X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בתמורה לחמלה היהודית, קיבלו היהודים עונש בלתי פרופורציונאלי: הם ובניהם ובני בניהם נידונו לסבול לנצח מפיגועים, טילים, דם, טבח וזוועות, ושאר השלכות הסכסוך
▪  ▪  ▪
מולדת תנ"כית [צילום: ש.ויסנשטין]

אילו הייתי עיתונאי הייתי יוזם תחרות הסברה, בה מתחרים היו עולים לנאום נאום קצר שלאחריו עונים על מספר שאלות, והקהל היה בוחר את המסבירן הטוב ביותר. כמו "השגריר".
יפה מאוד מצידה של אילנה דיין שהתנדבה לשמש כשופרו של הנשיא האנטישמי ביותר כשתקף במתקתקות מורעלת את המנהיג הנבחר של מדינת היהודים. אבל יש דברים קצת יותר חשובים שהתקשורת יכולה לעשות, כמו למשל לעודד רעיונות רעננים להסברה הלאומית הכושלת.
קראתי כתבה בה נער ישראלי בהולנד קרא בספר לימוד כי הקמת המדינה נעשתה על-ידי טרוריסטים ורוצחי המונים. בבחינת הבגרות הוא התלבט מה לכתוב: את האמת ההיסטורית או את ההסתה האנטישמית שלמד. הנה מה שהייתי מציע לו לענות (או לנאום, אילו הייתה תחרות הסברה).
הנאום של אהרון
לאחר שמיליוני יהודים הושמדו בבית חרושת להשמדה באירופה, שבו היהודים אל מולדתם התנכ"ית ההיסטורית, בה חיו אלפי שנים לפני שהאיסלאם חלם להיוולד, ובה הקימו בית מקדש לתפארת מאות שנים לפני שהמושג מסגד הומצא, והקימו את מדינתם.
הם שבו אליה לאחר שקיבלו את הארץ הזו כדת וכדין מידי בלפור ומידי המשפט הבין לאומי שיוצג על-ידי חבר הלאומים בראשית המאה העשרים. באותה עת למושג פלשתינה הייתה משמעות אחת בלבד: חבל ארץ השייך ליהודים.
עשרות שנים אחר כך, שבטים של מהגרים ערבים ביצעו גניבת זהות והשתלטו על השם פלשתינים. ארגון האומות המאוחדות (שחשף את גזענותו בהחלטה 3379, בה השווה את הציונות לגזענות), התעלם בגסות מהחלטות קודמות והעניק לערבים בהחלטת החלוקה 181 שטחים עצומים שהפקיע מהיהודים.
גם שטחים עצומים אלו לא השביעו את תיאבונם של הערבים, וברגע שהוכרז על הקמת מדינת ישראל הם צפצפו על החלטת האו"ם 181, צפצפו על החלטת האו"ם על הקמת המדינה וקמו עליה להשמידה. אין חולק על כך שאילו הערבים היו מנצחים, הם לא היו מחזירים ליהודים את השטחים שהיו כובשים. אלא כהרגלם אונסים, מענים, רוצחים, שוחטים, משמידים ומבצעים שואה שניה לישוב היהודי בארץ.
עוד לפני כן נעשו הכנות על-ידי המנהיג הערבי חאג' אמין אל חוסייני, שהיה קצין אס אס, להקמת תאי גז בג'נין לצורך השמדת היהודים. זאת בנוסף לפרעות וזוועות איומות שיטתיות שהיו מנת חלקם השגרתי של היהודים מידי הערבים.
בדרך נס הישוב היהודי הקטן בארץ הצליח לנצח 5 צבאות סדירים, שואה שניה נמנעה. כמחווה של רצון טוב נמנעו היהודים מלהשיב לערבים באותה מטבע, למצות את נצחונם, ולעשות לערבים את מה שהערבים היו עושים אילו היו מנצחים.
כתרבות אנושית היהודים חמלו על הערבים, לא השמידו אותם, לא גירשו אותם ואף הזמינו את אלו שברחו לחזור חזרה. בדיעבד התבררה ההחלטה הזאת כאחת הטעויות האיומות בהיסטוריה. הערבים התאוששו ובמקום להודות ליהודים על חמלתם, הם תקעו להם סכין בגב.
גן עדן
בתמורה לחמלה היהודית, קיבלו היהודים עונש בלתי פרופורציונאלי: הם ובניהם ובני בניהם נידונו לסבול לנצח מפיגועים, טילים, דם, טבח וזוועות, ושאר השלכות הסכסוך.
אילו רק היו נוהגים כמקובל וכמצופה באותה תקופה, ומשיבים לערבים כגמולם, היום מדינת ישראל הייתה גן עדן. ללא פלשתינים, ללא ערביי ישראל, ללא בעיות פוליטיות בעולם, ללא פיגועים, ללא רציחות, ללא חרמות בינלאומיות. גם הערבים היו סובלים פחות.
הטעות האיומה של היהודים, שעליה הם משלמים בריבית דריבית, והם ימשיכו לשלם עליה לנצח, הם ובניהם היא שהם היו בני אדם, הם היו אנושיים. משניצחו את הקמים עליהם להשמידם הם לא התנהגו כמצופה, לא עשו את מה שהיה מקובל באותה תקופה. הם גילו חמלה, התנהגו באבירות של מנצחים, לא רצחו את כל הערבים, לא אנסו, לא גירשו, אפילו הרשו לאלו שברחו לחזור. על הטעות הזו הם נענשים לא רק בטרור, רצח והשמדה, אלא גם בשנאה ואנטישמיות בעולם כולו.
הערבים לא הסתפקו בגבולות החלוקה, לא הסתפקו בגבולות 48, היום העולם מאמין בדבקות ובקנאות באמונה תפלה חסרת בסיס שהם יסתפקו בגבולות 67. שטחי "כיבוש 67" אינם כבושים על-פי החוק הבינלאומי. הם לא שייכים לערבים ואין שום הוכחה ושום סיבה לאמונה התפלה שהערבים יסתפקו בהם.
אין שום סיכוי שחלוקת חבל ארץ קטן זה לשתי מדינות וחצי מפוצלות, יצליח. אין שום סיבה להעניק לערבים פרסים על נסיונותיהם הבלתי פוסקים להשמיד את היהודים. העולם מאמין בשטויות חסרות בסיס, ואונס את ישראל להתנהל על-פי האמונות התפלות הללו. זוהי האמת ההיסטורית, ומי שאומר דבר אחר הוא שקרן אנטישמי במקרה הרע, בור מוסת במקרה הטוב. תודה. יש שאלות?

* הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  07/06/2015   |   עודכן:  07/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אילנה דיין
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי רוצה להיות מסביר?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אני חושב שראוי להעביר את
סניל  |  7/06/15 17:21
 
- מסתבר שאתה היחיד שחושב כך
אהרון שחר  |  7/06/15 20:51
 
- ועוד עצה - לא צריך להסביר
סניל  |  8/06/15 07:33
 
- התרשלנו בנכבה
אהרון שחר  |  8/06/15 10:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבקה שפק ליסק
המטרה האמיתית של הארגון היא להביא לחיסולה של ישראל כמדינה יהודית. הארגון פועל לדמוניזציה ודה-לגיטימציה של מדינת היהודים ע"י חצאי אמת, שקרים ושיפוץ ההיסטוריה
משה חסדאי
את התשובה לשאלה מי אנחנו היהודים מנסים לתת היהודים עצמם, ללא הצלחה יתרה. דווקא הנזיר סרגיי, ושאר הלא יהודים, יודעים היטב מי אנחנו היהודים. לסרגיי היה מוזר ש"עם אלוהים אינו מתפלל". כך, באופן פשוט וישר, הוגדרנו על-ידי הנזיר סרגיי: עם אלוהים
דן לאופר
חתולים שמנים וחצופים חוצצים בינינו ההורים וחבורת המדריכים המתנדבים והמופלאים, ובין החלום של "הצופים כמו פעם" במחירים "כמו פעם". מחירי המחנות בצופים כיום יקרים יותר מחופשים פרטיים
עמי דור-און
אם אדלסון וסבן יזמנו לשיחות שכנוע אישיות את נתניהו ואת הרצוג - שמפלגותיהם מתנגדות לשיתוף פעולה בשלטון - ויבהירו להם את גודל הסכנה ואת הכורח החיוני לאחד כוחות כדי למנוע את נזקי השריפה המאיימת, ניתן יהיה להגיע להקמת ממשלת אחדות לאומית ישראלית רחבה
שמעון זיו
מערכת הביטחון הינה מערכת מורכבת וסבוכה, ועמוקה כים ולא כל אחד יכול לצלול בו ולהגיד "מצאתי!", לא ניתן לקבוע מסמרות בסדרת כתבות של ארבעה פרקים, בטח לא כאשר הכתבים אינם מומחים לעניין! בכל מערכת כמו גם בצה"ל, יש מקום להתייעלות ושיפורים אולם לא בדרך של פגיעה באנשים הנפלאים המשרתים בו בכל דרגה ובכל מקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il