X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כנגד האיומים הללו פגשתי בחצר קיפוד חיית הקוצים הזאת, ניזונה מזוחלים, פגרים ופירות הם גם חסינים לרעלנים שונים
▪  ▪  ▪
מפחיד? [צילום: AP]
[צילום: יאיר דקל]

האביב מסתיים, ימי החמסין שעוברים לימי גשם - כנראה לא יחזרו עכשיו. ימים של קיץ חם צפויים לנו ואיתם כל המרעין בישין של תקופת עונה זו. גברת הבית כבר ראתה עכבר בחצר והיא מייללת שעוד מעט יבוא בני מינו גם הביתה. ומה יעשו הילדים אם יהיה נחש? בקיצור, מפחיד.
כנגד האיומים הללו פגשתי בחצר קיפוד. חיית הקוצים הזאת, ניזונה מזוחלים, פגרים ופירות. הם גם חסינים לרעלנים שונים ולכן במזונם אפשר למצוא גם נחשים. בקיצור, בעיני הקיפוד הוא נסיך שצריך לשמור ואסור לגרש מן הגינה. אבל, איך שומרים על החיה הזאת?
מכיוון שגברו עלי זעקות הגברת, הלכתי והבאתי מלכודת עכברים רגילה, עשויה מחוטי ברזל ומחירה זניח. הכנסתי חתיכת גבינה צהובה כפתיון והחבאתי את המלכודת הטריה בקצה המרפסת, מתחת לרהיטים ישנים כדי שחתולים לא יוכלו להגיע. עכברים - בוודאי כן.
יומיים-שלושה הזנחתי את המתקן החדש ואז, ערב אחד הלכתי לראות מה קורה. להפתעתי, המלכודת הייתה מלאה עד תום. "זה גדול מכדי להיות עכבר", חשבתי. הרמתי את המתקן וגיליתי שממלא אותו קיפוד. קיפוד שאינני יכול להוציאו מן הפתח הצר. בוויקיפדיה נאמר ש"גודלם של הקיפודיים נע בין גדלו של עכבר לגודלה של ארנבת קטנה".
הלכתי והבאתי פלאייר (מלקחת, בלשון האקדמיה), פרצתי את חוטי המלכודת והנחתי את הקיפוד על המרצפת. לא זע ולא נע. כנראה איחרתי והוא כבר מת. השארתי את המנוח על מקומו כדי לחזור אליו מאוחר יותר.
כעבור חצי שעה הגעתי אל המרצפת ומצאתי שהמנוח כבר הסתלק לו. לצערי, עד כה הוא לא חזר.
זבל לאן?
היו בשכונה כמה "צפרדעים" - מיכלי המתכת הגדולים, שאליהם נהגו לזרוק את עודפי הגזם מן הגינות וגם אשפה של קרטונים ריקים וסתם זבל שהיה גדול על פחי האשפה ה משפחתיים. יום אחד, הגיעו עובדי מחלקת הנקיון של העירייה וסילקו את ה"צפרדעים". סילקו ולא אמרו מילה. לא השאירו שלט. כלום.
השכנים הסתכלו, חשבו, והמשיכו להטיל את גזם העצים ואת האשפה על משטחי הבטון, שפעם שימשו מקום להנחת ה"צפרדעים".
אבל העירייה לא הייתה מרוצה. עובדי מחלקת הנקיון הגיעו לאתרים והציבו שלטים: "אסור להשליך גזם עצים ואשפה במקום זה". לא קבעו מקום אחר לאשפה מסוג זה.
הסתכלו השכנים בשלט החדש ו... המשיכו להשליך גזם ואשפה. על-יד האתרים המיותמים של ה"צפרדעים" נמצאים האתרים של מחזור הנייר. מצבם לא שונה.

תאריך:  15/06/2015   |   עודכן:  15/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה חסדאי
כנגד השנאה אל היהודים הכריז הנזיר שהיהודים הם עם אדוניי מפני שאבותיהם עמדו על הר סיני וקיבלו את התורה מידי אלוהים, וכל אלה שיתנכלו להם יולקו לא בידי מלאך ולא בידי שליח אלא בידו של האל. ישראל בני מלכים, ואסור לשכוח זאת לעולם וגם עכשיו
אפרים הלפרין
מי יפתור את בעיית הצפיפות בכיתות? שר החינוך, לא? ומי יפתור את בעיית העוני? שר הרווחה, לא? ‏ואת עניין החמאס? שר הביטחון, לא? אז מי יפתור את בעיית הדיור? שר האוצר?‏
איתן קלינסקי
במכתב ההתפטרות ציין לנקרי את סיבת התפטרותו, מכתב שכל מי שיקרא אותו יבין, שלפנינו כתב אשמה נגד ראש הממשלה, שהונה אותו ולמעשה מתעלם ממהלכים מסוכנים, שמבצעת חברה השולטת על אוצרות הטבע, ומסכנת אותנו כחברה
דוד סנדובסקי
אל-קאעידה-דאעש-ISIS ושלל אירגוני הפאזל של הסונה הפונדמנטליסטית הסלאפית-הג'יהדיסטית, שואפים להקים חליפות אומת האיסלאם העולמית הרביעית. זאת תהיה יורשת החליפויות ההיסטוריות. "חליפות" היא אנטיתזה לרעיון המדינה הריבונית המודרנית. ישות כזאת משגשגת גם בזכות: הניהיליזם, הכאוטיות, הריקנות הנפשית וחוסר הערכים. אלה מיוצרים על-ידי הכלכלה הנאו-ליברלית. מדובר בגולם שקם על יוצריו
ראובן לייב
לא יעזור בית-דין: ממצאי דוח ועדת החקירה של האו"ם על התנהלות צה"ל במבצע צוק איתן תמיד יאפילו על ממצאי התחקיר הנגדי של גנרלים מרחבי העולם, לפיו דווקא פעל צה"ל על-פי החוק הבינלאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il