X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כפי שאמר צ'רצ'יל לאחר הסכם מינכן "נחלנו מפלה גמורה וניצחת". נתניהו אשם לא רק במפלה זו אלא במפולת היחסים עם הבית הלבן בגלל יחסיו המעורערים עם נשיא ארצות הברית שנגדו פעל פוליטית, בשליחות פטרונו המיליארדר אדלסון. עוד כמה הישגים כאלו גם בתחום הדיור והליכוד יזכה לרוב מוחלט בבחירות הבאות - ככה זה אצלנו
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. ההסכם הוא תבוסה [צילום: מארק סאלם, פלאש 90]

אין ספק שההסכם עם אירן הוא גרוע ובתוך מספר שנים יהיה לאירן נשק גרעיני. אומנם לא קראתי אפילו סעיף אחד בהסכם כפי שלא קראו אותו העיתונאים והפרשנים המלומדים ואני מניח שגם כל השרים שהגיבו לפני שההסכם פורסם. פשוט קשה לקרוא משהו לפני שהוא מופץ לציבור ומדובר בהסכם ארוך למדי.
בכל זאת אני יודע שמדובר בהסכם גרוע שיאפשר לאירן לייצר פצצת אטום בתוך שנה מקסימום וזאת במטרה אחת-להשמיד את מדינת ישראל. איך אני יודע אם לא קראתי? אני איש תמים שמאמין לכל מה שראש הממשלה שר הביטחון ופרשנים מוסמכים מטעם עצמם חזרו וספרו לי במשך שניםכה רבות.
ראש הממשלה חזר והודיע שההסכם גרוע ומסוכן לעצם קיומנו. מאידך כבר לא שמענו הצהרות שישראל תפעל, מה שמראה שכל ההתחייבויות שנתן ערכן כקליפת השום. לא במקרה כינה אותו יועצו של אובמה בכינוי המעליב ביותר chicken shits.
איש אינו מתייחס ברצינות, גם נתניהו עצמו, לאיומים בפעולה צבאית (התברר שראשי הצבא שבזבזו מיליארדים על הכנות שוללים את הפעולה). גם האמירה ש"ההסכם אינו מחייב את ישראל" לא עושה רושם על-אף אחד. מישהו שאל את נתניהו אם ההסכם מקובל עליו? מי הוא בכלל? מי בארצות הברית או באירופה מתעניין לדעת אם ישראל רואה בהסכם הסכם מחייב?
הסרט הזה נגמר לפני שהתחיל מה שלא ימנע כנראה ממערכת הביטחון לדרוש תוספות תקציבעל חשבון השכבות החלשות בתואנות שווא גם בשנים הבאות. יספרו לנו שהתוספת חיונית על-מנת "לשמר יכולות נגד אירן" -מי קבע שיש לנו יכולות כאלו בכלל?. הציפיה שצבא שאינו מסוגל להכריע את החמאס ונכשל בעימות עם החיזבאללה יצליח באירן נראית קצת מופרזת בכל הכבוד. אם אתם לא מאמינים לי תשאלו את אורי מילשטיין וחבריו הם טוענים באתר זה כבר זמן רב שצה"ל הוא צבא גרוע וחסר יכולת.
אז נשארנו עם הסכם שכל שרי הממשלה הכריזו שהוא הסכם גרוע ומסכן את קיום המדינה. האופוזיציה האחראית מאוד הצהירה שההסכם גרוע מאוד והיא תתגייס לסייע לנתניהו להילחם בו ללא תמורה וללא שמץ של כוונה להצטרף לממשלה (נניח שאנחנו מאמינים). רק יאיר לפיד הצהיר בצדק שההסכם הוא תבוסה ונוכח תבוסה כזו על נתניהו שהבטיח לסכלו להתפטר ולפרוש בחרפה לביתו בקיסריה. לפיד השווה את נתניהו לגולדה - בכך אני חולק עליו גולדה תפקדה למופת במלחמת יום הכיפורים ונתניהו אינו מגיע לקרסוליה.
בקיצור כפי שאמר צ'רצ'יל לאחר הסכם מינכן "נחלנו מפלה גמורה וניצחת". נתניהו אשם לא רק במפלה זו אלא במפולת היחסים עם הבית הלבן בגלל יחסיו המעורערים עם נשיא ארצות הברית שנגדו פעל פוליטית, בשליחות פטרונו המיליארדר אדלסון. עוד כמה הישגים כאלו גם בתחום הדיור והליכוד יזכה לרוב מוחלט בבחירות הבאות-ככה זה אצלנו. תמיד אפשר להאשים את השמאל.
פרק בדמגוגיה יכולנו לקבל מצחי הנגבי שטען כי להאשים את נתניהו בכישלון כמו להאשים את צ'רצ'יל בהסכם מינכן-נזכיר לקורא שצ'רצ'יל לא היה בשלטון בעת הסכם מינכן והוא לא התחייב למנוע אותו כי לא הייתה לו שום השפעה עליו. נתניהו לעומת מכר את עצמו כמי שימנע הסכם שיאפשר לאירן לפתח את יכולות הגרעין שלה והוא עצמו מודה שנכשל בכך כישלון חרוץ.
ייתכן שבשלב היסטורי זה כבר לא חשוב לדעת מי אשם ומי צריך להתפטר, אלא מה עושים ולדעתי המסקנה היחידה היא שכעת לא נותר הרבה לעשות אלא להשיג דרכון זר ולהיות מוכן להסתלק מכאן כמה שיותר מהר. בגילי זה כנראה כבר לא אקטואלי אבל יש לי שתי בנות צעירות וכל שאוכל לעשות זה לומר להן מפורשות שאיני מאמין במיוחד בנצח ישראל וגם לא בנצח מדינת ישראל באזור המטורף הזה ולכן כדאי שישקלו אופציות אחרות לאחר סיום השירות הצבאי.

תאריך:  16/07/2015   |   עודכן:  16/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפסדנו ובקרוב כנראה נושמד
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
לא ידעתי שאתה כזה תבוסתן
ה.א  |  16/07/15 12:54
 
- 6—6---6--- -ANTI CHRIST OBAMA
ראיס-פוטין-טיל400  |  16/07/15 15:26
2
קראתי את הכותרת ולרגע
אהרון שחר  |  16/07/15 15:10
3
הפסדנו
ארצי שלי  |  16/07/15 18:40
4
אל תשכח לכבות את האור
באום  |  16/07/15 20:20
5
דיכאון אחרי תבוסה בבחירות.
אהוד פרלסמן  |  16/07/15 23:42
6
האם נושמד בגלל שהפסדנו?
סניל  |  17/07/15 08:18
 
- עינך הרואות
גולדבלט משה  |  17/07/15 09:02
7
מה אני אגיד לך?
שוחר-שלום  |  17/07/15 19:31
8
תחפור בור ותכניס את הראש. יען  ל"ת
אתה תבוסתן רופס  |  19/07/15 15:30
9
תלך,גם בגילך, נשמח שתברח! ל"ת
פופציק  |  19/07/15 17:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
יוני בן-מנחם
הסכם הגרעין ירחיב את הקרע ההיסטורי בין השיעה לסונה באיסלאם ויחזק את אירן השיעית. אירן תערער את היציבות של המדינות הסוניות באמצעות המיעוטים השיעים
עמי דור-און
מה יתרחש אם מדינת ישראל תציע ברית הגנה משולבת של כל המדינות האיסלאמיות המאוימות על-ידי אירן
איציק וולף
הנשיא האמריקני התייחס שוב אל הסכם הגרעין והבהיר כי תהום פעורה בין ארצות הברית לבין אירן בשל תמיכת טהרן בטרור    הבהיר כי אירן לא הייתה חותמת על הסכם בעל סידורים הדוקים יותר
מרדכי ליפמן
לאובמה יש תוכנית אסטראטגית לבנות מזרח תיכון חדש. הוא יגשים תוכנית זו ויהי מה והוא אף אמר לחברי הקונגרס, היכולים בתוקף החוק לבלום אותו, כי ההסכם עם אירן הוא עקרון יסוד בעצם כהונתו כנשיא
עופר וולפסון
ראש הממשלה: "מי שאמר על ההסכם הזה את האמת הוא נשיא אירן, שאמר שאירן השיגה את כל מטרותיה"    אדלשטיין: "כל, אבל כל האופציות פתוחות וכשרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il