X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שקר האפרטהייד הנו קרדום נוסף לחפור בו ותועמלני השמאל הסהרורי וההזוי עושים בו שימוש כוחני ומזיק. עלינו מוטל להדוף בבוז את צווחות המטיפים המתחסדים והצבועים. לא הם מוסר ילמדונו ולא הם אלה שילמדונו רחמנות מהי
▪  ▪  ▪
הפגנת השמאל נגד האפרטהייד בישראל [צילום: פלאש 90]

בילדותי גדלתי במשך כמה שנים בדרום אפריקה שם הוצב אבי שיחיה לנהל את התחנה המקומית של חברת אל-על. למרות גילי הצעיר זכורים לי היטב מאפייני האפרטהייד בדרום אפריקה של אותם הימים.
אחרי השעה שש בערב אסור היה לשחורים להיכנס לבנין המגורים בו דרנו. בכל שעות היממה אסור היה להם להשתמש במעלית של הלבנים. מגבלות רבות על תנועה, שתיית משקאות אלכוהוליים, עבודה ועוד...היו מנת חלקם. הם הועסקו רובם ככולם בעבודות שחורות, כ"יאה" לצבע עורם. משרתים לרוב אכלסו את בתי העשירים הלבנים וכוח עבודה זה בלט בנוכחותו בכל מקום.
את השחורים ה"נחותים" היו מכנים בשם "ניגר" ובפנייה רגילה - "בוי" (עם חולם - ובתרגום ילד). כילד בן ארבע זכור לי שפניתי בתמימות אל שחור בגיל העמידה ושאלתי אותו "מה אתה עושה כאן בוי? לא הייתה לי כל כוונה להרע או להשפיל, לא ידעתי כלל את פירוש המילה גזענות - בן ארבע, זוכרים? את האדם שמולי לא עניין גילי הצעיר. הוא פתח במרדף אחרי תוך שהמטפלת (השחורה) בורחת עמי עד למעלית שבחניית הבניין. בטרם נסגרה הדלת נחתה כף ידו הגדולה על פני בסתירה מצלצלת וכואבת עד כי אדמומיות בולטת נכרה בפני למשך דקות ארוכות מאד.
לו תפסו אדם זה בשעת מעשה היו יורים בו על אתר.
כך הייתה דרום אפריקה של פעם. גזע של אדונים לבנים מול גזע של שחורים כשידם המכבידה של הראשונים על העליונה ואלה שולטים ברמה.
מדורת הכזב של התעמולה האנטי ישראלית
מזה כמה דורות שאנו היהודים מתמודדים עם מאה שנות טרור ערבי המכה בנו בכל מקום, מפיל בנו חללים ומייצר דמע סבל ושכול. כעם החוטא ברצון לחיות קוממיות בארצו אנו נאלצים להתגונן . אגב, ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה אך הרחמנות היהודית, שלטון בג"ץ, אומות העולם והנהגה חלשה - כל אלה גורמים להעדפת ההתגוננות.
כך הקמנו מחסומים על-מנת לעצור את הפצצות והסכינים בטרם יעשו בנו שפטים, כך אנו בודקים את הערבים בנמלי התעופה כדי לוודא טיסה בטוחה ללא חטיפות ומוות, כך אנו מקיימים מעת לעת עוצר והגבלות תנועה על הערבים בכדי להפחית חיכוך מסוכן עם פוטנציאל נפיץ של טרור. לאחרונה התבשרנו על "ניסוי" להנהגת הפרדה באוטובוסים, בין יהודים לערבים תושבי יו"ש, במטרה למנוע חיכוך מסוכן וטרור נוסף. (עוד לא יבשה הדיו.....ושמענו כי ההחלטה בוטלה...)
הצבועים והשקרנים בארץ ובחו"ל עטים על המציאה כששקר ה"אפרטהייד" בפיהם. ישראל הכוחנית, הכובשת, המסוכנת והפאשיסטית, מתעמרת בשה התמים, משפילה אותו ויורדת לחייו. בעוד שמאומות העולם איננו מצפים למאומה מתסכל במיוחד לשמוע את הקולות מבית השופכים שמן על מדורת הכזב של התעמולה האנטי ישראלית.
לא די לשקרנים מבית ומחוץ בעשרות אוטובוסים מפויחים מהם הוצאו מאות הרוגים ופצועים. מעשי הטבח בדולפינריום, במלון פארק, במעלות, בישיבה לצעירים ובבית הכנסת בהר נוף לא לימדו אותם דבר. הרוצח הערבי התוקע סכין בגב בחור ישיבה, סטודנטית צעירה, ילד - נעלם מתודעתם. שחיטת יהודים במיטותיהם נשכחה וגם פיגועי הדריסה (אופנה חדשה של הנאצים בני דורנו) הקוטלים באחת חיי יהודים צדיקים בצדי הדרכים-כל אלה אין בהם כדי לפקוח עיניים.....
"אפרטהייד" הם צועקים, ביודעם בביטחון שפתיחת צירים, הסרת מחסומים, נסיעה משותפת באוטובוסים, והימנעות מסגרים מעצרים ובקרה מתמדת משמעותם אחת - עוד דם יהודי שפוך, עוד יהודים פצועים, עוד יהודים מתים חלילה.
שקר האפרטהייד הנו קרדום נוסף לחפור בו ותועמלני השמאל הסהרורי וההזוי עושים בו שימוש כוחני ומזיק. עלינו מוטל להדוף בבוז את צווחות המטיפים המתחסדים והצבועים. לא הם מוסר ילמדונו, לא לאורם נלך, לא מפיהם נלמד ערכים ולא הם אלה שילמדו רחמנים בני רחמנים - רחמנות מהי.

תאריך:  20/05/2015   |   עודכן:  20/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שקר האפרטהייד
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
זה לא השקר היחידי. הכל שקרים
סניל  |  20/05/15 15:30
2
כנראה שלא הבנת האפרטהייד לא
נגד הערבים  |  20/05/15 15:56
 
- קישקוש בלבוש
שוחר-שלום  |  20/05/15 23:01
3
עריצות התרבות
אהרון שחר  |  20/05/15 16:27
 
- שר הבטחון
פוטר אותם.  |  21/05/15 06:15
4
הכי גזענים-הערבים!
דניאל143   |  20/05/15 16:50
5
פוסט הזוי - בעיקר היום
ראובן ר  |  20/05/15 20:12
 
- לא ראובן, במומך אתה פוסל
האמת במערומיה  |  20/05/15 23:55
6
יש אפרטהייד בישראל
ישעיהו א  |  20/05/15 21:04
 
- מציע לראובן ר לעיין בתגובה זו.
בעז ש  |  20/05/15 22:09
7
הוי ! תמימות קדושה.
הגננת ! הגננת !  |  20/05/15 21:25
8
נתניהו מנע בדקה התשעים ותשע,
מצחיק  |  20/05/15 22:46
9
אפרטהיד רק כלפי אזרחים לא מי
להרודג אותך  |  20/05/15 23:32
10
% נישואי תערובת אצל מוסלמים=0
חיים ק  |  21/05/15 04:32
11
העולם לא יקנה את הפרשנות שלך
שמואל א.   |  21/05/15 04:53
12
מר שפירא, השמאל העורך הפגנות
הם יודעים היטב  |  24/05/15 21:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב עמר
אם החכם באדם נפל קרבן לתאוות הכסף מה מפתיע בנפילת אולמרט, פישר או כל אחד אחר? אנו בעולם המערבי לא התחלנו אפילו להבין את כוחו ההרסני של "הבל" זה כאשר החינוך שלנו כולו מכוון לאהבת הכסף שבלעדיו אין "הצלחה", "חיים נוחים" ושאר כינויי סרק למושג האמיתי
איתן קלינסקי
מצופה שמערכת החינוך בישראל תגלה פתיחות. כאשר בשיעורי ההיסטוריה ומורשת הקרב לומדים על מבצע "דני", תאזור המערכת אומץ וּתְפַתֵּחַ דיון בשיעור, המקשיב גם לקולו של משורר כדוגמת יעקב אורלנד. משורר ישראלי הכותב על חווית הפוגרום הקשה, שחווה בצעירותו בעיר הולדתו טֶאטִיעֶב באוקראינה, דרך מראות הזוועה שראה בלוד וברמלה מיד אחרי מבצע "דני"
אחיקם ביתן
אם יהיה פיקוח (ע"י הלשנות או אמצעי פיקוח אחרים) הרי הוא יחול על המשכירים בלבד ולא על השוכרים. במקרה זה כמות הדירות המושכרות תרד או במקרה הטוב תישאר קבועה. מאידך-גיסא, ההפרש של שכ"ד שהיה אמור להיות עקב עליית הביקוש, לבין שכה"ד המפוקח, ישמש כר פורה לעסקות דמי מפתח, קרי שוק שחור
רבקה שפק ליסק
העיתונאי הפלשתיני, עלי סאלים, מבהיר במאמר שכתב כי מטרתו האמיתית של אבו-מאזן היא להקים מדינה פלשתינית בין הים התיכון לנהר הירדן ע"י הצפת ישראל בפליטים פלשתינים באמצעות "זכות השיבה" ועל כן הוא מסרב להכיר בישראל כמדינת העם היהודי
רפי לאופרט
חלקים גדלים בציבור סבורים שהאקטיביזם השיפוטי הפך מניסיון מוגבל לתקן מספר עיוותים או חוסרים בגלל העדר חוקה, לסרטן תפעולי שמסרס בתואנות שווא את סמכויותיהם ומעמדם של רשויות הממשל האחרות. אינני אוהב את השימוש הקלוקל שעושה ברק בהיסטוריה הגרמנית כדי להגן על שיטתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il