X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפני זמן מה התקשרתי לחברת הביטוח דקלה, מקבוצת הראל, וראו מה עלול לקרות עם מידע אישי ופרטי, וכיצד הרגולטור "שומר עלינו"
▪  ▪  ▪
הראל ביטוח. כל האמצעים כשרים?

כל המתקשר לחברת הביטוח "דקלה" מקבוצת הראל או לחברת הראל עצמה מתבקש להקיש על הסיפתח את מספר תעודת הזהות שלו. תמתי מדוע על-מנת לברר שעות פתיחה אני נדרש להקיש ת"ז אבל התגלגלתי הלאה, ואז אני שומע את הסיפור המוזר והתמוה הבא "על-מנת שתוכל ליהנות משרות מיטבי ולקבל הצעות לרכישת מוצרי חברת דקלה והחברות מקבוצת הראל אנא אשר כי נוכל לפנות אליך בכל האמצעים שתמסור לנו ולהעביר פרטיך בקרב חברת דקלה והחברות מקבוצת הראל בלבד - לאישור ומעבר לנציג אנא הקישו 1 להמשך אנא הקישו 2", ועל-פי האמור להקשה הקטנה 1 יש לכאורה משמעויות רבות.
בכל הקשור למבוטחים אצלן, בהראל ובדקלה יש נתונים על ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, כלומר הם יודעים את מצב הבריאות שלי, אם זכיתי בתביעה הם גם אוחזים בתיק רפואי מקיף שלי מתוקף ויתור על סודיות, יש להם ביטוחי רכב כך שיודעים איזה מכוניות יש לי וכמה, הם מבטחים דירות ומה לא, הם גם יודעים את פרטי חשבונות הבנק מהם משולמים הכספים ואליהם משולמות התביעות, הם יודעים על סכומים גבוהים שנכנסים לחשבונות בעקבות תביעות, ויש להם גם גופי השקעות ונדל"ן – ומה לא, עשרות חברות יש בקבוצה – והפצת מידע בין החברות בקרב קהל פוטנציאלי של אלפי אנשים ואולי עשרות אלפים – הוא בפועל לטעמי הפקרתו של המידע הזה.
זאת ועוד כל אחד יכול להתקשר, להקיש מספר תעודת זהות של אדם אחר והופס, לשחרר...
ומי שיתאמץ ימצא באינטרנט את מספר תעודת הזהות של ראש הממשלה ושל שר הביטחון, ושל יאיר וגדעון המבורגר מהראל, וכל מה שצריך לעשות (ואני ממליץ ממליץ בשום פנים ואופן שלא לעשות כן) זה לחפש את המספרים, להתקשר, להקיש לשחרר... וזהו.
החיזבאללה ודאי ינסה, אולי חמאס, וסתם אנשים שרוצים לדפוק מישהו חזק חזק, מתקשרים, ועל-פי הנאמר, ומשחררים את המידע עליו בכל קבוצת הראל. עונש כבד כבד, הרבה יותר חמור מכל עונש אחר. (אינני ממליץ ח"ו לעשות כן אני רק מפרט את המשמעויות על-מנת שמישהו סוף-סוף יתפוס את הראש)
שוחחתי עם גורמים בכירים בדקלה וביקשתי לסלק את המפגע ההמוני הזה לטעמי, הם אמרו שזה לא התנאי היחידי להפצת המידע אבל מה שהם אמרו לי סותר חזיתי את הנאמר בהודעה הקולית, מה גם שעצם קיומו של כזה מאגר מידע צולב אמור להיות אסור בתכלית האיסור.
פניתי לגוף האחראי רגולטורית. רמו"ט במשרד המשפטים, חלפו כבר למעלה מששה שבועות, במהלך ההמתנה פניתי למנכ"ל משרד המשפטים, מהתשובה אני מסיק שהמשרד אומר "אנא המתן ותיענה לפי התור" לדעתי משרד מפקשש לחלוטין את הדחיפות שבחיסול המפגע הזה לטעמי.
בצר לי פניתי לשרה הנכנסת, בתקווה שלא ניפגש בבג"ץ. על האינטרסים של החברות הפרטיות אפשר להתווכח, אבל האם מטרותיהן מקדשת כאלה אמצעים קיצוניים, תמוהים מוזרים ומסוכנים?.
אך על ההתנהגות של גורמי שלטון אין לטעמי כל ויכוח, לטעמי מדובר בשידור חוזר של הסרט השוטר אזולאי, אנשים טובים באמצע הדרך, אשר גם כאשר מתלוננים אצלם הם לא מקדישים תשומת לב ראויה לנושאים כל כך דחופים, בולטים ומובהקים הנמצאים במוקד תפקידם, ואינם פותרים אותם על אתר.

תאריך:  07/06/2015   |   עודכן:  07/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גדעון המבורגר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדינת ישראל ומידע פרטי ואינטימי (חלק א')
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה חשובה ביותר. ל"ת
סתם אחד  |  7/06/15 09:23
2
מדינת אליטות אינטיליגענט
אהרון שחר  |  7/06/15 10:25
 
- ILITA - צחוק הגורל
הלפרין אפרים  |  7/06/15 17:10
3
יישר כח לכותב הכתבה החשובה מאד
גילי 1959  |  7/06/15 14:54
4
אחלה NEWS1 שבעולם
הלפרין אפרים  |  7/06/15 16:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
חבל שעיתונאי לויאלי, אמין ולא כתבלב חצר של נשיא זה או אחר, לא הופקד על הראיון, כדי לשאול את השאלות הנכונות, ולחשוף שפיו וליבו של הנשיא אובמה אינם שווים
ראובן לייב
ביטול עונשו של החייל, שנתפס במטווח המחנה הצבאי כשהוא אוכל בפרהסיה כריך של חזיר, מעניק גושפנקה לבאים אחריו לחולל פרובוקציות כנגד החוק
יצחק מאיר
BDS אינו חרם בלבד. אלה הם ראשי תיבות של האמצעים בהם מבקשת קואליציה הולכת ומתעצמת של ארגונים לא ממשלתיים להיאבק בישראל עד רדתה    אין תועלת במאבק מדיני ב-BDS. הוא לא שומע, אם הוא שומע - הוא לא ייענה, ואם ייענה - יהיה זה רק לאחר שימצא נשוא לדמוניזציה אחרת
רפי לאופרט
ישראל אינה יכולה לסמוך על ארה"ב בשאלות קיומיות של ביטחון לאומי
טל בן דור
האם ברור לכל כי טבורו של העולם היהודי והנוצרי יהיה נתון בסכנת הכחדה, אם יחליט דאעש לפעול ברחבי ארץ ישראל, בין אם תוקם ישות פלשתינית שתפסיד את שלטונה ביהודה ושומרון לארגוני האיסלאם הקיצוני, ובין אם יצאו אנשי הארגון למלחמה על ישראל רבתי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il