X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסערה שטבעה עתה בתבערה הגזענית התורנית שחולל עודד קוטלר, אין לה הרבה עם תרבות או סתימת פיות. רק תגובה מאוחרת של זעם ותסכול לתוצאות הבחירות, מצד השבט הנבחר, שהודח ממעמדו הפוליטי והתרבותי. סתימת פיות דווקא הייתה בכנס ה"אמנים", כאשר הקהל מנע מאורטל תמם לדבר וחדשות ערוצי 2 ו-10, דאגו שלא לדווח על כך
▪  ▪  ▪
יהפוך לקדוש המעונה התורן. קוטלר [צילום: משה שי/פלאש 90]
   עידן יוסף
"עדר של בהמות מלחכות קש אחרי 30 מנדטים"

שנאת חינם
יוני בן-מנחם
נאום הבהמות של עודד קוטלר מעיד כי השמאל בישראל לא השלים עם ניצחון הימין בבחירות וכי שנאת החינם השתלטה על השיח הציבורי. מה שדרוש הוא לפעול מיידית להרגעת הרוחות כדי שהשנאה לא תהפוך לאלימות ולהקים מנגנון הידברות בין האמנים לשרת התרבות
לרשימה המלאה

קרדום לחפירת זהות נבדלת מהמון העם
דרור אידר
מבלי משים המחיש קוטלר את עומק כוונת חכמינו ז"ל "הפוסל - במומו פוסל" * לא אהבת האמנות עומדת לנגד עיני המתנשאים הללו, אלא רצון להכריז בשער בת רבים "אנחנו לא הם"
לרשימה המלאה

"איש הבהמות"
עמי דור-און
מה עבר בראשו היהיר של עודד קוטלר כאשר כינה את מצביעי הליכוד "בהמות"? * נראה כי אילו הדבר היה תלוי בו, הוא בוודאי היה ממנה עצמו לשר התרבות
לרשימה המלאה

בעוד חמש דקות לערך, יהפוך עודד קוטלר לקדוש המעונה התורן של השמאל המוכה. בניסיון עלוב אבל מוכר, להיחלץ מן המבוכה התדמיתית הקשה שאליה קלע את חבריו בעקבות "נאום הבהמות" שלו, ייפתח הריטואל לצירופו של הרב קוטלר לרשימה המתארכת של מרטירים שמאלנים, שאיתרע מזלם הרע והעם הסורר והמורה שבתוכו הם נאלצים לחיות, מסרב להתחלף!
אפשר גם לנחש מי ומי ישתתף במבצע החילוץ מגוב אריות הפשיזם. הביטאון הפלשתיני בשפה הערבית, הארץ, ייתן מן הסתם את הטון. הרי רק לאחרונה פירסם מאמר הגנה על זכותה של "אמנית" אחת, שעשתה צרכיה על דגל ישראל (העיקר שלא על דגל פלשתיני). אז עכשיו אין סיבה שגם "נאום הרועים" של האב קוטלר לא יזכה לתמיכתו.
ידיעות אחרונות, בניסיון פתטי שלא להצטייר כביטאון שמאלני (מה שעלול לפגוע עוד יותר בתפוצתו), גייס אתמול כאחד משני מגיביו הראשיים דווקא את אחד מנציגי השמאל הרבים שלו, רענן שקד, שלצורך המשימה עטה כסות של שליח או"ם מפשר, וביקש מן הניצים להירגע.
מישהו במערכת העיתון מרחוב מוזס שכח כנראה ששקד איננו בדיוק אימא תרזה. למחרת נצחון הליכוד בבחירות, כתב רענן שקד הזועם בעיתונו את הדברים הבאים: "נתניהו הוא הדבר שמסרב ללכת. הווירוס המחליש את מערכת הגוף מבפנים עד להתמוטטות". מוזר שגלאי הווירוסים הזה לא גויס עד היום לאגף למלחמה במגפות המוניות משרד הבריאות, לתשומת ליבו של הרב ליצמן.
מומלץ שאיש לא יתרשם אפילו במשהו, מן הגל הזה של הכחשות חלקיות, גמגומים ותיקונים, שמגיע מן האגף השמאלי במפה. אילו היה מדובר בהתבטאות חד-פעמית, מילא. אבל הרי אין צורך בזיכרון פנומנלי כדי להוכיח שמדובר בתופעה מרובת שנים החוזרת על עצמה רק בניסוחים שונים.
לאנתולוגיה של התבטאויות גזענות מחליאות רק נוספה עוד חוליה, במקביל לעליית מדד השנאה. כאילו כדי לשכנע אותנו שחבורת הבזים למצביעי הימין או למזרחים בכלל, אכן חושבים בדיוק כפי שהתבזו ומאמינים במה שהטיחו.
בניגוד ליאיר גרבוז ("עובדי אלילים ומנשקי קמעות") - שגם לאחר הסערה והנזק שגרמו דבריו בעצרת השמאל ערב הבחירות, הדגיש כי אינו חוזר בו מתוכן דבריו - כמעט כל יתר חבריו לאליטה השמאלנית המתוסכלת, ניסו לטשטש את רושם דבריהם, בעזרת תקשורת שהתנדבה חיש קל למשימת תיקון הנזקים.
החל ביצחק בן-אהרון ב-1977 ("אם כך הכריע העם אז אני בז לעם"), המשך בדודו טופז ב-1981 ("נאום הצ'חצ'חים", שלא במקרה מנסה מאז השמאל לתארו כסתם "פליטת פה"); הכרזת אחינועם ניני ב-1996, שהתאבלה על תבוסת פרס לנתניהו "בגלל חצי העם הרקוב"; הופעת תיקי דיין באפריל 1999 בכנס אמנים בשפיים, שם תיארה את מצביעי הליכוד כ"אספסוף ועם אחר"; ועד לנדיבות ליבה של הטוקסיקולוגית אלונה קמחי, שהציעה ב-18 במרס 2015 למצביעי נתניהו: "שתו ציאניד, ניאנדרטלים מזוינים" (הצעה שהמצביעים כפויי הטובה דחו בגין טמטומם).
דמגוגיה שמאלנית אופיינית
מי שחושב שמקור כל הסערה התורנית גדושת הארס הוא בטענה הפופולרית כל כך של מחנה השמאל, בדבר "סתימת פיות", טועה בגדול. הקינות הללו הן דמגוגיה אופיינית, של מחנה שהוא עצמו מגלה כל פעם מחדש שהוא עצמו סותם פיות ומסלק בברוטאליות מדרכו כל מי שמעז לחלוק על דעתם שלהם מונופול בלעדי על כל אוצרות הידע והאמונה.
כזה בדיוק היה גורלה ביום ראשון של אורטל תמם, אחייניתו של החייל משה תמם ז"ל, שהמחזה "הזמן המקביל" בתיאטרון "אל מידאן" בחיפה, נכתב בהשראת אחד מרוצחיו, המחבל וליד דקה (והוא המחזה ששר החינוך נפתלי בנט הורה להוציאו מסל התרבות).
הגברת תמם שמה נפשה בכפה והעזה לעלות על הבמה ביפו, עם תמונת דודה, בכנס החרום של "אמני ישראל", שנזעק למחות נגד הסכנה לדמוקרטיה. מהר מאוד למדה הצעירה על בשרה משהו על חופש הביטוי נוסח "אמני ישראל". על חוויותיה שם סיפרה לאתר החדשות של "וואלה!": "כשהתחלתי לדבר כולם פתאום התחילו להשתעל ואז צעקו עלי לרדת מהבמה. התחלתי לבכות וירדתי".
מהדורות החדשות בערוצים 2 ו-10 הקדישו ביום ראשון דקות ארוכות לסיקור אוהד (כמובן) של מחאת ההומניסטים המשתעלים, שוחרי חופש הביטוי והלוחמים עזי הנפש בסתימת פיות שלטונית. אבל בכל הדקות הארוכות הללו של שתי המהדורות הללו לא נכללה אפילו שנייה אחת(!) שבה דווח לצופים כיצד נסתם פיה של אורטל תמם. כלום. נאדה. יוק. זה עלול לקלקל את התדמית הליברלית של האג'נדה הפוליטית אותה מקדמים שני הערוצים.
הבושה הגדולה יותר שייכת לערוץ 10. הערוץ שבשנים האחרונות ערך הפגנות עובדים, בסיסמה שביבי הרשע עומד לסתום את פיו. ערוץ 2, שבדרך כלל בכל מקרה של תקרית בשטחים או בירושלים, מקפיד לשלב בשידוריו את תגובת הצד הפלשתיני, החליט להתעלם מהתקרית בכנס ביפו. נו טוף, אורטל תמם היא לא בדיוק פלשתינית.
הערוצים האוביקטיביים שלנו צודקים. הצופים לא מוכרחים לראות את "חופש" הביטוי של הבוהמה השמאלנית בפעולה.
האמת היא שמדובר בעוד פרפור של כעס מודחק ושל תסכול; מעין אפטר-שוק של תוצאות הבחירות, שבו השבט הנבחר (על-ידי עצמו), עדיין זועם על שהבוחרים סילקו אותו מעמדת ההנהגה המדינית והתרבותית, שעברה אליו (כנראה בירושה) מדור התקומה.
לא פלא שעודד קוטלר בניסיון נלעג לכבות את התבערה הגזענית המחפירה שהצית - ואשר כרגיל התקבלה בתשואות רמות על-ידי חבריו - ניסה לנמק שבעצם לא התכוון למצביעי הליכוד אלא לכל העם. מזל טוב לנו! כולנו בהמות.

תאריך:  16/06/2015   |   עודכן:  16/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזל-טוב לנו! כולנו בהמות!
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
למרות שאני מסכים עם כל מילה
סניל   |  16/06/15 13:18
 
- 2.036.504 בהמות הלכו אחרי
לסניל  |  16/06/15 19:38
2
אם כולנו בהמות
אי בהירות  |  16/06/15 14:26
3
ישראל רוזנבלט, מאמר עשר !
שאול אבידור  |  16/06/15 15:34
4
לא כל מי שלא בליכוד,הוא בשמאל
אליהו חיים  |  16/06/15 16:01
5
העצוב
שמ  |  16/06/15 16:11
6
כתבה מעולה. כל מלה בסלע. מי
יוסי אבידור  |  16/06/15 16:31
7
גם ענת וקסמן
שמאל צורר  |  16/06/15 16:49
8
מתבהמי השמאל הגדישו את הסאה-וז
קורןנאוה טבריה  |  16/06/15 17:25
9
יצא המרצע מהשק
כבש 44  |  16/06/15 17:30
10
אומנות המגיע לי
אזרח  |  16/06/15 19:17
11
לראות ולבכות
מעורבת  |  16/06/15 19:19
12
בהמות
אהרון שחר  |  17/06/15 10:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
טוב מאוד עשה עודד קוטלר אשר אמר את האמת שלו מעל בימה ולפני קהל רב, כך כולנו יודעים מה חושב הוא ומה חושבים חבריו לביצה התל אביבית, והמסקנה היא שראוי לנוח עם התקציבים לתיאטראות השומן, ובמקביל נכון לקחת חופשה מההצגות בישראל, וראוי לשים דגש רב יותר על סרטים ועל אירועי תרבות אחרים
יונה לוי גרוסמן
כשקול היצירה שלי, המספרת על שייכותי למקום הזה, מדוכא, קולו של הציבור שלי לא נשמע. ומכאן קצרה הדרך למתג את כולנו כבהמות
דרור אידר
מי שמפגין נגד אפרטהייד אינו בהכרח אנטישמי; אבל מי שמקבל את טענת השקר הנוראה שבישראל שורר אפרטהייד - מבלי לבדוק את העובדות - הוא אנטישמי
חניאל פרבר
בדרך כלל אנו מקשרים בין תשובה לתיקון עבירות שעשינו או להתקרבות לקב"ה    בנוסח התפילות לימים הנוראים נאמר: "מפני חטאינו גלינו מארצנו"
ראובן לייב
השרה מירי רגב אינה מהססת לחזור אל המספריים של הצנזורה, שעליה הייתה מופקדת בעת שירותה הצבאי. מדיניותה העכשווית מעוררת אסוציאציות עם מדיניות הקיסרים הרומיים, שביקשו להשקיט את תסיסת ההמונים במופעי-ראווה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il