X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: תוכנית צב"ר - צעיר ובריא בצהרונים לא לעונש מוות למחבלים הגברת הראשונה והקול היהודי בארה"ב פרשת ברכה ז"ל - לפתוח את תיבת הפנדורה ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
גל. רוצה לעשות כותרות [צילום: דוברות הכנסת]

יקר הוא זול
ראוי לברך את משרד הבריאות על תוכנית התזונה הבריאה בצהרונים. אכן, כמו בחינוך בכלל, תזונה נכונה מתחילה בגיל הרך. במקום מסורת הג'אנק פוד, שהייתה נהוגה עד כה, והתחבבה על הזאטוטים שהורגלו אליה, מעתה הם מטמיעים (תרתי משמע) את יסודות התזונה הבריאה, העשירה באבות המזון החיוניים לגוף. הנוסחה היא: בריא, טעים ומגוון. יש להניח שתהיה לכך השפעה חיובית גם על המזון הבריא בבית. אומנם התוכנית באה באיחור, אך כדברי הפתגם הידוע, מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. זאת במיוחד שקיימת יותר מודעות ציבורית לאוכל בריא.
באשר לעלוּת היקרה יותר של ארוחת הצהריים, יש לזכור שהיקר הוא זול. תזונה בריאה תחסוך בעתיד מהתלמידים מחלות לב וכלי דם, ותמנע שבץ מוחי ונגעים אחרים. כך הם ירוויחו בריאות לכל החיים ויחסכו עלויות טיפוליות להם ולמדינה. ובא לציון גואל.
עושה גל
הצעת החוק להטיל עונש מוות על המחבלים אינה חדשה. היא כתובה בספר החוקים של המדינה, ומדי פעם עולה שוב על סדר היום הציבורי. אין ספק כי כח"כ חדש למפלגה בשפל, שהפכה לחד ספרתית, שרון גל, יוזם ההצעה התורן, רוצה לעשות כותרות.
אין כמו הצעה פופוליסטית לעוסה זו, שהיא פצצת רייטינג, כדי לספק את הסחורה. אך מדינת ישראל מבינה שעליה לפעול בחוכמה, וכי אין להעניק מתנה זו למחבלים ולהופכם לשהידים, ובכך לסכן את חיי חייליה ואזרחיה בהגברת הטרור.
עם זאת, כדי להגביר את כושר ההרתעה, ראוי לעגן בחוק עונש מאסר עולם למחבלים, ללא פשרות וויתורים וללא כל הנחות. ובא לציון גואל.
פרוֹ ישראלית?
הילרי קלינטון, המועמדת לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הדמוקרטית, הצהירה שתפעל למען ישראל. לא סוד הוא שהגברת הראשונה של נשיא ארצות הברית לשעבר, אומנם ביקרה בישראל, אך לא הייתה ממש פרו-ישראלית, לפחות לא באותה מידה שהייתה פרו פלשתינית.
מה פשר אפוא תפנית זו?
האם היא אכן תשנה את עמדתה לטובת ישראל, כדי להשיג את הקול היהודי המיוחל, במיוחד לאור העובדה שחתנה הוא יהודי (הכל נשאר במשפחה כבר אמרנו)? ואולי כדרכם של פוליטיקאים מנוסים היא מבטיחה, אך לא מבטיחה לקיים? ימים יגידו. אך אנו נקווה לטוב.
דרושה שקיפות
דומה שציבור העיתונאים, בפרשת התאבדותו הטרגית של תנ"צ יורם ברכה, מתחלק לשניים: אלה שסבורים שברכה ז"ל הוא נקי כפיים, ולעומתם אחרים שהם בעד חקירת החשדות שנחשפו נגד החוקר הבכיר - ובמיוחד על-ידי חושף השחיתויות מספר אחת בכלי התקשורת, העיתונאי הוותיק יואב יצחק - גם אחרי מוֹת, כדי שהצדק ייראה וגם ייעשה.
דומה שהעלמת הטלפון הנייד יש בה, למרבה הצער, כדי לחזק את החשדות נגד החוקר המנוח. הניסיון לטשטש עקבות, ולמחוק כל בדל ראייה שעלולה להפלילו, בהחלט אומר דרשני. יש לפזר את ענן אי-הוודאות בפרשה, ולהציג לציבור את האמת על איש צמרת במשטרה, שהטביע את חותמו בפרשות פליליות מרכזיות בציבוריות הישראלית. חֵקר האמת גם ירתיע שוטרים אחרים ממעידות, ומניסיונות נואשים לטאטאן מתחת לשטיח, או חלילה לקחת אותם עימם לקבר, בהנחה שהמוות יקבור עימו את החשדות נגדם. ובא לשקיפוּת גואל.
פסוקו
סלע המחלוקת: האלוף, האבן והירי - שומר ישראל
עליית שער הדולר: מַטָּ"ח של כבוד
גז כתמר יפרח
שָׂרַת אף שַׁעַל: מירי רגב (אדמה)
תערוכת יין: תְּצוּגַת
מפקח תברואה: העַין הזיבּוּרית
ציורי קיר: בְּרַאשׁ וּבראשונה
שיטות הרזייה מסחריות: שוטים וּמרזים
משה פרץ ועומר אדם במופע משותף: דברים טובים באים בזוגות
השוִיץ של שוַיץ: מדל"ט (מטוס דואר ללא טייס)
השֵד והשוד באתר עתיקות בהר הצופים
קץ לפצפצים: ישראל כבר לא בוּעה
מזל טוב ללידת היורש: השמיים הכחולים (הימלבלוי) של עדי
נפטר עו"ד צבי מיתר, ממייסדי אמדוקס: המיתר שנָדַם

תאריך:  14/07/2015   |   עודכן:  14/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עולים על הגל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האיש הדוחה ביותר-פויה ... ל"ת
ראיס-פוטין-טיל400  |  16/07/15 15:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
לא כל אתיופי, אוטומטית הוא "קדוש מעונה". לא משום שהוא אתיופי, לא משום שצבע עורו כהה ואפילו לא מפני שמדינת ישראל כשלה בעבר בקליטת עליות וכושלת גם כיום ביחסה לעדה האתיופית. אתיופי הוא עם יתרונות וחסרונות, עם מעשים טובים ורעים ואינו חסין מביקורת
בעז שפירא
את המשפטנים, החוקרים, השופטים וכל מי שפועל להצר צעדי החיילים וחופש פעולתם נוכח האויב יש להגביל ולבלום. שינויי חקיקה והוצאת הבג"ץ מהתמונה ישרתו היטב מטרה זו ויפה שעה אחת קודם
גיא חזן
בעתיד, איני יודע מתי זה יקרה, גם מחירי הנדל"ן יעלו על שולחן הניתוחים ויהיו הסברים מעמיקים שיצביעו על הנורות שדלקו ימים רבים והאירו על ירידת המחירים הממשמשת ובאה – ואיש לא ראה. רק שבמקרה זה אנחנו בעיצומה של מערבולת מחירים ברף העליון
דודו קוכמן
זה שנים רבות שחברי המועצה כמעט ואינם יוזמים מדיניות מוצעת, למרות שזה תפקידם על-פי חוק, אלא רק מגיבים למדיניות המוצעת על-ידי פקידי האוצר, רמ"י או השר הממונה
רבקה שפק ליסק
אירשאד מנג'י היא מוסלמית, עיתונאית במקצועה. בספרה "הצרה עם האיסלאם" היא מאשימה את הערבים בכך שלא קמה ב-1948 מדינה פלשתינית, מותחת ביקורת על ערפאת ותוקפת את החלטת האו"ם שהציונות היא תנועה גזענית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il