X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-פי המידע המתפרסם בתקשורת, הבחור, חולה בנפשו, כנראה לא מצא את מקומו בארץ והחליט לעשות מעשה, ואין זאת הפעם הראשונה, אלא שבפעם הראשונה הוחזר על-ידי החמאס לארץ, וכבר הטלוויזיה מצאה אייטם והיא מסתערת על הנושא כאילו נעשה כאן פשע איום
▪  ▪  ▪
בני משפחתו של אברה מנגיסטו. לא נחטף לעזה [צילום: צפריר אביוב/AP]

בשנים האחרונות אנחנו משקיעים אמצעים רבים בבלימת תופעת ההסתננות גדר היקפית פריסת אמצעים צבאיים בניית מתקנים להחזקת המסתננים חיפוש ארץ אלטרנטיבית ועוד.
גם מארצנו יוצאים מסתננים חלקם עוברים את הגבול ומצטרפים לדאע",ש חלקם פשוט יורדים מהארץ ומחפשים את מזלם בחו"ל מבלי לעבור את הפרוצדורות המקובלות להערכתי כמה עשרות אלפים בשנה. מדי פעם בורחים פושעים לארצות אתם אין לנו הסכם הסגרה רק לאחרונה שמענו על הרב ברלנד הצריך לעמוד למשפט בארץ.
והנה התבשרנו על אדם שמו אברה מנגיסטו שהחליט להסתנן לרצועת עזה, הוא לא נחטף הוא לא הוכרח לעבור הוא פשוט קם ועשה מעשה הוא עבר את הגדר המפרידה בינינו ובין רצועת עזה ושהוקמה על-מנת להפריע לחמאס לבצע את זממו ולרצוח יהודים כי הם יהודים.
הדבר לא הפריע לו ולפי סרט הצילום של התצפיתניות הוא עשה זאת ללא שהוכרח לא רק שלא הוכרח הוא עשה מאמץ פיזי לעבור את גדר התיל הוא לא השאיר מכתב כלשהו או נתן להבין מה כונתו .ופתאום התפוצצה הפרשה כי גורמי הביטחון לא דווחו עליו לכנסת לוועדת החוץ והביטחון ואפילו לא לוועדת המשנה לשרותים חשאיים. ו"גרוע" מכל זה לא דווח לאביגדור ליברמן.
על-פי המידע המתפרסם בתקשורת הבחור חולה בנפשו כנראה לא מצא את מקומו בארץ והחליט לעשות מעשה ואין זאת הפעם הראשונה אלא שבפעם הראשונה הוחזר על-ידי החמאס לארץ, וכבר הטלוויזיה מצאה אייטם והיא מסתערת על הנושא כאילו נעשה כאן פשע איום ונורא וראש הממשלה מצהיר כי יעשה כל אשר ביכולתו להשיבו ארצה כלאמר כבר אמר לחמס תנו מחיר גבוה.
למה אנחנו צריכים להשיבו ארצה?, מה קרה האם הוא חייל שנפל בשבי? האם הוא אזרח שנחטף בעודו עובד את אדמתו? האם היה בסיור לאורך הגבול ונחטף? האם בטעות עבר את הגבול? - לא הוא מרצונו עבר את הגבול, אולם אילן גלאון חבר הכנסת כבר נותן לכך צבע בטענו כי אם היה מישהו עם צבע אחר היו מתנהגים אחרת בושה וחרפה. אבל גם גלאון מבדיל בין דם לדם הוא לא מתייחס למסתנן השני שהוא בדואי שגם הוא עבר מספר פעמים את הגבול אבל הוא בדואי אתם יודעים.
ואיזה הבדל בהתבטאויות הדוד של הבדואי מדבר לעניין מסביר כי הבחור לוקה בנפשו אין זאת הפעם הראשונה שהוא עובר את הגבול ואין לו טענות לאף אחד ואילו מנגד בחור אתיופי וכל הדוברים תוקפים מיד את הממשלה וקושרים זאת למחאת האתיופים כאילו זוהי אפליה על-רקע גזעני וגם איתן הבר מיד צובע זאת בשחור וטוען כי אם היו קוראים לו רבינוביץ המצב היה שונה.
אנחנו למדים כי חמש פעמים היה אצלו ליאור לוטן עדכן את המשפחה, התמנתה קצינה מיוחדת להיות בקשר עם המשפחה על נושא זה בלבד והמדינה ממנה שיפוץ כללי של דירת האם בגלל מצב המשפחה.לא רק זאת נראה כי האב הגרוש הוא הומלס ובעיתו גדולה לעין שיעור ממצב בנו אבל הנושא שלו לא סקסי וידיעות אחרונות לא יקדיש לו דף שער בעתון שישי שבת ולכן איש לא מטפל בו.
לא ולא אסור להגרר לפרובוקציות הללו הרי גם אם יוחזר הוא ישב בכלא מספר שנים על ההסתננות ואולי הוא חופשי ברצועה אז למה להחזירו על-מנת שישב בכלא.מדוע משפחתו לאמנעה זאת ממנו ואחרכך באים לממשלה בטענות אז מספיק יחזור או יוחזר על-ידי החמס טוב כי אנחנו רחמנים אבל לעשות את כל המאמצים לא הייתי נסחף עד כדי כך אני הייתי מטפל בראש וראשונה באבא ונותן לו מחסה ואחר כך מתפנה לדרוש מראש הממשלה שיבקר את המשפחה .

תאריך:  12/07/2015   |   עודכן:  12/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסתנן הוא מסתנן
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כל כך הרבה חוסר קשר
אילן פוכצ'בסקי  |  12/07/15 20:14
 
- מסתנן הוא מסתנן
שמעון זיו  |  12/07/15 23:47
 
- התורה הזו שנשטפו בה פוכצ'בסקי
על מסתננים  |  13/07/15 08:20
2
בראש כל בלוג - בד"כ ישנן מספר
על שמעון זיו  |  12/07/15 21:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שחר
חשבתם שאתם יודעים מהי תרבות? צדקתם, אבל יש עוד פירוש    חושבים שאתם מכירים גם אותו? שוב צדקתם    אבל האם יש משהו שאתם לא יודעים ולא מסוגלים לדעת?
דוד סנדובסקי
ניסיון לפענח תהליכים אבולוציוניים מוצפנים בעולם הגלובלי ה"נֶאו-ליברלי". תהליכים אלה משנים תבניות ומהויות. הניתוח על-רקע "מקרה - המבחן היווני". יוון היא ערש התרבות המערבית
יצחק מאיר
הציפייה היא מעין מה שציוה דוד לבנו שלמה לפני מותו, "אָנֹכִ֣י הֹלֵ֔ךְ בַּדֶ֖רֶךְ כָּל-הָאָ֑רֶץ וְחָזַקְתָּ֖ וְהָיִ֥יתָֽ לְאִֽישׁ" (מלכים א', ב',ב') לאדם היודע לעמוד בפני לחצים של חנפים, ושל משחדים, ושל זוממי הטיית הטובה הכללית לטובתם שלהם
דרור אידר
בכלכלה, השמאל הישראלי מהלל את עמידת היוונים מול הכפייה האירופית    ביחסי החוץ החשדנות נעלמת - ואנחנו נדרשים לשים מבטחנו במדינות הקוראות להשמדתנו ובארגוני טרור    וכל זה בהתבסס על פיסת נייר
רון בריימן
ייעודה המרכזי של מדינת היהודים הוא ריכוז עם ישראל בארץ ישראל. שני ראשי ממשלה בלבד העמידו יעד זה במרכז פעילותם המנהיגותית: דוד בן-גוריון ויצחק שמיר, שבתקופת הכהונה של כל אחד מהם עלו ארצה למעלה ממיליון עולים. הם לא עסקו בחזון ה"שלום" אלא בחזון הציוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il