X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינות ערביות כמו סעודיה, מצרים וירדן נשענות עלינו היום במצב כזה, השכל הישר מחייב שא-נ-ח-נ-ו נהיה אלה שנדרוש תמורה על תרומתנו הביטחונית להן
▪  ▪  ▪
נתניהו. הבטיח [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]

פעם אמרו - ישראל מוכרחה להיכנע לתכתיבי נסיגה בגלל תלותה הכלכלית באמריקה. לא עוד. הסיוע האמריקני הוא אחוז זניח בתקציב המדינה, יתרות מטבע החוץ עולות על גדותיהן, וגם מה שלא חלמנו ניתן לנו: הפכנו ליצואני אנרגיה, פתרנו את הבעיה הנצחית של המחסור במים ואנחנו בחוד החנית העולמי של ההיי-טק וייצור הנשק המתוחכם.
פעם אמרו - ישראל, מוקפת בטבעת ברזל של צבאות אויב, מוכרחה לוותר. לא עוד. צבאות עירק, סוריה ולוב נמוגו, צבאות מצרים, סעודיה וירדן משתפים אתנו פעולה! וגם הטרור הפלשתיני בשליטה של צה'ל.
פעם אמרו - האופק נסגר עלינו, מפני שאין עוד יהודים בארצות מצוקה ומארצות רווחה אינם רוצים לבוא. ומפני שפריון הילודה היהודי נמוך ואצל הערבים - התפוצצות אוכלוסין. לא עוד, ודי להזכיר את רוסיה, אוקראינה, צרפת ואפילו - ארה"ב. והעלייה אינה פוסקת, גם מפני שהערבים מלבים בכל העולם את להבות האנטישמיות. ואפילו השד הדמוגראפי אינו מאיים עלינו עוד: אצל הערבים הפריון יורד ודווקא אצלנו הוא עולה. כיום, שעורי הילודה משתווים - 3 ילדים בממוצע למשפחה.
פעם אמרו - ישראל לא תוכל לבלוע את "השטחים", היא תיחנק מהם. לא עוד. היום - הערבים ומשת'פיהם בשמאל היהודי, דווקא הם זועקים חמס: עוד מעט, והסיפוח יהיה בלתי הפיך! וזאת למה? כי בעוד שנתיים-שלוש ימנו המתנחלים היהודים ביו'ש חצי מיליון נפש, וביחד עם 350.000 היהודים במזרח ירושלים כל אדם שלישי בשטח שהיה כבוש בידי ירדן יהיה יהודי! והערבים הם גם ראשונים להודות בתלותם הגמורה בכלכלה הישראלית.
אקט מטורף
על כל אלה מתווסף פרדוקס בלתי נתפס: מדינות ערביות כמו סעודיה, מצרים, ירדן נשענות עלינו היום. במצב כזה, השכל הישר מחייב שא נ ח נ ו נהיה אלה שנדרוש תמורה על תרומתנו הביטחונית להן, למשל - שיפסיקו להטריד אותנו בעניין הפלשתיני. אבל המוח היהודי העקום פועל להפך: השמאל דורש - ונתניהו נענה לדרישה - שא נ ח נ ו נשלם ל ה ם בעבור זה שה ם ירשו לנו - להציל אותם! ומי נדרש לאקט מטורף כזה של התאבדות וגם נענה? הממשלה הכי ימנית שהייתה לישראל מעולם, הנהנית כפי שראינו מהתנאים הכלכליים, הביטחוניים והמדיניים הטובים ביותר שהיו לישראל אי-פעם! ודווקא את הרגע הכל כך נוח הזה בחר נתניהו כדי להתקפל ולמוטט סופית את עמדת המדינה בעניין ארץ ישראל.
עוד לא הספיקו הפתאים המאמינים שבחרו בנתניהו, לשכוח את הבטחת הבחירות שבימיו לא תקום מדינה פלשתינית, וכבר הוא נשבע למוגריני, שרת החוץ של האיחוד האירופי, נאמנות לוהטת ל"חזון" שתי המדינות וגם מכר לה את כל מפעל ההתיישבות היהודי האדיר שמחוץ ל'גושים'!
הנה: ברק רביד ב'הארץ' מיום 26.5.15 דיווח, שנתניהו הציע למוגריני "לדון על גבולות הגושים". בכך נענה לדרישה הערבית המסורתית שכל מו'מ ייפתח בדיון על גבולות 67' לפני כל דבר אחר, ובכך הוא מחק את הקו האדום של הסירוב הישראלי ההחלטי, כי בכך אתה נותן הכל מראש! נתניהו חושב כנראה שאנחנו אידיוטים ואיננו מבינים שדיון "על גבולות הגושים" הוא ממילא דיון על גבולות 67', כמו שקו החוף מסמן את הקו שבו נגמר הים.
חמור מזה: אריאל כהנא ב'מקור ראשון' מן ה-29.5.15 מוסיף עוד, שנתניהו הציע למוגריני הסכם ביניים עם רמאללה לפיו תבנה ישראל "בגושים" תמורת בנייה ערבית בכל שטח C שמחוץ לגושים. כך נתן להם נתניהו חינם את המרבית המכרעת של שטח C, שאפילו א ו ס ל ו של רבין ופרס השאירה ליהודים! וכל זה - ללא כל דיון והחלטה בכל פורום שהוא: מפלגה, ממשלה, כנסת ואפילו...מטבח!
איום משתק
אריאל כהנא מספר גם, שכל זה אינו חדש. אני מצטט:"...בדיון סגור בוועדת החוץ והביטחון נתניהו אמר כבר לפני שנים, כי הוא מאשר בנייה בהתנחלויות רק במקומות שלא יפריעו להקמת מדינה פלשתינית." המחשבה, שמאות אלפי הקורבנות הישירים של המדיניות הצינית הזאת הצביעו בעד נתניהו, והם שהעניקו לו את הניצחון המוחץ שמכוחו הוא בוגד בהם עכשיו עד הסוף, יכולה להוציא אדם מדעתו.
ומתבקשת השאלה - הרי בממשלת 61 כל חבר כנסת מן הקואליציה, הוא לבדו יכול להפיל את הממשלה, ואכן צמרת הליכוד ידוע ידעה היטב לנצל מצוקה זאת של נתניהו ולקבל עוד ועוד תארים ומשרות. היכן הם, שיאמרו לנתניהו - עד כאן?
ומה בדבר המפלגה המזוהה עם המתנחלים יותר מכולם - הבית היהודי? מולם מחזיק נתניהו אקדח - את המחשבה ששתל במוחם, כי הוא זומם להחליפם בהזדמנות הראשונה בבוז'י ובמפלגתו. והואיל וכך, אומר לעצמו הבית היהודי - 'לא נעשה לנתניהו את הטובה הזאת ולא נספק לו עילה לזרוק אותנו החוצה, נשתוק ונבליג. בלעדנו יהיה עוד יותר גרוע.' האיום הזה, אמיתי או מדומה, משתק אותם.
גם הקורבנות המיועדים, כל יישובי ההר, נרדמו בשמירה, ולא נותר אלא לצטט מדבריו של אריאל כהנא במאמרו הנ'ל: "אם יש בציבור הישראלי די אנשים התומכים בהתיישבות, מתנגדים למדינה פלשתינית וחוגגים את ניצחון מלחמת ששת הימים, עליהם לבטא זאת בפומבי, בכל דרך...הפגנות רחוב בישראל, או סטאטוסים ויראליים בפייסבוק. שנים רבות מדי חלפו מאז שהמחנה הזה יצא בהמוניו אל הרחובות. זמן ארוך מדי עבר מאז התבטאו בקול צלול..על עתיד יהודה ושומרון ועל זכות העם היהודי להתיישב בחבלי הארץ הללו. לקראת השנתיים המכריעות הללו, זו המשימה הראשונה במעלה".
על כך יש רק להוסיף, שכגודל המשימה, כך חומרת המחדל.

תאריך:  04/06/2015   |   עודכן:  04/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו מזגזג - הכבשים שותקים
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
העצני, הימין למד לקח מהפעמים
שלומי בן מאיר  |  4/06/15 08:26
 
- יפה מאוד אמרת, איש יקר ל"ת
ע_הראל  |  11/06/15 20:27
2
כולם נשענים עלינו - אין כמונו,
נ.ב.  |  4/06/15 11:03
 
- ולכן השמאל השונא ימוגר במהרה ל"ת
gukh  |  4/06/15 11:55
3
ביבי ימשיך לעבוד על כולם .....
קיקו  |  4/06/15 12:57
4
שימושיים
אהרון שחר  |  4/06/15 15:02
 
- מי יודע=שמא ביבי משקר למוגריני
ע_הראל  |  10/06/15 21:29
5
אליקים הזיותיך "משענת קנה רצוץ
פועה  |  4/06/15 21:03
6
השאלה היא מהו השקר
אלטע קאקער  |  5/06/15 02:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
הרב שלמה אבינר
החלטת סן רמו העניקה ליהודים זכויות בא"י על-פי החוק הבינלאומי. בעלות לאומית מדינית בפלשתין ניתנה אך ורק ליהודים. החוק הבינלאומי קובע שהחלטה מסוג זה לא ניתנת לשינוי ע"י החלטות שבאות לאחריה, ואין סמכות לאו"ם לשנות החלטה זו
ישראל רוזנבלט
מטרתו האמיתית של הארגון בעל האופי האנטישמי, היא חיסול מדינת ישראל. אבל לצופי הערוץ הוצגה השבוע תמונה סטרילית שלו, בליווי ההמלצה: רוצים להפסיק את מסע ההחרמות - סיימו את הכיבוש. ממשלת שוויץ הרחומה תרמה כסף לתערוכה של "שוברים שתיקה" בציריך. מעניין כמה יתרמו השוויצרים לתערוכה ישראלית, שתציג את ארטילריית החמאס?
מרק בריל
אם אבו מאזן סבור שצריך לעודד פגיעה ביד שמאכילה אותו ואת עמו - אז מי אמר שאנחנו צריכים לספק להם מים וחשמל? - שירכשו בירדן. שם לא יאפשרו להם לפחות להתחמק מהתשלום
שמעון זיו
הערבים הם אותם ערבים, הים הוא אותו הים והפלשתינים ימשיכו בדרכם הנלוזה שלא לעשות שלום. אבל לא ברור מדוע אובמה, ששר החוץ שלו הגיש הצעת מסגרת להסכם שהתקבלה על-ידי רה"מ אולם נדחתה על-ידי הפלשתינים, טוען באדיקות כי האשמה היא בנתניהו
אליקים העצני
המתנחלים, אלה שנועדו כנראה להיות קורבנות התרגיל הזה, יוכלו להאשים רק את עצמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il