11:45
 
- מר קאופמן היקר,
שאול אבידור  |  18/05/15 13:41
 
- הפנייה לדרעי
אליהו קאופמן  |  18/05/15 22:02
 
- לא, זה לא טיפול נכון. למה
שאול אבידור  |  19/05/15 08:56
 
- תוספת
אליהו קאופמן  |  18/05/15 11:51
 
- איפה בתורת ישראל כתוב שאסור לה
ב.ל  |  18/05/15 15:55
 
- הערות
אליהו קאופמן  |  18/05/15 22:19
 
- אנחנו עוד מחכים לספר שהבטחתה
ב.ל  |  19/05/15 00:03
9
אנטישמי. ל"ת
בבון זה קוף  |  19/05/15 04:20
 
- גם חזיר ורוד זה חזיר  ל"ת
ב.ל  |  19/05/15 16:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
סילבן שלום המשנה לרה"מ ושר הפנים    יריב לוין גם שר לביטחון הפנים    אקוניס ובגין שרים, אך לא הנגבי    אבי גבאי - השר להגנת הסביבה
עופר וולפסון
החוק להרחבת הממשלה אושר בקריאה שנייה ושלישית    מוסד ה"שרים בלי תיק" יחזור וייקבע בהוראת שעה כי המגבלות על מספר השרים ומספר סגני השרים לא יחולו במהלך הכנסת ה-20    ביקורת קשה באופוזיציה: "מוכרים את המדינה בשביל גנון של קבוצות לחץ"
איציק וולף
יושב-ראש הכנסת קרא לבחינה יסודית של העמדה הישראלית הרשמית ביחס לרצח העם הארמני בידי הטורקים לפני 100 שנה   , "את עומק הכתם המוסרי שהוטל על האנושות - לא נוכל לטשטש עוד בלהטוטי ניסוחים"    ח"כ גלאון: ממשלת ישראל שותפה להכחשת רצח העם הארמני
איציק וולף
חברי הכנסת של מרצ ניצלו את הנאומים בני הדקה שלהם להקראת עדויות חיילים המופיעות בדוח שוברים שתיקה    ח"כ שרון גל הורחק מן המליאה לאחר שכינה את חברי הכנסת של מרצ משת"פים ופושעים
עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו מאשים את חנן קריסטל, ארי שביט ואילה חסון-נשר בשקרנות ובגזענות    מגלה: מקורבי נתניהו הציעו לי את תיק הביטחון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il