|
תאריך:
|
31/05/2015
|
|
|
עודכן:
|
31/05/2015
|
אל תרימו יד על בית המשפט העליון |
|
1 |
|
הכל |
|
שמ | 31/05/15 19:05 |
|
|
נכון.אבל היה צריך לשפוך את המים עם התינוק(אהרון ברק) מין זאמאן.לאחר ניקוי האמבטיה,צריך היה לבצע התיקונים הראויים.האיש המאיס את עצמו ואת חבריו על העם. אני מבחין לא פעם שאתה בועט בעם " הטיפש " בעיניך,שאינו מגיע למעלת האליטות לדעתך,אבל לכל טירניות יש גבול וסבלנות.אתה מדבר ומזכיר אנשים אחרים,מתקופה אחרת,פחות חזירית,ולצערי אני חש שהרשות השופטת מתחזרת לא פחות מכל הממשל שבתוכו היא שוכנת.חשוב רק על השופטים/ות שבעת האחרונה מעלו באמוננו,ופרקליטים/ות שסרחו,והסריחו.אתה מבקש לחוס על בית המשפט ואני מבקש לדון את בית המשפח,ולא לקולא.גם שם צריכים לזכור שאין הם אלא בני אדם,כמוך.כמוני.גם אותם קוברים במותם בתכריכים,ולא בגלימת שופט.ואף אחד מהם לא לוקח עימו לקבר את 18 נסחי הרישום מהטאבו על נכסיו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמ |
|
|
2 |
|
|
האיתן אפילו לא מסוגל להבין על מה ומי מדובר בעניין בית המשפט העליון.
כל הדוגמאות שהאיתן הביא אבל כולן, אינן כלל לעניין .
הנושא הוא הפרדת רשויות אמיתית ואי התערבות של הגוף המשפטי בעניני חקיקה.
העניין הוא אי פסילת חוקי הכנסת בתואנות שווא (מכיוון שאין לנו חוקה, שום דבר אינו יכול להיות בלתי חוקתי)
כן, גם אם האהרון הגניב את חוק כבוד האדם וחירותו בדלת האחורית והפך את המדינה למדינה מופקרת לחסדי העבריינים והבוגדים.
העניין הוא מה שנקרא "המהפכה החוקתית" שאיש השמאל אהרון ברדק הנחיל למערכת המשפט בה הכול שפיט, אין את עניין זכות העמידה ,יש את עניין "הסבירות" (סבירות בעיני האיליתה ?) ועוד הבלי משפטיים שכל סטודנט מתחיל למשפט חוקתי יכול להבין בגודל אבסורדיותם.
עניינים שהוגדרו ע"י משפטן בכיר אחר כ- פיראטיות משפטית.
יש להחזיר את האיזון בין רשויות השלטון ולא לתת לרשות השופטת (שלא נבחרה ע"י אף אחד אלא ע"י עצמה) להתערב בעניני השקפת עולם, ערכים ואמונה של כלל תושבי המדינה ובעצם לבצע מעשי חקיקה.
בקיצור, עוד מאמר מקושקש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אני העברתי את החוק הזה. אה, זה הותיק. נו שויין. יש גם כסילים בעם ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יצחק שמיר |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קיבלתי את עצתך, והתחלתי לקרא את המקור הראשון שאליו הפנית אותנו, ומצאתי שם ראיון עם מיכאל איתן המספר: "אני עוד זוכר כילד, איך הרגשתי כאשר לא נתנו לישראל אלדד עבודה כמורה למתמטיקה בגלל שהוא היה מיוצאי הלח"י". אז אני לא יודע אם נתניהו באמת סיפר על החיילים האנגלים שהוא ראה בילדותו, אבל כאן אנחנו רואים את איתן, שנולד בשנת 1944, מספר על זכרון הילדות המופלא שלו מגיל 6, ולכן אין פלא שהוא מחליף תנ"ך במתימטיקה, ואת העובדה שבן גוריון העיף את אלדד בגלל דעותיו בכך שהוא הועף בגלל שהוא היה מיוצאי הלח"י. דרך אגב, אני קראתי בזמנו (ולא כשהייתי בן 6) את פסק הדין הזה של בג"ץ, ולמרות כל הכתרים שנקשרו לו, הסיבה שבג"ץ נתן לביטול הפיטורין היתה שלבן-גוריון כשר הביטחון אין סמכות לתפקד כשר החינוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
אהוד, אני מכירה היטב את איתן קלינסקי. הוא היה מוכן להיות צעיר יותר. אני ילידת שנת 1936 ולמדתי עם איתן קלינסקי בבית הספר ל"ילדי עובדים" ע"ש משה הס בפתח תקווה. הילד הזה מנשק כבר את גיל שמונים.
אני אישית לא הייתי מתנגדת להיות היום ילידת 1944 ולהשיל ממני 8 שנים. אך מכתה ה' ,כאשר עברתי מבית הספר "נצח ישראל", ישבתי ליד איתן על אותו ספסל ובאותה כיתה בבית הספר לילדי עובדים
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודית רב. |
|
|
|
|
|
נראה, שלא הבנת את אהוד פרלסמן . הוא התייחס למיכאל איתן כמי שנולד בשנת 1944. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אהוד פרלסמן, פרופסור אלדר לימד תנ״ ך בטכניון . כן, בטכניון לפני ששים שנה כל תלמיד למד לא רק מתמטיקה ופיזיקה, הנדסה וחשמל הוא גם למד תנ״ ך , מחשבת ישראל . פרופסור אליאב היה מורה לתנ״ ך בטכניון כעשר שנים בנוסף להיותו מורה לתנ״ך גם בגמנסייה בפיטמן ובהרצלייה, עורך כתב עט ״סולם״ ופורסם מאמרים מדעיים רבים בכתבי עת לחקר המקרא כמו ״ ציון״ ועוד . תרם רבות לעבודה המפרכת של כתיבת ערכים באינצקלופדיה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.א. |
|
|
|
|
- אהוד |
|
מגיב ותיק | 1/06/15 12:12 |
|
|
הערתך לגבי מיקי איתן (שמעולם לא היה כוס התה שלי) לא כל כך רלבנטית לגבי עצם הערכתו את אופן העברת חוק היסוד שנקרא כבוד האדם וחירותו.
אגב, ישנן עוד עשרות (!) הערכות של משפטנים בכירים לגבי אופן ההתנהלות ההיא.
לדוגמה, משה לנדוי, רות גביזון, מנחם אלון ורבים וטובים אחרים.
חפש ותמצא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אהוד , לצערי, לא דייקת.
בג"ץ 144-50 , שייב נגד משרד הביטחון, פ"ד עמ' 406-7 קבע בין היתר "... גם אם דעותיו של אזרח פסולות, חייו אינם הפקר, ודמו אינו מותר. אין נועלים בפניו שערי פרנסה ואין יורדים לחייו בדרך אדמינסטרטיבית..."
בית המשפט תקף את בן גוריון לא בתחום סמכויותיו, אלא באי הצדק של רדיפת אדם בשל דעותיו.
בית המשפט התייחס בחומרה למכתב שנשלח על ידי בן גוריון ב-י"ב בחשוון תשי"א לכתובתו של ישראל אלדד ברחוב דיזנגוף 124 - "משרד הביטחון מתנגד להעסקתך כמורה, מפני שאתה מטיף בספרך ובעיתונך להשתמש בנשק נגד צבא הגנה לישראל וממשלת ישראל ..... ".
בית המשפט דן ארוכות במכתב ששלח דוד בן גוריון וקביעתו היתה "שאין נועלים שערי פרנסה ואין יורדים לחייו של אדם בדרך אדמינסטרטיבית...." בית המשפט לא קיבל שדעותיו של ישראל שייב כפי שבוטאו הן הסתה למרד.
הטענה של מייצגי בן גוריון במשפט היתה, שאין לבית המשפט זכות לבטל את הוראות הריבון. בית המשפט לא קיבל את טענותיו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
האמת היא שקראתי את פסק הדין הזה לפני שנים רבות, אבל עתה, לאחר שהפנית אותי לפסק הדין, ועל כך אני מודה לך, קראתי אותו שוב, ולהלן ציטוט מפסק דין זה (עמוד 406, פסקה ב'): "כבודו של שר הבטחון במקומו מונח, ואיש במדינה אינו מזלזל בכובד תפקידו וגודל האחריות הרובצת עליו, אך עניני חינוך לא לו נמסרו, ולא בתחומי סמכותו הם מצויים". ולהלן קישור לפסק הדין: בג"צ 144/50. יחד עם זאת, מסתבר שטעיתי כשכתבתי שזו היתה הסיבה העיקרית שנתנו השופטים לפסיקתם, והסיבה העיקרית היתה שלמשרד החינוך, או לפקידיו, אין סמכות לפסול העסקתו של מורה (בבית ספר פרטי) שהינו בעל הכישורים הדרושים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
אני רק הוכחתי שמיכאל איתן הוא חנטאריש, ולא התוכחתי על נכונות דבריו בקשר לחוק הזה. ובקשר לנושא העיקרי, הייתי בטוח שאתה מכיר את דעותי, שקשה למצוא קיצוניות מהן, ואם לא, תוכל לקרא את המאמר שבקישור שלהלן: די לעריצות בג"ץ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
"הכל שפיט"? "מבחני מידתיות" ? "מסה קריטית של ראיות" ? "אמת לשעתה" ? כולם קריטריוני הבל בלתי מדידים באופן אובייקטיבי,שכל מטרתם התעלמות מחוקים ברורים שחוקקה הכנסת ויצירת חקיקה שיפוטית על פי גחמותיהם הפוליטיות,הכלכליות והחברתיות של הרואים עצמם "עליונים",כלומר רשות עליונה מעל בית הנבחרים והממשלה. כמה נזק שהפיראט המשפטי ברק עשה למדינת ישראל ובעקר לאמון הציבור במערכת המשפט עם המגלומניה שלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בני בנקר |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
יש לך בעיות בהבנת הנקרא והנשמע. אף אחד לא מרים יד על בית המשפט העליון. יש רק לבטל את סמכויות היתר שאהרן ברק לקח לעצמו ולבית המשפט שלא כדין ושלא בסמכות, והפך אותו לריבון במדינה, למחוקק-על מעל הכנסת ומעל הממשלה.
בית המשפט העליון הוא הגוף החזק במדינה ומושל בה ללא הגבלה. השופטים אינם נציגי העם, הם נבחרים בשיטת חבר מביא חבר. ואין בינם לבין דמוקרטיה כהוא זה. זה גוף עם אג'נדה פוליטית מובהקת של מחנה פוליטי אחד. זה גוף שאין מוטלת עליו שום אחריות ואין עליו שום ביקורת
חוץ ממחנה השמאל, העם בישראל רוחש לבית המשפט העליון ולמערכת המשפט אמון מועט בלבד. הסחבת בעניין אולמרט-הולילנד עוד מעצימה את אי האמון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אליעם |
|
|
|
|
|
אליעם קרא דוגמא , כיצד הפרקליטות טענה, שהכנסת היא הריבון, הריבון שקבע, שבן גוריון הוא ראש המממשלה ובית במשפט אינו יכול לבטל החלטה של ריבון.
ועוד הוסיפו עלילה על פרופסור שייב, שהוא מסית נגד צה"ל ומוסדות המדינה.
בית במשפט העליון זרק את טיעוני הפרקליטות לפח האשפה, חייב את משרד החינוך לא לקבל את הוראת ראש הממשלה ולהחזיר מייד לעבודה את פרופסור שייב.
מה שמבקשים היום זה למנוע מבית המשפט העליון לבטל הוראה שרירותית של הרשות המחוקקת והרשות המבצעת. טוב שההתלהמות של בנט-לווין-איילת שקד- לא פעלה בתקופה שפרופסור שייב בא לבית המשפט וביקש סעד. ןהצליח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יהודית רב. |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
הדוגמא שנתת לא שיכנעה אותי, משום שגם במשפט יש עקרון שאומר: "אם השתנו הנסיבות". והנסיבות בזמן שעבר מאז, השתנו לחלוטין.
אפריקה נמצאת היום בתקופה של הגירת עמים, מצבן של דרום תל אביב (שאף פעם לא היה מדהים), ושכונות חלשות אחרות בארץ, גרוע יותר מתמיד, עם עשרות אלפי מסתננים שהתרכזו בשכונות של אלפים.
הנסיון עם המובלעת הספרדית מלילה בצפון מרוקו, מוכיח שהגדר לא מספיקה בשביל למנוע הסתננות:
youtube.com
מה יעזור מקרה נקודתי של שמירה על זכויות הפרט, עם כל המדינה תהיה מוצפת במסתננים? אני לא מוכן שהשכונה שלי תיהפך לדרום תל אביב שניה!
אי אפשר בעת ובעונה אחת, גם לאפשר לבית המשפט להכתיב למדינה מדיניות הגירה, וגם לתת פתרון ראוי לשכונות. פיזור הוא לא פתרון מכמה סיבות:
1. לאיפה בדיוק נפזר את המסתננים? לשכונות העוני? הנסיון עם צפון תל אביב מוכיח, שמשכירי ומתווכי דירות, מסרבים להשכיר למסתננים דירות בשכונות יוקרה (ראה קישור), ולא קשה לנחש למה. לעשירים יש כסף לפרקליטי צמרת, ותסמוך עליהם, שהם ימצאו את הדרך להרחיק את המסתננים מהשכונות שלהם. אבל בדרום העני, הרבה יותר נוח לרכז אותם:
youtube.com
תוסיף לזה את עריית תל אביב, שגם כן תרמה רבות להתרכזות המסתננים בדרום תל אביב (כנס לסרטון הבא, והעבר אותו ל 19.59 עד 21.13):
youtube.com
ותוסיף לזה את העובדה שאמנת הפליטים לא מחייבת את המדינה להחזיק את המסתננים בתוך אוכלוסיה אזרחית, ותבין מדוע יש להקים עיר אוהלים, שתספק את הצרכים הבסיסיים של המסתננים, תוך הוצאתם ממרכזי הערים, ולשקם את השכונות.
רק שהממשלה שלנו לא עושה את זה, בין היתר, כי היא פוחדת מבג"ץ.
2. חיילים צריכים עו"ד צמוד, למרות שאין מדינה בעולם, שעשתה מאמצים גדולים יותר מישראל, כדי למנוע מאזרחי אויב למות. פשוט משתלם למחבלים לההשתמש במגינים אנושיים.
ומכל הסיבות האלה גם יחד, שכרו של האקטיביזם השיפוטי יוצא בהפסדו. אהרון ברק הפר את האיזונים והבלמים בין הרשויות, הציבור לא ישלים עם זה לאורך זמן וכך גם נבחריו.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
1. מצבן של שכונות הדרום לא זו בלבד, שלא היה אף פעם מדהים, הן סובלות מזה עשרות שנים מהזנחה והפגרה (פיגור מכוון) של העירייה והמדינה, לרבות פגיעה זדונית ממש. בשנת 82 רצחה המשטרה את שמעון יהשע ז״ל כאשר ניסה למנוע את הריסת ביתו. בשנת 2007 הרסה המדינה 30 בתים בכפר שלם לטובת בעלי הון. התקווה היחידה שקיימת בשכונת התקווה מתגלמת בדברים שאמרה בשעתו מורה בבית הספר היסודי בשכונה הירדן לתלמידה, שביקשה לערער על ציון במבחן- מה זה משנה? אמרה לה המורה, ממילא את תהיי עוזרת בית כמו האמא שלך. כל זה לא קשור לבית המשפט ולא לפליטים. אלה לא מונעים מאף אחד ״לשקם את השכונות״ מהטעם שרשויות המדינה עושות עשרות שנים את ההיפך הגמור, לנחשל ולהפגיר את תושבי השכונות.
2. אין פתרון טוב וצודק יותר מאשר מגורים של פליטים בכל הארץ ולא ריכוז שלהם בשכונות, שממילא סובלות מהזנחה ומפיגור. יתכבדו נא האשכנזים של העמותות למען הפליטים (ותומכיהם) ויאבקו על זכותם של הפליטים לגור וללמוד בשכונות הלבנות שלהם. זה הגיוני, זה אפשרי וזה המאבק הנכון לעשותו.
3. בגצ לא מונע מאף אחד לפתור את הבעיה אלא רק פוסל חוקים לא אנושיים ולא מוסריים, המאפשרים כליאה (מלאה או חלקית) ללא משפט. שום אדם מוסרי, ימני או שמאלי, לא אמור לתמוך בחקיקה כזו, והרפש של רגב, לוין, דנון ודומיהם בהקשר הזה מתאים לדיקטטורות חשוכות ולא למדינות דמוקרטיות. מה גם, שגם מהבחינה הפרקטית, כליאה של אלפיים איש או שלושת אלפים לא תפתור בעיה של כמה עשרות אלפים. זה לעג לרש.
4. הטענה כאילו ״אין מדינה בעולם שעשתה מאמצים גדולים יותר מישראל כדי למנוע מאזרחי אויב למות״ היא פראזה, שאיש מעולם לא הוכיח אותה, וממילא היא גם לא עומדת במבחן המציאות, בה ישראל הורגת ללא סוף כבר עשרות שנים. שום חייל גם לא צריך פרקליט צמוד, שכן הפרקליטות הצבאית ברוב המקרים סוגרת את התיק ובמקרים הבודדים בהם מוגשים כתבי אישום, הדבר נגמר באישום מגוחך ובעונש מגוחך עוד יותר, ברוחו של קפטן רנו הנפלא מהסרט קזבלנקה- עצרו את החשודים הרגילים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לימני השפוי |
|
|
|
|
|
ושכן משפחת פליטים סודניים בביתך אפשרי חלק מהם ילונו בחדר של הבת שלך.
על זה ייאמר, נאה דורש ונאה מקיים.
אגב קטן, כל מה שכתבת ובעיקר הפיסקה הראשונה לא רלבנטית למה שכתב המגיב לו הגבת.
וחלק הוא סילוף גמור.
כנראה בעייות אפייניות של הבנת הנקרא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
הסגנון החמאסניקי מתחיל להיות קטן על המגיב הותיק. כל מי שמתנגד לכלוא כבהמות את בסודנים והאריתראים במכלאה בחולות , הוא זה שמתנגד חריפות לקיפוח של עשרות רבות של שנים של שכונות דרום תל אביב .
המגיב הותיק מגיב בסגנון בהמי . למפלגות הימין ולמפלגות השמאל יש אחריות רבה לכשל הנמשך בשכונות הדרום . אבל עכשיו נוח לכולם להאשים סודנים במצב .
מה שעושה כאן מגיב ותיק עשו אנטישמים באירופה בימים חשוכים , שמצאו את האשם , והאשם היה יהודי.
גור לך, מגיב מסית . תמשיך לשבת שבעה על כך שאלי ישי לא עבר את אחוז החסימה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ר.י. . |
|
|
|
|
|
בענין החמס - נא עיין עמוקות בתגובתי לאחד דומה לך (או שזה היית אתה):
http:
ובעניין הצבעתי, היירי שלך הוא באמת ללא אבחנה כי אני דווקא הצבעתי לביבי - אז תחנק לך באופוזיציה עם שאר שונאי ישראל.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
אף אחד לא צריך לגור בבית של אף אחד אחר, ואת הרמיזות המיניות המלוכלכות שלך אתה מוזמן להקיא לים של עזה לפני שאתה שותה ממנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה אידיוטית |
|
|
|
|
|
1. לגבי ההזנחה המתמשכת: השאלה פה היא מה העיקר לא מה גם יש.
ההבדל בין גרוע לבין גרוע בהרבה, הוא הבדל בין שמיים וארץ. אני לא שמעתי שהיה ועד הצלה לדרום תל אביב, לפני שהגיעו לשם המסתננים.
כל זאת, למרות שבמשך עשרים שנה, הגיעו לאזור הזה עולים מבריה"מ לשעבר ומאתיופיה, וגם עובדים זרים מכל מיני דתות ותרבויות.
אני לא זוכר שאנשי השכונות צעקו כמו היום, לא כי לא היו בעיות ביניהם לבינם, אלא משום שהן היו בהיקף הרבה יותר נמוך.
2. לגבי העמותות והאשכנזים, יש צדק בדבריך, אבל אין מי שיצדיק אותם. טבע האדם, הוא "קצת" יותר מורכב מהחלומות של השמאל הישראלי, שמסתכל על זכויות אדם כדבר מופשט. העמותות לא יאבקו בשביל שהעשירים יקבלו את המסתננים לשכונותיהם. ביום שבו הם יעשו את זה, השכונות של הפעילים עצמם יהפכו לדרום תל אביב שניה. בדיוק על הצביעות הזאת מתקוממים החכ"ים מהימין.
3. לגבי בג"ץ, יש לי חדשות בשבילך: דמוקרטיה צריכה להגן על עצמה. אוסטרליה הבינה את זה מזמן, ולכן לא זו בלבד שהיא קולעת ללא משפט מסתננים שהגיעו באופן לא חוקי, היא הרבה יותר מחמירה מאיתנו בעניין הזה, ואין שם שופטים שיבואו ויגידו להם "אוי ויי! איך המסתנן ימצא תחביבים ובת זוג?".
הקישור הבא מוכיח: מפקד מרחב תל אביב ניצב בנצי סאו, אמר במפורש, שהחוק למניעת הסתננות הפחית את פשיעת הזרים בעוד ביטולו ע"י בג"ץ העלה אותה חזרה לרמות הגבוהות של 2012 (פרוטוקול ישיבת עיריית תל אביב 23.03.15 עמוד 17 פסקה לפני אחרונה):
http:
איך זה מסתדר עם הטענה שלך? ("מה גם, שגם מהבחינה הפרקטית, כליאה של אלפיים איש או שלושת אלפים לא תפתור בעיה של כמה עשרות אלפים. זה לעג לרש.").
אתה גם מתעלם מהעובדה שגדר לא מספיקה בכדי למנוע הסתננות. גם בצפון מרוקו, יש אוטונומיה ספרדית בשם מלילה, יש סביבה גדר והמוני מסתננים אפריקאים טיפסו עליה. ולהלן ההוכחה:
youtube.com
לגבי ה"רפש" של רגב, לוין ודנון, אז גם פה יש לי חדשות בשבילך:
יש אנשי אקדמיה מהשמאל, שגם כן, מתנגדים לאקטיביזם שיפוטי. לוין, דנון ורגב טוענים בדיוק את אותם הטענות שהם הפנו למערכת המשפט. דוגמא לכך היא פרופסור אמנון רובינשטיין לשעבר ח"כ ושר מטעם מרצ, שבתור ח"כ היה פעיל מאוד למען קידום חוק יסוד כבוד האדם וחרותו, ולימים תמך ברפורמות של פרופסור דניאל פרידמן:
http:
4. מי בדיוק רוצח אזרחים? ישראל? או הטרוריסטים שמתחבאים מאחורי אזרחים? 2 בכירים בחמאס, כבר הודו בעבר שהטרוריסטים מתחבאים מאחורי אזרחים. ולהלן ההוכחות:
א. youtube.com
ב. youtube.com
בנוגע למאמצים שישראל עשתה, זה הוכח ועוד איך:
http:
לפרטים נוספים, אני מפנה אותך לספרים "ישראל כתב הגנה" מאת פרופסור אלן דרשוביץ ותעשיית השקרים מאת בן דרור ימיני.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
ואיש לא מקשיב להם. גם עכשיו איש לא מקשיב להם. ההסתה הכהניסטית היא טרמפ, שהגזענים תופסים על המצוקה שלהם, לצורך קידומם הפוליטי. בעניין הצביעות של הסמול, אתה צודק. הצביעות הזו היא מחלה ממארת, ויפה עושים אנשים כמו יעל בן יפת, שולה קשת, אורטל בן דיין, הלא נחמדים ועוד, שמוקיעים הן את ההסתה הגזענית נגד הפליטים והן את הצביעות הסמולנית של אנשי ״מרק לוינסקי״ (יגאל שתיים) ודומיהם, שלא לדבר על יוסי גורביץ המגעיל. אני לא מכיר את הנעשה באוסטרליה, אבל בארופה רבים מהפליטים מקבלים מעמד פליט ואישור שהייה ועבודה, כאשר בישראל כולם מסורבים. באשר לצבא, אני לא ניזון מאנשים כמו דרשוביץ, שהוא לטעמי לא יותר מתועמלן, ובטח לא מאנשים כמו ימיני, שגרוע ממנו בהרבה והוא שקרן, סלפן ומסית. על כך ניתן לקרוא במקומות רבים ברשת, וחבל לבזבז זמן על המסית הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נכון חלקית |
|
|
|
|
|
לדעתי כן חשוב לעסוק בימיני, שמשקר ומסית בצורה נוראה, ומי שעושה זאת הרבה הוא גורביץ', שהוא אכן מתנשא ומגעיל, אבל לפעמים הוא כותב נכון. הנה חלק ממה שהוא כתב על השקרים של ימיני (יש עוד הרבה)
http:
והנה מה שכתב עליו עו"ד מיכאל ספרד
facebook.com |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את/ה צודקת/ת |
|
|
|
|
|
ל"את צודקת ו "נכון חלקית": בן דרור ימיני, הוא לא רק אחד הפובליציסטים היותר מוערכים בישראל.
עמדותיו בכל הנוגע לשטחים, הרבהי ותר קרובות למרצ והמחנה הציוני, מאשר לימין. אז אולי הגיע הזמן להכיל גם עמדות שונות, מורכבות יותר מהמקובל?
אני מאמין לו הרבה יותר, מאשר לכל מיני ארגוני פסאודו זכויות אדם, ולעורכי הדין שלהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
הנה דו"ח של אמנסטי, אחד הארגונים שמנסים לחשוף את היחס הקשה לפליטים בארופה
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המצב בארופה |
|
|
|
|
- נ.ב: |
|
ימני שפוי | 3/06/15 14:10 |
|
|
|
|
|
|
|
אוסיף רק הערה קטנה. החוקים שנפסלו על ידי הבגצ מייצגים מדיניות המנוגדת גם לאמנת הפליטים, וגם מסיבה זו הם נפסלו בצדק.
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כל מה שכתב/ה |
|
|
|
|
|
לא פליטים לפי כל הגדרה.
אפילו את מושג הפליטות אינכם יודעים.
אלה מסתנני עבודה בלתי חוקיים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
יא טמבל ותיק, כך כתבו על יהודים שהסתננו וגנבו גבולות . אפריקאי מראונדה שברח מהתופת בשביל מגיב ותיק הוא ״ תייר״ שגנב את הגבול , הוא גנב גבולות והסתנן באופן בלתי חוקי , אז תן לו מקלט לילה לתקופה קצובה .
אבל לדבר אל פצצת סרחון של קללות כמוך, זה היה מיותר , |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
6 |
|
|
דרום תל אביב הוזנחה על ישראל רוקח מהציונים הכללים , על יד מרדכי נמיר ממפא"י ועל ידי ציץ מגוש חרות ליברלים, הוזנחה על ידי מילוא איש חרות ועל ידי חולדאי איש העבודה.
זה לא צודק להעמיס על האזור הכי מוזנח את כל עול ההגירה. אך לימין הקיצוני וגם לממסד נוח להסית את התושבים נגד סודנים ואריתראים ולא נגד מי שהזנימח בצורה פושעת את דרום תל אביב, שאין בה לדוגמא בית ספר תיכוןן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדם ק... |
|
|
|
|
|
מה הקשר בין מה שכתבת על מצוקות דרום ת"א משך שנים לבין העובדה שדרום ת"א הפכה להיות גיהנום עלי אדמות לתושביה היהודיים עקב ההפקרות בטיפול במסתננים עבריינים ואלימים.
חרפה של היגיון ותת רמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
שתי הערות:
1.ההבדל בין מצב גרוע למצב גרוע בהרבה, הוא הבדל בין שמיים וארץ.
למה לפני הגעת המסתננים לדרום תל אביב, לא שמעתי על ועד הצלה של דרום תל אביב או צעקות מצד אנשי השכונות בועדת הפנים?
לא כי לא היו בהכרח בעיות בין היהודים הותיקים, לבין העולים החדשים או בין כלל היהודים בשכונות לבין העובדים הזרים (חלקם אפריקאים). פשוט היקף הבעיות היה הרבה יותר נמוך. לא היה שילוב כזה גדול של בעיות רציניות, ששכנע את האנשים לקום ולהגיד: "זהו! חייבים להוציא אותם ממרכזי הערים".
הפרופסור רות גביזון, ממייסדי האגודה לזכויות האדם והאזרח, כבר מזמן הפריכה את הטיעון שהעלית. ההרצאה אמנם עסקה במקור במכתב הרבנים (בנוגע להשכרת דירות לערבים), אבל היא הזכירה בין היתר גם את העניין הזה, לצד גינוי חריף של מכתב זה (ראה סרטון להלן 44.46 עד 01:03:06):
youtube.com
2. אתה חושב שאם יזרימו כספים לשכונות,, מבלי להוציא את המסתננים ממרכזי הערים, המצב שלה יהיה טוב יותר? אז הקישור הבא מוכיח אחרת:
facebook.com
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
המצב היום הוא, שהם גרים בעיקר בשכונות העוני. במרכזי הערים גרים חברי עמותות השמאל, שמקפידים לנהל את מאבקם כך, שהפליטים ישארו בשכונות העוני ולא לידם. הפליטים למעשה מוכים פעמיים. פעם אחת על ידי הגזענים הכהניסטים מימין, ופעם שניה ע"י הגזענים הצבועים מהסמול. אלה, וגם אלה, לא מעונינים בפתרון צודק של הבעיה. זו הטרגדיה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אין שום בעיה, |
|
|
|
|
|
"אין שום בעיה".
הגבתי על טיעון דומה בתגובה לתגובה 5 (תגובה ל"לימני שפוי").
טבע האדם קצת יותר מורכב ממה שאתה ואחרים מצפים. לעשירי צפון תל אביב, יש כסף לפרקליטי צמרת, ואין שום סיכוי שהמסתננים יגיעו לשכונות החזקות.
להלן התגובה אליו:
"לגבי העמותות והאשכנזים, יש צדק בדבריך, אבל אין מי שיצדיק אותם. טבע האדם, הוא "קצת" יותר מורכב מהחלומות של השמאל הישראלי, שמסתכל על זכויות אדם כדבר מופשט. העמותות לא יאבקו בשביל שהעשירים יקבלו את המסתננים לשכונותיהם. ביום שבו הם יעשו את זה, השכונות של הפעילים עצמם יהפכו לדרום תל אביב שניה. בדיוק על הצביעות הזאת מתקוממים החכ"ים מהימין."
מכל מקום, יש גם אנשי שכונות שמסרבים בכל תוקף, לשתף פעולה עם הכהניסטים. הנה דוגמא לשניים מהם:
1. youtube.com
2. כנס לסרטון הבא, החל מ 2.41:
youtube.com
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
עם הכהניסטים, וגם לא הצביעו להם בבחירות. המדובר בטרמפיסטים, שבאים מבחוץ. אגב, החכים מהימין כמו דנון, לוין ורגב הם כהניסטים לכל דבר ועניין. לי אישית אין שום בעייה עם תושבי הדרום. אני מזדהה עם הטענות שלהם, לרבות הטענה (הנכונה!!!) לפיה ארגוני הזכויות, שמסיתים נגדם באשמת גזענות, הם יותר גזענים מהם. יותר מזה. אני סבורה, שתושבי השכונות ראויים לא לביקורת, אלא לשבח ולהלל על האופן בו הם מנסים להסתדר עם נוכחות הפליטים שנכפתה עליהם. צבועי הסמול היו מגיבים בצורה קשה בהרבה לו היתה מציאות כזו נכפית עליהם, וזו הסיבה שהם מקפידים, שהמרק יהיה בגינת הקווקזים (באשכנזית: גינת לוינסקי) ולא (למשל) בככר רבין או בגינת דובנוב. באשר לימיני, מי שרוצה יכול להעריך אותו ואת כתיבתו. שיהיה לו לבריאות. בעיני הוא שקרן ומסית, כפי שעולה מהקישורים שהובאו בעניין זה. אם הוא אכן קרוב למחנה הציוני או למר"צ זה רק מחזק את מה שאני חושבת עליו כשאני נזכרת במה שאמר יוסי ביילין כאשר היה ראש מר"צ באחת מ"הפגנות השלום" של שללום עכשיו- אנחנו קוראים להקמת שתי מדינות לשני עמים כדי לשמור על הרוב היהודי בישראל. הגועל הזה הוא שמאל או שלום כמו שאני הסבתא של אפריים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה צודק. |
|
|
|
|
|
את נגד שמירה על רוב יהודי? אחד הטיעונים המרכזיים של השמאל (אני ימני בעמדותיי), הוא שחלוקת הארץ מחויבת המציאות, כדי לשמור על מדינה יהודית ודמוקרטית.
אם את בעד מדינה דו לאומית, אז לקחת את הדיון לכיוון אחר לגמרי: את יודעת שמלחמת האזרחים בלבנון, פרצה אחרי שהנוצרים הלבנוניים נהפכו למיעוט?
באשר לבן דרור ימיני, הוא הגיב, (בצורה משכנעת למדי נעל הפוסט בפייסבוק, אליו אחד המגיבים השאיר קישור).
הטענות בספר שלו מגובות בעובדות, ומי שלא רוצה רוב יהודי, או לא יודע להכיל דעות אחרות, תמיד ימצא תרוצים כאלו או אחרים. שוב, אני מאמין לא הרבה יותר מאשר למבקריו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כ״איום דמוגרפי״, מוקע אל עמוד הקלון, השמור לגזענים נאלחים. הטיעונים האלה של ימיני הם גזענות נטו (ובכך הוא לא שונה מנתניהו) ושאר דבריו הם הסתה ושקרים. מי שזה משכנע אותו, אני מאחלת לו רק בריאות, אבל אין לי שום דבר משותף איתו. אגב, אני מסכימה עם התגובה שמעלי. גם אני מכבדת מאד את אנשי שכונות הדרום, מסכימה עם כל מה שאמרה שפי בכנסת בקישור שהביאו פה, ומעריכה אותם על עמידתם מעוררת הכבוד בתנאים קשים מנשוא, לרבות ההתנערות מהחלאות הכהניסטיות. אני גם תומכת בבגצ שביטל את חוקי החרפה על הכליאה בחולות. אין שום סתירה בין המאבק הצודק של אנשי השכונות לבין התנגדות לחוקים מחפירים ולא מוסריים כאלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
במדינה תרבותית, |
|
|
|
|
|
לא פחות מאלה שבישראל. עד כה הוא פועל רק נגד מהגרים, ונזהר מלדבר נגד אזרחי המדינה, כפי שעושה הימין שלנו, אם כי בהחלט יכול להיות, שזה עוד ישתנה וארופה תחזור לימים השחורים של המאה העשרים. יש בהחלט סימנים לכך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נכון, ועוד הערה |
|
|
|
|
|
"מי שמדבר על אזרחי מדינה במדינה מתורבתת, כ"איום דמוגרפי" מוקע על עמוד הקלון, השמור לגזענים נאלחים. הטיעונים האלה של ימיני הם גזענות נטו (ובכך הוא לא שונה מנתניהו)"
קל מאוד לכתוב כזה דבר, כאשר לא פרצה מלחמת אזרחים בישראל. נשמע הזוי לגמרי שדבר כזה יקרה, אבל זה בדיוק מה שקרה בלבנון, כאשר הנוצרים הערבים שם, נהפכו מרוב למיעוט. וזה מה שיקרה כאן, אם חלילה נאבד את הרוב היהודי. דמוקרטיה צריכה להגן על עצמה.
אם הרצון לשמור על רוב יהודי הוא גזענות, אז גם מרצ והמחנה הציוני, שקוראים לצאת מהשטחים כדי למנוע מדינה דו לאומית, הם גזענים.
באירופה, הימין הקיצוני התחזק, דווקא בגלל שהשמאל האירופאי, החזיק את המיינסטרים של הפוליטיקה האירופאית בגרון. לא פוליטיקלי קורקט לדבר שם על הבעיות בין האירופאים לבין המהגרים המוסלמים, וכשאזרחי אירופה רואים שהמיינסטרים שותק, יותר ויותר מהם מצביעים לימין הקיצוני.
אצלנו, עוצמה לישראל, (בבחירות הלפני הקודמות) לא עברה את אחוז החסימה. בבחירות האחרונות, עוצמה יהודית הקימה בלוק טכני עם יחד, בראשות אלי ישי, ולמרות זאת, הם לא עברו את אחוז החסימה (שעלה בינתיים).
אבל יבוא יום וזה השתנה, אלא אם כן נבין, שמי שרוצה לחיות בחברה שמכילה את השונה, צריך להתמודד באפקטיביות עם בעיות, שגורמות לליבוי יצרים.
פרופסור רות גביזון, ממיסדי האגודה לזכויות האדם והאזרח, חיזקה את הטיעון שלי. כנסי בבקשה לסרטון הבא (44:46 עד 1:33:47). ההרצאה עסקה במקור במכתב הרבנים, שקרא לא להשכיר דירות לערבים. היא גינתה בחריפות את המכתב, וטענה שגם מבקרי המכתב עשו לעצמם חיים קלים מדי:
youtube.com
לגבי היחס של בן דרור ימיני לערביי ישראל. להלן מאמר שהוא כתב עליהם בשנת 2007. מאמר מאוזן והגון. איפה הגזענות פה?
http:
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
גזענים. הדברים נכתבו בתגובות קודמות, ואין צורך לחזור על זה. בקשר למפלגות הימין והשנאה בארופה, הן לא קשורות לשמאל בשום דרך. הן היו שם במאה העשרים, עשו שואה, נאציזם ופאשיזם, ולא נעלמו לשום מקום. הן פשוט מתעוררות שוב. הן עוד לא חזרו למה שהיה, אבל לדעתי זה בדרך לשם, והפעם גם נגד המוסלמים וגם נגד היהודים. טועים היהודים, שמצטרפים למפלגות האלה (יש כאלה שעושים זאת), כי הם תורמים לאנטישמיות המופנית נגדם. לגבי ימיני, אני לא רואה מקום להשחית מילים. קראתי את המאמר הזה מזמן ומגיב 156 )אביבי) ענה לו יפה והפריך רק חלק מהשקרים והסילופים שלו. יש לו עוד הרבה כאלה. סיפור ״היהודית והדמוקרטית״ דומה לסיפור דמיוני על כלב עם 6 רגליים ששר ביידיש, אבל את העניין הזה נשאיר לתגובה אחרת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צודק חלקית |
|
|
|
|
|
כבר הרבה שנים הנאו נאצים מנסים לשוב ולחזק את כוחם. אלא מה? בשנים האחרונות, האיסלאם הקיצוני הולך ומרים ראש באירופה. ולמה הוא מרים ראש? כי במשך שנים אירופה ניהלה מדיניות הגירה מופקרת, ולא היה פוליטיקלי קורקט לדבר על הבעיות שבין אזרחי אירופה לבין המהגרים המוסלמים. ולכן השמאל האירופאי כן קשור לזה. כוחו של הימין הקיצוני כבר לא מתבסס רק על שנאת יהודים, או אי יציבות פוליטית, (כמו ברפובליקת ויימאר), אלא על ואקום שנוצר כתוצאה מאווירת הפוליטיקלי קורקט וחוסר אמון הולך וגובר בין יותר ויותר אזרחים אירופיים, שמרגישים שגנבו להם את היבשת, לבין הפוליטיקאים מהזרם המרכזי:
http:
על הפרופסור שכתב את המאמר:
http:
יש פתגם בערבית שאומר: "אלצאבר מופתח אלפארג'" (הסבלנות מפתח לרווחה).
ככל שהזמן עבר והריבוי הטבעי עשה את שלו, כך אנשי הדת המוסלמים הקיצוניים, הרגישו כבעלי הבית, והסיתו את המאמינים שלהם. מאותה סיבה שבגללה הופר, עפ"י המסורת המוסלמית, הסכם חודיבייה, בין הנביא מוחמד לשבט קורייש. הוא הופר כאשר הנביא מוחמד העריך שצבאו חזק יותר מזה של קורייש.
במילים אחרות, ה"כופרים" האירופאים, כבר לא היו חזקים מדי כמו בעבר, ולכן כבר לא היתה מבחינתם עילה לדחות את הג'יהאד.
כאמור, מאחר והפוליטיקאים מהזרם המרכזי באירופה, לא עצרו בזמן את המגמה הזאת, התוצאה היא וואקום שרק הימין הקיצוני ממלא אותו. זה ישליך לרעה על מצב היהודים האירפאים, באיזה שהוא שלב, והכל החל מטמטום טוטאלי וקוצר ראיה של ממשלות אירופה לדורותיהן.
חברות הייטק, החלו להבין בשנים האחרונות, את מה שהאירופאים הבינו באיחור רב. הן לא מוכרות אפילו גפרור אחד למזרח הרחוק, מבלי להכיר את התרבויות. לאומת זאת, ממשל אובמה ובמיוחד המדינות האירופאיות, ממשיכות להסתכל על המזרח התיכון בראיה מערבית, ואין טעות גדולה מזו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
לא התבסס רק על שנאת יהודים או על אי יציבות פוליטית. כך בפורטוגל, באיטליה, ביוון, בספרד ובכל מקום, היו לעליתו סיבות שונות. גם היום, זה לא בהכרח קשור לאיסלאם, כמו ביוון או בהונגריה. בעניין המומחה שהבאת והתאוריות שלו, אין לי כבר כח לעסוק באיסלמופוביה הזו כל פעם מחדש. אעיר רק, שאני תמיד משתוממת על הסלחנות המופלגת, בה הציונות מתייחסת לזוועות שגרמה הנצרות והנוצרים בעבר הרחוק והקרוב (לא רק כלפי היהודים) לעומת הנוקדנות בה היא נוהגת כלפי האיסלאם, שהעבר שלו מלוכלך הרבה פחות מהנצרות. אולי זה קשור למושג המגונה ״תרבות יודאו-נוצרית״ שתורם ככפפה ליד את האוריינטליזם עליו כתב בשעתו אדוארד סעיד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה טועה |
|
|
|
|
|
אירופה של היום, עם כל האנטישמיות והאיסלאם הרדיקלי שמרים שם ראש, היא לא אירופה של תקופת האינקוויזיציה.
הנצרות השתנתה אחרי מלחמת העולם השניה, אבל השינויים האלה לא הגיעו למזרח התיכון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
והכל קשור לעליית ״האיסלאם הרדיקלי״ ( מושג מעורפל כשלעצמו), מדוע ביוון, הונגריה, אוסטריה, צרפת ומדינות נוספות נולדות מפלגות אנטישמיות (נוצריות)? ניחה ״האיסלאם הרדיקלי״, למה צריך לשנוא גם יהודים? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אשרי המאמין |
|
|
|
|
- שוב |
|
ימני שפוי | 5/06/15 18:51 |
|
|
לא אמרתי שהן נולדו עם התחזקותו של האסלאם הרדיקלי. האסלאם הרדיקלי מזין אותן, לצד המשבר הכלכלי באירופה.
למה הממשלות האירופאיות מתלבטות האם להציל ספינות של מהגרים אפריקאים או לא? כי מצד אחד הן לא רוצות שהן יטבעו, ומצד שני, הו חוששות שמפלגות הימין הקיצוני יעשו הון פוליטי, מהבעיות בין המהגרים לבין אזרחי אירופה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
בבחירות לכנסת ה-19 ולכנסת ה-20 חסידי כהנא קיבלו בקושי פרומיל מהקולות של דרות תל אביב, למרות שהם התיימרו להיות נציגי הדרום , ובנו עצמם מהסתה פראית של יהודים נגד הקהילה האפריקנית . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא להסתה פאשיסטית |
|
|
7 |
|
|
העיתונות של מפא"י באותם הימים עמדה לימין בן גוריון וטענה שהכנסת, שהיא הריבון בחרה את ראש הממשלה, ואין זכות לבית המשפט לבטל החלטה של הריבון. במיוחד נאחזו בנושא של הסתה נגד צה'ל שבן גוריון ייחס לשייב אותה טענה טוען היום הימין הישראלי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדם... |
|
|
8 |
|
|
בפרקי אבות קיים הנושא: "עניי עירך קודמים"
היה יאה לתת עדיפות ל"עניי עירנו"
סה"כ הצדק הבסיסי לו ראויים עניי עירנו אמור להנחות אותנו,
ולא רעיונות אוניברסליים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מקיאוילי |
|
|
|
|
|
שניהם צודקים. בין החוקים שנפסלו לבין "הגנה על עניי עירך" אכן אין ולא כלום. המדובר בחוקים, שלא זו בלבד, שלא יביאו שום תועלת, הם עוול ורשע, ובוטלו בצדק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראה תגובה 6 |
|
|
|
|
|
כיצד משפרים את מצבם של תושבי השכונות בדרום תל אביב במקום לעסוק בהסתה כהניסטית נגד הפליטים ובחוקים, שהן גם לא מוסריים וגם חסרי תועלת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה צודק |
|
|
|
|
|
דרום תל אביב היא גיהנום. לתושביה כתוצאה מהזנחה פושעת של ראשי העיר כלפי האיזור הזה עשרות רבות של שנים. על האוכלוסייה הזו הנתונה במצוקה הוסיפו את סוחרי הזנות ואת הקהילה האפריקאית .
את הבעיות הכאובות של דרום תל אביב לא פותרים בהסתה של שנאה , שאבד לה צלם אנוש, כלפי החלשים ביותר בחברה , הפליטים מסידן ומאריתראה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא להסתה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
במה זה סותר את מה שכתב המגיב הקודם? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמעתי, |
|
|
|
|
|
השיח מתמקד יותר מדי בהסתה, ומתייחס לאנשי השכונות כאל מוסתים, במקום להבין שצריך להיות חכמים ולווא דווקא צודקים.
מי שרוצה לחיות בחברה מכילה כלפי השונה, צריך להתמודד עם הסיבות, שגורמות לליבוי היצרים.
זה נכון לגבי מימון הטרור (התנהלותו של נתניהו בפרשת בנק אוף צ'יינה, היתה מקוממת בעיני), וזה בא לידי ביטוי גם בבעיית המסתננים.
כפי שכתבתי בתגובתי הראשונה, הפתרונות שמציעים ארגוני זכויות המסתננים הם לא פתרונות. יותר מזה: למניעים של המאבק על זכויות המסתננים אין שום קשר לזכויות אדם. זה רק הקצף על פני המים. הנה דוגמאות שמוכיחות את מה שאני אומר:
1. http:
2. בשנת 2011 בכירה לשעבר באחד מארגוני זכויות המסתננים (אז היא עוד היתה בתפקיד), הודתה שהערכים היהודיים יותר חשובים לה מהשמירה על הרוב היהודי. היא לא התייחסה למלחמת האזרחים בלבנון, שפרצה בגלל שהנוצרים נהפכו למיעוט, וזה פשוט אנטי ציונות בשם ההומניטריות:
http:
3. המצע של מרצ, בענייני הגירה, שונה. בהתחלה הוא קרה דה פקטו לאזרח בהדרגה את המסתננים. עד שפעילת מרצ לשעבר, (היום פעילת שכונות), ביקרה אותו בחריפות, ותוך 24 שעות, הם שינו אותו. תשובתה של ח"כ מיכל רוזין, היתה תמוהה בעיני:
ראה קישור לראיון +קישורים בתוך הקישור למצע לפני ואחרי השינויים:
http:/
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
איך הדברים של שפי סותרים את הטענה, שרגב היא גזענית, וההשואה שלה את הפליטים למחלת הסרטן היא נתעבת? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמרתי כבר, |
|
|
|
|
|
הסיפור הוא הרבה מעבר למצע של מרצ. הסיפור הוא שארגוני זכויות המסתננים, ונציגיהם בכנסת, לא באמת נאבקים למען זכויות אדם. זה רק הקצף על פני המים.
מה שמעניין אותם, זה שהמוני מסתננים נוספים יסתננו לפה (ע״י טיפוס על הגדר או דרך שדה התעופה), ויעשו פה ילדים. מכאן קצרה הדרך לדרישה לתת להם תושבות קבע ואזרחות (כי הרי ״הם כבר מדברים עברית״, ״הם שרים שירי חנוכה״ וכיו״ב).
כל מפלגות השמאל (וכנראה גם הרשימה המשותפת, או חד״ש, במידה וירוצו בנפרד), יקבלו עוד מנדטים וישירו קומביה, בזמן שאנשי השכונות יסבלו עוד יותר, והרוב היהודי ילך ויעלם.
כנראה שהשמאל הישראלי, עדיין לא התאושש מטראומת המהפך של 1977. ומי שלא נעים לו להגיד בגלוי שצריך להחליף את העם, מנסה לעשות את זה בדלת האחורית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
כתב פה נכון על הסיפור של ״הרוב היהודי״. על סיפור הרוב הזה אפשר לנהל הרבה ויכוחים, העובדה שהימין משקיע כל כך הרבה עברה וזעם על 70,000 שחורים ולעומת זאת איזרח פה בשמחה ובעזוז מאות אלפי נוצרים מברית המועצות לשעבר (אחדים מהם התגלו לימים גם כאנטישמים ממש), מלמדת, שלא מדובר פה על רצון לשמור על רוב והודי, אלא על גזענות נגד שחורים (שלא פוסחת גם על שחורים יהודים, ואפילו חובשי כיפה). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא להתלהם |
|
|
|
|
|
אני אשתדל לקצר, כי כפי שציינה אחת מהמגיבות, הטיעונים די מיצו את עצמם:
1. את טענת ה 70000 מסתננים של חמישה גרוש משלי הפרכתי (ראה תגובה שכתבתי לו).
2. לגבי עניין הגזענות: פוליטיקאי, בסופו של דבר, הוא תמונת מראה של קהל בוחריו. אנשי השכונות (שרבים מהם מצביעי ימין), כ"כ סובלים מהבעיות ביניהם לבין המסתננים, שאי אפשר לצפות מהחכי"ם שפונים אליהם, להיות נחמדים.
צריך לדעת להיות חכמים ולא רק צודקים. מי שרוצה לחיות בחברה מכילה, צריך להתמודד באפקטיביות עם אותן הבעיות, שמלבות לאנשים את היצרים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
רבים מאותם נוצרים מחבר העמים, שאתה מדבר עליהם, הם אנשים מזרע ישראל (הם לא נחשבים יהודים אבל יש להם שורשים יהודיים).
הרבנות לא עושה מספיק כדי לקרב אותם, ולהקל בהליכי הגיור, בניגוד לפסיקות שהרב חיים אמסלם חשף, המוכיחות שניתן לעשות זאת, עם מספיק רצון טוב ומתינות הלכתית.
אבל זה כבר נושא אחר... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
עם ״רוב יהודי״ או אנטי ציונות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קישקוש |
|
|
|
|
- הערה |
|
ימני שפוי | 5/06/15 19:30 |
|
|
הביקורת של שפי פז, על המצע של מרצ, באה לידי ביטוי לא בסרטון שהשארתי, אלא בפוסט חריף שהיא כתבה עליו בפייסבוק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
שפי טוענת בצדק, שצריך לפתור את הבעיה בשכונות הדרום, שהיא נוראה ומכבידה, וביושר אומרת, שאין לה מומחיות במשפט ולכן היא לא החלטית בעניין החקיקה. איפה היא ואיפה ההסתה המחפירה של כנופיית רגב, לוין, אקונים, דנון ושאר הגזענים, בגיבוי החלאות הכהניסטיות בן ארי את מרזל? טרמפיסטים עלובים, שתושבי השכונות מקיאים אותם מקרבם. יפה היה לראות את הצדיקה ממר"צ מתפתלת מחת הביקורת המוצדקת של שפי, אותה יש להפנות לרוב חברי ארגוני הזכויות אטומי הלב, שהם שמאל כמו שאני צנצנת, כפי שכתבו כאן אחרים לפני, וצודקים תושבי השכונות, שהם מקיאים גם אותם (ומהם). אני מחזקת את ידיהם של תושבי השכונות במאבקם הצודק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דברים יפים, |
|
|
|
|
|
1. לימים, שפי פז כן הביע תמיכה בחוק למניעת הסתננות (בגרסה האחרונה שלו), למרות שהוא לא מספק:
http:
2. השרים מירי רגב, דני דנון, יריב לוין ואופיר אקוניס, הם לא כהניסטים. הם אנשי ארץ ישראל השלמה, שמייצגים חלקים הולכים וגוברים בציבור, שנמאס להם מהאקטיביזם השיפוטי, וההשלכות המסוכנות שלו, גם בקשר למסתננים וגם בנושא ועדות הקבלה. והם פונים לקהל של אנשי השכונות, שרוצים לחיות. אלמלא הפחד של ממשלת נתניהו מבג"ץ, הם יכלו לעשות הרבה יותר, ולדוג שיקימו עיר אוהלים למסתננים, שתספק את צרכיהם הבסיסיים, ותוציא אותם ממרכזי הערים.
הטענות שלהם, אינן שונות מטענות שנשמעו בעבר לא פעם ולא פעמיים, גם משמאל נגד אקטיביזם שיפוטי, ונגד המונח "הציבור הנאור". שטבע אהרון ברק, בפסקי הדין שלו:
http:
אגב, יצחק רבין ז"ל, כינה את היהודים שגרים בשטחים "סרטן", ואף אחד לא כינה אותו "בהמה", או תייג אותו ככהניסט.
מכל מקום, גם אני תומך מאוד במאבק השכונות, ומייחל להצלחתו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
אבל בקישור שהבאת, הרבה פחות. לדעתי, בעניין החוק היא מפספסת. אני חושב, שלכל מדינה יש זכות למנוע מאנשים להכנס לשטחה ללא בקר ולקבוע מדיניות הגירה, וכל עוד היא לא גזענית, או מפלה וכו', אין עם זה בעייה. כך, סגירת הגבולות של ישראל לכניסת אנשים מסיני היא לגיטימית בעיני לחלוטין. כרגע לא נכנסים חדשים, צריך לשמור שכך זה יימשך, ויש פה כ - 70,000 איש שהם פליטים/מסתננים ווטאבר, שחלק מהם ילדים, שבכלל נולדו כאן ומדברים רק עברית. המדובר בפחות מאחוז אחד של המדינה, שלדעתי אין שום בעיה לתת להם תושבות מידית, עם תנאים להתאזרחות בעוד כמה שנים, ללא קשר לשאלת מעמדם כפליטים. המצב שבו כחצי מהכמות הזו גרים בדרום תל אביב הוא בלתי נסבל, וצריך לפתור אותו, לא באמצעות כליאה, וגם לא באמצעות הקמת עיר אוהלים. אגב, הם לא גרים במרכזי הערים, כפי שנכתב פה, אלא בשכונות העוני שבשולי הערים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חמישה גרוש משלי. |
|
|
|
|
|
כמה הערות:
1. קודם כל, זה לא מדוייק שההסתננות נפסקה:
http:
לכאורה מדובר בינתיים בעשרות בודדות, אלא שזה מוביל אותי לנקודה הבאה.
2. גם ב 2007, אמר חבר הכנסת דאז אבשלום וילן, בין היתר, שיש כאן בסה״כ פחות מ 300 איש, ומפחידים אותנו שהמאות יהפכו לאלפים ועשרות אלפים (הייתי משאיר לך את הקישור לפרוטוקול של ועדת הפנים, .בו אמר וילן את הדברים, אבל מסיבות טכניות כבר לא ניתן לראות אותו באתר הכנסת). עם זאת המזרחן ד״ר גיא בכור ציטט אותו. להלן קישור למאמר:
http:
ומה יהיה עם עשרות האלפים יהפכו למאות אלפים ומיליון? זה בדיוק מה שרוצים ארגוני זכויות המסתננים, בגלל שילוב של שיקולים אלקטורליים עם אג׳נדה אנטי ציונית.
במסגרת ההתכתבויות שלי בעקבות התגובות לתגובה 8, השארתי קישורים שחושפים את המניעים הללו, ומוכיחים שלמאבק על זכויות המסתננים, אין שום קשר לזכויות אדם. זהו רק הקצף על פני המים.
3. בנוגע לחולות
א. בהתכתבות שלי עם מי שהגיב לתגובתי המקורית (מספר 5), צירפתי בין היתר, קישור, המוכיח שהגדר לא מספיקה בכדי למנוע הסתננויות.
ב. קישור נוסף שתמצא בהתכתבות הזאת, מפנה לפרוטוקול של עריית תל אביב (עמוד 17 פסקה לפני אחרונה), שמצטט את דבריו של מפקד מרחב תל אביב ניצב בנצי סאו, לפיהם החוק למניעת הסתננות הפחית בהתחלה את פשיעת הזרים, בעוד ביטולו על ידי בג״ץ, העלה בהדרגה את רמת הפשיעה, לרמות הגבוהות של 2012.
ג. אתה מוזמן לבצע באתר יוטיוב חיפוש על המילים עו״ד יוכי גנסין ( זהו שמה של ראש מחלקת הבגצ״ים בפרקליטות המדינה).לאחר מכן כנס לסרטון, שנקרא ״עו״ד יוכי גנסין מעמידה במקום את חברת הכנסת מיכל רוזין״ (מ 11 עד 14).
אגב, אם יש לך 22 דקות לראות את הסרטון במלואו אתה מוזמן, הוא חושף הרבה שקרים שארגוני זכויות המסתננים מספרים לנו.
4. בתגובה 5, אותה אני כתבתי, הוכחתי שפיזור אינו פתרון, ובתגובתי לתגובה 6, צירפתי קישור לפוסט ביקורתי בפייסבוק של שפי פז לקמפיין ״הכסף קבור בחולות״, שקורא להזרים כסף לשכונות, מבלי להוציא משם את המסתננים. כל אלו פתרונות שלכאורה נועדו להיטיב עם שני הצדדים, אבל בפועל יטיבו רק עם המסתננים.
הפתרונות של ארגוני הסיוע בעייתיים גם מסיבה נוספת (בריאותית):
ולראיה: בצע חיפשו ביוטיוב רפאל קרסו מסתננים, וכנס לסרטון הראשון שתקבל. פרופסור רפאל קרסו, מדבר שם על ההשלכות הבריאותיות של בעיית המסתננים.
ומאחר ואמנת הפליטים אינה מחייבת להשאיר פליטים באוכלוסיה אזרחית, אין סיבה שלא יקימו עיר אוהלים, שתספק את צרכיהם הבסיסיים של המסתננים. זה לא קשור לוויכוח אם הם פליטים או מסתננים.
לחילופין, ייתכן שרק מהציבור הפתרון יכול לבוא. אני חושב שכל חברי הכנסת שאיכפת להם, לצד ארגוני השכונות והרבנים החרדים, דתיים לאומיים וחרדלי״ם, צריכים לארגן מרד צרכנים: שכל מי שאיכפת לו מהשכונות יפסיק לאכול במסעדות ויצא לחופשות בחו״ל בלבד, עד שבעלי המלונות והמסעדות יעסיקו ישראלים בלבד (יהודים או לא יהודים, זה לא משנה, העיקר שתהיה להם אזרחות ישראלית).
ואז ישראל תרוויח פעמיים: זה גם יהיה צעד חשוב לצמצום פערי ההכנסות וגם למסתננים שעובדים כרגע במקומות הללו, לא תהיה אפשרות להעביר כסף למדינות שלהם, והם יעזבו את הארץ. כך הלחץ על דרום תל אביב ירד במידה ניכרת וכך גם הבטחון ברחובות של השכונות ישתפר מאוד, ובלבד שהימנים (שהם הרוב בציבור), ישתפו פעולה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ימני שפוי |
|
|
|
|
|
שכן הם חוזרים על עצמם. אעיר רק כמה הערות לסיום. 1. אינני מקבלת פרשנות לגבי מה שחושבים או מתכוונים ארגוני הסיוע ממי שמזדהה עם טענותיו של ימיני ורואה בהם ארגונים אנטישמים, או מסייעים לאנטישמיות (כשלעצמי אני לא מסכימה איתם אבל נגעלת מטענותיו של ימיני השקרן המסית ומטענות דומות של אנשים מהמילייה שלו). 2. דברי פרופ׳ קרסו סולפו על ידי מסיתים מסוגו של ימיני. כוונתו היתה, שיש לאפשר להם לקבל טיפול רפואי הולם כדי שלא יהיו חולים במחלות שמסכנות אותם ואת סביבתם ולא כמו שהדברים פורשו על ידי המסית הסלפן. 3. בנצי סאו, כמו כל משטרת ישראל, הם לא מקור מידע אמין בעיני בשום נושא שהוא. על כל היתר נכתב כבר יותר מדי ולדעתי העניין מוצה. אני מאחלת לך שבוע טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נדמה לי |
|
|
|
|
|
פעם הוא היה ליצן אקדמי, ובשנים האחרונות הוא הפך למפיץ שנאה איסלמופובית באמצעות קונספירציות הזויות. אם ההסתה של ימיני עוד נשענת על עובדות, אותן הוא מסלף להנאתו, החזיונות של בכור דמיוניים ותלושים לחלוטין מהמציאות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ועוד הערה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
היד כבר הורמה , רק חסר האגרוף בפרצוף . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.מ |
|
|
10 |
|
|
אין בקשה, כוונה או ניסיון לפגוע בבית המשפט העליון אלא לתקן ולשפר אותו. הטיעון שלל הוא דמגוגיה של השמאל שמבקש לשמר את מעמדו הפוליטי למרות שהציבור הישראלי דחק אותו לשולי השיח הציבורי.
כאדם ישר והגון ציפיתי ממך להרבה יותר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול א. |
|
|
|
|
|
|
|
דודו קוכמן
תהליכי ההפרטה של השירות הציבורי מחד-גיסא והעסקת עובדי קבלן מאידך-גיסא הן תופעות מזיקות בחברה בריאה ומערערות את החוזה הבלתי כתוב של האזרח עם המדינה
|
|
|
|
|
|
בעז שפירא
בארץ ישראל יש מקום רק לעם אחד הוא העם היהודי אשר לאחר אלפי שנות גלות שב לציון על-מנת לגאול את ארצנו ולהיגאל בה, על-מנת לקיים בה את מצוות השם, על-מנת לבנות בה את היכל קודשו
|
|
|
|
|
|
עמי דור-און
"אם אבי היה חי כיום הוא בוודאי היה מתמלא צער, עלבון ובושה על הדרך שבה נוהג נתניהו באנשים המאמינים ותומכים בו" - כך צריך בני בגין להגיב נוכח התרגיל של ראש הממשלה בנימין נתניהו
|
|
|
|
|
|
שמעון זיו
אזרחי מדינת ישראל זקוקים לשוטרים מן המעלה הראשונה, בעלי נאמנות לאומית מחד-גיסא הרואים בעבודתם שליחות, ומאידך-גיסא נאמנים לאזרח הקטן ורואים בו את המטרה העיקרית לשמה הם גויסו
|
|
|
|
|
|
אביתר בן-צדף
כאחד הטבחים הראשיים ברקיחת המיתוסים המזויפים על צבאנו, משנות ה-60 ואילך, זו אמירה קשה ואמיצה של איתן הבר כמובן - כמו כל התקשורת הממוסדת הישראלית - הבר לא יכה על חטאו, אלא יסתפק באמירה כללית, שאינה מחייבת אותו אישית
|
|
|