X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת לא מעטות אימצו באחרונה אל חיקן את שיטת התיווך להזמנת מקום בהן. אתה מחייג למספר הטלפון של המסעדה, אך מעברו השני של הקו עונה לך מוקדנית, היושבת במקום מרוחק ממנה. זו רושמת את פרטיך ומיידעת אותך שמאוחר יותר יחזרו אליך מהמסעדה כדי לאשר את הזמנתך. אני, למשל, נאלצתי להמתין לצורך העניין ארבע שעות רצופות, ובלית ברירה מצאתי לי מסעדה אלטרנטיבית, שאישרה את בואי ישירות
▪  ▪  ▪
מוקדנית. מבריחה את הלקוחות? [צילום: AP]

אתה רעב והבטן שלך מקרקרת. מה שעולה בראשך הוא להזמין בדחיפות מקום במסעדה קרובה, האהובה עליך משכבר הימים. אלא שלהוותך הרבה אתה מגלה שהדברים אמורים במשימה לא פשוטה, שעל דרכה נערם לו מחסום.
זה קורה כאשר אתה מחייג למספר הטלפון הישיר והקבוע של מסעדתך, כשבמקום המלצר התורן שאמור לענות לך, מזדהה מעברו השני של הקו מוקדנית, המציגה את עצמה כאשת הקשר של אותה מסעדה. היא מתנצלת באוזני שכל מה שהיא יכולה לעשות בשלב זה הוא לרשום את שמי ואת מספר הטלפון שלי, להעביר את הפרטים למסעדה, וזו אמורה, מאוחר יותר, לחזור אלי לצורך אישור ההזמנה.
דבריה אומנם לא הרגיעו את בטני המתהפכת, אך בכל זאת החלטתי לאזור אומץ, לתת למסעדה צ'אנס, ולהמתין לצלצול הגואל. אף שהמתנתי יותר משעה - בוששה השיחה המקווה להגיע. בלית ברירה החלטתי לנסות את מזלי עם מסעדה אהובה אחרת. חייגתי אליה בדחילו ורחימו ולשמחתי הרבה לא הושבתי ריקם. מן העבר השני של הקו נשמע קולה הצלול של המלצרית התורנית, שבו במקום מיהרה לאשר את הזמנתי ללא כחל וסרק. התוצאה הישירה: מסעדת "דרבי בר" הפסידה לקוח, בעוד "קפה נואר" דג אותו בחכתו.
שיטה נואלה
למען הגילוי הנאות עלי להודות ש"דרבי בר" איננה המסעדה היחידה שנוהגת באחרונה להשתמש בשירותיה של מוקדנית לצורך תיווך בינה לבין לקוחותיה. מסעדות לא מעטות נוספות החליטו לאמץ את אותה השיטה, בטענה שיש בה כדי להקל על העומס הרב שרובץ על צוותה. אלא שבסופו של דבר מתגלה הביורוקרטיה הזאת בעוכריה, כמו במקרה שהזכרנו לעיל. מסתבר שלקוחות לא מעטים פשוט מתייאשים מהמתנת האישור להזמנתם ומנסים, כמוני, את מזלם במסעדה אלטרנטיבית, העונה להם מיידית.
ובאותו עניין ראוי לציין שממסעדת "דרבי בר" הואילו לחזור אלי רק ארבע שעות מתום פנייתי הטלפונית למוקדנית. למותר לציין שזה היה מאוחר מדי, שכן בינתיים כבר הספקתי להרגיע את בני מעי בארוחה נוספת.

תאריך:  21/07/2015   |   עודכן:  21/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כך מפסידה המסעדה לקוח
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
צרות של עשירים
NUA  |  21/07/15 14:32
2
מצמרר: מסעדה מתמהמהת
חותייניק  |  22/07/15 01:00
 
- אז מה אתה עושה כאן?
משה מיכאל  |  23/07/15 07:42
 
- למה אתה כועס, לייב?
חותייניק  |  23/07/15 13:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
סעודיה חשפה תשתית גדולה של דאעש שתכננה לעשות שורה של פיגועים בממלכה. מלך סעודיה מנסה ליצור בריתות חדשות נוכח האיומים הגוברים מצד אירן ודאעש על סעודיה
אסתר שניאורסון גרי
איזה מזל יש לאירנים האלה, איפה מוצאים כאלה "אנשים כסילים באמצע הדרך", גם חומת מגן בצורה, גם בנק שוויצרי שיזרים להם כספים, הקהילה הבינלאומית כבר הודיעה שתערוך סדנאות והדרכות לחיזוק היכולת של אירן. אם זה לא טירוף, טירוף מהו?
משה גולדבלט
במקום לקבל חבילת סיוע נכבדה נוספת מארצות הברית נתניהו זועק שמדובר באסון וגורם להפניית אצבע מאשימה כלפיו כמי שהתחייב למנוע ולא מנע את האסון. נתניהו בתלותו הרבה במיליארדר שלדון אדלסון ובתמיכה הפוליטית שהוא מקבל ממנו, קשר את עצמו ואת ישראל לאינטרסים זרים
דן לאופר
מבול של מידע כלכלי, הנדסי ומשפטי אודות נכסי מקרקעין ניחת על הציבור בעשור האחרון באינטרנט. האם אפשר לסמוך על המידע הזה ולקבל החלטות עצמאיות בלי לשלם שכר "מנופח" לבעלי המקצוע?
איתמר לוין
תוספת של שופטים והקמת מבנים חדשים לבתי המשפט מסייעות, אך לא מטפלות בגורם החשוב ביותר לעומס הבלתי-נסבל: התנהלותם של בני אדם - עורכי הדין ולקוחותיהם. הנה מיפוי של הבעיות העיקריות והצעות לפתרונן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il